Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
ne znam kakve si primerke gledao ali ocigledno ne bas sjajne ali ima i takvih slazem se, to su obicno automobili koji su dugo stojali negde pa navukli koroziju od stajanja, cesto stoje na travi, zemlji i sl. pa ih vlaga jako brzo najeda, takodje mozda dosli iz nekih planinskih delova gde je vise snega i vlage ali ne mora da znaci ni da su to losi primerci, to moze biti povrsinska korozija koja se lako resi ali dobro da ne zalazimo sad u to.
Zato ja i gledam da kupim kola koja su sa jos uvek vazecim MFK-om i koja su jos aktivna u saobracaju ili do skoro vozena, ono tipa odjavljena pre mesec-dva dana i sl. jer je to opet neka veca garancija da je auto odrzavan jer tamo se ne ide u saobracaj kao kod nas sa svakakvim krsevima, tamo je ozbljan zakon i vanredne konktrole skupo mogu da kostaju vozaca pa im se rizik ne isplati.
Na kraju krajeva sve se svodi na jedno, zavisi kakav ti se primerak zalomi, ne moze se generalizovati koja je zemlja bolja za uvoz, neka je bolja zbog ovog, neka zbog onog, generalno nigde nista nije idealno i savrseno, ako je auto odrzavan on je dobar i u Italiji, Nemackoj, Rumuniji, gde god vec, ako nije odrzavan dzabe prica. Moj auto je uvezen iz Italije pre 5 godina, nemam primedbi, caletov iz NL takodje bez primedbi, tastov iz CH, tako da kad je auto dobar i odrzavan nema veze odakle je
Zato ja i gledam da kupim kola koja su sa jos uvek vazecim MFK-om i koja su jos aktivna u saobracaju ili do skoro vozena, ono tipa odjavljena pre mesec-dva dana i sl. jer je to opet neka veca garancija da je auto odrzavan jer tamo se ne ide u saobracaj kao kod nas sa svakakvim krsevima, tamo je ozbljan zakon i vanredne konktrole skupo mogu da kostaju vozaca pa im se rizik ne isplati.
Na kraju krajeva sve se svodi na jedno, zavisi kakav ti se primerak zalomi, ne moze se generalizovati koja je zemlja bolja za uvoz, neka je bolja zbog ovog, neka zbog onog, generalno nigde nista nije idealno i savrseno, ako je auto odrzavan on je dobar i u Italiji, Nemackoj, Rumuniji, gde god vec, ako nije odrzavan dzabe prica. Moj auto je uvezen iz Italije pre 5 godina, nemam primedbi, caletov iz NL takodje bez primedbi, tastov iz CH, tako da kad je auto dobar i odrzavan nema veze odakle je
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Vecina su takvi od ovih koje sam gledao, sa korozijom. Nema tragova duzeg stajanja, barem ja nisam primetio, sve deluje normalno od enterijera do motora.
Ne mislim na kozmeticku koroziju vec stvarnu koja je nacela auto na nosecim profilima i kutijama.
Iz ovoga sto sam video mislim da prica o tome kako su svajcarci losiji limarijski ima osnova, prosto takva klima i nacin upotrebe pa auto brzo propada u kratkom roku.
Verujem da oni primerci koji se voze u samoj CH su korektni, a pretpostavljam da takvi nisu interesantni nasim trgovcima jer adekvatno (skuplji su) kostaju a mi smo previse siromasni za CH cene i standard.
Gledao cene u CH i ovde, ispadne ovde jeftiniji sa sve transprtom, porezom, zaradom nego tamo u oglasima za isti/ slican model godista opreme.
Slazem se da svaki primerak je prica za sebe, kao i njegovo odrzavanje. Ja sam imao auto iz Italije i bio je najbolji, odlicno odrzavan limarija savrsena.
Ne mislim na kozmeticku koroziju vec stvarnu koja je nacela auto na nosecim profilima i kutijama.
Iz ovoga sto sam video mislim da prica o tome kako su svajcarci losiji limarijski ima osnova, prosto takva klima i nacin upotrebe pa auto brzo propada u kratkom roku.
Verujem da oni primerci koji se voze u samoj CH su korektni, a pretpostavljam da takvi nisu interesantni nasim trgovcima jer adekvatno (skuplji su) kostaju a mi smo previse siromasni za CH cene i standard.
