Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Da pre nesto vise od 40000km zamenjen set, majstor je sad od tog seta zamenio samo druk lezaj, kao menja se ako je radjeno nesto na menjacu, za ostalo nije nista rekao da ne valja a a valda bi pregledao korpu i lamelu kad je vec sve skinuo, majku mu valda ne bi vratio dotrajale delove u fazonu: "Doces ti uskoro kod mene opet da skidamo menjac, vracamo ovo staro..."
Ono sto mene buni, zasto je treskanje prestalo bas kad se prvi put javio problem sa papucicom? Pre toga je mesecima trzalo, prvo samo dok je hladan motor/menjac a onda je trzalo i na toplom, propade papucica prvi put i onda sve odjednom ok.
Sada isto, jedno vreme, kako god da otpustas kvacilo, sta god radio auto ne trese a onda je opet poceo po malo i bum zaglavi se papucica. Kao da to treskanje prethodi zaglavljivanju papucice...
Elem, vozio sam malopre auto po gradu, treska prilikom kretanja ako bas pazis kako doziras kvacilo i gas, mozses da prodjes bez treskanja ali ja nisam u voznji uspeo da izazovem da se zaglavi papucica.
Dolazim na parking i proverim rukom papucicu. Ima malo vise lufta levo i desno, malo mora da ima ali mi ovde deluje da ima nesto vise. Ako se papucica pomeri u levo skroz recimo i stiska, javlja se krckanje/skripanje papucice u desno nisam primetio niti ako lepo po sredini stiskas. Prilikom pritiskanja, prvo je otpor papucice mali, kao da pritiskate gas a onda krece jaci otpor (kao da ima praznog hoda malo na vrhu). I tako dok sam pritiskao papucice na razne nacine (upaljen auto) uspeo sam da izazovem preoblem i to tako sto sam osetio da je papucica lako propala prema dole (kao na na pocetku kad se pritiska), ne mozes da ubacis u brzinu i kad otpustis vraca se ali dosta sporije, kao da je vraca samo sila opruga bez pritiska ulja. Deluje da moze da se izazove samo ako se polako stiska kvacilo a da pri brzoj promeni brzina kad se kvacilo brzo stisne ne moze da dodje do problema.
Ono sto mene buni, zasto je treskanje prestalo bas kad se prvi put javio problem sa papucicom? Pre toga je mesecima trzalo, prvo samo dok je hladan motor/menjac a onda je trzalo i na toplom, propade papucica prvi put i onda sve odjednom ok.
Sada isto, jedno vreme, kako god da otpustas kvacilo, sta god radio auto ne trese a onda je opet poceo po malo i bum zaglavi se papucica. Kao da to treskanje prethodi zaglavljivanju papucice...
Elem, vozio sam malopre auto po gradu, treska prilikom kretanja ako bas pazis kako doziras kvacilo i gas, mozses da prodjes bez treskanja ali ja nisam u voznji uspeo da izazovem da se zaglavi papucica.
Dolazim na parking i proverim rukom papucicu. Ima malo vise lufta levo i desno, malo mora da ima ali mi ovde deluje da ima nesto vise. Ako se papucica pomeri u levo skroz recimo i stiska, javlja se krckanje/skripanje papucice u desno nisam primetio niti ako lepo po sredini stiskas. Prilikom pritiskanja, prvo je otpor papucice mali, kao da pritiskate gas a onda krece jaci otpor (kao da ima praznog hoda malo na vrhu). I tako dok sam pritiskao papucice na razne nacine (upaljen auto) uspeo sam da izazovem preoblem i to tako sto sam osetio da je papucica lako propala prema dole (kao na na pocetku kad se pritiska), ne mozes da ubacis u brzinu i kad otpustis vraca se ali dosta sporije, kao da je vraca samo sila opruga bez pritiska ulja. Deluje da moze da se izazove samo ako se polako stiska kvacilo a da pri brzoj promeni brzina kad se kvacilo brzo stisne ne moze da dodje do problema.
