BMW serije 5 F10
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW M5 F10
Jedini pravi preostali M je M3 zato sto jedini ima poseban, tuniran motor koji se ne moze naci ni u jednom drugom modelu. Sve ostali su nasminkani swapovi. A dizel M i M suv predstavljaju totalnu devalvaciju M odeljenja. AMG je sada ozbiljnije fabricko tuning odeljenje od M GmbH
Re: BMW M5 F10
Ma cekaj bre, pravi M5 je i dalje prava stvar, mozda najbolji auto na svetu.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW M5 F10
Odlican auto, ali nije pravi M.
Re: BMW M5 F10
Eh po toj logici tek m3ojka nije pravi M nego samo e30. A sto se tice surovosti e90 se ne moze porediti sa e46 a on sa e36 a on sa e30. Ali cinjenica je da bih na duze staze uvek uzeo poslednju generaciju.
Izlaskom svake nove generacije M-a uvek ce biti onih koji ce tvrditi da da je prethodni bio istinski auto jer je cinjenica da svaki sledeci cilja neku siru publiku ali m odeljenje do sad nikada nije razocaralo eventualno se preslo na malo manje surov fazon ali su performanse uvek bile bolje. Istina, sada krece velika promena i m3 e90 je poslednji atmosferski M ali sta da se radi takvo je trziste koje trazi bolju potrosnju uz manje izduvne gasove. M performance dizeli po performansama pariraju prethodnim M generacijama i stvarno ih radi M odeljenje ali je sasvim ok sto su ih tako krstili jer bi ipak bilo previse da se zove M5 dizel.
Izlaskom svake nove generacije M-a uvek ce biti onih koji ce tvrditi da da je prethodni bio istinski auto jer je cinjenica da svaki sledeci cilja neku siru publiku ali m odeljenje do sad nikada nije razocaralo eventualno se preslo na malo manje surov fazon ali su performanse uvek bile bolje. Istina, sada krece velika promena i m3 e90 je poslednji atmosferski M ali sta da se radi takvo je trziste koje trazi bolju potrosnju uz manje izduvne gasove. M performance dizeli po performansama pariraju prethodnim M generacijama i stvarno ih radi M odeljenje ali je sasvim ok sto su ih tako krstili jer bi ipak bilo previse da se zove M5 dizel.
Re: BMW M5 F10
ftj napisao:Eh po toj logici tek m3ojka nije pravi M nego samo e30. A sto se tice surovosti e90 se ne moze porediti sa e46 a on sa e36 a on sa e30. Ali cinjenica je da bih na duze staze uvek uzeo poslednju generaciju.
Izlaskom svake nove generacije M-a uvek ce biti onih koji ce tvrditi da da je prethodni bio istinski auto jer je cinjenica da svaki sledeci cilja neku siru publiku ali m odeljenje do sad nikada nije razocaralo eventualno se preslo na malo manje surov fazon ali su performanse uvek bile bolje. Istina, sada krece velika promena i m3 e90 je poslednji atmosferski M ali sta da se radi takvo je trziste koje trazi bolju potrosnju uz manje izduvne gasove. M performance dizeli po performansama pariraju prethodnim M generacijama i stvarno ih radi M odeljenje ali je sasvim ok sto su ih tako krstili jer bi ipak bilo previse da se zove M5 dizel.

Re: BMW M5 F10
Pa naravno da je sve to marketing.Markoni napisao:M kao marketing...
Napravili najjaci dizel pa ga spakovali u M odelo i sad malo likuju nad konkurencijom

Isto je svojevremeno radio Mercedes sa C30 CDI AMG

Re: BMW M5 F10
Secam se toga... Sumanut dizel za to vreme... Zadnje gume mu trajale u proseku 10.000 km... 

