Ovo za sezonski popust je vest od 04/10/2015
Mada mozda jos uvek traje
Secam se da se ranije pricalo da su on i Ivan najbolji majstori za auto gas..
E sad da li je to bas tako, ili su se oni tada najvise eksponirali na forumu, ne znam...
Kontaktiraj ga ako ti odgovara cena, pa pitaj važi li i dalje. Znam da majstori kojima baš i ne bih ušao u radionicu ugrađuju sekvente za oko 350 evra, tako da je 390 kod poznatog majstora po meni dobra cena. Odličan je inače kao majstor, održavao sam ranije Yuga kod njega.
Kad je ugradnja autogasa u pitanju, nemojte traziti jeftinu vec kvalitetnu ugradnju. Pomenuti servisi su za preporuku bez obzira na to sto imaju "jacu" cenu. Imam licno iskustvo i sa prozvanim servisom u NS-u i u Visnjickoj.
Kvalitetna oprema/ugradnja znaci pravilan rad motora i normalnu potrosnju.
Ali i pored toga ukoliko uleti neka losa/prljava serija plina moze napraviti problem koji ne podleze garanciji bez obzira na kvalitet i cenu ugradnje (zaprljanost isparivaca, klipa na istom ili dizni). Naravno, sve se to resava ali je dodatni trosak.
Osnovna dva parametra kojima treba da se rukovodite pre odluke ugradnje su izbor servisa u smislu odabira kvalitetne opreme/ugradnje i to koliko km je u planu preci posle ugradnje.
Trenutne cene ugradnje/goriva nam nisu bas naklonjene te je potrebno preci bas dosta kilometara da bi se investicija isplatila.
Heinz napisao: 19 Apr 2018, 17:28
Ljude generalno ne zanima debljina bakarnih cevi, kvalitet creva i žica, ko je proizvođač multiventila, dizni, isparivača... samo cena.
A ne zanima ni mnoge majstore, bitno je da se reklamira sto niza cena ugradnje.
Ionako se posle na servisiranju naplatii i most i cuprija. Toliko puta vidjeno da snizena cena obicno dovede do nekog problema u radu koji se inace ne javlja sa adekvatno odabranom opremom i kvalitetnom ugradnjom uz precizno podesavanje.
Kada se popale lampice onda je naravno plin los, uvek i za sve nepravilnosti u radu dobrodosao izgovor.
Ugradio sam pre pet godina gas kod Dore bio je skuplji od ostalih 100 eura ali nikad za sve ove godine nisam imao problem sa vožnjom na gas. Kod atesta u Amss kad su čuli ko je radio islikali i doviđenja prijatno. Nije tih sto evra posle cimanja. Sve preporuke za majstora Doroslovca
ima li pravila vezanih za ugradnju gasa na turbo benzince?
pojavio se jedan chevrolet trax sa opelovim 1.4 turbo motorom, cena je primamljiva li vidim da dosta trosi, u gradu 10-11, pa bih da proverim mogucnosti za bolju ekonomiju.
ono sto je ohrabrujuce je da opel ima fabricki plin za 1.4T u astri J, tako da je moguce da je motor pripremljen.
sa druge strane ko ce ga znati, uvek je bolje da se pita.
Ima pravila.
Pravila struke, kao i u svakom poslu.
Vozim turbo benzin 10+ godina bez problema, sam ugradio, sam izradio mape, sam ugradio ECU paljenja i programirao ga.
Po uputstvu proizvodjaca se uradi i probllema ne bi trebalo biti.