- dag81
- Postovi: 7544
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Tu nesto pravi problem ocigledno godinama i resenje nije nadjeno. Jer 4 cilindra da ne valjaju nema sanse. Neka sitnica je, ali pitanje koja.
Najbolje ti nju na oglas, da se ne mlatis sa njom vise. I narovucenije, kad kupis polovan auto ti i ostali, prvo vozis nista ne menjas i ne ulazes jedno 2000km da vidis gde si sa istim. Max sto odradis je uljni servis. Posle te neke km vidis da li si kupio bure bez dna, ili auto u koji vredi utegnuti malo. Takodje ne jurite km a auto od 15 god. Jer cesto budu gora auta sa 70.000km nego 200k km a stara su i imaju 10-15 god. Km se jure na mladim polovnjacima, na starijim od 7-8 god iskljucivo kompletno stanje vozila.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Najbolje ti nju na oglas, da se ne mlatis sa njom vise. I narovucenije, kad kupis polovan auto ti i ostali, prvo vozis nista ne menjas i ne ulazes jedno 2000km da vidis gde si sa istim. Max sto odradis je uljni servis. Posle te neke km vidis da li si kupio bure bez dna, ili auto u koji vredi utegnuti malo. Takodje ne jurite km a auto od 15 god. Jer cesto budu gora auta sa 70.000km nego 200k km a stara su i imaju 10-15 god. Km se jure na mladim polovnjacima, na starijim od 7-8 god iskljucivo kompletno stanje vozila.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Ja bih još jednom probao da izbacim vazduh iz sistema, konkretno na donjem cilindru kvačila. Može biti da je ostao tu vazduh ili da uvlači vaxduh na nekom crevu/spoju. Malo ali odvoljno da sistem zeza.pegazbre napisao:Da pre nesto vise od 40000km zamenjen set, majstor je sad od tog seta zamenio samo druk lezaj, kao menja se ako je radjeno nesto na menjacu, za ostalo nije nista rekao da ne valja a a valda bi pregledao korpu i lamelu kad je vec sve skinuo, majku mu valda ne bi vratio dotrajale delove u fazonu: "Doces ti uskoro kod mene opet da skidamo menjac, vracamo ovo staro..."
Ono sto mene buni, zasto je treskanje prestalo bas kad se prvi put javio problem sa papucicom? Pre toga je mesecima trzalo, prvo samo dok je hladan motor/menjac a onda je trzalo i na toplom, propade papucica prvi put i onda sve odjednom ok.
Sada isto, jedno vreme, kako god da otpustas kvacilo, sta god radio auto ne trese a onda je opet poceo po malo i bum zaglavi se papucica. Kao da to treskanje prethodi zaglavljivanju papucice...
Elem, vozio sam malopre auto po gradu, treska prilikom kretanja ako bas pazis kako doziras kvacilo i gas, mozses da prodjes bez treskanja ali ja nisam u voznji uspeo da izazovem da se zaglavi papucica.
Dolazim na parking i proverim rukom papucicu. Ima malo vise lufta levo i desno, malo mora da ima ali mi ovde deluje da ima nesto vise. Ako se papucica pomeri u levo skroz recimo i stiska, javlja se krckanje/skripanje papucice u desno nisam primetio niti ako lepo po sredini stiskas. Prilikom pritiskanja, prvo je otpor papucice mali, kao da pritiskate gas a onda krece jaci otpor (kao da ima praznog hoda malo na vrhu). I tako dok sam pritiskao papucice na razne nacine (upaljen auto) uspeo sam da izazovem preoblem i to tako sto sam osetio da je papucica lako propala prema dole (kao na na pocetku kad se pritiska), ne mozes da ubacis u brzinu i kad otpustis vraca se ali dosta sporije, kao da je vraca samo sila opruga bez pritiska ulja. Deluje da moze da se izazove samo ako se polako stiska kvacilo a da pri brzoj promeni brzina kad se kvacilo brzo stisne ne moze da dodje do problema.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Ma kakva prodaja, zeni se auto svidja i tu nema dalje, pre bi mene prodala
pogotovo sto smo vec ulozili u njega podosta ...ovde su problem majstori sa koji ja vecito kuburim i nista ne moze biti jednostavno.
