BusPlus i Komunalna policija
Re: Javni prevoz - BusPlus
SVe je meni jasno, ali ne vidim cemu personalizovanje karata? Samim tim sto ce bo\iti digitalizovane, smanjuje se mogucnost i piratizovanja i bilo cega drugog....
Zanima me, da li GSP ima koristi od tih karata? Mislim finansijske?
Zanima me, da li GSP ima koristi od tih karata? Mislim finansijske?
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Javni prevoz - BusPlus
@Snork To za zicare mi je i jasno, tome i ona recenica/pasus sa ovakvim smajlijem. :lol:
Manje vise moje razmisljanje je sledece:
-posmislio nisam o pracenju kuda se ko krece od skijasa na ski liftovima, a koristio sam ih sa personalizovanim ski-passom
-dizala se prasina i oko l.k. sa chip-om, pa je ispalo da i nije bas sve tako kao sto se pricalo npr da nas prate
-shodno tome necu pridavati neki veci znacaj ni tom validiranju novih karata za GSP
-ako sam ja toliko vazan da su smisljali toliko ozbiljan sistem kako bi meni usli u trag, hvala im sto me smatraju osobom od tolikog znacaja
jer ja jos uvek mislim da sam mali,sitni beznacajni mrav pored mnostva mnogih istih koji hodimo na ovoj planeti i da bih iskazao svoj puni potencijal i postao (mozda nekad i u necemu) toliko bitan, da bih bio zanimljiv trosenja tudjeg vremena u svrhu mog pracenja, ima da se dooobo preznojim, pomucim, ispisem bele hartije, uguram sa razumevanjem korisnih informacija u mozak i iste te iskoristim na najbolji moguci nacin doprinoseci necem velikom i vrednom paznje. :smesko:
Velika zadnja stavka, ali je malena spram onoga sta se mora uciniti da bi postao toliko bitan za pracenje. A u medjuvremenu "Ko me voli, taj me prati" :smesko:
E sad, da li sistem koji uvode u funkciju od februara meseca moze da funkcionise po pricama koje serviraju (protok putnika i slicne polemike koje su nacete u ovoj temi), ne mogu da tvrdim. A trenutno da kazem i "hoce" i "nece" znacice samo nama ovde na forumu sto cemo se sloziti ili ne oko toga, ali samom funkcionisanju nece pomoci.
Manje vise moje razmisljanje je sledece:
-posmislio nisam o pracenju kuda se ko krece od skijasa na ski liftovima, a koristio sam ih sa personalizovanim ski-passom
-dizala se prasina i oko l.k. sa chip-om, pa je ispalo da i nije bas sve tako kao sto se pricalo npr da nas prate
-shodno tome necu pridavati neki veci znacaj ni tom validiranju novih karata za GSP
-ako sam ja toliko vazan da su smisljali toliko ozbiljan sistem kako bi meni usli u trag, hvala im sto me smatraju osobom od tolikog znacaja

Velika zadnja stavka, ali je malena spram onoga sta se mora uciniti da bi postao toliko bitan za pracenje. A u medjuvremenu "Ko me voli, taj me prati" :smesko:
E sad, da li sistem koji uvode u funkciju od februara meseca moze da funkcionise po pricama koje serviraju (protok putnika i slicne polemike koje su nacete u ovoj temi), ne mogu da tvrdim. A trenutno da kazem i "hoce" i "nece" znacice samo nama ovde na forumu sto cemo se sloziti ili ne oko toga, ali samom funkcionisanju nece pomoci.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15362
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz - BusPlus
Ako ne bi bile personalizovane, ja bih mogao da uplatim mesecnu kartu, a da je koristi ko hoce, kada meni ne treba.superboss napisao:SVe je meni jasno, ali ne vidim cemu personalizovanje karata?
To ide u korist nama korisnicima, ali ne i GSPu, kome vec...