Gledao cene u CH i ovde, ispadne ovde jeftiniji sa sve transprtom, porezom, zaradom nego tamo u oglasima za isti/ slican model godista opreme.
Slazem se da svaki primerak je prica za sebe, kao i njegovo odrzavanje. Ja sam imao auto iz Italije i bio je najbolji, odlicno odrzavan limarija savrsena.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
od stajanja nece da propadne enterijer, moze biti savrsen, motor ne mozes znati kakav je a lako ga "majstori" kod nas srede da radi, jedino auto truli kao i sto propadaju kocnice i ostali sklopovi od nekoriscenja ali sve se to sredi lakse nego korozija na koju izgleda najmanje polazu paznju ovi na placevima, jer racunaju da ce najmanje ljudi da gleda odozdo
auto se lako ulicka da ne provalis da je duze stajao ali u CH oglasima ima takvih kola prilicno, trazi od takvog auta slike na uvid kakav je bio kad ga je tamo kupio
naravno neces ih dobiti 
ja do sad nisam naisao niti video auto sa korozijom kakvu opisujes (sem jedne mazde 6 koje su poznate po truljenju posebno prve serije, ali to je covek ionako uvezao za sebe jer je bila neka smesna cifra) a nagledao sam se dosta uvezenih kola jer znam dosta ljudi koji rade.
sto se tice cena tamo one koje napisu u oglasu su uglavnom fiktivne, odvale neku cenu za one koji se pecaju na prvu u pregovorima su sasvim druge cifre . posebno za one koji kupuju na placevima vise komada pa dobiju cenu djuture.
Naravno postoje cene gde vlasnici traze nerealno ili minimalno spustaju i tu onda nema racunice za uvoz.
evo primer jednog auta koji je covek uvezao za sebe, cena u oglasu bila 2000fr (i uopste nije bila losa ni ta cena shodno modelu, godistu i stanju) a on ga uzeo za 1200fr, zamisli tek na vece cifre koliko se ubija cena.
i naravno opet kazem, sve je relativno, i svuda ima i ovakvih i onakvih kola, samo zavisi ko sta zeli da uveze i kakvu racunicu pravi
mnogi placevi su srozali te polovnjake u svakom pogledu, sto sa cenama sto sa krsevima koje uvoze, uvozi se sve i svasta i sklapa rukama i nogama pa onda kad uvezes dobar primerak i stavis realnu cenu ispadas skup jer ima mnogo jeftinijih, pa naravno da ima oglasi su puni kola i svaka roba ima kupca pa i taj krs kao i onaj dobar smao je pitanje koliko je kupac realan i sta ocekuje od kola



ja do sad nisam naisao niti video auto sa korozijom kakvu opisujes (sem jedne mazde 6 koje su poznate po truljenju posebno prve serije, ali to je covek ionako uvezao za sebe jer je bila neka smesna cifra) a nagledao sam se dosta uvezenih kola jer znam dosta ljudi koji rade.
sto se tice cena tamo one koje napisu u oglasu su uglavnom fiktivne, odvale neku cenu za one koji se pecaju na prvu u pregovorima su sasvim druge cifre . posebno za one koji kupuju na placevima vise komada pa dobiju cenu djuture.
Naravno postoje cene gde vlasnici traze nerealno ili minimalno spustaju i tu onda nema racunice za uvoz.
evo primer jednog auta koji je covek uvezao za sebe, cena u oglasu bila 2000fr (i uopste nije bila losa ni ta cena shodno modelu, godistu i stanju) a on ga uzeo za 1200fr, zamisli tek na vece cifre koliko se ubija cena.
i naravno opet kazem, sve je relativno, i svuda ima i ovakvih i onakvih kola, samo zavisi ko sta zeli da uveze i kakvu racunicu pravi
mnogi placevi su srozali te polovnjake u svakom pogledu, sto sa cenama sto sa krsevima koje uvoze, uvozi se sve i svasta i sklapa rukama i nogama pa onda kad uvezes dobar primerak i stavis realnu cenu ispadas skup jer ima mnogo jeftinijih, pa naravno da ima oglasi su puni kola i svaka roba ima kupca pa i taj krs kao i onaj dobar smao je pitanje koliko je kupac realan i sta ocekuje od kola
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
[motor ne mozes znati kakav je a lako ga "majstori" kod nas srede da radi, /quote]
Kako to mislis ne mozes znati kakav je motor? Sta se to moze srediti kod motora koji je pohaban da ga srede "majstori"?
