Što, jel bio trulex od vožnje u Norge?Skipper napisao: 23 Sep 2023, 12:15 Ja sam sad skoro vozio avensisa na zaštitu podvozja. Sknuto sve što je moglo, ispeskaren ceo pod pa posle nanošene neke 2-3 vrste zaštite. Treba 3-4 dana za ceo tretman ali se nadam da ću biti miran neko vreme.
Korozija na novijim vozilima
Re: Korozija na novijim vozilima
Re: Korozija na novijim vozilima
Šurak je radio zaštitu na CRVu, mogu ti slikati kad budem ovih dana u prilici da vidis kako to izgleda. Ne znam tacno proces, pitacu ga.grujicd napisao:Gde si vozio? Bilo bi pametno da odradim to na CRV-u, da mi bar jedna Honda ostane
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
@Heinz
Nije. Imao je površinske korozije na više mesta ali nigde nije počeo da truli. Da sam ostavio tako verovatno bi krenuo, ovako je sanirano na vreme.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Nije. Imao je površinske korozije na više mesta ali nigde nije počeo da truli. Da sam ostavio tako verovatno bi krenuo, ovako je sanirano na vreme.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Preporuka od mene, nekada davno sam to radio kod njih ali oni su radili tada samo sa bakarnim cevima.sinovac napisao: 23 Sep 2023, 13:01 Boban sajle (Marinkova bara) rade rutinski i povoljno. Cevi su u koturu - kalemu, pa po utrosku...
Malo je veći problem rada sa čeličnim cevima, ne znam da li rade ali vredi pitati ih za savet tj .otići sa ovim konkretnim vozilom da pogledaju.
Ja imam alat za pertlovanje ali samo bakarnih cevi.
Poslednja izmena od ljubitelj u 23 Sep 2023, 15:37, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Korozija na novijim vozilima
Pa koja je nauka odraditi zastitu na autu, ocisti se sva korozija, namaze antirost, temeljna boja i na kraju neka od bitumenskih zastita u spreju ili pistolju sto je bolja opcija ali nije za domacu radinost jer treba i pistolj i kompresor ali sprej boca zavrsava posao
Re: Korozija na novijim vozilima
Nije nauka ali je muka, i fizički dosta naporno a i prljavo.
Re: Korozija na novijim vozilima
Treba ti jedan nastavakdragvorl napisao: 23 Sep 2023, 12:18 Koja je cifra za to?
Kako izgleda taj holender?Dare4x4 napisao: 23 Sep 2023, 12:06 Kakvih 95 hiljada za kočionu cev![]()
Kupiš alat za pertlovanje, kupiš bakarnu cev na metar, jedan holender i novo kočiono crevo. Sve to košta možda 3-4 hiljade.
https://www.wobyhaus.co.rs/cevni-alat/1 ... 6-15mm-set

I dva ovakva, koji u njega ulaze

Zapravo trebaće ti i treći koji se šrafi u kočiono crevo. Glupo je da ostaviš stari. Samo treba videti koji je navoj pošto ima više vrsta. Kupiš novo crevo i prema njemu tražiš, a ona dva prema nastavku sa prve slike.
Preseče se truli deo, nabaci se holender, zapertla se. Onda se isto to uradi sa parčetom koje ubacuješ umesto trulog dela. Sastavi se sve, ispusti vazduh i to je to.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24706
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Problem je sto sve treba jako detaljno preci a mnogi to ne urade, predju masom i onda ispod mase prodziklja korozija za godinu 2.OMP napisao: 23 Sep 2023, 15:37 Pa koja je nauka odraditi zastitu na autu, ocisti se sva korozija, namaze antirost, temeljna boja i na kraju neka od bitumenskih zastita u spreju ili pistolju sto je bolja opcija ali nije za domacu radinost jer treba i pistolj i kompresor ali sprej boca zavrsava posao

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dag81
- Postovi: 7522
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Probaj ovo ocistiti sto je neko rekao, pa vidi da li je protrulila ili je povrsinski.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Korozija na novijim vozilima
zato radis sam i znas sta radis a ako das nekom uglavnom tako bude jer niko nece da se posveti tome tolikodragvorl napisao: 23 Sep 2023, 16:27 Problem je sto sve treba jako detaljno preci a mnogi to ne urade, predju masom i onda ispod mase prodziklja korozija za godinu 2.
pa onda platis pa se nadas da ce neko sve to lepo ocistiti a ne da izbije ponovo kroz god-dve
Re: Korozija na novijim vozilima
Ako neko krene sam da radi mora jako da pazi da ne probuši creva. Korozija je možda duboko prodrla i u situaciji gde nisi siguran bolje je menjati taj kritičan segment.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Korozija na novijim vozilima
Ovaj što je meni radio je sve video dokumentivao i poslao mi snimke kako je bilo, nakon peskiranja i nakon završenog tretmana.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24706
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Pa vrlo retko ko moze sam to da uradi.OMP napisao: 23 Sep 2023, 17:47zato radis sam i znas sta radis a ako das nekom uglavnom tako bude jer niko nece da se posveti tome tolikodragvorl napisao: 23 Sep 2023, 16:27 Problem je sto sve treba jako detaljno preci a mnogi to ne urade, predju masom i onda ispod mase prodziklja korozija za godinu 2.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Korozija na novijim vozilima
jedino kanal ili dizalica su problem ali dobro ima onih koji mozda i mogu ali ne zele da se cimaju sto je skroz ok
- grujicd
- Postovi: 9063
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Korozija na novijim vozilima
Nije Honda za otpad, nije je pojela rđa!
Nazovem Boban sajlu, kažu ne radi im servis gde bi oni to pogledali i menjali, ali mogu da odem kod mehaničara Mome koji je 15m od njih, pa on da premeri i odredi šta se menja a oni mogu da naprave šta treba. Odem ja do Mome, stariji čovek, kaže pa ovo je ništa, to se samo malo očisti, ošmirgla i zaštiti i miran sam 5 godina. Tako da sad čekam da to završi, isto će i zadnju gredu malo da sredi. Sad kad sam pogledao auto od ispod vidim da nije uopšte loše stanje, ima korozije ali ništa preterano.
U suštini problem je što i nemam mehaničara od 2006, do sad je sve bilo samo redovno servisiranje u ovlašćenom servisu, a oni ne rade ništa sem da menjaju po fabričkom uputstvu.
Nazovem Boban sajlu, kažu ne radi im servis gde bi oni to pogledali i menjali, ali mogu da odem kod mehaničara Mome koji je 15m od njih, pa on da premeri i odredi šta se menja a oni mogu da naprave šta treba. Odem ja do Mome, stariji čovek, kaže pa ovo je ništa, to se samo malo očisti, ošmirgla i zaštiti i miran sam 5 godina. Tako da sad čekam da to završi, isto će i zadnju gredu malo da sredi. Sad kad sam pogledao auto od ispod vidim da nije uopšte loše stanje, ima korozije ali ništa preterano.
U suštini problem je što i nemam mehaničara od 2006, do sad je sve bilo samo redovno servisiranje u ovlašćenom servisu, a oni ne rade ništa sem da menjaju po fabričkom uputstvu.