Tako je bilo i do sada - povlastica sa slikom.
Re: Javni prevoz - BusPlus
Opet mislim da to nije valjan razlog-karta je placena,a ko se sa njom u tom trenutku sluzi,manje je bitno.
Mislim da bi bilo bolje da se ukinu zone i uvede neka ekonomski isplativa cena karte za citav grad. Evo primer iz NS:Veternik koji je na manje od 10km od centra,placa 2x vecu cenu(90din). Klasicna otimacina. A da ne spominjem da pokazna u NS kosta 560din(mislim na onaj deo na kome se nalazi slika).
Znam da je nepopularno,ali i ogranicavanje broja voznji nije lose resenje.
Mislim da bi bilo bolje da se ukinu zone i uvede neka ekonomski isplativa cena karte za citav grad. Evo primer iz NS:Veternik koji je na manje od 10km od centra,placa 2x vecu cenu(90din). Klasicna otimacina. A da ne spominjem da pokazna u NS kosta 560din(mislim na onaj deo na kome se nalazi slika).
Znam da je nepopularno,ali i ogranicavanje broja voznji nije lose resenje.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15362
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz - BusPlus
Za to postoje nepersonalizovane. Dopunis nekim iznosom i koristi ko hoce.
Ipak je pretplatna karta nesto sto ide po coveku, i treba da bude peronalizovana.
To je kao da registrujes auto, pa dajes komsiji tablice kada ti ne vozis i sl.
JOs malo pa pocinje prodaja dopuna, pa da vidimo tu mrezu od 600 prodajnih mesta i sl. Koliko ce se cesto desavati da "nema busplus dopuna" na kioscima, da pada sistem itd itd
Ipak je pretplatna karta nesto sto ide po coveku, i treba da bude peronalizovana.
To je kao da registrujes auto, pa dajes komsiji tablice kada ti ne vozis i sl.
JOs malo pa pocinje prodaja dopuna, pa da vidimo tu mrezu od 600 prodajnih mesta i sl. Koliko ce se cesto desavati da "nema busplus dopuna" na kioscima, da pada sistem itd itd
- Aleksandar194
- Postovi: 555
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
- Garaža: Koji bus prvi naiđe...
Re: Javni prevoz - BusPlus
Koja će biti cena vožnje kad se koriste te nepersonalizovane karte?
Ne znam da li je negde pisalo pa sam propustio...
Ne znam da li je negde pisalo pa sam propustio...

- pedja
- član 001
- Postovi: 15362
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Javni prevoz - BusPlus
kao i do sada:Aleksandar194 napisao:Koja će biti cena vožnje kad se koriste te nepersonalizovane karte?
60/95din
Re: Javni prevoz - BusPlus
Jedino je glupo što i sama čip-kartica mora da se plati, valjda 250 din, a ima i rok trajanja posle koga se kupuje nova. To bi moralo biti uključeno u cenu vožnje. Npr. u Londonu izdavanje personalizovane ili nepersonalizovane karte ne košta ništa i vrši se za minut, na svakoj većoj stanici (za personalizovane mora da se priloži slika, ali ne traže nikakav dokument, niti zapisuju ime i adresu).
Ђенерал Јанковић
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Javni prevoz - BusPlus
Ako praćenje nije bitno. zašto ga onda uvode?
Zaštitinik prava građana je već upozoravao na to ko nas i kako i na koje sve načine prati.
Bus Plus kao firma dobija podatke koji mogu a ne moraju da se zloupotrebe.
Bus Plus kao firma niti ima pravo da to radi niti snosi odgovornost ako neko zloupotrebi recimo za pljačku stana info da su članovi porodice ušli u vozilo.
Otac penzioner prilikom izdavanja dobio je info da sa personalizovanom ima pravo na 750 vožnji.
Ako je taj info tačan, a dobio ga je na šalteru Bus Plus-a, to znači da nema više neograničenog broja vožnji!