Ozbiljan sam, bas me zanima.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
a kako mozes da znas kakav je motor tj sklopovi motora, koliko mozes da ga vozis jos ili kako ce da se ponasa posle par hiljada km i koliio je stvarno presao???? ok lepo radi, ne dimi, ne duva, ali to ne mora da znaci nista, neke stvari ni iskusan majstor ne moze da vidi kamo li laik ili prosecni poznavalac koji je dosao da kupi auto. pricam iz iskustva kojieg prilicno imam, i sam sam se par puta zeznuo oko nekih kola koja sam kupovao za sebe, a prilicno se razumem u mehaniku i mnogo toga sam radim, ali jednostavno neke stvari ne mozes znati..
Pre svega ne mozes da znas kakav je bio kad je uvezen, dal je bio ispravan, dal je curelo ulje negde, dal je duvao i sl. sve to moze da se sredi po fazonu "drzi vodu dok majstori odu" .
Imam mnogo primera od ljudi koji su tako kupili auto pa tek posle videli sta su kupili.
evo jednog brzinskog iako moze da se pise dosta na ovu temu, drugar je kupio auto pre nekoliko godina, posle mesec dana pocelo da se otkriva kako su ga "strucnjaci opravili", neki semerinzi samo zamazani diht masom da ne pustaju ulje dok auto ne ode sa placa, dihtung dekle takodje lepljen silikonom, poceo da curka posle jedne duze voznje kad se sve to fino razgrejalo a taj dihtung je kostao 1500din da se zameni i ne secam se sta jos bese bilo tako samo zamaskirano. Ok nisu to bile neke krupne stavke za srediti kako treba sto je on i uradio ali to su mogli i ovi na placu za tipa 40e-50 da srede odmah ali jbg silikon kosta 500din.
a da ne pricamo sto se masovno kupuju automobili ciji su motori prezubili ili prolupali, tamo mozes za vrlo povoljnu cifru da kupis prilicno mlad auto sa takvim motorom, jel mislis da neko ugradi sve nove delove i uradi kompletnu masinsku obradu kad taj motor sreduje za prodaju? trpa se druze tu i nogama i rukama sta se dohvati , sta da ti kazem kad znam primer gde je cak i zupcasti kais stavljen polovan
a koliko kosta taj kais, 10-15e, da ne pricamo o polovnim pumpama za vodu, spanerima, i sl. gleda se svaki evro da se ucari i sto vise zaradi pa posle neka novi vlasnik brine kad pocne jedno po jedno da crkava, znam ljude kojie se napatise tako sa motorima jer im je u startu bili bitnije da auto lepo izgleda da nije ogreban , cuknut i sl. i da ima jaku opremu a kakav je mehanicki nije bitno, po fazonu "dobar je valjda, ne dimi i ne duva" tako da na ovu temu moze da se pise esej sta se sve radi i kako i 90% stvari ne mozes ni da znas ni da vidis kad pregledas takav auto pa je i glupo da se dalje komentarise nesto sto ne mozemo sa sigurnoscu znati ili bar veci deo toga.
Pre svega ne mozes da znas kakav je bio kad je uvezen, dal je bio ispravan, dal je curelo ulje negde, dal je duvao i sl. sve to moze da se sredi po fazonu "drzi vodu dok majstori odu" .
Imam mnogo primera od ljudi koji su tako kupili auto pa tek posle videli sta su kupili.
evo jednog brzinskog iako moze da se pise dosta na ovu temu, drugar je kupio auto pre nekoliko godina, posle mesec dana pocelo da se otkriva kako su ga "strucnjaci opravili", neki semerinzi samo zamazani diht masom da ne pustaju ulje dok auto ne ode sa placa, dihtung dekle takodje lepljen silikonom, poceo da curka posle jedne duze voznje kad se sve to fino razgrejalo a taj dihtung je kostao 1500din da se zameni i ne secam se sta jos bese bilo tako samo zamaskirano. Ok nisu to bile neke krupne stavke za srediti kako treba sto je on i uradio ali to su mogli i ovi na placu za tipa 40e-50 da srede odmah ali jbg silikon kosta 500din.
a da ne pricamo sto se masovno kupuju automobili ciji su motori prezubili ili prolupali, tamo mozes za vrlo povoljnu cifru da kupis prilicno mlad auto sa takvim motorom, jel mislis da neko ugradi sve nove delove i uradi kompletnu masinsku obradu kad taj motor sreduje za prodaju? trpa se druze tu i nogama i rukama sta se dohvati , sta da ti kazem kad znam primer gde je cak i zupcasti kais stavljen polovan

- Darko
- Postovi: 9439
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Da li neko nesto zna o S auto placu iz bg. Pise im da rade veliki i mali servis na polovnjaku plus garancija godinu dana na motor.
