Stranica 5 od 6
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 18:03
od Laki021
Ni Aston Martini
A sada ni Fordovi ne lice na AM

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 18:07
od Xepoj87
I jednim i drugima je najveca razlika velicina fara

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 18:35
od starac vujadin
Xepoj87 napisao:Jesi li ti sada zaista rekao da Rolls Royce modeli ne lice jedan na drugi?
Evo im ga ceo line-up:
https://www.youtube.com/watch?v=q0ZYkfBODqs
Enterijer im je takodje maltene identican...
Naravno da sam rekao. Sem farova napred ne liče po dizajnu jedan na drugi kao što je ličio Maybach na S klasu, pa i na druge u osnovnoj liniji vozila. Inače, uvek su RR ličili od napred jedni na druge (uglavnom), ali s boka su uvek bili prepoznatljivi. Inače, ne sviđa mi se što toliko liče od napred.
Pored toga, i da liče toliko koliko ti misliš da liče, oni to sebi mogu da dopuste iz onog razloga koji si spomenuo - njihova razlika u klasi je manja među modelima nego kod Mercedesa.
Laki021 napisao:Ni Aston Martini
A sada ni Fordovi ne lice na AM

Ja rekoh Lagonda...samo treba pročitati šta je napisano, a ne ono što bi voleo da je napisano

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 19:14
od Xepoj87
O cemu ti sada pricas?
Em sto su maltene identicni spreda i unutra, em sto uzasno lice sa svih strana.
Ako neko tu ne lici, to su Maybach i S klasa, te ako nekoga ne mozes da pomesas, to su ta 2 automobila.
A ti si rekao kao da su Maybach i S klasa identicni automobili, a Rollsovi su totalno razliciti, sto nema veze sa zivotom.
Problem Maybacha je bio nedovoljno luksuzan i individualan enterijer, jer je delio dosta delova enterijera sa S klasom.
Sigurno ne zato sto ce neko da pobrka Maybach sa S klasom na ulici.

Re: Isti dizajn za sve modele jednog proizvođača
Poslato: 12 Nov 2014, 19:18
od Day Walker
Pa i ne lice bas s preda

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 20:35
od Xepoj87
Ako si meni rekao, ja sam rekao da su RR-ovi maltene identicni spreda i unutra, a da lice sa svih strana.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 20:41
od Ivan
Rolsovi lice vise nego golfovi i audiji zajedno kojima se to stalno prebacuje, da je neko drugi rekao bio bih ubedjen da troluje namerno.
Послато са GT-N7100
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 20:41
od Day Walker
Ja pricam za post pre mog, dakle za S i maybach. Ne lice mi s preda
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 20:44
od Scuderia
Meni Maybach vise lici na W220, a Rollsovi od napred identicni.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 20:52
od starac vujadin
Xepoj87 napisao:O cemu ti sada pricas?
Em sto su maltene identicni spreda i unutra, em sto uzasno lice sa svih strana.
Ako neko tu ne lici, to su Maybach i S klasa, te ako nekoga ne mozes da pomesas, to su ta 2 automobila.
A ti si rekao kao da su Maybach i S klasa identicni automobili, a Rollsovi su totalno razliciti, sto nema veze sa zivotom.
Problem Maybacha je bio nedovoljno luksuzan i individualan enterijer, jer je delio dosta delova enterijera sa S klasom.
Sigurno ne zato sto ce neko da pobrka Maybach sa S klasom na ulici.

...Rolsovi ne liče sa svih strana...postavi slike profila, pa ćeš videti...I kao što rekoh i d aliče toliko koliko potenciraš oni to sebi mogu da priušte...
...Maybach i Mercedesi liče jedni na druge, a plus je problem što znatno jeftiniji Mercedesi liče na Maybach...
...Problem Maybacha sigurno nije bio luksuz i enterijer...to je bilo vrhunski odrađeno...
...Mercedes je dovoljno jak brend koji može da parira Rolsu )i drugima) i sa imenom Mercedes samo mora napravi nešto posebno i specijalno...
Pišeš nešto tek da bi pisao i isterivao svoje, a realnost je postavila stvar na svoje mesto. Maybach je propao jer nije imao svoj personality, a eto ti Rols "klonovi" svi kao isti, a ide im dobro. Da se sada pojavio Maybach ili novi model Rollsa pa da nešto i diskutujemo i predviđamo, a ovako prošla priča i ćao, gotovo. Da su pravili Exelero prošli bi mnogo bolje. Mercedes 600 je imao svoje "ja" i zato je ostao legenda. Nikakvi parcijalni dokazi i selektivni argumeti to ne mogu da pobiju, a ti sada možeš da vadiš slike iz uglova koji tebi odgovoraju do jutra. Ok liče spreda Rolsovi i dobro...srećan?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 21:16
od Xepoj87
Tvoj bezobrazluk u diskusijama nema granice.
Ja pisem samo da bih pisao, a ti imas poziv od svetog arhandjela Mihajla da pises ovde?
Pritom pises totalne nebuloze.
Ako tebi ovo ne lici, svaka ti cast.
Treba li i enterijere da kacim?
Sto se Mercedesa tice, koji to jeftiniji Mercedesi lice na Maybacha?
Ajde vise dosta praznih reci, daj slike.
Vrhunski odradjeno?
Tabla iz zastarele S klase, sve kontrole iz iste, plasticni dugmici svuda, kao u digitronu da sedis?
To je tebi 6 puta skuplji luksuz od S klase?
Ta realnost koja je postavila stvari na svoje mesto je izgleda samo u tvojoj glavi, posto je ocigledno niko drugi ovde ne vidi.
Gde sam ja govorio da je lose sto rollsovi lice i o cemu ti sada pricas, na sta ti sada spinujes pricu???
Samo sam rekao da i oni poput Mercedesa prave jeftinije modele, to bi smanjilo ekskluzivnost ovih skupljih, jer bi dizajnerski bili slicni, kao sto je Maybach bio sa S klasom.
I rekao sam da je u enterijeru bio problem, sto niko nece da sedi u automobilu od pola miliona eura, sa enterijerom iz automobila od 80.000e, samo sa vise mesta i dodatnih par detalja...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2014, 21:49
od dragvorl
Ja moram reci da mi se nikad nije svidela filozofija "nadgradnje" Maybacha na S klasu na nacin kako je odradjena. Jednostavno previse slicnosti, sto spolja, a jos vise iznutra. Za proizvod sa tolikom cenom moralo je to bolje po meni, bar sto se oblikovanja tice. Sto se kvaliteta i nivoa luksuza tice tu ne bih da pravim pitanje, ali ja bih izmedju Maybacha i Rollsa bez puno razmisljanja izabrao Rollsa. Tesko je na takav teren, gde je ipak tradicija i brend veoma bitan faktor uleteti na "brzaka" sa relativno mlakom ponudom, kako bih ja okarakterisao MB Maybach projekat. Tu skidam kapu BMW-u koliko je prostora ostavio RR i to nije proslo bez rezultata. Takodje mi se svidja i VW pristup kod Bentleya, tu narocito mislim na Mulsanne.
Re: Isti dizajn za sve modele jednog proizvođača
Poslato: 12 Nov 2014, 21:52
od Xepoj87
Ma ajde, RR u odnosu na Maybacha, kao Mercedes S klasa u odnosu na Hyundai Equuos.
Sve tu ima isto, ali nista nije isto

Re: Isti dizajn za sve modele jednog proizvođača
Poslato: 12 Nov 2014, 21:55
od dragvorl
Pa dobro, svako ima pravo na svoje misljenje...

Re: Isti dizajn za sve modele jednog proizvođača
Poslato: 12 Nov 2014, 21:57
od Xepoj87
Ne znam da li si skapirao da sam hteo reci da se slazem sa tobom?
Generalno mi je Maybach previse jeftino uradjen u odnosu na RR, kao da je generaciju iza, a cena ista.