Majstor koji je menjao taj cilindar, kad sam ga nazvao da ga pitam za propadanje papucice, rece mi da ne zna sta da mi kaze, navodno te astre imaju problem sa kvacilom i nedavno su imali slican problem i resili su ga na kraju tek kad su zamenili crevo sa malim rezervoarom koji ide od gornjeg cilindra do donjeg u menjacu. To bi sad znacilo da trebam menjati trecu stvar, nista dodji da promenimo ulje prvo, proverimo ovo ili ono nego sad neka treca stvar mozda problem...zato sam otisao kod drugog majstora koji je prvo krenuo od najeftinije stvari (ulje).
Ne znam, meni tu i dalje smrdi kako njima nije hteo orginalni cilindar da povuce ulje, da li je njima sistem povukao vazduh (ostala posuda za ulje prazna) pa se tu napravio neki problem ili nesto prosto nije dobro namontirano kad se vracao menjac.
Videcu sutra sta ovi novi majstori kazu, oni su mi rekli da su ispustili ulje i iz kocionog i iz sistema za kvacilo, ulje vidim da je dosta cistije i da nije ni milimetar mrdnulo. Rekli su mi da ako se ponovo javi da pratim kada se desava da im je to bitna informacija.

Majstor koji je menjao taj cilindar, kad sam ga nazvao da ga pitam za propadanje papucice, rece mi da ne zna sta da mi kaze, navodno te astre imaju problem sa kvacilom i nedavno su imali slican problem i resili su ga na kraju tek kad su zamenili crevo sa malim rezervoarom koji ide od gornjeg cilindra do donjeg u menjacu. To bi sad znacilo da trebam menjati trecu stvar, nista dodji da promenimo ulje prvo, proverimo ovo ili ono nego sad neka treca stvar mozda problem...zato sam otisao kod drugog majstora koji je prvo krenuo od najeftinije stvari (ulje).
Ne znam, meni tu i dalje smrdi kako njima nije hteo orginalni cilindar da povuce ulje, da li je njima sistem povukao vazduh (ostala posuda za ulje prazna) pa se tu napravio neki problem ili nesto prosto nije dobro namontirano kad se vracao menjac.
Videcu sutra sta ovi novi majstori kazu, oni su mi rekli da su ispustili ulje i iz kocionog i iz sistema za kvacilo, ulje vidim da je dosta cistije i da nije ni milimetar mrdnulo. Rekli su mi da ako se ponovo javi da pratim kada se desava da im je to bitna informacija.
- dag81
- Postovi: 7544
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Vidi mozdaje bas to crevo, jer cilindar definitivno nije. Nemoguce da nijedan ne valja, a menjaju se id 2020-te.
Sto se prodaje tice, nekada je bolje preseci nego se nervirati zbog par stotina eura, a problem i dalje prisutan.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sto se prodaje tice, nekada je bolje preseci nego se nervirati zbog par stotina eura, a problem i dalje prisutan.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Pa ovo orginalno GM je valjalo, sve je radilo kako treba nekih 2500km i kusur km kako je kod nas.
Auto sam odvezao da se zamene lezajevi u menjacu koji su se culi, i to jos nije trebalo ali nisam hteo da cekam. Kvacilo je odlicno funkcionisalo, nije bilo nikakvih problema. Zena vozila i na autoputu, obilazila po BG-u i svaki dan po NS, po Fruskoj Gori... I tokom vracanja menjaca nastao je prvi problem, da taj cilindar koji pre toga odlicno radio, vise nece da radi...kako ako nije pipnut tokom skidanja menjaca a pre toga radilo.
Crevo moze mozda biti problem pa da negde ulazi vazduh u sistem. Pitacu sutra ove majstore za njega.