- LukaMaletin
- Postovi: 1424
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
OMP daj da vidimo šta uvoziš ,jel se može dogovoriti i da nešto dovezeš ? Jel se uopšte isplati plaćati to tebi npr za auto od 3-4 hiljade eura?
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
ne uvozim po porudzbini
uvozim po jedan dva auta, uglavnom ove jeftinije od 2-3000 na oglasima sto je trenutno aktuelno u narodu
uvozim po jedan dva auta, uglavnom ove jeftinije od 2-3000 na oglasima sto je trenutno aktuelno u narodu

Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
ta garancija nije losa stvar posebno ako mogu da dokumentuju i garantuju da su stavili nove delove, mada tu postoji ona fora da ovek mogu da ti ospore garanciju i kazu da nije do delova ili do njihovog rada vec do "nepravilnog rukovanja" motorom i nemarnosti vozacaDarko napisao: 19 Jan 2018, 10:04 Da li neko nesto zna o S auto placu iz bg. Pise im da rade veliki i mali servis na polovnjaku plus garancija godinu dana na motor.

Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Ok, iz tvog delokruga verovatno ima više takvih slučajeva muljanja i naivnosti kupaca.
I na placevima ono što sam video već u startu često mi deluje sumnjivo što se tiče datih podataka, barem ono što je meni bilo interesantno od modela.
Moje vidjenje mogućnosti procene stanja motora a i samog auta je nešto drugačije.
Motor koji duva se dosta lako detektuje, takodje da li preterano pusta ulje. Samo treba znati gde gledati, sta gledati i najvise sta i kako slusati dok se pali apsolutno hladan motor.
Ne znam da iko moze da opravi nesto krupno na motoru npr koji produva metodom "drzi vodu dok majstori odu" tj nekim jeftinim postupkom.
To da se tamo negde uzimaju auti namenjeni otpadu a ovde štapom i kanapom nestručno i sa delovima sa drugih takvih ili otpada vrše "popravke" sam svestan.
Isto i ovi domaći auti koje se voze godinu dve dana od uvoza pa se onda nude na prodaju. Nastao neki kvar koji treba popraviti a onda se štapom i kanapom kao popravilo i eto "sedi i vozi" auta u oglasima. A tek priče, vrlo maštovit smo narod kada treba smisliti i opisati prethodno korišćenje i održavanje koje je primenjivano.
Naravno da ima ljudi koji nemaju iskustva i koji se povode estetskim detaljima auta tipa ogrebotine laka ili branika a ne posmatraju bitne stvari kao sto su korozija i stanje potrošenosti mehanike.
Koliko je motor prešao, i koliko još ima života se može prilično dobro proceniti, nije to neka magija samo treba dosta iskustva i znanja o tom motoru.
Ja koristim malo ogledalo, jednu kesu, jaku lampu i stetoskop, 4 osnovne alatke za dijagnostiku auta odnosno motora. Ovim mogu dobro da početno odmerim koliko je navedena kilometraža prihvatljivo prikazana a i reakcije na auto placu prodavca kada vidi postupak pregleda znaju da budu neočekivane.
Endoskop je takodje vrlo korisna alatka da se dobro proceni stanje motora, tj vidi se onda očima kolika je pohabanost. Naravno, to tek dolazi u završnoj fazi ako je baš neophodno da razjasni.
Isto kada se provoza auto dosta toga se čuje ili oseti kroz karakteristične vibracije.
Pominješ primenu tečnih hermetika kao nešto loše a to je kod mnogih motora fabričko rešenje tj ne koriste klasični dihtunzi na iole novijim vozilima.
Druga je stvar ako neko ne ume da ih koristi ili fušerski uradi, ili pogrešnu pastu- tečnost primenjuje.
Motor ima drugačiji zvuk na različitim kilometražama, menja se sa habanjem. Pohaban motor sa puno kilometara se maltene sam nameće svojim klaparanjem kao takav.
