Stranica 5 od 23
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 17:00
od trojanac
To mi je oduvek bilo interesantno kad kažu da se ne radi veliki servis. Znači ako imaš lanac ostale komponente su večne.

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 17:04
od MilisaV
Zašto se u negativni kontekst stavlja to da će motor zadovoljiti veliku većinu vozaća (domaćica, penzionera...)
Kamo lepe sreće da naši penzioneri mogu da priušte novog golfa. Domaćice tu i tamo.
Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 17:05
od Ji 4Tze
Ne menjaš kaiš na 60-90-120k već menjaš lanac na ... 200-300 ili nikad u ljubiteljevom slučaju

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 20:37
od MAD MAX
Markoni napisao:MAD MAX napisao:Markoni
Pa pogledaj sve postove. Većana, pa i ti pričate da je ovaj motor idealan.
Na koju Octaviu 2.0T 20V si mislio? Motor iz Fiata ubacen ili...?
Tapatalk Post
Pa da ne ostanem dužan.
Ne to je VW motor ili Skoda motor nosi oznaku AGQ. Onaj u RS 1,8 T 20V je AUQ.
Za ovaj motor ne znaju ni veliki poznavaoci VW, a njegovi setovi idu za budženje RS 1,8T. Inače motor je X puta budžen na raznorazne načine, varirao snagom od 170 - 230ks (mereno) a više puta je crkavao - izgorevao + 100 problema. Sad ga vozi jedna devojčica

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 20:57
od Markoni
Cek' malo. Takav motor iz VW nije izasao. (2.0T 20V Turbo) Tj. ne za trziste Evrope. Ja od 2000 radim sa tom dokumentacijom. Imas li neka dokumenta, neki link, nesto, vezano za taj motor?
Tapatalk Post
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 21:10
od MAD MAX
Trenutno nemam, ali u Srbiju su ušle 3 takve Oktavije prve generacije. Negde sma čuo da je ukupno sklopljeno stotinjak takvih automobila.
Mislim da je taj motor išao za Ameriku u nekom pasatu ili tako nešto.
Svi su nas ubeđivali da je greška, kad je otvoren motor, naravno nije. U osnovi motor je isti kao 1,8 t 20V, a u a originalu je niskopotisna turbina od 0,5bar nadpunjenja.
Na internetu nema ništa (praktično ništa ako ne računaš rađene motre sa tim setvima na youtube). Posle ovoga "slučaja" u Autočačku znaju.
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 21:13
od swemir
Markoni znao sam da imas tajnu dokumentaciju vw ...
Послато са GT-I9105P користећи Тапаталк 4
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 21:18
od Markoni
I Renola, i Renola...
Max, o tome pricam. U Srbiju u to vreme jesu usle 3 Octavie vRS, ali sa AUQ motorima. Da su imale oznaku AGQ, i da su 2.0, ne bi mogle biti ocarinjene... Dakle za neko specificno trziste mozda, za Evropu ne...
Tapatalk Post
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 21:19
od Paja
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 21:23
od MAD MAX
Ili ovo:
http://www.youtube.com/watch?v=Y3uPKOvVEMI
Sve jedno, ova je u najjačoj snazi palila gume u trećoj na dodavanju gasa, na nekih 100 tinjak, doista sa standard Sava eskimo gumama.
Reko, samo da ne bude da sam izmislio. Izvinjavam se na off topic.
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 21:28
od Markoni
Pa da, definitivno Evropa nije... Kako li je to dospelo u Srbiju Boga pitaj...
Tapatalk Post
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 21:29
od starac vujadin
Ovo je najveća VAG misterija novijeg doba...veći raritet od "dvojke" Motorsport Limited

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 21:31
od Paja
Ajde da brišemo pa da preslišamo Uroša i Daga.

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 21:37
od starac vujadin
Hajde sutra da zovemo Autočačak da li postoji taj aqlqk motor, ali da ne sazna Mange
Može motor da se razbuši i da ima 2 litra ili još gore da napiše da je 2.0 na internetu.

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Poslato: 26 Sep 2013, 21:56
od ftj
Nije morao da se uvozi iz indonezije kad 1.8t vrlo lako može na 300 ks. A taj izraz 'pali gume u trećoj' nisam čuo još od fandjo tuning styling manifestacija.