Auto sam odvezao da se zamene lezajevi u menjacu koji su se culi, i to jos nije trebalo ali nisam hteo da cekam. Kvacilo je odlicno funkcionisalo, nije bilo nikakvih problema. Zena vozila i na autoputu, obilazila po BG-u i svaki dan po NS, po Fruskoj Gori... I tokom vracanja menjaca nastao je prvi problem, da taj cilindar koji pre toga odlicno radio, vise nece da radi...kako ako nije pipnut tokom skidanja menjaca a pre toga radilo.
Crevo moze mozda biti problem pa da negde ulazi vazduh u sistem. Pitacu sutra ove majstore za njega.
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Jedan jako bitan detalj za dijagnozu ipak nije naveden ili mi je promakao. Šta bude kad pedala ostane dole? Da li kvačilo ostane u odvojenom položaju, tj da li auto hoće da ide?
Jer:
1) Ako neće da ide, onda kvačilo radi ali neće da se vrati. Negde zaglavljuje ali je hidraulika ispravna.
2) Ako je pedala dole, a auto ide kao da je kvačilo pušteno, onda je hidraulika neispravna. Ulje pod pritiskom ne stiže do cilindra na menjaču.
To crevo koje se spominje može biti problem ako je felerično iznutra. Na primer, ima suženje zbog koga ulje teško prolazi, pa kad stisneš ti ga silom nateraš da prođe ali korpa kvačila posle nema tu silu da vrati sistem u početni položaj. To je jedini način da crevo zeza. Ono je na delu sistema gde se javlja pritisak pri radu i tu vazduh ne može da uđe, već samo može ulje da curi ako je crevo napuklo ili oštećeno.
Ja i dalje verujem da je samo gornji cilindar loš zato što pedala propadne kad se stiska baš polako. Ostaje mi samo nejasno zašto opruga na pedali ne može da je vrati, a isto tako bi i u cilindru morala da postoji opruga.
Jer:
1) Ako neće da ide, onda kvačilo radi ali neće da se vrati. Negde zaglavljuje ali je hidraulika ispravna.
2) Ako je pedala dole, a auto ide kao da je kvačilo pušteno, onda je hidraulika neispravna. Ulje pod pritiskom ne stiže do cilindra na menjaču.
To crevo koje se spominje može biti problem ako je felerično iznutra. Na primer, ima suženje zbog koga ulje teško prolazi, pa kad stisneš ti ga silom nateraš da prođe ali korpa kvačila posle nema tu silu da vrati sistem u početni položaj. To je jedini način da crevo zeza. Ono je na delu sistema gde se javlja pritisak pri radu i tu vazduh ne može da uđe, već samo može ulje da curi ako je crevo napuklo ili oštećeno.
Ja i dalje verujem da je samo gornji cilindar loš zato što pedala propadne kad se stiska baš polako. Ostaje mi samo nejasno zašto opruga na pedali ne može da je vrati, a isto tako bi i u cilindru morala da postoji opruga.
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Ono sto sam ja iskusio na parkingu (a zena slicno opisuje i u voznji), papucica kao da odjednom pruzi manji otpor, osetis da postane meksa kad je pritisnes, i dok je pritosnuta NE MOZES da ubacis u brzine, kao da korpa nije odvojila kvacilo od zamajca i kad odmaknes nogu, kvacilo se sporije vrati, ne gura ti nogu kao kad regularno menjas.
Zena kaze ako slucajno duze drzis tad kad propadne (recimo, polukruzno, osetis da je propala ali drzis kvacilo da bi bio spreman da krenes) onda papucicu moras malo da pipnes da bi se vratila inace ostane dole, nije stigla d aproba da vidi da li bi sama krenula posle nekog vremena. Meni kad je propala, ja sam samo probao da ubacim u brzine i odmah je pustio i kod mene je sama krenula da se vraca ali sporije.
Ali opet eto kad je zamenjeno ulje, nedelju dana je sve bilo ok, ne zaglavljuje papucica, nema trzanja a onda par dana pocelo da se javlja trzanje i par dana nakon toga u 20min voznje po gradu 3 puta propada papucica...