Opet iz statistike se zna za većinu motora tipičan radni vek.
Jedan od zgodnih načina je selekcija za neki model auta na mobile.de tako da se prikazuje prodaja opadajuće po predjenim km.
Jasno se uočava opseg km kada se 80% auta prodaje što je dobra osnova za analizu stanja nekog konkretnog primerka. To je obično neki tipični očekivani radni vek tog modela motora.
Naravno da nije nikakva provera stanja apsolutna niti precizna ali se visoko pouzdano može utvrditi da li je preostalo minimum 50.000km bez greške u radu i potrebe za popravkama ili je havarija- generalka tu odmah nakon par nedelja korišćenja.
Moje iskustvo do sada je da sam samo jednom omašio u proceni stanja motora, nije bilo interneta tada da se informišem detaljno a i prvi put sam video taj motor o kome nisam gotovo ništa pre toga znao.
Ne znam, meni deluje ovo što si opisao sa muljanjem da je dosta često i da vrlo retko na konkretna pitanja oko stanja prodavac ne želi da pruži konkretan odgovor.
Isto sam primetio da većina uopšte ne poznaje kako auto funkcioniše, ne poznaje modele tj robu koju prodaje i njihove specifične osobine tj karakteristike polovnog auta tog nekog konrektnog modela koji nude.
Kupovina polovnog auta jeste ulazak u nepoznato ali postoje pravila trošenja auta koja se ne mogu sakriti kozmetikama ili jeftinim trikovima.
Svaki motor pre ili kasnije ostavlja sitne tragove puštanja ulja i to je normalno, meni to ne predstavlja problem sam po sebi ali mi je veoma sumnjivo ako je motor detaljno opran što se ne može sakriti.
Motor do nekih 250.000km nema potrebe da se detaljlno pere ili priprema za prodaju, to je već prvi znak koji može usmeriti pažnju pri gledanju i proceni da se nešto želi sakriti.
Ono što mi se potvrdilo kao saznanje od ranije je da jeftino i dobro ne ide u paketu, dobar auto dobro drži i cenu.
Ne bavim se polovnim autima, eto takav je moj utisak o stanju ponude kod nas sada pošto sam se malo dublje zainteresovao i pratio već neko vreme.
I na placevima ono što sam video već u startu često mi deluje sumnjivo što se tiče datih podataka, barem ono što je meni bilo interesantno od modela.
Moje vidjenje mogućnosti procene stanja motora a i samog auta je nešto drugačije.
Motor koji duva se dosta lako detektuje, takodje da li preterano pusta ulje. Samo treba znati gde gledati, sta gledati i najvise sta i kako slusati dok se pali apsolutno hladan motor.
Ne znam da iko moze da opravi nesto krupno na motoru npr koji produva metodom "drzi vodu dok majstori odu" tj nekim jeftinim postupkom.
To da se tamo negde uzimaju auti namenjeni otpadu a ovde štapom i kanapom nestručno i sa delovima sa drugih takvih ili otpada vrše "popravke" sam svestan.
Isto i ovi domaći auti koje se voze godinu dve dana od uvoza pa se onda nude na prodaju. Nastao neki kvar koji treba popraviti a onda se štapom i kanapom kao popravilo i eto "sedi i vozi" auta u oglasima. A tek priče, vrlo maštovit smo narod kada treba smisliti i opisati prethodno korišćenje i održavanje koje je primenjivano.
Naravno da ima ljudi koji nemaju iskustva i koji se povode estetskim detaljima auta tipa ogrebotine laka ili branika a ne posmatraju bitne stvari kao sto su korozija i stanje potrošenosti mehanike.
Koliko je motor prešao, i koliko još ima života se može prilično dobro proceniti, nije to neka magija samo treba dosta iskustva i znanja o tom motoru.
Ja koristim malo ogledalo, jednu kesu, jaku lampu i stetoskop, 4 osnovne alatke za dijagnostiku auta odnosno motora. Ovim mogu dobro da početno odmerim koliko je navedena kilometraža prihvatljivo prikazana a i reakcije na auto placu prodavca kada vidi postupak pregleda znaju da budu neočekivane.
Endoskop je takodje vrlo korisna alatka da se dobro proceni stanje motora, tj vidi se onda očima kolika je pohabanost. Naravno, to tek dolazi u završnoj fazi ako je baš neophodno da razjasni.
