Stranica 5 od 9

Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 17:00
od ftj
oba sistema na jednom automobilu? hill hold radi stalno a auto hold moze da se ugasi?

Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 17:01
od avanturista1
carov2 napisao: 01 Avg 2022, 16:37 Uopšte da li neki proizvođač nudi oba sistema za jedan isti auto?
Postoji, Ford npr. Ako se ne varam, kolega Markoni ima isti model kao i ja , stim sto je meni dizel. Ima odvojeno AH i HH. AH drzi neograniceno, izbacis iz brzine i stojis, AH drzi auto na mestu Kad hoces da krenes, ubacis u brzinu i krenes, AH sam otpusti parkirnu kocnicu.
HH je drugaciji, drzi par sekundi, na usponima/nizbrdicama vecim od x%.
AH je zakon, ne moras na svakom semaforu da izbacis iz brzine i drzis kocnicu, posebno posle duzih nizbrdica gde se kocnice ugreju i kad drzis noznu kocnicu pritisnutu, dolazi do memory efekta, koji bas nije dobar.

Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 17:06
od Sloba
ftj napisao:oba sistema na jednom automobilu? hill hold radi stalno a auto hold moze da se ugasi?
Pa da. HA se uključuje kada se stvore uslovi za to, a AH ima taster pored parkirne kočnice. I zbog preciznosti, AH je isključen po difoltu, a uključuje se po želji.

Sent from my MI 9 using Tapatalk





Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 17:07
od dragvorl
ftj napisao: 01 Avg 2022, 17:00 oba sistema na jednom automobilu? hill hold radi stalno a auto hold moze da se ugasi?
Naravno.

Screenshot_2022-08-01-16-33-57-796_com.android.chrome.png
Screenshot_2022-08-01-16-33-57-796_com.android.chrome.png (113.66 KiB) Pogledano 3889 puta

Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 17:09
od carov2

Nisam znao za ovo.

Sent from my LE2120 using Tapatalk


Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 17:15
od ftj
Ne vidim bas poentu hill holda pored auto holda al ajde. Pre sam mislio da je prvo preteča pa kad su izmislili auto hold da su odustali od toga.

Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 17:19
od BigMazzy
dragvorl napisao:
ftj napisao: 01 Avg 2022, 17:00 oba sistema na jednom automobilu? hill hold radi stalno a auto hold moze da se ugasi?
Naravno.

Screenshot_2022-08-01-16-33-57-796_com.android.chrome.png
avanturista1 napisao:
carov2 napisao: 01 Avg 2022, 16:37 Uopšte da li neki proizvođač nudi oba sistema za jedan isti auto?
Postoji, Ford npr. Ako se ne varam, kolega Markoni ima isti model kao i ja , stim sto je meni dizel. Ima odvojeno AH i HH. AH drzi neograniceno, izbacis iz brzine i stojis, AH drzi auto na mestu Kad hoces da krenes, ubacis u brzinu i krenes, AH sam otpusti parkirnu kocnicu.
HH je drugaciji, drzi par sekundi, na usponima/nizbrdicama vecim od x%.
AH je zakon, ne moras na svakom semaforu da izbacis iz brzine i drzis kocnicu, posebno posle duzih nizbrdica gde se kocnice ugreju i kad drzis noznu kocnicu pritisnutu, dolazi do memory efekta, koji bas nije dobar.
Dakle ne stoji ti teorija za AH, barem prema uputstvu za Seat koje je kolega okačio, ipak AH drži blokirana sva 4 točka a HH samo zadnje.ipak je ručna majka da se odmore diskovi i pločice

Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 17:21
od AleksandarAca
Cini mi se da sam video Audi i Vagen novije generacije sa elektronskom rucnom bez AH, u nizim paketima opreme.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk


Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 17:50
od Markoni
ftj napisao:Ne vidim bas poentu hill holda pored auto holda al ajde. Pre sam mislio da je prvo preteča pa kad su izmislili auto hold da su odustali od toga.
Pa kako ne vidiš poentu. AH može da nervira za razliku od HH. :)

Sent from my M2007J3SY using Tapatalk


Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 19:20
od Grujic
ftj napisao: 01 Avg 2022, 17:15 Ne vidim bas poentu hill holda pored auto holda al ajde. Pre sam mislio da je prvo preteča pa kad su izmislili auto hold da su odustali od toga.
Hill hold kada ga ima nikad nije bio opcija on/off, barem ne da ja znam, kad god ga auto ima on radi uvek tj aktivira ga nagib. Secam se kritika da je nekada smarao kada se parkiras pa hoces malo da kliznes unazad da se poravnas a HH te drzi.

Auto hold mozes da gasis i palis, a HH mi je prirodnije da bude uvek spreman

Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 19:24
od Markoni
HH može kod nekih da se gasi kroz meni, na Focusu može recimo. A za AH uvek imaš fizički taster ako se ne varam.

Sent from my M2007J3SY using Tapatalk


Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 19:25
od dag81
nidza napisao:Potpuno isto pomaže i šaltaču i automatiku. Ne vidim u čemu je razlika da li držiš (ili ne ako imaš AH) kočnicu na nagibu na bilo kom od ta dva tipa menjača?
Pa npr.kod automatika samo pipnes gas, kod saltaca moras kvacilo pa u brzinu, npr.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока


Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 19:26
od Markoni
Pa razlika je potpuno ista imao ili nemao AH. AH pomaže i jednima i drugima isto, drži kočnicu umesto tebe.

Sent from my M2007J3SY using Tapatalk


Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 20:00
od dag81
Pa sad, ja po NSu nemam potrebu da drzim kocnicu na semaforu. Kod automatika mi znaci jer moram,a kod saltaca izbacim iz brzine.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока


Re: Hill holder/Auto hold

Poslato: 01 Avg 2022, 20:18
od Markoni
Pa nemam pojma, ja u životu nisam pustio auto na leru bez kočnice na semaforu, i kada je ravno. Tako da verovatno zbog toga posmatram iz drugog ugla.

Sent from my M2007J3SY using Tapatalk