Stranica 5 od 7
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 08:40
				od nixa
				Ja nisam čuo išta dobro o tddi motorima. Ako ćeš Fokusa, savet je 1.6tdci,90ks. On nema problema, a i malo troši.
			 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 08:44
				od pedja
				TDDI je 90KS
Prva generacija Focusa  nije imala 1,6dizel, ili jeste?
Ne kupujem ga ja, vec kolega zapeo. Kazu da je dosta pouzdaniji od jaceg 1,8 TDCI.
			 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 09:41
				od somi-car
				Mislim da prva nije imala 1.6 vec taj 1.8. Najbolje bi bilo da suzis izbor na 2,3 modela koji ti najvise odgovaraju pa da onda pocnes da trazis najbolji primerak. Ovako ces dosta da lutas..
Naravno, gledaj da uklopis i svoje potrebe. Npr kolega prelazi do 5000 godisnje a uzeo je 1.5 dci reno scenic. Sam kaze da je mogao da uzme benzinca, vise bi se uklapao u njegov nacin eksploatacije a i u startu bi ustedeo...
			 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 09:55
				od pedja
				Kakvo bre suzavanje na 2,3 modela, ovde je samo jedan u pitanju  

 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 10:02
				od sebekkg
				tddi je stariji tip dizela, i on je pouzdaniji od tdci modela, barem one prve generacije. tako da ako nadjes nekog dobrog od njega nema problema kao sto bi imao da si gledao 2.0tdci.
			 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 10:11
				od TheWickerMan
				TDDI beše nema plivajući a TDCI ima...
			 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 10:26
				od dragvorl
				Mislim da u Focusu nema, koliko smo gledali kada je on uzimao. Uglavnom moj drugar ima Fokusa 1.8Tddi, uzeo pre 2-3 godinem 2001 godiste, ni jedan problem nije imao sa njim za sad. Naravno, auto je pregledan u servisu pre kupovine.
			 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 10:44
				od trojanac
				Ono što je poznato je da je to Fordov motor koji se nije proslavio među dizelašima. Zbog toga su i počeli da ugrađuju HDI. Ja sam vozio 1.8TDCI u novijem Focusu i nije mi se svideo. Kakav je taj ne znam, ali nešto nemam nadu da bi ispunio očekivanja.
			 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 10:52
				od pedja
				Kolega se raspitivao i dosao do zakljucka da je TDDI idealan, jer nema plivajuci, ima lanac i dosta je otporan na gorivo.
Startnost, brzina i slicne stvari mu nisu primarne.
E sad, ja pojma nemam o Fordu, pa pitam vas za neka iskustva, ukoliko ih imate, ili ste bar culi od pouzdanih ljudi. 
On je bas zapeo za njega i to je njegova stvar, koju postujem. Tu je negde i Mazda 323, slicnog godista.
			 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 12:07
				od Rakhil
				1.8 TDci se nije proslavio, a TDDi nema nekih posebnih problema, sasvim ok motor
			 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 12:15
				od sebekkg
				pa to sam rekao, raga od motora, nije neki trkač uopšte, ali zato važi ono SIPAŠ I NE MISLIŠ 

 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 13:06
				od dragvorl
				Ako nije razvaljen auto slobodno neka uzme taj motor. Koliko sam ga malo vozio startnost mu nije vrlina.
			 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 13 Sep 2012, 15:22
				od superboss
				nixa napisao:Ja nisam čuo išta dobro o tddi motorima. Ako ćeš Fokusa, savet je 1.6tdci,90ks. On nema problema, a i malo troši.
TDDi je odlican. Prvi fordov diesel motor da stvarno valja. 
Vozim focusa MK1 sa ovim motorom, i posle(za mene) neprikosnovenog JTD prvi diesel da me je odusevio. Kilometraza pokazuje 240k km, da li je prava nemam pojma, medjutim ne oseca je nesto preterano. 
Za svojih 90ks, vuce karavansku karoseriju odlicno. Nema plivajuci zamajac kao TDCI pa je i jeftiniji za odrzavanje. U rangu je slicnih vozila tog godista(astra na primer), po ceni odrzavanja. 
Da se ogradim odmah, nisam vozio nesto puno diesela, ali one koje sam probao ne ide uopste gore: bolje ili isto nego astra G(od DTL sigurno bolje), skoro isto kao stilo 1.9 jtd. Da napomenem da su oni na papiru jaci za 10ks, a motori su u dobrom stanju.
Mi ga koristimo u firmi, i ne stedimo ga, ali uopste. Evo skoro 35000 sa redovnim servisom bez ikakvih problema.
Mali servis me kosta 6200din sto je bas povoljno.
trojanac napisao:Ono što je poznato je da je to Fordov motor koji se nije proslavio među dizelašima. Zbog toga su i počeli da ugrađuju HDI. Ja sam vozio 1.8TDCI u novijem Focusu i nije mi se svideo. Kakav je taj ne znam, ali nešto nemam nadu da bi ispunio očekivanja.
Za mene jedno veliko iznenadjenje. Posto sam sad malo vise u kontaktu sa Fordovim servisima, svi ga stvarno hvale. Znaci potpuno suprotno od uobicajenog misljenja!
MK1 Focus stvarno nema nekih bitnijih nedostataka. Trap mu je veoma izdrzljiv za nase uslove eksploatacije.
pedja napisao:
E sad, ja pojma nemam o Fordu, pa pitam vas za neka iskustva, ukoliko ih imate, ili ste bar culi od pouzdanih ljudi. 
On je bas zapeo za njega i to je njegova stvar, koju postujem. 
Odakle da krenem? 'Ajde od potrosnje: karavan pri normalnoj voznji trosi izmedju 5-5,5l. U gradu do 7l, ne vise od toga.
E sad, ovo je veoma subjektivno, i zavisi od stila voznje: ako se cepa, kao sto mi naseg cepamo, i lepo se optereti, voli da srkne i vise. Mozda i 8-9l na otvorenom.
Inace "po satu'' je vozen 190 na auto putu(verovatno realnih 170km/h). Krstarecu od 140 odrzava bez problema.
Kao sto rekoh, mali servis je 6200 din. Skoro sam radio zamenu prednjih i zadnjih plocica(po 1500din), zamenu creva turbine(5000dinara) i jedini veci kvar je bio zapusen hladnjak ulja razmenjivaca toplote EGR-a(ako sam dobro napisao i skontao) koji je kostao 90e polovan. 
Inace, motor je malo klasicne konstrukcije, pumpa-dizna sto je dobra cinjenica. Nije gadljiv ni na obican D2 ili loziku. Nema plivajuci zamajac.
Ako te interesuje jos nesto, pitaj. Ko ce se svega setiti.
 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 14 Sep 2012, 12:40
				od pedja
				Kolega je sinoc kupio TDDI.
Uskoro cemo imati i iskustva  
 
 
Gde ga servisiras (moze i na PP, da ne bude reklama)?
Ovaj ce ga sutra terati (na mali servis) negde u Pinosavu, dobio je sve preporuke za majstora.
 
			
					
				Re: Koji auto - potrebni saveti - oko 3000eur budzet
				Poslato: 14 Sep 2012, 12:47
				od nixa
				Ja sam Forda godinama održavao kod Dragana u Železnikui bio sam vrlo zadovoljan.