Policijske patrole i radari
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Ovde vidim jedan sudar koji se desio u 21:45 kod bloka 70, jedan pešak koji je udaren u 6 ujutro (ne piše gde) i jednu ženu koju je ubio kombi pekare kada se kretao unazad.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13564
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Žena stradala od kombija na trotoaru pre 4 godine i motociklista poginuo kod Bubanj potoka, sem toga pešačke nesreće gde se navodi prelazak van prelaza.. Sigurno je zbog toga.
Osim ako nešto nisi loše linkovao ovo nema veze sa životom.
Osim ako nešto nisi loše linkovao ovo nema veze sa životom.
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Ja sam video bezbroj sudara. Pre mesec i kusur i ucestvovao u jednom xD.
Kuzmanovicu a mozda da izguglas isto to za bilo koju ulicu isto ce da ti izadje
Sent from my C6603 using Tapatalk
Kuzmanovicu a mozda da izguglas isto to za bilo koju ulicu isto ce da ti izadje

Sent from my C6603 using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Bezbroj sudara na potezu od A bloka do Piramide? Ja za 5 godina gotovo svakodnevnog prolaska (nekada i više puta dnevno) nisam video bukvalno nijedan.
@Kuzmanoviću, primećuje se da si diplomirao - prešao si na stranu birokratije
A bio si dečko koji obećava 
@Kuzmanoviću, primećuje se da si diplomirao - prešao si na stranu birokratije


There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Slabo se vozis tuda
Mislio sam da si mislio na ceo pravac jurija gagarina, no nebitno, za maltene svaku tacku mogu da ti navedem da znam nekog koga je neko udario(ili obrnuto) u prethodne dve godine
Jbg velika dugacka ulica, neminovno je da se nesto desi s vremena na vreme.
Sent from my C6603 using Tapatalk

Mislio sam da si mislio na ceo pravac jurija gagarina, no nebitno, za maltene svaku tacku mogu da ti navedem da znam nekog koga je neko udario(ili obrnuto) u prethodne dve godine

Jbg velika dugacka ulica, neminovno je da se nesto desi s vremena na vreme.
Sent from my C6603 using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Policijske patrole i radari
1. U 6:05 povredjen pesak u JG - 4.2.2016.
2. Poginula zena kada je kombi udario na nju (ovo je izgleda bilo na trotoaru) - 5.4.2012.
3. Poginuo pesak na raskrsnici JG i Gandijeve - 3.7.2013.
4. Dve osobe povredjene u udesu na raskrsnici JG i Antifasistcike borbe - 1.1.2014.
To su cetiri nezgode u roku od cetiri godine za koje znamo uz pomoc gugla na brzinu. Za te cetiri godine se desilo jos xy nezgoda za koje mi ne znamo ili nismo nasli na googlu (eto jedne i od Nikolaa-e
).
Radio sam jedno istrazivanje bas u JG u vezi konfliktnih tokova i za tri sata, koliko sam bio tamo, preslo je bar jedno 50 ljudi ulicu van pesackog prelaza (u toj zoni od 50ak metara koliko sam gledao). Vlado jel bi voleo da ti izleti neka nepokretna baba ili dete od 10 godina koje jos ne zna da oceni brzinu i udaljenost automobila dok ti vozis tamo "80 km/h bez da iko primeti"?
A sad da kazem i svoje misljenje.
Ti panduri koji stoje sa radarom i treba da tu stoje, ali isto tako treba postaviti pandure koji ce kaznjavati prelazak van pesackog prelaza i time uticati i na vozace i na pesake da postuju propise. Postavljanje samog radara tesko da ce uroditi plodom i povecati bezbednost na toj ulici.
2. Poginula zena kada je kombi udario na nju (ovo je izgleda bilo na trotoaru) - 5.4.2012.
3. Poginuo pesak na raskrsnici JG i Gandijeve - 3.7.2013.
4. Dve osobe povredjene u udesu na raskrsnici JG i Antifasistcike borbe - 1.1.2014.
To su cetiri nezgode u roku od cetiri godine za koje znamo uz pomoc gugla na brzinu. Za te cetiri godine se desilo jos xy nezgoda za koje mi ne znamo ili nismo nasli na googlu (eto jedne i od Nikolaa-e

Radio sam jedno istrazivanje bas u JG u vezi konfliktnih tokova i za tri sata, koliko sam bio tamo, preslo je bar jedno 50 ljudi ulicu van pesackog prelaza (u toj zoni od 50ak metara koliko sam gledao). Vlado jel bi voleo da ti izleti neka nepokretna baba ili dete od 10 godina koje jos ne zna da oceni brzinu i udaljenost automobila dok ti vozis tamo "80 km/h bez da iko primeti"?
A sad da kazem i svoje misljenje.

