San je ispunjen:
bez blica

sa blicem
Ostale slike su loše ispale pa ću ih dodati sutra.
Kasno smo stigli sa pregleda, pa je slikano noću.
Pregled izvršen u ovlašćenom Opelovom servisu Mirkos (ovom prilikom želim da pohvalim poslovođu i elektroničara koji je sve objasnio šta gleda, zašto gleda, kako je najbolje da se ponašamo prema kolima...).
Mehanika:
Zamajac - kao da je menjan, ali vlasnik od koga sam ga kupio ne zna ništa o tome (pedala vata na 2.5mm bez ikakvih vibracija)
predjeno 145000 km pri poslednjem servisu u opelu u Francuskoj 2015 (po svim ostalim kontrolama koje je izvršio elektroničar, kilometraža mu je realna). Prešao 186000km.
DPF filter - u dobrom stanju, 68 puta prekidan proces, potrebno je da se odradi proces do kraja, regeneraciju radi na oko 370km (zaboravih tačno).
Motor - nema gubitka ulja
Ulje - posle 8000km od zamene, ulje u odličnom kvalitetu (vizuelnom) ako se veruje prethodnom vlasniku kada ga je menjao (ja mu veurjem)
Loši prednji kočioni diskovi
Zbog poznatih problema sa oring gumicom pumpe, savetovali su zamenu gumice.
Savetovali su i veliki servis da se uradi, nezavisno od trenutnog stanja automobila.
Elektronika:
Turbina - 5tom iz mesta krenuo i polako je pojačavao brzinu
Nema komunikaciju sa airbegovima, realno ih ima i prepoznaje kada se isključe za suvozača
Akumulator - potrebno zameniti, posle 2h vožnje bio na 750A, nominalno 900A (75% mu punjenje). moguće da otkaže na zimu.
Grejač broj 4 - potrebno ga je zameniti
Svi ostali elementi u odličnom stanju.
Jedinu zamerku na servis imam što nikakav izveštaj nisu dali na kraju, samo to što smo zapamtili. Ali su ljudi na svako pitanje odgovorili do najsitnijih detalja, samoinicijativno proveravali neke delove (kao što je airbag naprimer).
Sve preporuke za Mirkos ako je nekom u blizini (ja sam išao 110km do njih).