Kupovina "gradske zujalice"
- Gaginh0
- Postovi: 9481
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Dobra ponuda, mislim da imaš prostora da se cenkaš. Samo ne znam koliko su tih 200ks blagi prema trapu...
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Te pande od 100 konja deluju odlično, mnogo ljudi kaže da su izuzetno zabavne za vožnju. Pratim oglase već neko vreme i stvarno im cene jesu jače.
- TheWickerMan
- Postovi: 11098
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Slatko bih vozio jednu, za grad i oko grada idealna.
@Milos @Gaginh0 šta mislite, koliko od ovih 200 ks dodaje nalepnica "No Limit" na zadnjem staklu? Ja mislim 20+ ks.
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Nije to za konje , nego da je skinuta blokada .
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Sta znam meni panda 100hp jeste simpa ali nije to nista spec. motor klasika 1.4 koji se nalazi u vecini fiata i lancia, auto tesan mnogo, neudoban, pre bih uzeo lanciu ypsilon u momo varijanti, nauporedivo ozbiljniji i bolji auto u svakom smislu a pritom i jeftiniji ili fiat 500 sport npr. malo skuplji od pande i meni mnogo atraktivniji.
- TheWickerMan
- Postovi: 11098
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Kupovina "gradske zujalice"
To što je 1.4 klasika se meni i sviđa, taj Fire 1368 blok je odličan, poznajem ga jako dobro i nije skup za održavanje.
Y je baš lep auto, sviđa mi se
Y je baš lep auto, sviđa mi se
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Lancia je sigurno kvalitetnija iznutra ali mislim da su vozne karakteristike na strani pande.
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Ne verujem, vozio sam obicne pande nikakve su za voznju, sad 100tka jeste malo niza i sa sirom gumom nisam je probao ali nisam ubedjen da je bolja za voznju od y-ke jer sam i njih vozio vise komada i svidja mi se pogotovo u momo paketu sa 16 tockom, isti su motori i snaga samo ozbiljnije uradjen auto a mehanika kao panda i punto, smesna za odrzavanje. Svakako ni jedan ni drugi auto nisu za stazu to je valjda jasno ali ovako za zujanje po gradu super stim sto za nesto van grada pogotovo auto putu y je limuzina za pandu i punta.
Re: Kupovina "gradske zujalice"
»Panda 100 HP«, za razliku od većeg broja »Fiata« i tog »Ipsilona«, nema “siti” servo volana, i mislim kako je i zupčasta letva sasvim drugačija u odnosu na onu obične »Pande«. Samo ovaj detalj može sasvim da promeni utisak o autu.
Kada se tu dodaju profilisanija sedišta i drugačije podešeno ogibljenje, na stranu jače kočnice, snažniji motor i šire gume — rekao bih kako taj auto vredi barem provozati pre konačnog zaključka.
Inače mi se »Ipsilon« jako dopada, mislim kako je pored solidne a jednostavne mehanike i dovoljne prostranosti unutra, zapravo on najskladniji auto B segmenta svoje generacije.

Inače mi se »Ipsilon« jako dopada, mislim kako je pored solidne a jednostavne mehanike i dovoljne prostranosti unutra, zapravo on najskladniji auto B segmenta svoje generacije.
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Umesto tog city moda ima sport mod koji kad se upali, volan postaje tezi i odziv na gas je brzi. Takodje ima i sestu brzinu ali treba napomenuti i da je radijus okretanja veci u odnosu na obicnu pandu.
- shandu90
- Postovi: 13302
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Jel postoji ypsilon sa zadnjim vratima?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11098
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Kupovina "gradske zujalice"
Postoji, zove se Musa 

Re: Kupovina "gradske zujalice"
Musa je Džanan 

Re: Kupovina "gradske zujalice"
Od 2011, III generacije, je samo sa 4 vrata.
Re: Kupovina "gradske zujalice"
City servo nema veze ako nije ukljucen vozis kao i sa normalnim volanom, ja kod mene na puntu ga nisam nikad upalio a svakako i kad je ukljucen sam se gasi posle odredjene brzine. Moj punto u sport verziji ima vec fabricki kruci volan od obicnih.
Sto se vesanja tice, mislim da su samo opruge krace kao i kod mene pa je auto nizi 20mm od obicnog tako je i kod pande a i kod lancie momo amorti su vrv stock kao i kod obicnih verzija.
6. brzina menjac po defaultu ide uz te motore, taj menjac nose svi fiat/lancia sa 1.4 16v motorima samo mi nije jasno sto ga ja nemam na turbo motoru, bas fali ta 6. na ap.
Sport dugme na pandi je sarena laza sto se snage tice jer tu nema sta da podigne snagu, navodno daje bolji odziv na gas u smislu osetljivosti ali ne i vise snage, merili su na nekim stranim forumima na dino testu i nisu primecene razlike a takodje su merili i ubrzanja i takodje nije se nista bitno promenilo a sto se ne bi moglo pripisati placebu ili nekim promenama uslova vazduha, podloge, ljudskog faktora prilikom testiranja, jedino sto se primeti je odziv na volanu kad je u sport modu.
Sport mod vise ima smisla na turbo motorima kao na bravu i delti, tu se dobija mislim oko 20Nm vise, neki primete neki kazu i da ne osete nista bitno, ne znam.
Svakako panda 100hp je interesantan i lep autic a gledano u odnosu na obicnu pandu svakako bolji i zabavniji, samo kazem da mi je ypsilon mnogo bolji izbor u svakom pogledu ako vec poredimo tako nesto.
Ypsilon 3. gen. ima 4 vrata ali po meni taj auto nema nikakve veze sa prethodnom, po meni je losija, drugar je ima.
Sto se vesanja tice, mislim da su samo opruge krace kao i kod mene pa je auto nizi 20mm od obicnog tako je i kod pande a i kod lancie momo amorti su vrv stock kao i kod obicnih verzija.
6. brzina menjac po defaultu ide uz te motore, taj menjac nose svi fiat/lancia sa 1.4 16v motorima samo mi nije jasno sto ga ja nemam na turbo motoru, bas fali ta 6. na ap.
Sport dugme na pandi je sarena laza sto se snage tice jer tu nema sta da podigne snagu, navodno daje bolji odziv na gas u smislu osetljivosti ali ne i vise snage, merili su na nekim stranim forumima na dino testu i nisu primecene razlike a takodje su merili i ubrzanja i takodje nije se nista bitno promenilo a sto se ne bi moglo pripisati placebu ili nekim promenama uslova vazduha, podloge, ljudskog faktora prilikom testiranja, jedino sto se primeti je odziv na volanu kad je u sport modu.
Sport mod vise ima smisla na turbo motorima kao na bravu i delti, tu se dobija mislim oko 20Nm vise, neki primete neki kazu i da ne osete nista bitno, ne znam.
Svakako panda 100hp je interesantan i lep autic a gledano u odnosu na obicnu pandu svakako bolji i zabavniji, samo kazem da mi je ypsilon mnogo bolji izbor u svakom pogledu ako vec poredimo tako nesto.
Ypsilon 3. gen. ima 4 vrata ali po meni taj auto nema nikakve veze sa prethodnom, po meni je losija, drugar je ima.