Zena kaze ako slucajno duze drzis tad kad propadne (recimo, polukruzno, osetis da je propala ali drzis kvacilo da bi bio spreman da krenes) onda papucicu moras malo da pipnes da bi se vratila inace ostane dole, nije stigla d aproba da vidi da li bi sama krenula posle nekog vremena. Meni kad je propala, ja sam samo probao da ubacim u brzine i odmah je pustio i kod mene je sama krenula da se vraca ali sporije.
Ali opet eto kad je zamenjeno ulje, nedelju dana je sve bilo ok, ne zaglavljuje papucica, nema trzanja a onda par dana pocelo da se javlja trzanje i par dana nakon toga u 20min voznje po gradu 3 puta propada papucica...
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
To neko crevo porozno? Ulazi vazduh pomalo?
Po opisu deluje da ima vazduha u sistemu, on je stišljiv i tako nekako se ponaša hidraulika kada se sabija vazduh. Elastično.
Kada nema vazduha pošto je ulje nestišljivo ponaša se ekvivalentno kao da je recimo kruta šipka, uvek isto tvrda i bez ikakvih zazora tj, nekakvih praznih hodova.
Radi odmah i trenutno, tj pomera šta treba.
A podrhtavanje možda može da se desi kada korpa " na pola" odvaja tj ne odvoji potpuno jer ni hidraulika ne potisne viljuški koliko treba da se lamela odvoji. T bi se verovatno osetilo pri promeni brzina kao drugačiji osećaj u odnosu na normalno ponašanje.
Samo pretpostavka, prema opisu situacije.
Po opisu deluje da ima vazduha u sistemu, on je stišljiv i tako nekako se ponaša hidraulika kada se sabija vazduh. Elastično.
Kada nema vazduha pošto je ulje nestišljivo ponaša se ekvivalentno kao da je recimo kruta šipka, uvek isto tvrda i bez ikakvih zazora tj, nekakvih praznih hodova.
Radi odmah i trenutno, tj pomera šta treba.
A podrhtavanje možda može da se desi kada korpa " na pola" odvaja tj ne odvoji potpuno jer ni hidraulika ne potisne viljuški koliko treba da se lamela odvoji. T bi se verovatno osetilo pri promeni brzina kao drugačiji osećaj u odnosu na normalno ponašanje.
Samo pretpostavka, prema opisu situacije.
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Pa tako deluje, kao da je opet nekako usao vazduh u sistem, mozda preko kocione strane...Inace podrhtavanje se desava samo kad drzis na po kvacila dok kreces i cekas da lepo uhvati lamela pa da pustis papucicu. Tada bi lamela trebalo po malo da proklizuje ali ona kao da je jos 'zalepljena' tj nije odvojena koliko treba.
Sa nase strane, problem je nastao nakon zamene lezajeva u menjacu i njegove demontaze/montaze, pre toga je sve radilo kako treba mesecima kako je bio kod nas. Stavljen kvalitetan druk lezaj a upitan glavni cilindar.
Sad ne mogu da nadjem taj post, ali sam negde procitao da samo orginalni glavni cilindar treba stavljati, svi ostali nece dugo izdrzati. Zato je i prethodni vlasnik, kad je 2022 stavio neki jeftini (jeftiniji i od ovog sto je sad na autu) pa je posle godinu dana stavio bas orginalni, a meni je sad opet stavljen neki jeftini cilindar.
Tako da, ili ulazi vazduh u sistem negde, ili je cilindar ili obe stvari u kombinaciji pa je losiji cilindar dosta osetljiviji na vazduh u sistemu.
Sa nase strane, problem je nastao nakon zamene lezajeva u menjacu i njegove demontaze/montaze, pre toga je sve radilo kako treba mesecima kako je bio kod nas. Stavljen kvalitetan druk lezaj a upitan glavni cilindar.
