Geza napisao:- Pitaj Slobu koliko draži mu je ubila vožnja na plin.
- Sa toro bocom se ne gubi previše prostora.
- Da li više delova strada zbog plina ili smanjene vožnje na benzin ?
- Kreneš u Grčku i sipaš u Makedoniji

- Smem da tvrdim da se u performansama, ako je to sinonim za "draž vožnje", ne gubi ništa.
- Manjak prostora nastao ugradnjom gasa dođe do izražaja jednom ili par puta godinje. Preostalih 35x dana, uglavnom se vozi par stotina litara vazduha iza sebe.
- O tome bi se moglo pisati naširoko, a pošto to ovde nije tema, treba reći samo da sve na gomili, suma sumarum, kola sa pogonom na LPG imaju trajnije motore. Novosađani se sećaju kada je Novus taksi kupio flotu sastavljenu od Golf Plus i putničkih Caddy automobila što je bilo pre možda i 5-6 godina, ako ne i više... Elem, sva vozila su sa benzinskim 1.4 motorima, što je na težinu pomenutih modela slabo, naročito za Caddy koji ima 1.5t. Svi od prvog dana idu na gas i ako 400-500k km koliko neki sada imaju na satu, naravno bez generalke, nije dovoljno dobar argument za vožnju na gas, onda ne znam šta je.
- Sipaš u Makedoniji, a i da ne sipaš, nije loše jednom godišnje spičiti rezervoar benzina u komadu, po mogućnosti sa jednom dozom sredstva za čišćenje dizni i na većoj turaži što vožnja auto-putem podrazumeva, čisto zbog održavanja dobre forme benzinskog sistema ubrizgavanja. Ko ide u Grčku dva puta nedeljno, on treba da se zamisli. Gde sipati kada se ide jednom godišnje u Grčku, to treba preskočiti kao argument protiv vožnje na gas.