e faljen isus da neko napiše ovo. osećao sam se kao džak za krompir prvi put kad sam seo u CRV pozadi, a pritom je to kapiram jedno od najboljih u klasi.
Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Lep A4, svidja mi se digitalna tabla.ftj napisao: 06 Sep 2018, 14:12 Pezo i ozbiljno ne ide u istoj recenici
Stevo uzmi pravi polupremium, nov model, nov nov auto https://www.dasweltauto.rs/detail/10300 ... tCol=price
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Danijele, ovde nigde ne spominju vezu pogona i off road opcije, kao što napisah nemaju veze jedno sa drugim.
Jedina prednost Karoqa je mogućnost 4x4 pogona. U bilo čemu drugom porediti ga sa 3008 je neozbiljno, bukvalno u svemu osim u pogonu.Day Walker napisao: 06 Sep 2018, 23:00PUG 3008 je recimo daleko iza Karoqa kada je rec o voznji, motorizaciji,menajcu pogonu..
Maksimuse, predznanje ti je ograničeno za ozbiljnu diskusiju. Pročitaj malo o Mitsubishijevom S-AWC, za početak odvade https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_S-AWCMaksimus napisao: 06 Sep 2018, 13:42Outlander ima isto part time sistem(isti princip rada),ozbiljniji je jer ima tockic za 2wd,auto i lock mode a kodiaq ima dugmice(offrad,eco,sport itd.)?
Ozbiljniji je subaruov symmetrical awd koji je prakticno "zalutao" u tu klasu gde su part time sistemi pravilo,a ne izuzetak(jer si napisao da je neozbiljan za kodiaqovu klasu sto jednostavno nije tacno).
Za Škodu je ovako nešto misaona imenica.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Imam dosta banalno pitanje, koji su realno najudobniji SUV danas ako se radi o nekom srednjem ili entry segmentu, u obzir dolazi i nova Vitara, poslednja generacija Yeti kao i ASX. Udobnost u normalnoj voznji, ne offroad. Da li i za taj kriterijum mora da se ide na francuska vozila?
- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Woodoo kad budes imao prilike da oba vozis detaljno u istim uslovima, jedan za drugim, mozemo da nastavimo diskusiju u pravcu voznih osobina itd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Naravno da neću nastavljati besmislenu diskusiju. Neko ko je probao 3008 nikada, ali baš nikada ne može da izjavi ono gore.
- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Jasno je da mislis na svoj interpretaciju.

Pozz

Pozz
Brzine idu u H-a !!!




Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Ne razumem, šta treba da dokaže ova slika za facebook i instagram?
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Pisao je pre neki mesec da su bili na testu, prezentaciji, šta već. Vozili su više tih malih terenaca jedan za drugim. Tako da njegov sud svakako ima težinu.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Pa sad, to je relativno jer prodaje Škode. Vozim i ja često na testovima različite automobile više brendova jedan za drugim, skoro sve osim premijuma. Na stranu što su poredili 4WD i 2WD auto po snegu, gde mogu da dođu do izražaja prednosti pogona. U svemu ostalom ne može da parira 3008.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Meni je neozbiljno svako prepucavanje gde se preteruje, gadja superlativima, gde dva auta u klasi iste generacije ne mogu da prismrde/pariraju jedan drugo.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Dabome, svako je po malo bolji u nekom segmentu, i to je to.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Jete, prodajem Škodu i od toga nemam ič, dal ću još jednu prodati ili ne, pa sad kao ja se tu nešto lomim da dokažem.
Generalno me zabole za Škodu kao brend, nisam emotivno vezan nit je lično vozim.
Dobar je auto za taj novac, i to je to. Nema emociju kad je pogledaš kao taj PUG recimo.
Generalno me zabole za Škodu kao brend, nisam emotivno vezan nit je lično vozim.
Dobar je auto za taj novac, i to je to. Nema emociju kad je pogledaš kao taj PUG recimo.
Brzine idu u H-a !!!




-
- Postovi: 65
- Pridružio se: 25 Dec 2017, 19:55
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
DCC su amortizeri, i podesavaju se u sklopu već postojećih modova vožnje.grujicd napisao:Jesu li to adaptivni amortizeri ili ima još nešto? Da li može da se podešava i težina volana?
Modovi vožnje u zavisnosti od opreme omogućavaju personaluzaciju samog DCC-a, ubrzanja motora, preciznost volana, adaptivnih led farova, adaptivnog tempomata/radara i proactivne sigurnosti. Off road je poseban mod vožnje.
DCC je suptilan, ali dovoljno izražen da u svakom trenutku mozes prepoznati u kom si modu. Meni smeta sto je dugmić a ne tockic jer mi više pase manuelni selektor, pa bi verovatno češće koristio.
-
- Postovi: 65
- Pridružio se: 25 Dec 2017, 19:55
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Nadam se da ti nije merilo ozbiljnosti 4x4 sistema maksimalna brzina kad se iskljucuje Off-road mod.Woodoo napisao:Mitsubishi Outlander, čak i mali ASX.
I u Vitari je pogon čak aktivan do 60 km/h, a ne do 30 kao kod Kodiaqa.
Kodiaq iskljucuje “Off-road mod” za asistencije ESC/ASR/EDS/ABS i Hill descent assist kad predaješ 30km/h, nakon toga te asistencije prebacuje u “normalni mod”, a pogon je aktivan svo vreme i ne mozes ga iskljuciti i da hoćeš.
Nezavisno od toga ESC i ASR se mogu iskljuciti, dok ABS/EDS i Hill Descent ne.
Meni može da se isključi i na 15km/h jer nisam ni ujednom SUV vozilu savladavao teze terene preko te brzine.