Stranica 5 od 13
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 08 Feb 2013, 11:52
od Филиповић
Никоме не треба спорити право да се бори за заштиту својих интереса, зато нећу да убеђујем Бакса да греши када своју фрустрацију преноси и на Фиат 500Л.
Свако од нас суд о стварности доноси на основу личних искустава, а његово је било лоше.
АЛИ, када гледате слике ФАС-а на тв-у, нигде не видите оне маторе, замазане раднике у плавим мантилима.
Мени се чини да су они одлично увидели са ким имају посла и да су селекцију одрадили како треба.
Зато, ајде да се задржимо на квалитету Пунта, да не хулимо унапред оно од чега ће четвртина Србије да живи...
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 08 Feb 2013, 12:01
od trojanac
Podržavam. Ova tema i jeste namenjena Puntu.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 08 Feb 2013, 12:26
od Bax
Slazem se i ja, samo sam naveo objektivne cinjenice da su moje frustracije iskljucivo plod lose organizacije posla na svim nivoima u Fas-u. Problemi su nastali u nabavci kod koperanata, proizvodnji, u kontroli, u lagerovanju, i kasnije krunisani u postprodaji.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 08 Feb 2013, 12:29
od Saša
Ja sam svojim stvarno zadovoljan (da ga ne ureknem, kuc, kuc). Nije perfektan, naravno, ima takođe nekoliko sitnica koje treba da rešim (ono vlaženje ulja na semeringu, povremeno škriputanje ventilatora i slično), ali generalno gledajući: motor odličan, menjač - odličan, klima radi odlično, gume - dobre, lakiranje - dobro, završna obrada - dobra... Nema korozije nigde, nema guljenja farbe nigde. Ne pravi mi nikakve probleme evo skoro 34.000 km i dve godine - meni dovoljno. Daj Bože da se tako nastavi i ubuduće...

Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 08 Feb 2013, 12:44
od Филиповић
ФАС који склапа 500Л и ФАС који је склапао Пунто су два света!
То уопште нису исти радници.
Нису едуковали старе раднике, већ су их тестирали и запослили само оне који су прошли тестирања, а огроман је и број нових радника.
А што се Пунта тиче, има својих мана, али нису довољне да бих могао да се жалим на сав глас.
То је моје искуство.
Мислим да је узрок већег броја проблема које Бакс описује дуготрајно стајање аута на плацу, али је заиста проблематично када изостане подршка у гарантном року...то најпре човека разбесни, а потом га изнури јер на дужи рок не може да прихвати да се према њему сви односе као према ретарду...

Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 08 Feb 2013, 15:07
od mirko alvirko
Sasa
Nisi prvi koji se cudi nama kad pricamo kako imamo problem sa kvacilom i menjacem koji su kod mene kao na yugu ...i to tesko mozes da shvatis jer u principu i jeste kod velikog broja vlasnika to idealno ..ali ima velik broj nas gde nas je fabrika zae..la..a ja nisam hteo iz pricipa da menjam set ili skidam menjac da ispitujem sta je ..nisam uzeo auto sa 120 na satu da se time bavim ..vozicu dok ne ode
Re: Одг: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 08 Feb 2013, 15:16
od Saša
120? Moj je imao 9...
Ma nema razloga da ti ne verujem da imaš probleme, a i ti isto tako moraš verovati da nemam razloga da bilo šta zataškavam i hvalim. Nisu mi ga poklonili već ga sam ga krvavo platio odnosno plaćaću ga još 5 dugih godina.
Tapatalk
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Feb 2013, 13:43
od Saša
Drugar ima identičnog Punta kao moj i zove me juče, kaže da auto ne radi lepo na gasu (plinu), trza, radi neravnomerno... Za 2 meseca taj auto puni 3 godine, 25.000 km na satu. Tipujem na neki problem sa gasnim diznama. Sutra ide u servis pa ćemo čuti "dijagnozu". Nijedan problem do sada nije imao sa njim...
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Feb 2013, 18:57
od Bax
I ovde da potvrdim da pored losih guma, koje su sada polovicno resene, imam problem i sa losom korpom kvacila, posto to isto ima i sluzbeni, mogu da pretpostavim da su shit u seriji.
Kvacilo na 2000km trese na polasku, i cuje se rotacija korpe, koja nije nacentrirana ili je kriva...
Potvrdio mi je i Goran, iako sam svim silama od njega zelwo da cujem kako je sve OK.
Moje vozilo je zaista kao da su se krelci skupili i resili da prave auto...
Jedina razlika izmedju mene i prisecnog srwcnog korisnika, je sto ja sve njihove brljotine na svoju zalost uocim u zacetku, a ne kao vecima kad lager prosece svoj pit kroz korpu za koju godinu.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Feb 2013, 19:06
od MAD MAX
Bax
Trešenje kvačila je opšta bolest novih generacija jeftinih vozila.
Na Grande Puntu, trešenje ume da bude tako izraženo , da se čovek prekrsti, posebno posle duže vožnje.
Obično je problem do tarne površine zamaca koja nije dobro centrirana pri obradi.
I na italijanskom puntu benzincu, kao novom pamtim da povremeno znao da trese pri polasku, posebno u rikverc. To kvačilo je kasnije prešlo preko 150 000km.
Tako da mu to bude opšta boljka.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Feb 2013, 19:09
od Geza
Ovde su naši radnici ispali najmanje krivi. Motor su dovlači diraktno iz Fiatove fabrike i nema dodira sa našim radnicima sve do momenta sklapanja. Gume su ti propale samo zbog lošeg skladištenja vozila. Sledeća stvar koja otkazuje je akumulator

Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Feb 2013, 19:19
od Sloba
Imao sam italijanskog Punta i nikada mu nije treslo kvačilo... Jedina "opšta boljka" je elektro-servo volana, ostalo je došlo sa Z10/Classic.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Feb 2013, 19:28
od Bax
Moj PC vec sad posle 2000 km, mora da se polazi sa jacim gasom, da ne zadrma. Inace uvek zadrma.
Stari Zoro i dalje krece bez drmanja, reeeetkoje u rikverc na usponu umeo da zatrese, jednom u 100 godina.
Goran kaze da je jedan deo korpe, ide pre ostatka korpe na kontakt sa zamajcem, i da to tako ne treba da bude, te da ce vremenom samo da se pogorsava.
Ne znam ko je kriv i zabole me, auto je krsic, sad samo cekam sta ce sledece da rikne.
Da li neko zna sta mi zvace pozadi desno, na svakom cimanju vozila preko neravnine?
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Feb 2013, 19:32
od MAD MAX
Zadnji amortizer. To jeste gornj silen blok amortizera koji nije izmenjiv, nego ide komplet sa amortizerom. To je boljka samo takva.
Ako je do zamajca ili korpe, stanje sa kvačilom se pogoršava, a što je kvačilo ugrejanije sve više trese.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 14 Feb 2013, 19:43
od pedja
Sta oni u SATu pricase o saobraznosti i garanciji? Novo vozilo mora da ispunjava ono sto je navedeno, a to je da je novo i potpuno ispravno. Tebi niko nije naveo da gume ne valjaju, da zvace ovo ili ono, kvacilo ne valja,... dobro, za lak si bio svestan, ali ni to ne bi rekli da nisi primetio..
Nadas se da je ovo "mirenje sa sudbinom" samo faza ili sala, te da si pisao i prijavio kome si mogao, te da ces isterati svoje.
Da li moze da se podnese prijava trzisnoj, te da se u AMSSu utvrdi tehnicka ispravnost (ili ta saobraznost nameni) delova i vozila u celini ?
TT