Koji benzinac za 5.000 € ?
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
Kakav je ovo li(n)k, kaže da ima FSI i da ima turbinu?
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
@starac vujadin
Pitanje je kolko to ima veze sa našim gorivom jer je taj problem podjednako izražen i na zapadu a istina više na atmosferskim motorima. Rešava se periodičnim čišćenjem usisnih ventila i korišćenjem kvalitetnog ulja. Meni su za 100k km bili solidno zaprljani ali ništa alarmantno tj. nisam osećao nikakve posledice u vožnji. Verovatno ima i uticaja kako se vozi.
Pitanje je kolko to ima veze sa našim gorivom jer je taj problem podjednako izražen i na zapadu a istina više na atmosferskim motorima. Rešava se periodičnim čišćenjem usisnih ventila i korišćenjem kvalitetnog ulja. Meni su za 100k km bili solidno zaprljani ali ništa alarmantno tj. nisam osećao nikakve posledice u vožnji. Verovatno ima i uticaja kako se vozi.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
Moj post ne naglašava naše gorivo, nego generalnu stvar koja se pojavljuje svuda manje više. Naše gorivo mu tu sigurno ne pomaže. Ako se i na zapadu to dešava, pri relativno malim kilometražama šta može da se očekuje sa polovnjacima od preko 100000km koji će se voziti kod nas...
Nadam se da ne moram da naglašavam da mislim da svaki FSI motor ima tako ozbiljan problem, ali je učestalost suviše velika da bi se preuzimao rizik.
Nadam se da ne moram da naglašavam da mislim da svaki FSI motor ima tako ozbiljan problem, ali je učestalost suviše velika da bi se preuzimao rizik.
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
Ako neko prihvati rizik nek zna da je čišćenje ventila ~100 eur. I to generalno važi za sve motore sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
OT: I na koliko zo treba raditi? Ćale vozi baš penzionerski, čak i preterano guši motor, a ja ga produvam tu i tamo, prođem kroz ceo raspon obrtaja ali ga generalno ne cepam.
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
Nema pravila niti može da se proveri. U suštini simptomi su da teže pali i slabije vuče. Reče mi mehaničar da može pri svakom redovnom servisu nešto da se naprska i da bi kao imalo efekta.
Trebalo bi da su novije generacije tsieva otpornije na ovaj problem. Najpogođeniji je bio audi rs4.
Trebalo bi da su novije generacije tsieva otpornije na ovaj problem. Najpogođeniji je bio audi rs4.
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
Evo da se javim i ja, nisam citao temu oupste do sad.
Za pocetak,
mogu da kazem da itekako ide za 150 atmo konja.
Sto se tice pouzdanosti ja ga vozim za sve pare, cesto ga guram u obrtaje i ne stedim ga sto se toga tice ni malo. Nisam imao nikada nikakvih problema sa sadasnjih 100.000km. Jednom je crkla pumpa niskog pritiska jer sam u skoro potpuno prazan rezervoar nalio pun, pa se kao neki talog podigao. Inace desava mi se cesto i da mi boardcomp. pokazuje Range 0, a da ja predjem jos 2,3km, pa ni u tim uslovima mu ne fali nista. Sto se potrosnje tice ako ga vozim normalno (mislim kao svi drugi) u gradu oko 8.5-9 litara. Cim krene da se gazi lagano skace na 13. Ovaj motor je svakako pregazilo vreme downsizing-a, ali kao sto sam vec napisao, prezadovoljan i uzivam svaki put kad sednem u auto i kad ''nabijam'' obrtaje.
Znaci svakako ga ne stedim ni malo sto se toga tice. Zao mi je sto nisam tu pa da radimo test tih asmaticnih 150ks.
Za pocetak,
Moji utisci su potpuno drugaciji, ne bih se slozio da je asmatican i da se ponasa kao da nema 150ks. Voleo bih da neko od forumasa ko je probao auto (Uros jeste vise puta, jos neko je ne secam se tacno) napise utiske. Posto sam poznata ''paljevina'' nema auta sa kojim nisam potegaostarac vujadin napisao:Ne znam da li si vozio FSI motor...ja jesam u Passatu i poprilično je astmatičan i deluje kao da nema tih 150ks.


Sto se tice pouzdanosti ja ga vozim za sve pare, cesto ga guram u obrtaje i ne stedim ga sto se toga tice ni malo. Nisam imao nikada nikakvih problema sa sadasnjih 100.000km. Jednom je crkla pumpa niskog pritiska jer sam u skoro potpuno prazan rezervoar nalio pun, pa se kao neki talog podigao. Inace desava mi se cesto i da mi boardcomp. pokazuje Range 0, a da ja predjem jos 2,3km, pa ni u tim uslovima mu ne fali nista. Sto se potrosnje tice ako ga vozim normalno (mislim kao svi drugi) u gradu oko 8.5-9 litara. Cim krene da se gazi lagano skace na 13. Ovaj motor je svakako pregazilo vreme downsizing-a, ali kao sto sam vec napisao, prezadovoljan i uzivam svaki put kad sednem u auto i kad ''nabijam'' obrtaje.