Ti panduri koji stoje sa radarom i treba da tu stoje, ali isto tako treba postaviti pandure koji ce kaznjavati prelazak van pesackog prelaza i time uticati i na vozace i na pesake da postuju propise. Postavljanje samog radara tesko da ce uroditi plodom i povecati bezbednost na toj ulici.
Re: Policijske patrole i radari
No.
Naucis stoku da je pesacki za pesake, ulica za kola i nemas problema makar 200 bilo ogranicenje.
Dakle u gradu, u lupam Cubrinoj ti je 50 ogranicenje, kola parkirana sa obe strane, i u bul Tesle gde je s jedne strane suma, s druge nista. Nema bas logike.
To vadjenje na sta ako pesak pretrcava mozes da primenis i na auto-put, pa i tamo da bude 50, posto pesaci svakako pretrcavaju.
Naucis stoku da je pesacki za pesake, ulica za kola i nemas problema makar 200 bilo ogranicenje.
Dakle u gradu, u lupam Cubrinoj ti je 50 ogranicenje, kola parkirana sa obe strane, i u bul Tesle gde je s jedne strane suma, s druge nista. Nema bas logike.
To vadjenje na sta ako pesak pretrcava mozes da primenis i na auto-put, pa i tamo da bude 50, posto pesaci svakako pretrcavaju.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Kuzmanoviću, od 4 saobraćajke koje si naveo 2 su se desile kasno uveče a jedna u 6 ujutro. Ovaj radar stoji tu u podne 
4. saobraćajka je žena koja je poginula na trotoaru i nije je prikladno spominjati u ovoj raspravi, nastradala je kada je obilazila parkirani kombi koji je krenuo u rikverc i nije je video.
Pešaci prelaze van pešačkog na samom početku tog poteza (preko puta A bloka, da bi skratili put do autobuske stanice sa druge strane) i oko semafora na ostrvu. Taj se problem može rešiti na više načina, kažnjavanje vozača zbog brzine preko 50kmh nije jedan od njih.
Na stranu što je ulica takva da je gotovo nemoguće da ti izleti neko a da ga ne vidiš, sa jedne strane ulice nema ništa a sa druge par servisa. Oba smera po 3 trake, veliki zeleni deo između. Pregledno kao na livadi.
Da se razumemo, postoje deonice gde veća brzina uzrokuje ozbiljne opasnosti, npr Oml. brigada pre nadvožnjaka (Mercedes) ili Z. Đinđića. Tu podržavam šta god da stave, kamere ili radare.
Ovde, a pogotovo na pozicijama ispod pruge na kraju J. Gagarina ili ispod nadvožnjaka kod Expo centra, je klasično pederisanje da bi se namakao neki dinar na kvarno. Na druge 2 pozicije koje sam naveo uopšte nema pešaka, preglednost najveća moguća, nema ni prestrojavanja... a opet se svako malo tu postave i hvataju iz prikrajka.

4. saobraćajka je žena koja je poginula na trotoaru i nije je prikladno spominjati u ovoj raspravi, nastradala je kada je obilazila parkirani kombi koji je krenuo u rikverc i nije je video.
Pešaci prelaze van pešačkog na samom početku tog poteza (preko puta A bloka, da bi skratili put do autobuske stanice sa druge strane) i oko semafora na ostrvu. Taj se problem može rešiti na više načina, kažnjavanje vozača zbog brzine preko 50kmh nije jedan od njih.
Na stranu što je ulica takva da je gotovo nemoguće da ti izleti neko a da ga ne vidiš, sa jedne strane ulice nema ništa a sa druge par servisa. Oba smera po 3 trake, veliki zeleni deo između. Pregledno kao na livadi.
Da se razumemo, postoje deonice gde veća brzina uzrokuje ozbiljne opasnosti, npr Oml. brigada pre nadvožnjaka (Mercedes) ili Z. Đinđića. Tu podržavam šta god da stave, kamere ili radare.
Ovde, a pogotovo na pozicijama ispod pruge na kraju J. Gagarina ili ispod nadvožnjaka kod Expo centra, je klasično pederisanje da bi se namakao neki dinar na kvarno. Na druge 2 pozicije koje sam naveo uopšte nema pešaka, preglednost najveća moguća, nema ni prestrojavanja... a opet se svako malo tu postave i hvataju iz prikrajka.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Policijske patrole i radari
Nauciti stoku da prelazi na pesacki a pustiti vozace da voze iznad ogranicenja?
Slazem se da nema logike ali ne mozes da imas vise ogranicenja brzina u naselju u zavisnosti od broja traka i parkiranih automobila. Kako bi to resio?
Sent from my Huawei P8 lite using Tapatalk
Slazem se da nema logike ali ne mozes da imas vise ogranicenja brzina u naselju u zavisnosti od broja traka i parkiranih automobila. Kako bi to resio?
Sent from my Huawei P8 lite using Tapatalk
Re: Policijske patrole i radari
Pa svuda 50, a na bulevarima gde se normalno vozi (ionako ih ima 3-4 u bg) podici na 70, postaviti ograde gde su potrebne i prilagoditi semafore.
Ne treba vozace pustati preko ogranicenja, nego podici ista
Ne treba vozace pustati preko ogranicenja, nego podici ista

- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Možda da se postave fizičke prepreke za pešake, kako ne bi mogli da pretrčavaju put (kao kod Ušća, auto put kod Sava centra itd...) A ograničenje u gradu podići na 60 ili 70, pa ga znacima smanjivati tamo gde je situacija takva da traži dodatni oprez.
EDIT: preteče me Next
EDIT: preteče me Next

There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
cek da ti objasnim posto se ne vozis cesto tom ulicomKuzmanovic napisao:
Ti panduri koji stoje sa radarom i treba da tu stoje, ali isto tako treba postaviti pandure koji ce kaznjavati prelazak van pesackog prelaza i time uticati i na vozace i na pesake da postuju propise. Postavljanje samog radara tesko da ce uroditi plodom i povecati bezbednost na toj ulici.

mesta na kojima snimaju u poslednje vreme:
1. Nadvoznjak iza mosta na adi - otprilike 50/50(nastave pravo ka gazeli/skrenu desno na most) se razlije tok, tako da ostane poluprazna ulica gde svi malo dodaju gas(pogotovo usled kamere pre buvljaka gde mora da se uspori na 50). Da li si tu ikada video nezgodu? ja kako znam za sebe nisam nikad. Da ne spominjem najciganskije skrivanje koje sam ikada video. Razlog postavljanja radara?
2. Jurija Gagarina-Dr. Ivana Ribara raskrsnica - takodje na kraju jurija gagarina gde ne ostane puno vozila, dodatak ogranicenje 40. nezgode uglavnom na raskrsnici usled prolaska na crveno i nezasticenog levog. Razlog postavljanja radara?
3. Blok 70 kod Mihailovica(vulkanizer) - prikljucenje sa omladinskih brigada, nezgodna pozicija radara jer je 200 automobila parkirano na trotoaru. Zasto bas tu radar?
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Policijske patrole i radari
Za prvu poziciju se slazem, cista glupost od mesta.
Druga pozicija mi je sasvim ok bas zbog toga sto nema nikoga i gde se realno vozi brzo (kad god tuda prolazim vozim 60-70, kao i vecina vozila) i gde u toj okolini imas neko decije igraliste i TC Enjub sa druge strane. Uostalom, upravo su me na tu raskrsnicu postavili da belezim konfliktne tokove. Ogranicenje od 40 je debilno.
Sto se tice trece pozicije ne vidim kako uticu parkirani automobili na radar i sta fali toj lokaciji kada tu ima najvise pesaka.
Realno debilnije mi je sto postavljaju radare na obilaznici (poslednji primer deonica Borca - Pancevo) nego u JG. Na obilaznici nema nikakvih pesaka, dok u JG ima i pesaka i pumpi i cestih raskrsnica.
U JG prvenstveno treba koordinisati semafore da se zeleno svetlo pali kada se vozi 50 km/h, da se dopune one ograde koje brane prelazak van pesackog i to je to.
Sent from my Huawei P8 lite using Tapatalk
Druga pozicija mi je sasvim ok bas zbog toga sto nema nikoga i gde se realno vozi brzo (kad god tuda prolazim vozim 60-70, kao i vecina vozila) i gde u toj okolini imas neko decije igraliste i TC Enjub sa druge strane. Uostalom, upravo su me na tu raskrsnicu postavili da belezim konfliktne tokove. Ogranicenje od 40 je debilno.
Sto se tice trece pozicije ne vidim kako uticu parkirani automobili na radar i sta fali toj lokaciji kada tu ima najvise pesaka.
Realno debilnije mi je sto postavljaju radare na obilaznici (poslednji primer deonica Borca - Pancevo) nego u JG. Na obilaznici nema nikakvih pesaka, dok u JG ima i pesaka i pumpi i cestih raskrsnica.
U JG prvenstveno treba koordinisati semafore da se zeleno svetlo pali kada se vozi 50 km/h, da se dopune one ograde koje brane prelazak van pesackog i to je to.
Sent from my Huawei P8 lite using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Policijske patrole i radari
Radari se ne postavljaju nasumicno, vec nakon uradjenih analiza, tipa koliko je bilo nezgoda na toj i toj ulici u prethodnih XX meseci, koliko nastradalih, povredjenih, koliko se cesto prekoraci brzina i koliko sve to ugrozava pesake ili vozace ili bicikliste itd. Tako da radar tu verovatno stoji zbog nekog razloga. E sad sto ima glupavih ogranicenja to je drugo 

Re: Policijske patrole i radari
Treba popuniti budzet.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .