Routasydan napisao:Mix, znači prodao si Seata .... bio je prelep auto
Pa da, znači ako prelaziš 15k km godišnje i ako je prosečna razlika 3 litra, znači da je za godinu dana razlika u gorivu nekih 500-550 EUR. Benzinac je u startu jeftiniji, ali je venčanica, a jeftinije ga i prodaš na kraju... a i teže bogami
Mix, kako ti se čini 2.0 TFSI u poređenju sa 2.0 TDI 170KS? Mislim na vozne karakteristike, nevezano za potrošnju
Prodao sam ga još u decembru. Bio je extra, extra me je služio i voleo sam da ga vozim sve do zadnjeg dana... Meni nije bio venčanica, jer ga čak nisam ni prodavao, već se jedan poznanik javio da je spreman i hoće da ga uzme.
Pojavila se prilika za novi auto, bukvalno nov i bila je varijanta ili ga uzimam ili ne. Potrošnja mi stvarno nije bila ni u najmanjem delu razlog za prodaju i nije mi predstavljala problem.
Ovaj put prevladao je razum i uzeo sam nov auto, koji koristim delimično i za posao, a pre svega za lične potrebe.
Performanse ne mogu da uporedim direktno jer nisam vozio TDI od 170 KS, ali stvarno pretpostavljam da ide neznatno sporije, ali da troši dosta manje. Mada ako se gazi, trošiće i TDI.
Ovaj 2.0 TDI od 150 KS ide stvarno i više nego dovoljno dobro, čak i u Caddy-ju koji nije ni predviđen, ni podešen za divljanje, a sigurno je i menjač drugačiji nego u Golfu na primer. U Caddy-ju bez problema održava brzine od 160 - 170 km/h i ni najmanje se ne muči. Potrošnja pri toj brzini, uz mnogo lošiju aerodinamiku, minimum 4 l razlike, čak i dosta više na 100 km u odnosu na TFSI.
TDI lepo povlači, lepo se vozi, ali je TFSI bio mnogo eksplozivniji, agresivniji (i jači). Više mi se sviđa TFSI za vožnju i uživanje, mada je to možda samo stvar navike.