Znaci svakako ga ne stedim ni malo sto se toga tice. Zao mi je sto nisam tu pa da radimo test tih asmaticnih 150ks.

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?

Inace zaboravio sam da kazem da sipam samo Castrol iz AutoCacka i sve delove bilo filtere ili plocice i tako neke potrosne stvari tamo uzimam. Nikada nisam morao da dolivam ni kap ulja osim predproslog leta gde sam dolio neku smesnu kolicinu, to je bio jedan jedini put.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
Nuče, poenta je povratak ka jednostavnom motoru sa (dažbinski podnošljivih) 2000 ccm kao poslednjoj prilici da se uživa u non-turbo rasterćenim motorima.
Radije ću uzeti 8v nego neku budževinu. Reno ima odličan 2,0 16v ali nema ,,pristojan'' auto da ga nosi (Laguna je prevelika). Sve vise razmišljam o bmw karavan sa šestakom 24v ili sl.
Vidiš sad, ispade i ovaj FSI ćudljiv - mada su ga do sad trebali dovesti u red...
Radije ću uzeti 8v nego neku budževinu. Reno ima odličan 2,0 16v ali nema ,,pristojan'' auto da ga nosi (Laguna je prevelika). Sve vise razmišljam o bmw karavan sa šestakom 24v ili sl.
Vidiš sad, ispade i ovaj FSI ćudljiv - mada su ga do sad trebali dovesti u red...
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
@Dušan
Naravno da moraš da ga voziš "za sve pare" i da ga guraš u obrtaje jer je astmatičan. To je potpuno normalno za nekog ko hoće brzo da vozi, a motor ne može adekvatno da odgovori tom zahtevu. U odnosu na recimo Accorda i Alfu 156 koji takođe imaju atmosferske motore iste kubikaže i snage, ovaj motor je mrtvo puvalo.
Naravno da moraš da ga voziš "za sve pare" i da ga guraš u obrtaje jer je astmatičan. To je potpuno normalno za nekog ko hoće brzo da vozi, a motor ne može adekvatno da odgovori tom zahtevu. U odnosu na recimo Accorda i Alfu 156 koji takođe imaju atmosferske motore iste kubikaže i snage, ovaj motor je mrtvo puvalo.
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
Mislim da je ta prica malo preterana oko kvarova. Ili je tako iz mog ugla.
Kao sto znaju neki sa foruma dosta sam radio u autocacku i imao sam prilike da pricam sa majstorima na tu temu. Zakljucak je bio da uz normalno odrzavanje ne bi trebalo da bude problema i da oni nisu jos imali slucaj sa 2.0 FSI-em, ali takodje njih ima dosta malo kod nas tako da ni to ne mora da znaci. Koliko sam ja citao glavni problem je bio sa samim ubrzigavanjem, a ubrizgavanje je realno isto i kod FSI i kod TFSI motora. (Mislim na pumpu i same brizgaljke)
EDIT: Da odgovorim dezurnom strucnjaku foruma. I te alfe o kojima pricas dok se ne poteraju u obrtaje nisu nista i po toj logici svaki atmo je asmatican. O ovome moze da se prica koliko hoces, ali dok ne sednemo da probamo nista. Vec sam rekao zao mi je sto nisam tu ovih meseci. Isto tako ako se ne varam svi ti alfini 2.0 atmo nemaju preko 170Nm.

EDIT: Da odgovorim dezurnom strucnjaku foruma. I te alfe o kojima pricas dok se ne poteraju u obrtaje nisu nista i po toj logici svaki atmo je asmatican. O ovome moze da se prica koliko hoces, ali dok ne sednemo da probamo nista. Vec sam rekao zao mi je sto nisam tu ovih meseci. Isto tako ako se ne varam svi ti alfini 2.0 atmo nemaju preko 170Nm.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
Ja seo i probao, a ti probavaj dokle hoćeš... 

Re: Koji benzinac za 5.000 € ?
OnTopic:
Alfin 2,0 ts je divota od motora, ali kao što sam već napisao, ne idu 53 g u neka šiz kola. Ne znam da li su taj motor ubacivali u Stila...
Alfin 2,0 ts je divota od motora, ali kao što sam već napisao, ne idu 53 g u neka šiz kola. Ne znam da li su taj motor ubacivali u Stila...