Slikaju. Ta varijanta otpada. Ostaje varijanta kamenčić. Ako je tebi teško da ga zvekneš, mi ćemo kao dobri drugovi da poturimo leđa. Samo nemoj da se ljutiš ako malo omašimo pa ode folija na krovu ili eventualno hladnjak.
Ako ćeš duže vreme da voziš taj auto onda se raspitaj kod većih firmi po gradu koje šoferke ugrađuju, a pitaj i u ovl. koje su šoferke pa onda odluči.
Ko te je bre sludeo
Odeš u još jedan-dva servisa gde popravljaju stakla, pitaš, vidiš koje šoferke oni imaju, pitaš jel takvi servisi mogu da nabave originalnu...
AUTO-STAKLA IVANIĆ | ZAŠTO NE BI TREBALO DA KUPUJETE KINESKA AUTO-STAKLA?
Kod kineskih auto-stakala se usled delovanja sunčevih zraka odvaja keramika od stakla i na taj način staklo se bukvalno odvoji od karoserije vozila. Zbog navedenih razloga, auto-staklo ne ispunjava bezbednosne zahteve da prilikom sudara prenese silu na sve delove vozila i da posluži kao oslonac za suvozački airbag. Pored toga, odvajanje stakla od karoserije dovodi do curenja vode u unutrašnjost vozila što može da napravi veliki problem sa elektronikom. Ključna razlika između originalnih i kineskih auto-stakala (i onih koja ne ulaze u kategoriju Original Equipment opreme) ogleda se u tehnologiju proizvodnje. Originalna auto-stakla koja mi prodajemo i uvozimo pokazala su se kao mnogo bezbednija i pouzdanija kod simulacija frontalnih sudara vozila. U nekim situacijama, kod simulacija frontalnih sudara manjeg inteziteta, nije dolazilo do oštećenja originalnih auto-stakala. Za razliku od originalnih auto-stakala, kineska auto-stakla NE ISPUNJAVAJU standarde vezane za kvalitet materijala od koji se izrađuju, debljinu, oblik, zaštitu od sunca itd. Naša firma NE PRODAJE I NE PREPORUČUJE KINESKA AUTO-STAKLA PORED TOGA ŠTO SU NEŠTO JEFTINIJA OD ORIGINALNIH AUTO-STAKALA KOJA MI PRODAJEMO I UGRAĐUJEMO.
Klikom na link "Kineska auto-stakla su lošeg kvaliteta" možete videti fotografije kineskog auto-stakla koje je usled delovanja sunca izgubilo sva svoja svojstva, oblik i karakteristike.
Ovaj moj kolega je kupio tu kinezaru za Forda, ako hoces mozes da svratis da vidis kako to izgleda, doduse tek za koju nedelju.
Ja nisam primetio da mu sta fali, ali on je to tej uzeo...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Ako nisi siguran u jeftinije varijante aktiviraj kasko i uradi to u ovlascenom servisu. Ja cu uskoro tako da uradim sa svojom soferkom, ovlasceni nabavi original sofersajbnu i ovi iz Glas servisa dodju da ugrade. Meni se isplati da aktiviram kasko, jer ce auto menjati zvanicno vlasnika tako da mi nije bitan bonus
A u brate Ogi oko čeka ovolika fama? Ne kažem da bih te kudio, nego štedi malo živce.
Čim ovo napišem ima da mi se desi neko s*anje, da ne kažem da tako biva, ali hajde. Na Škodi mi je IV šoferka, i uzbuđenja nema. Kakve bre perpetije? "Počupaju" brisače, kedere, nalepnice i sve ostalo šta treba kao od šale. Posle sve to vrate isto tako bez ikakvih problema. Takoreći kao da odeš na pumpu da natočiš gorivo. Nema nervoze, nema panike.
Mogu da ti preporučim MV auto glass na Vidikovcu. Menjali meni i na Škodi i na Ravu. Za prvi auto cena bila 100e, za drugi 110e. Daju garanciju 10 godina na radove. Možda je i 5, ali znam da je neki sumanuti period u mom slučaju ako se pogleda statistika.
Trenutno nisam u BG, ali ću ovih dana biti pa ti mogu pustit njihov br ili se raspitati ako želiš (prekoputa moje zgrade su).
Mislim da je bespotrebno ići u OS na zamenu "potrošnog" dela. Nije to nikakav hirurški zahvat.
Pre 2 nedelje je bio strasan grad u KG, pa je bilo polomljenih stakala na kolima. Moj prijatelj je stradao tako sto je zadnje staklo na Puntu FAS skroz otislo. Pitao je u Glass servisu (gde sam ja menjao svojevremeno na svom autu i zadovoljan sam), cena je 13.000 din., a u zvanicnom servisu, gde su mu rekli staklo je original, nije kinesko, cena je 27.000. Covek se odlucio za skuplje, kaze to je original, ovo jeftinije je Kina...