Isto kada se provoza auto dosta toga se čuje ili oseti kroz karakteristične vibracije.
Pominješ primenu tečnih hermetika kao nešto loše a to je kod mnogih motora fabričko rešenje tj ne koriste klasični dihtunzi na iole novijim vozilima.
Druga je stvar ako neko ne ume da ih koristi ili fušerski uradi, ili pogrešnu pastu- tečnost primenjuje.
Motor ima drugačiji zvuk na različitim kilometražama, menja se sa habanjem. Pohaban motor sa puno kilometara se maltene sam nameće svojim klaparanjem kao takav.
Opet iz statistike se zna za većinu motora tipičan radni vek.
Jedan od zgodnih načina je selekcija za neki model auta na mobile.de tako da se prikazuje prodaja opadajuće po predjenim km.
Jasno se uočava opseg km kada se 80% auta prodaje što je dobra osnova za analizu stanja nekog konkretnog primerka. To je obično neki tipični očekivani radni vek tog modela motora.
Naravno da nije nikakva provera stanja apsolutna niti precizna ali se visoko pouzdano može utvrditi da li je preostalo minimum 50.000km bez greške u radu i potrebe za popravkama ili je havarija- generalka tu odmah nakon par nedelja korišćenja.
Moje iskustvo do sada je da sam samo jednom omašio u proceni stanja motora, nije bilo interneta tada da se informišem detaljno a i prvi put sam video taj motor o kome nisam gotovo ništa pre toga znao.
Ne znam, meni deluje ovo što si opisao sa muljanjem da je dosta često i da vrlo retko na konkretna pitanja oko stanja prodavac ne želi da pruži konkretan odgovor.
Isto sam primetio da većina uopšte ne poznaje kako auto funkcioniše, ne poznaje modele tj robu koju prodaje i njihove specifične osobine tj karakteristike polovnog auta tog nekog konrektnog modela koji nude.
Kupovina polovnog auta jeste ulazak u nepoznato ali postoje pravila trošenja auta koja se ne mogu sakriti kozmetikama ili jeftinim trikovima.
Svaki motor pre ili kasnije ostavlja sitne tragove puštanja ulja i to je normalno, meni to ne predstavlja problem sam po sebi ali mi je veoma sumnjivo ako je motor detaljno opran što se ne može sakriti.
Motor do nekih 250.000km nema potrebe da se detaljlno pere ili priprema za prodaju, to je već prvi znak koji može usmeriti pažnju pri gledanju i proceni da se nešto želi sakriti.
Ono što mi se potvrdilo kao saznanje od ranije je da jeftino i dobro ne ide u paketu, dobar auto dobro drži i cenu.
Ne bavim se polovnim autima, eto takav je moj utisak o stanju ponude kod nas sada pošto sam se malo dublje zainteresovao i pratio već neko vreme.
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
slazem se sa dosta stvari koje si napisao ali ti si jedan od 100 ili 1000 koji tako gleda auto, vecina nemaju tog iskustva pa cak ni majstori koje povedu ne gledaju auto tako kako si ti opisao vec mnogo povrsnije ili pak onaj ko se bas razume u konkretan model zna sta da gleda tacno.
Opet kazem iz nekog svog isksutva da vecina gleda da je auto lep da nije nista farbano ili ogrebano, cuknuto i sl., za 90% kupaca je to najbitnije, motor manje vise povrsno gledaju i koliko sam primetio svi vole da je motor uglancan sto ja licno prezirem. cak neki i stave primedbu ako se motor ne sija po fazonu sto je ovako prasnjav
ja nikad ne perem motor , volim uredan motorni prostor da nema prasine, lisca i sta sve zna da se nadje ali ne volim kad vidim uglancan i lakiran motor, to mi je uzas i odmah baca sumnju da je nesto zamaskirano a svi znamo da je 90% kola u oglasima takvo, ok ne kazem da su svi hteli da nesto sakriju time ali eto to je neka navika i ono sto kupce pali pa im prodavci udovoljavaju.
Ja oko motora prebrisem krpom plastike, poklopce i sl. i to je to, nikakvo pranje, lakiranje i mackanje.