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW M5 F10
Ja uopste nisma pricao o "umjetnickom dojmu", tj. osecaj u voznji, atmosferski motori, zvuk, bla, bla...Pricam o pristupu stvarima. Jedno je kada se iskuje motor rucno kao sto su nekada radili i bude samo u tom modelu, kada ima sgomilu jedinstvenih delova samo u tom modelu, posebno setovano vesanje, itd, itd...a drugo je kada malo promenis plastiku i odvrnes vise ili manje turbo na motoru koji mozes da nadjes u celom nizu motora. Svaki M modle je imao poseban motor. Ziheraski pristup, eto to je...a to ne volim jer je BMW uvek imao iskren odnos prema svojim kupcima i ljubiteljima. Ovo je sada foliranje. Zato sada vise cenim AMG i ona plocica na dekli ko je napravio motor ima neku svoju vrednost.ftj napisao:Eh po toj logici tek m3ojka nije pravi M nego samo e30. A sto se tice surovosti e90 se ne moze porediti sa e46 a on sa e36 a on sa e30. Ali cinjenica je da bih na duze staze uvek uzeo poslednju generaciju.
Izlaskom svake nove generacije M-a uvek ce biti onih koji ce tvrditi da da je prethodni bio istinski auto jer je cinjenica da svaki sledeci cilja neku siru publiku ali m odeljenje do sad nikada nije razocaralo eventualno se preslo na malo manje surov fazon ali su performanse uvek bile bolje. Istina, sada krece velika promena i m3 e90 je poslednji atmosferski M ali sta da se radi takvo je trziste koje trazi bolju potrosnju uz manje izduvne gasove. M performance dizeli po performansama pariraju prethodnim M generacijama i stvarno ih radi M odeljenje ali je sasvim ok sto su ih tako krstili jer bi ipak bilo previse da se zove M5 dizel.
A o "umjetnickom dojmu" bih tek mogao pricati, ali to je vec subjektivna stvar i nije bitno.
Re: BMW M5 F10
Opet mi nije jasno sto se zalis 
Taj motor 4.4 560KS se nalazi iskljucivo u pravim M modelima, i jedini pravi M sa tim motorom je M5. MX5 i MX6, ne znam ni ja iskreno sta je to odnosno njihov smisao. Ali dakle i dalje je to motor namenjen samo M modelima. Uostalom, M5 ubija konkurenciju uzduz i popreko, performansama parira i daleko skupljim i sportiskijim modelima i deleko je upotrebljiviji od njih. Ne vidim ama bas nista lose u tome sto je auto priblizen sirem krugu korisnika. Zapravo ja mrzim kad naprave nesto ultra eksluzivno sto je prakticno upotrebljivo samo na stazi i za spartansku voznju.

Taj motor 4.4 560KS se nalazi iskljucivo u pravim M modelima, i jedini pravi M sa tim motorom je M5. MX5 i MX6, ne znam ni ja iskreno sta je to odnosno njihov smisao. Ali dakle i dalje je to motor namenjen samo M modelima. Uostalom, M5 ubija konkurenciju uzduz i popreko, performansama parira i daleko skupljim i sportiskijim modelima i deleko je upotrebljiviji od njih. Ne vidim ama bas nista lose u tome sto je auto priblizen sirem krugu korisnika. Zapravo ja mrzim kad naprave nesto ultra eksluzivno sto je prakticno upotrebljivo samo na stazi i za spartansku voznju.
Re: BMW M5 F10
Porsche pravi dizela, ferrari 4x4, pa mora i BMW malo da se pripitomi
Takva su vremena da surovost jednog quattra, m3 e30, 911ke 993 vise nije moguca. Tehnologija napreduje, novi materijali, izolacija, multimedija, jednostavno je nemoguce ostati na jednoj te istoj tacki toliko godina, decenija. Razumem sta zelis da kazes, ali to vise ne mozemo ocekivati, sem kod mozda nekih ogoljenih verzija, tipa M3 GTS i slicno.

