Re: Hill holder/Auto hold
Poslato: 01 Avg 2022, 17:00
oba sistema na jednom automobilu? hill hold radi stalno a auto hold moze da se ugasi?
Postoji, Ford npr. Ako se ne varam, kolega Markoni ima isti model kao i ja , stim sto je meni dizel. Ima odvojeno AH i HH. AH drzi neograniceno, izbacis iz brzine i stojis, AH drzi auto na mestu Kad hoces da krenes, ubacis u brzinu i krenes, AH sam otpusti parkirnu kocnicu.carov2 napisao: 01 Avg 2022, 16:37 Uopšte da li neki proizvođač nudi oba sistema za jedan isti auto?
Pa da. HA se uključuje kada se stvore uslovi za to, a AH ima taster pored parkirne kočnice. I zbog preciznosti, AH je isključen po difoltu, a uključuje se po želji.ftj napisao:oba sistema na jednom automobilu? hill hold radi stalno a auto hold moze da se ugasi?
Naravno.ftj napisao: 01 Avg 2022, 17:00 oba sistema na jednom automobilu? hill hold radi stalno a auto hold moze da se ugasi?
dragvorl napisao:Naravno.ftj napisao: 01 Avg 2022, 17:00 oba sistema na jednom automobilu? hill hold radi stalno a auto hold moze da se ugasi?
Dakle ne stoji ti teorija za AH, barem prema uputstvu za Seat koje je kolega okačio, ipak AH drži blokirana sva 4 točka a HH samo zadnje.ipak je ručna majka da se odmore diskovi i pločiceavanturista1 napisao:Postoji, Ford npr. Ako se ne varam, kolega Markoni ima isti model kao i ja , stim sto je meni dizel. Ima odvojeno AH i HH. AH drzi neograniceno, izbacis iz brzine i stojis, AH drzi auto na mestu Kad hoces da krenes, ubacis u brzinu i krenes, AH sam otpusti parkirnu kocnicu.carov2 napisao: 01 Avg 2022, 16:37 Uopšte da li neki proizvođač nudi oba sistema za jedan isti auto?
HH je drugaciji, drzi par sekundi, na usponima/nizbrdicama vecim od x%.
AH je zakon, ne moras na svakom semaforu da izbacis iz brzine i drzis kocnicu, posebno posle duzih nizbrdica gde se kocnice ugreju i kad drzis noznu kocnicu pritisnutu, dolazi do memory efekta, koji bas nije dobar.
Pa kako ne vidiš poentu. AH može da nervira za razliku od HH.ftj napisao:Ne vidim bas poentu hill holda pored auto holda al ajde. Pre sam mislio da je prvo preteča pa kad su izmislili auto hold da su odustali od toga.
Hill hold kada ga ima nikad nije bio opcija on/off, barem ne da ja znam, kad god ga auto ima on radi uvek tj aktivira ga nagib. Secam se kritika da je nekada smarao kada se parkiras pa hoces malo da kliznes unazad da se poravnas a HH te drzi.ftj napisao: 01 Avg 2022, 17:15 Ne vidim bas poentu hill holda pored auto holda al ajde. Pre sam mislio da je prvo preteča pa kad su izmislili auto hold da su odustali od toga.
Pa npr.kod automatika samo pipnes gas, kod saltaca moras kvacilo pa u brzinu, npr.nidza napisao:Potpuno isto pomaže i šaltaču i automatiku. Ne vidim u čemu je razlika da li držiš (ili ne ako imaš AH) kočnicu na nagibu na bilo kom od ta dva tipa menjača?