Pedal Box

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
HellBoy
Reactions:
Postovi: 189
Pridružio se: 26 Jan 2012, 23:54
Garaža: Megane 3 GrandTour GTLine 1,9Dci/130ks+ & Ducati S2R 803cc & Hyundai i30 1,6/130ks GLS
Lokacija: Neusatz

Re: Pedal Box

Post od HellBoy »

Najzad shvaćena poenta :klanjamse: fala ti brate Xepoj
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija" onclick="window.open(this.href);return false;
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Pedal Box

Post od mr.Big »

Pa to isto ti priča deset ljudi dva dana...
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Pedal Box

Post od Laki021 »

Xepoj87 napisao:Ja znam da bih prvi to stavio na mog karavana,jer nigde nisam video toliki lag pri gasu
Pazi, da li lag postoji i kad patosiras gas? Ako je odgovor pozitivan onda ni ovaj uredjaj ne moze nikako pomoci. To je ono sto se izmedju redova potencira, kako uredjaj smanjuje lag iako je jasno da on to zapravo nikako ne moze da radi... Sa druge strane ako patosiranje pedale resava problem laga, pa onda je lepo sam stiskaj jace.
Lag pri odzivu kod pritiskanja gasa je posledica konstrukcije motora i programa ECU-a a ne rada papucice gasa, laga njenog signala i sl.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Pedal Box

Post od nuk »

Gresis, gresis i gresis a uporan si u tome.
Ovaj uredjaj bas moze da uradi ono sto pokazuje grafikon sa prosle strane, promeni krivu signala i to mu je osnovna uloga, bas je to sto je Heroj rekao.
Veruj mi, kod nekih vozila je bas los odziv el gasa na stiskanje papucice, s'obzirom kako su reseni potenciometri, nije ni cudo u takvim slucajevima, osecaj sa pedal boxom je neprocernjiv, negde jednostavno nema svrhu.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32105
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pedal Box

Post od trojanac »

Laki, nije mi samo jasno na osnovu čega sve ovo tvrdiš?
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Pedal Box

Post od Laki021 »

nuk napisao:Gresis, gresis i gresis a uporan si u tome.
Ovaj uredjaj bas moze da uradi ono sto pokazuje grafikon sa prosle strane, promeni krivu signala i to mu je osnovna uloga, bas je to sto je Heroj rekao.
Veruj mi, kod nekih vozila je bas los odziv el gasa na stiskanje papucice, s'obzirom kako su reseni potenciometri, nije ni cudo u takvim slucajevima, osecaj sa pedal boxom je neprocernjiv, negde jednostavno nema svrhu.
Ne gresim ne gresim i ne gresim!
Koliki bi inzenjeri trebali biti imbecili pa da pedala gasa ima zadrsku? Takodje, uredjaj se kaci na izlaz pedale gasa, tako da sve dok pedala ne posalje signal ni uredjaj ne moze da ga presretne i "pojaca", "ubrza" sta god hocete. Ako cemo u detalje, uredjaj moze samo da doda lag zato sto presretne signal pedale, pa ga zatim obradjuje menja i tek nakon toga prosledjuje dalje...

trojanac napisao:Laki, nije mi samo jasno na osnovu čega sve ovo tvrdiš?

Na osnovu zdravog razuma i tri sekunde razmiljanja.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Pedal Box

Post od nuk »

Ako tako kazes..
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32105
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pedal Box

Post od trojanac »

Pa valjda i mi ostali imamo malo mozga i zdravog razuma?
Koliko sam ja shvatio iz cele tvoje priče ti tvrdiš da je isti efekat kao kad stisneš papučicu do kraja. Ja prosto ne verujem da se dobija isto, jer svako je valjda probao to na svom autu i zna kako mu se auto ponaša. Valjda znaju ljudi da ocene razliku, ako su probali sa i bez tog Pedal Boxa. Neka razlika mora da postoji.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Pedal Box

Post od Laki021 »

Da citiram samo iz tvog posta sa prosle strane, od ljudi koji hvale ovaj uredjaj:

" yes, you can get the same result by pushing the pedal to the metal, but it just feels different"

Dakle cak i oni kazu da je isto, samo je OSECAJ drugaciji.
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15272
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Pedal Box

Post od Kuzmanovic »

ljubitelj napisao: Kirhofova pravila, prvo i drugo, vaze bez dileme a ko misli da ne vaze zakoni fizike treba da ponudi koje su to zakonitosti koje uticu na promenu ponasanja elektrona.
Ajde sad ti meni objasni kakve veze imaju "zbir svih struja koja ulaze u jedan cvor jednak je zbiru svih struja koji izlaze iz cvora" i "algebarskih zbir napona na svim otpornicima i elektromotornih sila jednak je nuli" u ovoj prici oko Pedal Boxa?
I posto se vidi da si strucan, jel mozes da napises, ako nije tajna, koj si fakultet zavrsio?
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Pedal Box

Post od nuk »

Nije me mrzelo da izguglam zanimljiv pdf koji objasnjava "fly-by-wire" princip rada.