Re: BMW M5 F10
laki021: motor u m5 se veoma razlikuje od onog u x5 m - http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=640761
m3 gts ce sigurno biti najbolji na stazi ali m5 radi najvise stvari i vise nego odlicno.
m3 gts ce sigurno biti najbolji na stazi ali m5 radi najvise stvari i vise nego odlicno.
Re: BMW M5 F10
Znam, nego sam bas danas citao najave za redizajn X6 i pominjali su taj motor u M verziji.
Re: BMW M5 F10
Jesam li ja jedini koji je skapirao sta je Vujadin rekao?
Nije se bunio za performanse,nije rekao da su losi M modeli...
Vec jednostavno,taj 4.4 motor se nalazi i u 550i,samo sa manje konja... Samim tim M verzija nema specijalan motor,kao AMG sto ima.
Stancuju se motori kao i svi drugi,dok ih AMG rucno pravi i svaki je poseban.
Ne razvija se poseban menjac za M model,vesanje i sta ti ja znam sta(tako sam ja razumeo da on kaze,nisam ja siguran kakvi su delovi unutra,nikada nisam gledao...)
Amg ima poseban motor za AMG modele,poseban menjac,posebno vesanje,posebne kocnice... (Ne znam da li od ovoga i Bmw pravi posebno za M model)
Uglavnom,Vujadin je pokusao da objasni da M odeljenje gubi ekskluzivnost,gubi dusu i time se odaljava od pravih zaljubljenika u sam M,a priblizava se ljudima koji gledaju na papiru performanse,izgled automobila i tako kupuju automobil,bez duse,bez srca,nego iskljcivo glavom i ocima.
Hoce da kaze da pojednostavljavaju stvari,ne trude se vise.
M model nikada nije,niti ce ikada donositi profit i vise sluzi kao reklama i tu je samo da omoguci svojim ljubiteljima pravi sportski automobil,a ne da se na njemu zaradi,kao na 320d modelu recimo. Kao i AMG i slicni.
Nije se bunio za performanse,nije rekao da su losi M modeli...
Vec jednostavno,taj 4.4 motor se nalazi i u 550i,samo sa manje konja... Samim tim M verzija nema specijalan motor,kao AMG sto ima.
Stancuju se motori kao i svi drugi,dok ih AMG rucno pravi i svaki je poseban.
Ne razvija se poseban menjac za M model,vesanje i sta ti ja znam sta(tako sam ja razumeo da on kaze,nisam ja siguran kakvi su delovi unutra,nikada nisam gledao...)
Amg ima poseban motor za AMG modele,poseban menjac,posebno vesanje,posebne kocnice... (Ne znam da li od ovoga i Bmw pravi posebno za M model)
Uglavnom,Vujadin je pokusao da objasni da M odeljenje gubi ekskluzivnost,gubi dusu i time se odaljava od pravih zaljubljenika u sam M,a priblizava se ljudima koji gledaju na papiru performanse,izgled automobila i tako kupuju automobil,bez duse,bez srca,nego iskljcivo glavom i ocima.
Hoce da kaze da pojednostavljavaju stvari,ne trude se vise.
M model nikada nije,niti ce ikada donositi profit i vise sluzi kao reklama i tu je samo da omoguci svojim ljubiteljima pravi sportski automobil,a ne da se na njemu zaradi,kao na 320d modelu recimo. Kao i AMG i slicni.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW M5 F10
Tako je...Kao sto ne mirisem satro nove Abarthe sto je u stvari samo sminka (a zna se sta su pre bili Abarthi), ali cenim Renaultsport gamu jer pruzaju nesto posebno onom ko ih kupi...
AMG ekipa ne ode na odmor i za dve nedelje sto nisu isli na odmor iz zezanja naprave C63 coupe Black Series...to je zabava i to je nesto posebno i zato je taj auto posebniji i iskreniji od svakog novog M modela.
Od novih M modela mogao bih da svarim jedino "kec" kupe jer su se potrudili oko vesanja, ali i on ima motor koji se stancuje u gomili modela...
AMG ekipa ne ode na odmor i za dve nedelje sto nisu isli na odmor iz zezanja naprave C63 coupe Black Series...to je zabava i to je nesto posebno i zato je taj auto posebniji i iskreniji od svakog novog M modela.
Od novih M modela mogao bih da svarim jedino "kec" kupe jer su se potrudili oko vesanja, ali i on ima motor koji se stancuje u gomili modela...