Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od McGruja »

TDI je u pitanju
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12130
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Bax »

Evo imam cene pred sobom dijagnostika pumpe u Milosevu 10300 kinti. Nista nisu nasli...


Sent from my ZTE-SKATE
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3877
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od swemir »

Lopovi

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od ljubitelj »

McGruja napisao:TDI je u pitanju
Pitanje Baxa je bilo za benzinsku pumpu.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Day Walker »

Pretpostavljam da je mislio na ovu pumpu o kojoj se pise.

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12130
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Bax »

Da benz.pumpa je, ne visokog pritiska. Zeravca je uzeo 10.800 ustvari, a jos su pokipili nekoliko soma za montazi i demontazu...
Oladise drugara, zbog svoje lose procene... Bruka


Da rezimiram za pumpu od 15.200 din, za koji i nisu sigurni da je riknula, tarifirali su mu 42.000, plus 1700din za novo gorivo. Tako se ro radi.
Sent from my ZTE-SKATE
Poslednja izmena od Bax u 14 Mar 2014, 19:37, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od nikaragva »

Bax trolujes sad.
Jel to dizel ili benzinac?
:D

Edit: U mom "kraju", ili ti kod musterija mog majstora pouzdan bosista je Vilic iz NS. Iz bliskog okruzenja znam za bar jedan slucaj gde drugi nisu uopste mogli da nadju sta je u pitanju i u samom startu otpisali da je problem pumpa visokog pritiska. Dok nije covek otisao kod Vilica. Odmah cim je video, skinuo rekao sta je, nema dalje lutanja. Resio problem.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12130
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Bax »

Dizel, ma dobro pumpa goriva, ne ona sto je zovu bosch, ili pumpa visokog pritiska...

Sent from my ZTE-SKATE
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Radle
Reactions:
Postovi: 1
Pridružio se: 27 Mar 2014, 15:11
Lokacija: BIH

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od Radle »

I šta je bilo drug na kraju,jeil riješio problem sa pumpicom u rezervoaru?
Ja imam sličan problem na golfu 6 2.0 TDI.U vožnji mi se upali lampica grijača i auto pređe na safe mode,znači isključi mu turbinu.
Osim toga nema nikakvih više nuspojava auto i dalje ide normalno,pali ko mina.Čim ugasim i ponovo upalim auto greška nestane i vozim normalno nekad 5-10 km a nekad i po 100-150 km.Vozio sam kod 4 majstora nije im jasno.Pokazuje ovu grešku P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low i sumnjaju da je pumpa visokog pritiska al im je čudno da normalno pali,ne trza.Inače već sam tako prešao oko 6000 km i stanje se nije pogoršalo.Ne znam više šta da radim.
Lijep pozdrav.
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3877
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Post od swemir »

Mislim da nije dobro da tako voziš. .

Pogledaj da to središ

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Odgovori