Sto se estetike tice, eto skoro mi covek dolazio za auto koji je stvarno bio savrsen i ocuvan i sa pravom malom km, nije nasao ni jednu zamerku u bilo kom pogledu ali je odustao od kupovine auta samo zato jer je na vratima bila ogrebotina od kljuca cca 25-30cm duzine, to je bio jedini nedostatak koji ja nisam hteo da sredujem jer mi je glupo da zbog toga neko farba ili zafarbava vrata pa posle moram da se objasnjavam sa pojedincima zasto je to radjeno jer ce neko svakako provaliti da je nesto farbano ma koliko dobro bilo uradjeno. taj kupac mi je jasno rekao da ne moze da kupi auto sa tom ogrebotinom jer mu mnogo bode oci, pristao sam da mu spustim 50e jer tolko ovde uzimaju da ofarbaju vrata, ali on je hteo da ubije cenu od 200e na konto toga sto ne da nije realno nego je bezobrazno.
Posle par dana dodje jedan drugi kupac koji to nije ni primetio vec covek gledao neke bitnije stvari i naravno kupio auto kad se uverio da je sve kako sam mu rekao.
znaci najveci procenat nasih ljudi kad vidi neko ulubljenje ili ogrebotinu hvata se za to kao da je to stvar zbog koje ce auto stati posle par km, dal je svima to farbanje toliko bauk i problem ili ih majstori deru pa misli da ce ih to kostati vise od npr. sredjivanja trapa, motora i sl. ja ne znam ali cinjenica je da je tako.
da se pradavci ogradjuju od komentara konkretnih problema i da slezu ramenima praveci se da su glupi kad ih pitas nesto oko auta to je tacno kod velikog broja njih, kao da su uvezli tenk pa ne znaju kako sta funkcionise ili su prvi put videli auto, ali zato znaju da ti napricaju kako ga vozila baba, kako presao stvarnih 80.000km, kako nije farban i sl. sve dok ne vide da se razumes i znas sta gledas i pitas, e onda krece cutanje i sleganje ramenima. imao sam vise takvih primera kad sam svojevremeno gledao kola za sebe ili druge, prvo ti prica bajke a kad mu ukazes na odredjene mane onda cutnja i po fazonu "to je to ako ti s ne svidja trazi dalje".
i na kraju opet da kazem, mnogo se krseva uvozi koji se prodaju kao top stanje, pa to malo u narodu izaziva skepticnost prema stvarno dobrim primercima koji imaju nesto vecu cenu jer dobar primerak i tamo kosta da se kupi pa mora i ovde biti veca cena. . Meni jedan kupac jasno kaze, "svidja mi se auto ali mi jaka cena, idem da gledam jednog povojlnijeg pa ti javljam sta sam resio", ok reko, posle par sati se javlja, "gledao sam ovog sto je 300e jeftiniji od tvog, krs zivi
usput sam pogledao jos neke i svi su losiji od tvog auta, ali ipak ne mogu da kupim tvoj skupo mi"
verujem da je na kraju ipak kupio neki od tih kji su losiji jer su ipak bili jeftiniji jbg.
Ja u okruzenju imam ljude koji uvoze stvarno dobra kola i koja posle pranja i event dubinskog pranja odmah idu u oglase, ako i bude nekih kvarova to su sitnice tipa los akumulator, alnaser, alternator i to se lako sredi i zameni, ali zato im i onih koji uvoze lomove koji se jedva na prikolicu natovare i kojima treba mesec dana u garazi da se spreme za prodaju, jbg tako je kako je, na kupcima je da procene sta im valja a sta ne, svako za svoj gros
Opet kazem iz nekog svog isksutva da vecina gleda da je auto lep da nije nista farbano ili ogrebano, cuknuto i sl., za 90% kupaca je to najbitnije, motor manje vise povrsno gledaju i koliko sam primetio svi vole da je motor uglancan sto ja licno prezirem. cak neki i stave primedbu ako se motor ne sija po fazonu sto je ovako prasnjav

ja nikad ne perem motor , volim uredan motorni prostor da nema prasine, lisca i sta sve zna da se nadje ali ne volim kad vidim uglancan i lakiran motor, to mi je uzas i odmah baca sumnju da je nesto zamaskirano a svi znamo da je 90% kola u oglasima takvo, ok ne kazem da su svi hteli da nesto sakriju time ali eto to je neka navika i ono sto kupce pali pa im prodavci udovoljavaju.
Ja oko motora prebrisem krpom plastike, poklopce i sl. i to je to, nikakvo pranje, lakiranje i mackanje.