Ovo na cemu laki uporno insistira bi imalo smisla da se radi o prostim korekcijama signala promenom otpora ali, postoji i digitalni signal koji se koriguje paralelno sa elektricnim, otuda i logicnog objasnjenja zasto potenciometri imaju i po vise od deset pinova.
Sistem kao sistem nije bezgresan, ima svoje nedostatke i svakako mogucnosti za korekciju parametara uredjajima kakav je ovaj pedal box, recimo.

Na strani tri je prakticno sve objasnjeno

Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Pedal Box

Post od Laki021 »

E kad bi sve to imalo makar 5%, a strana tri bar 1% veze sa bilo cim o cemu pricamo bilo bi dobro.
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Pedal Box

Post od Rakhil »

Laki021 napisao:Koliki bi inzenjeri trebali biti imbecili pa da pedala gasa ima zadrsku?
Evo, Laki, inzenjeri u Fordu su ocito imbecili posto meni pedala gasa ima zadrsku :mrgreen:

Nije ti bas analogija da zabodes gas. Recimo, meni auto normalno krece sa malog gasa i ubrzava lepo u prvoj. Vec druga je dosta mrtvija i moram u prvoj panjiti gas vise ako mislim da drugu i trecu iskoristim u nekom ozbiljnom ubrzanju. E sad, ako meni pedal box koriguje krivu signala a da ja ne moram da navikavam nogu na vece doziranje (koje ce neminovno biti nepreciznije), onda mu kontam svrhu. Prosto vozim kao i do sada, a gas se sam dodaje vise, madjija :rofl:

Inace se slazem sa tobom da je ovo bez veze stvar, ali ostajem pri tome da je to samo moje misljenje i da ja to ne bih metao na svoj auto tek tako, nekom drugom moze da bude super. Za neiskusnog vozaca bi verovatno bilo kontraproduktivno da se navikava na tako nesto.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Pedal Box

Post od Laki021 »

Rakhil napisao:
Laki021 napisao:Koliki bi inzenjeri trebali biti imbecili pa da pedala gasa ima zadrsku?
Evo, Laki, inzenjeri u Fordu su ocito imbecili posto meni pedala gasa ima zadrsku :mrgreen:

Nije tebi zadrska u pedali gasa vec u ECU-u, bitna razlika :)
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Pedal Box

Post od MAD MAX »

Voleo bi da neko ko ima iskustva prokomentariše moj komentar od juče, a posebno zastupnici uređaja:
MAD MAX napisao:Kod sistema "fly by wire" jedno je pritisnuta pedala gasa, a jedno je ugao otvorenosti leptira na usisnoj grani. Znači, mi imamo želju za punim gasom trenutnim pritiskom, a sistem ECU to radi po programu. Najčešće leptir je otvoren daleko od položaja pedale gasa. Sve zavisi od programa ECU i to je ono što mnogi po forumima zovu "loš odziv gasa", a koji isključivo postoji zbog ekoloških normi, počev od EURO 4, pa na dalje u sve gorem kontekstu. Jednostavno, stisnite na leru pun gas i neka neko pogleda brzinu i intetziet otvaranja leptira. Stvar je za zaprepašćenje. Ako u tom smislu može da pomogne Pedal Box, ja sam zainteresovan. I po pravilu, efekat bi trebalo čak da buge bolji na atmo benzincima, nego na turbo motorima. Znači, ostaje pitanje, može li ECU biti prevaren od strane Pedal Box, da odziv gasa bude bar slično kao na sistemima sa sajlom gasa.
U zavisnosti od programa, na sportskim mašinama ponekad ima ugrađen dvostepeni leptir, prvi na sajlu i drugi korektivni motorizovan, jer naravno, nije idealno uvek držati otvoren pun leptir. Sve zavisi od želje onoga ko je pravio program za ECU, a u našim uslovima sve se svodi na pustu ekologiju.
Znači nije stvar u sporom signalu kroz kablove, kako neki tvrde smešne stvari. Stvar je u programu ECU koji ne dozvoljava način rada koji nije ekološki prihvatljiv. Neće dopustiti bogatu smešu, emisiju nesagorelih ugljovodonika, bez obzira na želje vozača, već radi po idealnom režimu za sagorevanje. Zato vozila koja nemaju motorizovan leptir gasa ne mogu da podmire ni Euro 4 norme. Recimo, mnogi su na starim autima naučili da avgasuju pri polasku, a to novi sistemi uopšte ne dozvoljavaju i u potpunosti anulišu takve želje. Kako rastu obrtaji motora, leptir se polako otvara, bez obzira na pritisnut gas do kraja od samog starta.
Mene znači zanima, može li ovaj Pedal Box da "prevari" ECU da se ne ponaša tako rezistentno. Je li to uopšte moguće preko priključka potenciometra gasa?? Jer ako može, stvar je odlična, a jedino što se gubi su Euro norme a za to nas zabole.
Pokušajte da se fokusirate u diskusiji, na moje navode. Hvala.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Odgovori