ftj napisao:Imam licno iskustvo gde su mi dve verovatno reparirane letve razvile luft a polovna nije.
Prvo ti sam kazes da su navodno menjali, znaci nisi ni siguran da su je menjali, ni cim su je menjali, to je vec pitanje da li si ti dobio refabrikovani deo, ili su te slagali u servisu pa su zamenili neke falicne delove samo umesto cele letve. Mnogo mozda...
Vladapetr napisao:dragvorl napisao:A ti imas argument da nije bolje? Ja ovde kao argument vidim jedino da nije novo i to se automatski degradira. Ajde reci mi zbog cega jedna vodena pumpa koja je reparirana, povadjeno sve iz nje, ostao samo odlivak kucista, lezaji, vratilo, rotor, semering sve novo ide u kvalitetu za prvu ugradnju. Gde ta pumpa kaska za novom? Sto ima utisnut zig 12 umesto 15?

Ja postujem misljenje ovih sto furaju parolu novo je novo, ali jedno su cinjenice, a drugo ubedjenja.
Ali ko daje fabrici pravo da tumači nečija ubedjenja!? Naravno da ću da degradiram repariran deo ako sam odlučio da kupim NOV auto.
Tom tvojom logikom - što da kupujem nov auto, bolje za iste pare polovnjak više klase jer će duže trajati!?
Nije tvoje niti fabrikino niti bilo koga drugog da tumači tudje motive, fobije, ubedjena ili šta već. Kupuje se NOVO jer se iz _______ razloga želi novo, plaćena je puna cena da bi se dobilo novo. Odakle nekome pravo da mi umesto fabrički faličnog ubaci repariran deo?
I da jednom razjasnimo tu famu, nekoliko učesnika poteže taj argument kako je kod reparacije "sve novo, samo kućište ostave". Odakle vam taj podatak (neki link, dokument, bilo šta)?
Kako se reparacija onda radi kod delova kojima je kućište deo koji se haba?
Nekoliko puta skrećemo na temu "da li je repariran deo bolji, isti ili lošiji od novog". Oko toga može da se diskutuje, ali kad čovek hoće nov deo - nije u redu uvaliti mu reparirani uz priču "to ti je isto/bolje"

Prvo, nemoj da mi podmeces sto nisam rekao. Tvoje misljenje je tvoja stvar, ne komentarisem tvoje motive, napisao sam da postujem tudje misljenje. A vidim i da komentarises o necemu u negativnom kontekstu a nisi ni skroz siguran o cemu se radi. Refab delovi se delovi koji su vraceni u fabriku iz raznih razloga, garancija recimo, kao npr. ftj-ova letva. Recimo da je otisla neka caura u letvi zbog lose serije, zameni se ta caura u nekoj od komponentaskoj fabrici, novom, unapredjenom verzijom. Samo sto nije zamenjena samo caura u Porscheu BG nego u nekoj fabrici u recimo Francuskoj i isporucena kao komplet refabrikovani (ne remontovani) deo. Takodje cela letva je rasturena na osnovne elemente da bi se videlo da li je eventualno postoji jos neka greska da bi se izmenili i eventualno drugi potencijalno problematicni delovi i cela konstrukcija se "apdejtuje" na noviju i pouzdaniju verziju. Dakle postoji mogucnost da je deo prakticno nov ili jedva koriscen deo, koji svakako prolazi sve testove i zatim se ugradjuju delovi poslednje specifikacije a svi ostali delovi kojima su primecene slabe tacke se koriguju. Dobijes prakticno deo poslednje generacije, sa nekim elementima koji nisu novi, ali ga dobijes po jeftinijoj ceni naravno. Ne vidim zaista problem ako se takav deo ugradi u garanciji. Ti dobijas ono sto garancija daje svakako, to fabrika mora da ispostuje. Ugradice deo sa kojim ce ispuniti ono sto se zahteva od njih u zakonskom smislu, i gledace da povecaju svoj profit. Meni je jasno da se nekome to ne svidja kad istrese svojih 10+ mukom zaradjenih eura, ali ne znam da li tu moze bilo sta da se ucini.
Nije zgoreg pogledati ovaj video.
https://www.youtube.com/watch?v=ceABHQnI8HM
Ivan napisao:
Kao da iskesiras punu cemu za nov auto, a dobijes auto sa lagera iz 2013...
Послато са GT-N7100
Vrlo moguce da na 2015. godistu ima delova iz 2014, mozda na nekoj skrivenoj poziciji. Mislim da sam bas video takav slucaj na mom autu kada sam skidao neke delove.


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money