Sto se estetike tice, eto skoro mi covek dolazio za auto koji je stvarno bio savrsen i ocuvan i sa pravom malom km, nije nasao ni jednu zamerku u bilo kom pogledu ali je odustao od kupovine auta samo zato jer je na vratima bila ogrebotina od kljuca cca 25-30cm duzine, to je bio jedini nedostatak koji ja nisam hteo da sredujem jer mi je glupo da zbog toga neko farba ili zafarbava vrata pa posle moram da se objasnjavam sa pojedincima zasto je to radjeno jer ce neko svakako provaliti da je nesto farbano ma koliko dobro bilo uradjeno. taj kupac mi je jasno rekao da ne moze da kupi auto sa tom ogrebotinom jer mu mnogo bode oci, pristao sam da mu spustim 50e jer tolko ovde uzimaju da ofarbaju vrata, ali on je hteo da ubije cenu od 200e na konto toga sto ne da nije realno nego je bezobrazno.
Posle par dana dodje jedan drugi kupac koji to nije ni primetio vec covek gledao neke bitnije stvari i naravno kupio auto kad se uverio da je sve kako sam mu rekao.
znaci najveci procenat nasih ljudi kad vidi neko ulubljenje ili ogrebotinu hvata se za to kao da je to stvar zbog koje ce auto stati posle par km, dal je svima to farbanje toliko bauk i problem ili ih majstori deru pa misli da ce ih to kostati vise od npr. sredjivanja trapa, motora i sl. ja ne znam ali cinjenica je da je tako.
da se pradavci ogradjuju od komentara konkretnih problema i da slezu ramenima praveci se da su glupi kad ih pitas nesto oko auta to je tacno kod velikog broja njih, kao da su uvezli tenk pa ne znaju kako sta funkcionise ili su prvi put videli auto, ali zato znaju da ti napricaju kako ga vozila baba, kako presao stvarnih 80.000km, kako nije farban i sl. sve dok ne vide da se razumes i znas sta gledas i pitas, e onda krece cutanje i sleganje ramenima. imao sam vise takvih primera kad sam svojevremeno gledao kola za sebe ili druge, prvo ti prica bajke a kad mu ukazes na odredjene mane onda cutnja i po fazonu "to je to ako ti s ne svidja trazi dalje".
i na kraju opet da kazem, mnogo se krseva uvozi koji se prodaju kao top stanje, pa to malo u narodu izaziva skepticnost prema stvarno dobrim primercima koji imaju nesto vecu cenu jer dobar primerak i tamo kosta da se kupi pa mora i ovde biti veca cena. . Meni jedan kupac jasno kaze, "svidja mi se auto ali mi jaka cena, idem da gledam jednog povojlnijeg pa ti javljam sta sam resio", ok reko, posle par sati se javlja, "gledao sam ovog sto je 300e jeftiniji od tvog, krs zivi


Ja u okruzenju imam ljude koji uvoze stvarno dobra kola i koja posle pranja i event dubinskog pranja odmah idu u oglase, ako i bude nekih kvarova to su sitnice tipa los akumulator, alnaser, alternator i to se lako sredi i zameni, ali zato im i onih koji uvoze lomove koji se jedva na prikolicu natovare i kojima treba mesec dana u garazi da se spreme za prodaju, jbg tako je kako je, na kupcima je da procene sta im valja a sta ne, svako za svoj gros
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24629
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Puno je mitova o kolima iz Italije ovde.
Inace neki dan sam isao po onoj rizli i svemu, dusa me boli kada cujem kako lupka po karoseriji, mogu misliti po germanskim drzavama gde je tako mesecima u godini, pa onda godinama...peskarenje zagarantovano. 



Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Evo recimo u NL rizlu i so bacaju uzasno retko, posto nam temperature retko padaju ispod 0 mada ni to nije uvek zagarantovano...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24629
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Naravno, mislio sam na drzave gde ima puno padavina i gde se tretira put istim. Bas sam gledao na Stilu, tacno se vidi koji su dosli iz kojih krajeva, karoserija dole katastrofa. Ovo kod nas i nije strasno, u proseku malo snega ima godisnje.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32153
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Automobili iz uvoza: iskustva, mišljenja, prevare placeva...
Dogovori i pregovori na pp.OMP napisao:ne uvozim po porudzbini
uvozim po jedan dva auta, uglavnom ove jeftinije od 2-3000 na oglasima sto je trenutno aktuelno u narodu
Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !