Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Ja sam siguran da svaka država štiti svoje proizvođače i ako su strani brend upravo zbog zaposlenih.
Fijat bi puk'o pre 50god da ga ne vadi država iz go*ana kad god je u krizi. O američkim proizvođačima znate i sami šta je bilo pre par godina...
Fijat bi puk'o pre 50god da ga ne vadi država iz go*ana kad god je u krizi. O američkim proizvođačima znate i sami šta je bilo pre par godina...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Nema ovo blage veze sa protekcionizmom.
Protekcionizam bi bio da se sada carina udari na 50% od vrednosti svakog novog automobila koji se proda u zemlji, izuzev proizvoda iz FAS-a.
Protekcionizam bi bio da se sada carina udari na 50% od vrednosti svakog novog automobila koji se proda u zemlji, izuzev proizvoda iz FAS-a.
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Laki021 napisao:Da je ulozio pare u fabriku zalio bih ga, posto je ulozio u prodajni objekat zabole me.

Svaki naš "biznismen" je stekao bogastvo tako što je napolju kupio za 1 a ovde prodao za 2. I sve se svodi na takvo burazersko poslovanje, i naravno izbegavanje plaćanja nameta državi.
Pa u mojoj firmi ekonomisti rade preko omladinske i rotiraju ih sa izmišljenog na izmišljeno radno mesto kako bi omogućili rad preko omladinske na duži rok, i onda on dobro posluje. Pritom je to firma koja je razvila proizvod koji se ovde pravi i prodaje, čak se i izvozi.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Mozda gresim ali smatram da je efekat slican ako ne i isti kada se strani proizvodi dodatno oporezuju (poskupe) i/ili domaci proizvodi subvencionisu (pojeftine) jer se stvara razlika u ceni gde domaci proizvod ima bolji odnos ulozeno/dobijeno, ali da ne idemo u detalje.bane valjevo napisao:Nema ovo blage veze sa protekcionizmom.
Protekcionizam bi bio da se sada carina udari na 50% od vrednosti svakog novog automobila koji se proda u zemlji, izuzev proizvoda iz FAS-a.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
@Urose
Mnoge firme rade na slicnu foru..
Zaposljavaju radnike preko agencija i posle odredjenog vremena menjaju nazive radnih mesta kako bi agencije pravile nove ugovore na odredjeno, i tako zajebavale zaposlene..
A o iskoriscavanju studenata i da ne pricam... Prime 5 na praksu, neplacenu, rmbacis 3 meseca, zahvale ti se i prime nove studente...
Zato jedna Nemacka zaustavi takvu sivu ekonomiju zakonom o studentskoj praksi, i zada cifru od 450e mesecno.
Mnoge firme rade na slicnu foru..
Zaposljavaju radnike preko agencija i posle odredjenog vremena menjaju nazive radnih mesta kako bi agencije pravile nove ugovore na odredjeno, i tako zajebavale zaposlene..
A o iskoriscavanju studenata i da ne pricam... Prime 5 na praksu, neplacenu, rmbacis 3 meseca, zahvale ti se i prime nove studente...
Zato jedna Nemacka zaustavi takvu sivu ekonomiju zakonom o studentskoj praksi, i zada cifru od 450e mesecno.
Brzine idu u H-a !!!




- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Ivan napisao:Mozda gresim ali smatram da je efekat slican ako ne i isti kada se strani proizvodi dodatno oporezuju (poskupe) i/ili domaci proizvodi subvencionisu (pojeftine) jer se stvara razlika u ceni gde domaci proizvod ima bolji odnos ulozeno/dobijeno, ali da ne idemo u detalje.bane valjevo napisao:Nema ovo blage veze sa protekcionizmom.
Protekcionizam bi bio da se sada carina udari na 50% od vrednosti svakog novog automobila koji se proda u zemlji, izuzev proizvoda iz FAS-a.
Ovo je ograničen kontingent od 5 hiljada automobila čija i ovakva subvencionisana cena prelazi mogućnosti prosečnog srpskog kupca automobila.
Pravi protekcionizam bi bio da na onu cenu Punto Classic-a od 6 hiljada evra udare subvenciju od 2 hiljade evra za veći broj vozila (i time prodaju konkurentskih firmi svedu na statističku grešku).
Ovako ovaj potez ostaje samo običan populizam koji se nikako neće isplatiti iz mnogo razloga...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Ako se sećate i Punto Classic je prvo prodavan u ograničenoj količini od 5000 komada po sistemu staro za novo i sa subvencionisanim kreditima. Onda je vlada donosila odluke o proširenoj količini u nekoliko navrata...
- grujicd
- Postovi: 9052
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Biće zanimljivo videti rezultate prodaje dok traje ova subvencija. Mislim da će biti oštećeni svi proizvođači koji su u tom cenovnom rangu, a ne samo oni koji imaju direktno uporediv model. Tj. ovakav 500l će biti konkurent i za i30, Ceed, Rapid/Octavia, itd.
Pri tom 5000 primeraka ne da nije malo, već mislim da nijedan proizvođač trenutno ne prodaje toliko automobila godišnje u Srbiji, računajući CELU gamu. Evo prodaje prva 3 u februaru: Škoda 275, Fiat 171, Hyundai 121. Ova subvencija od 5000 automobila će dugoročno da im pravi problem.
Pri tom 5000 primeraka ne da nije malo, već mislim da nijedan proizvođač trenutno ne prodaje toliko automobila godišnje u Srbiji, računajući CELU gamu. Evo prodaje prva 3 u februaru: Škoda 275, Fiat 171, Hyundai 121. Ova subvencija od 5000 automobila će dugoročno da im pravi problem.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Da je makar banana država, pa bismo imali banane...
Voleo bih da vidim da država ima takav roditeljski odnos prema svima koji nešto privređuju u ovoj zemlji, a ne samo prema odabranima. Više bih voleo da učini nešto na tome da većina može da zaradi novac pa da sami biraju kola, a ne da ovako kao poslednjim klošarima udeljuju 'nacionale' iživljavanja i da maltene određuju većini šta će da vozi. Da se ne lažemo, dati značajne subvencije za jedno vozilo a izigravati tržišnu ekonomiju za ostale je velikoj većini upravo to - određivati šta će da vozi.
Da se razumemo, nemam veze sa uvoznicima ili bilo kim iz tog sveta, niti me Fiat zanima na bilo koji način. Samo mi deluje jadno da duboko u 21. veku imam manje izbora šta ću da vozim zato što neko ima dilove raznih vrsta i razmišlja na način na koji se razmišljalo dok su svi vozili Jugiće. A imaću manje izbora ako ovakvim potezima pozatvaraju ostale firme. Naravno, Srbija je ovo, pa će svakako biti načina da se uveze nešto dobro, a jeftino
Ipak, protiv uvoznika automobila nemam ništa iz prostog razloga što su vozila kod nas, za razliku od svega ostalog (hrana, piće, odeća, obuća, sportska oprema, elektronika, kućni aparati, nakit, satovi, softver, IT, igračke itd) jeftiniji od okruženja, bližeg i daljeg. Ne bi bilo loše pa da ista ta vlada koja donosi ovakve odluke, recimo, razbije neki od kartela uvoznika kojima, čini mi se, bolje ide, i to upravo na naš račun.
Voleo bih da vidim da država ima takav roditeljski odnos prema svima koji nešto privređuju u ovoj zemlji, a ne samo prema odabranima. Više bih voleo da učini nešto na tome da većina može da zaradi novac pa da sami biraju kola, a ne da ovako kao poslednjim klošarima udeljuju 'nacionale' iživljavanja i da maltene određuju većini šta će da vozi. Da se ne lažemo, dati značajne subvencije za jedno vozilo a izigravati tržišnu ekonomiju za ostale je velikoj većini upravo to - određivati šta će da vozi.
Da se razumemo, nemam veze sa uvoznicima ili bilo kim iz tog sveta, niti me Fiat zanima na bilo koji način. Samo mi deluje jadno da duboko u 21. veku imam manje izbora šta ću da vozim zato što neko ima dilove raznih vrsta i razmišlja na način na koji se razmišljalo dok su svi vozili Jugiće. A imaću manje izbora ako ovakvim potezima pozatvaraju ostale firme. Naravno, Srbija je ovo, pa će svakako biti načina da se uveze nešto dobro, a jeftino

Ipak, protiv uvoznika automobila nemam ništa iz prostog razloga što su vozila kod nas, za razliku od svega ostalog (hrana, piće, odeća, obuća, sportska oprema, elektronika, kućni aparati, nakit, satovi, softver, IT, igračke itd) jeftiniji od okruženja, bližeg i daljeg. Ne bi bilo loše pa da ista ta vlada koja donosi ovakve odluke, recimo, razbije neki od kartela uvoznika kojima, čini mi se, bolje ide, i to upravo na naš račun.
- daka
- Banned
- Postovi: 186
- Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
- Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Da li je i dizel varijanta pod subvencijom?
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Kupci mogu da biraju između tri vrste motora. Najjeftiniju verziju, čija je cena 10.900 evra, pogoni 1.4 litarski benzinac sa 95 ks. Model koji je opremljen 1.3 litarskim dizel motorom sa 85 ks košta 12.900 evra, dok će za najskuplju verziju modela Nacionale, koji ispod haube ima 1.6 litarski MultiJet dizel motor sa 105 ks, kupci motrati da izdvoje 13.900 evra.
Evo link za ceo tekst...
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=697969
Evo link za ceo tekst...
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=697969
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fiat 500L
Ja bih obratio paznju da ovde imamo na onom spisku opreme dva pojma: naziv, opremu i cenu izlozenog modela, a onda i cenu osnovnog modela, ciju opremu ne vidimo na ovom papiru. Ili gresim..
- daka
- Banned
- Postovi: 186
- Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
- Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera


Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
mr.Big napisao:Bilo bi dobro da nam Sebekkg, kao Kragujevčanin uporedi stanje u Kragujevcu pre i posle dolaska Fijata. Pri tom mislim na ekonomsku situaciju i uticaj priliva novca na sve građane - od čaršije, sitnih trgovaca, ugostitelja, pa do lokalne vlasti. Takođa me zanima i opšta atmosfera među ljudima itd...
E ovako... Priliv novca se ne oseca na druge osim one koji rade u fijatu i one koji imaju ikakve veze sa njim. Za ostale nista bolje nista gore, osim mozda za nekoga ko trazi stan, pa su sada malo digli cene, jer ima italijana, ima poljaka, ceha... Mada i malo od kada je plaza se otvorila to takodje doprinosi. Jos od kada su italijani dosli, cene su malko skocile, a u nekim radnja i poprilicno (mislim na lokacije gde italijani i najvise idu). Boljitak je dosta za pojedine hotele u gradu, gde je fas zakupio za one glupe italijane skoro sve apartmane po godinu dana unapred. Ljudi iznajmljuju im cele kuce za bas lepe pare, npr po italijanu koliko sam cuo uzimaju oko 200-300e, za namestenu sobu ipo i normalno kupatilo kuhinja, mada je nekada kuhinja i kupatilo zajednicko. Ali oni se ne bune jer im fijat daje dobre pare za ostajanje, kao da su otisli u irak da ratuju, a ne da rade u malo dalju drzavu. I sto je znacajno kod nas su sefovi uglovnom (90+%) italijani, ali to nisu ljudi ista kvalifikovaniji od naseg radnika, vec su to ljudi koju te sljakerske poslove sto ovde nasi rade, radili u italiji, uglavnom ljudi bez vise skole, i fakulteta, koji samo znaju italijanski, a kao da za engleski nisu culi.
Lokalne vlasti im se ulizuju u pedu samo bije, na samom ulasku u kragujevac ima jedan veeeeliki znak fijata, na kruznom toku kod Metroa(zna trojke verovatno), kao da je fijat vlasnik grada. Tipa kao da je II sv. rat, pa svastika okacena na ulazu

Ako ima nesto da sam propustio da odgovorim slobodno pitaj.