Zaštitinik prava građana je već upozoravao na to ko nas i kako i na koje sve načine prati.
Bus Plus kao firma dobija podatke koji mogu a ne moraju da se zloupotrebe.
Bus Plus kao firma niti ima pravo da to radi niti snosi odgovornost ako neko zloupotrebi recimo za pljačku stana info da su članovi porodice ušli u vozilo.
Otac penzioner prilikom izdavanja dobio je info da sa personalizovanom ima pravo na 750 vožnji.
Ako je taj info tačan, a dobio ga je na šalteru Bus Plus-a, to znači da nema više neograničenog broja vožnji!
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Javni prevoz - BusPlus
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbij ... us-sistema
Vidim da niko ne spominje nepersonalizovane kartice a posebno zanimljiv detalj je da su uveli dva tipa istih,
-kartonske koje se mogu dopunjavati u maksimalnom iznosu od 500din i posle toga mora da se kupuje nova i kosta 40din,
-plasticne koje kostaju 250din i koje su zvanicno trajne a nezvanicno, mogu maksimalno da se dopune sa 2500din i posle toga moraju da se kupuju nove.
Sta znam, meni sve ovo lici na laganu predaju GSP-a u privatne ruke
Vidim da niko ne spominje nepersonalizovane kartice a posebno zanimljiv detalj je da su uveli dva tipa istih,
-kartonske koje se mogu dopunjavati u maksimalnom iznosu od 500din i posle toga mora da se kupuje nova i kosta 40din,
-plasticne koje kostaju 250din i koje su zvanicno trajne a nezvanicno, mogu maksimalno da se dopune sa 2500din i posle toga moraju da se kupuju nove.
Sta znam, meni sve ovo lici na laganu predaju GSP-a u privatne ruke
Re: Javni prevoz - BusPlus
Kada bi bilo poznato ko je vlasnik firme BusPlus, verovatno bi neke stvari postale jasnije...
Ђенерал Јанковић
Re: Javni prevoz - BusPlus
Ko je vlasnik?
Vlasnička struktura firmi Lanus i Apeks Solušns nalazi se pod velom tajne. Kao menadžer se navodi Veljko Vlahović, sin bivšeg ministra Aleksandra Vlahovića.
Zanimljivo je to da je Lanus d.o.o. 2008. pripojio firmu PHT International, koja je tada bila u vlasništvu Radeta Terzića, bivšeg tužioca, smenjenog u operaciji “Sablja”.
Drugi vlasnik firme PHT International je Tahir Hasanović, nekadašnji visoki funkcioner Nove demokratije, a sada sekretar Regularne masonske lože Srbije.
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbij ... us-sistema
Vlasnička struktura firmi Lanus i Apeks Solušns nalazi se pod velom tajne. Kao menadžer se navodi Veljko Vlahović, sin bivšeg ministra Aleksandra Vlahovića.
Zanimljivo je to da je Lanus d.o.o. 2008. pripojio firmu PHT International, koja je tada bila u vlasništvu Radeta Terzića, bivšeg tužioca, smenjenog u operaciji “Sablja”.
Drugi vlasnik firme PHT International je Tahir Hasanović, nekadašnji visoki funkcioner Nove demokratije, a sada sekretar Regularne masonske lože Srbije.
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbij ... us-sistema
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Javni prevoz - BusPlus
pominjala se na tvu i djindjiceva zena kao jedan od vlasnika...
Re: Javni prevoz - BusPlus
ortakinja cekala juce 4.5h u Tempu da izvadi to djubre :shock:
Pa ne bih cekao toliko, taman da pesaka idem na fax svaki dan. Idioti, ne mogu da otvore jos neki salter, nego ljudi docekaju noc tamo
Pa ne bih cekao toliko, taman da pesaka idem na fax svaki dan. Idioti, ne mogu da otvore jos neki salter, nego ljudi docekaju noc tamo