Sad ne mogu da nadjem taj post, ali sam negde procitao da samo orginalni glavni cilindar treba stavljati, svi ostali nece dugo izdrzati. Zato je i prethodni vlasnik, kad je 2022 stavio neki jeftini (jeftiniji i od ovog sto je sad na autu) pa je posle godinu dana stavio bas orginalni, a meni je sad opet stavljen neki jeftini cilindar.
Tako da, ili ulazi vazduh u sistem negde, ili je cilindar ili obe stvari u kombinaciji pa je losiji cilindar dosta osetljiviji na vazduh u sistemu.
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Kociona i strana kvacila su odvojene, ne moze vazduh da ide s jedne na drugu.
I kad imascvazduh u sistemu ne odvaja kvacilo na istoj visini, kao kad ga nema.
I kad imascvazduh u sistemu ne odvaja kvacilo na istoj visini, kao kad ga nema.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Trenutno i ima nekog lufta. Prvih par cm, kvacilo je jako meko, kao da pritiskas gas a ne kvacilo i onda od jednom pocnes d aosecas otpor. Kad propadne onda je meko celim hodom, tako i skontas da nesto nije u redu.
Idem sad do majstora pa cu da vidom sa njima da provere da li ima vazduha u sistemu, ako ima to je znak da negde ulazi, pa nek provwre to crevo od jednog do drugog cilindra, mozda se ostetilk tokom demontaze/montaze menjaca, da provere papucicu kvacila i ako sve deluje ok, nek menjaju cilindar sa necim krstenim.
Idem sad do majstora pa cu da vidom sa njima da provere da li ima vazduha u sistemu, ako ima to je znak da negde ulazi, pa nek provwre to crevo od jednog do drugog cilindra, mozda se ostetilk tokom demontaze/montaze menjaca, da provere papucicu kvacila i ako sve deluje ok, nek menjaju cilindar sa necim krstenim.
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Vratio sam se od majstora, nije mogao danas da me primi ali sam popricao sa njim.
Pogledao je papucicu kvacila, ima malo vise lufta levo/desno ali sve deluje ok, nista ne glavi, vidi se da je nova opruga tu mu deluje sve ok.
Sto se tice creva od jednog cilindra do drugog, kaze da na Astrama J nije bilo problema, ide jedno gumeno crevo pa se posle spaja na metalnu cev. Astra K je imala plasticno sa malim ventilom na njemu i one su imale problema da to crevo povuce vazduh. Kao sto ste rekli, vazduh moze da udje samo u magistrali za kvacilo ne i iz kocione magistrale. Ako je usao vazduh u sistem, po njemu to moze samo preko glavnog cilindra, eventualno da je taj gumeni deo magistrale negde porozan. Sto se tice donjeg cilindra, on je laksi za dijagnozu ili se pocne cuti kad se pritisne kvacilo ili procuri i to je to. Stavljen je nov, kvalitetan on nije problem.
To sto pedala ima malo praznog hoda bez otpora, opet kaze da je do cilindra, da zavisi kad on pocne da vuce ulje i da je moguce da ovaj cilindar ima nesto veci prazan hod nego neki kvalitetniji proizvodjac.
Sto se tice korpe, nesto mu je suvise rano da je otisla posle 40k km a i valda je prethodni majstor ne bi vratio da je neispravna.
Ideja je da u ponedeljak dovezem auto, probace da vide da li ima vazduha u sistemu, ako ima, pogledace da li je taj gumeni deo magistrale ostecen ako nije onda je verovatno cilindar glavni krivac. Po njemu, stavljamo ili Sachs ili orginal u zavisnosti da li se original moze naci u neko dogledno vreme mada kaze da sa Sachs-om nisu imali problema.
Inace, jutros auto u opste nije trzao, sta god da radis sa kvacilom kad kreces, ni kad ides u rikverc ni napred. Isto se desilo i prosli put, nakon sto je par puta propala papucica, sve se vratilo u normalu i visemesecno trzanje je prestalo. Deluje da bas postoji neki vazdusni dzep i da se on vremenom povecava, pocinje sve vise da trza dok ne predje neki prag i pocne papucica da propada a samo propadanje istera vazduh iz sistema i onda jedno vreme sve radi ok.
