
Sent from my ZTE-SKATE
Za to vreme polupremijum samo štrika.maxer napisao:Jedan gastarbajter (penzioner, vratio se iz Nemačke) mi reče da su kad padne sneg, u službene Mečke i BMW-e (tamo '80/90-tih) stavljali po jedan-dva džaka cementa i ide bez problema
U Nemackoj kad padne sneg, posle sat vremena ga nema nigde na putu.Floyd napisao:A Mercedes oduvek bio najcesci auto medju taksistima u DE...verovatno zimi nisu radili ili u najboljem slucaju nisu uzimali musterije sa prtljagom jer je gepek bio pun gradjevinskog materijala.
Nemoj da preteruješTexonja napisao:U Nemackoj kad padne sneg, posle sat vremena ga nema nigde na putu.Floyd napisao:A Mercedes oduvek bio najcesci auto medju taksistima u DE...verovatno zimi nisu radili ili u najboljem slucaju nisu uzimali musterije sa prtljagom jer je gepek bio pun gradjevinskog materijala.
Tačno je da mnogo pomaže težak motor iznad pogonske osovine, ali glavna prednost prednjeg pogona na snegu je što je to ujedno i upravljačka osovina. Na taj način se veštim motanjem volana može naći mesto gde točak koji je proklizao ostvari kontakt sa podlogom i onda auto krene.nidza napisao:To nije zbog rwd, nego što je težište napred, a pogon nazad. I fwd bolje po snegu polaze u rikverc, nego u napred.
Kad bi imao rwd sa motorom iznad zadnje osovine, ne bi mogao nijedan fwd da mu prismrdi u kretanju uzbrdo.
Poenta je da oba pogona imaju svoje mane!nidza napisao:Poenta je da oba pogona imaju svoje prednosti.