Pogledao je papucicu kvacila, ima malo vise lufta levo/desno ali sve deluje ok, nista ne glavi, vidi se da je nova opruga tu mu deluje sve ok.
Sto se tice creva od jednog cilindra do drugog, kaze da na Astrama J nije bilo problema, ide jedno gumeno crevo pa se posle spaja na metalnu cev. Astra K je imala plasticno sa malim ventilom na njemu i one su imale problema da to crevo povuce vazduh. Kao sto ste rekli, vazduh moze da udje samo u magistrali za kvacilo ne i iz kocione magistrale. Ako je usao vazduh u sistem, po njemu to moze samo preko glavnog cilindra, eventualno da je taj gumeni deo magistrale negde porozan. Sto se tice donjeg cilindra, on je laksi za dijagnozu ili se pocne cuti kad se pritisne kvacilo ili procuri i to je to. Stavljen je nov, kvalitetan on nije problem.
To sto pedala ima malo praznog hoda bez otpora, opet kaze da je do cilindra, da zavisi kad on pocne da vuce ulje i da je moguce da ovaj cilindar ima nesto veci prazan hod nego neki kvalitetniji proizvodjac.
Sto se tice korpe, nesto mu je suvise rano da je otisla posle 40k km a i valda je prethodni majstor ne bi vratio da je neispravna.
Ideja je da u ponedeljak dovezem auto, probace da vide da li ima vazduha u sistemu, ako ima, pogledace da li je taj gumeni deo magistrale ostecen ako nije onda je verovatno cilindar glavni krivac. Po njemu, stavljamo ili Sachs ili orginal u zavisnosti da li se original moze naci u neko dogledno vreme mada kaze da sa Sachs-om nisu imali problema.
Inace, jutros auto u opste nije trzao, sta god da radis sa kvacilom kad kreces, ni kad ides u rikverc ni napred. Isto se desilo i prosli put, nakon sto je par puta propala papucica, sve se vratilo u normalu i visemesecno trzanje je prestalo. Deluje da bas postoji neki vazdusni dzep i da se on vremenom povecava, pocinje sve vise da trza dok ne predje neki prag i pocne papucica da propada a samo propadanje istera vazduh iz sistema i onda jedno vreme sve radi ok.
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Cilindar ne počinje da vuče ulje kada se pritisne pedala.
Cilindar je potopljen stalno u ulju, i komplet je sve ispunjeno uljem i dovodno crevo i sve komplet do same posude. I sama posuda je ispunjena uljem, ima oznaka MIN iznad koje mora da bude nivo ulja.
Ulje je nestišljivo i nema prazan hod.
Za drugo ne znam.
Cilindar je potopljen stalno u ulju, i komplet je sve ispunjeno uljem i dovodno crevo i sve komplet do same posude. I sama posuda je ispunjena uljem, ima oznaka MIN iznad koje mora da bude nivo ulja.
Ulje je nestišljivo i nema prazan hod.
Za drugo ne znam.
- pegazbre
- Postovi: 1152
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Opel Astra J, 2010 1.6 115hp A16XER - propada pedala kvacila
Zamenio sam danas glavni cilindar kvacila, stavljen je Sachs. Vratili su mi stari cilindar i zanimljivo na njemu sem jednog broja uopste ne pise ko je proizvodjac...
Deluje papucica kvacila nesto meksa, i dalje ima tog praznog hoda i za sad sve deluje ok, nema trzanja prilikom kretanja iz mesta ili uparkiravanja i papucica deluje ok. Nadam se da je problem resen.
Deluje papucica kvacila nesto meksa, i dalje ima tog praznog hoda i za sad sve deluje ok, nema trzanja prilikom kretanja iz mesta ili uparkiravanja i papucica deluje ok. Nadam se da je problem resen.