Stranica 42 od 69

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 18:25
od Xepoj87
I da, dobro je da me je neko obavestio da se nalazimo sutra u 12

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 18:42
od botr
Otvaranje farova nije toliko komplikovano, u krajnjem slucjau, mozete da ih odnesete nekome ko ugradjuje ksenone da ih otvori i ocisti, nije neki veliki trosak. Da imam vremena, pa da mi ih posaljete, ali sam u guzvi sa ispitima, a pa posle palim za Nemacku.

Ne bih da ispadne da nesto pametujem, ali mislim da za rdju treba uzeti neki konvertor korozije, Wurth ili Loctite, mnogo mocna stvar.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 18:45
od Grujic
To i ja mislim da treba...

Nisu naivni Puntovi farovi, tj nisu nekome ko to radi, nama je veliki izazov, zato ćemo probati neinvazivno da rešimo. Plaćanje nekom ipak nije opcija jer ne znamo da li nas čeka nešto prioritetnije, npr dizna, neki kompjuter koji još nismo probali...

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 18:48
od Bax
Farovi su sapunjani sa penom neklliko puta. Bez otvaranja ostace isti, ne treba ih mnogo njakati. Bice funkcionalni.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 20:00
od botr
U tom slucaju treba sacekati sa montazom farova, pa ako preostane nesto novca, ili se javi jos neko ko je voljan da to odradi ....

Bice funkcionalni, ali nije to to.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 21:07
od ljubitelj
Ja se slazem sa Baxom, skidanje table bez potrebe (jer se sa njom nije nista radilo nekoliko nedelja) je onemogucilo pokretanje motora. Za sada posledica duzeg stajanja je problem sa diznom, bice srece ako ostane samo na tome.
Farovi, filc i ostala periferija auta ima neku funkciju jedino ako motor funkcionise. Po meni prioritet je motor, ostala mehanika (menjacko i kociono ulje npr) ciji kvarovi su skupi obicno i kada je to ok mogu farovi da se peru i 5 puta ako treba. Bez funkcionalnosti osnovnih sklopova auta upitna je vaznost besprekornog pranja plastike i ostaloga sto je jos ostalo u kabini, sto je vrlo malo.

Nije problem rasklopiti sistem ventilacije, moguci problem su troskovi sklapanja jer se pri skidanju bacaju tecnosti, treba menjati sve dihtunge itd i ponovo napuniti sistemi.
Sada je vec izvesno da ce motor biti u funkciji i sada ima smisla raditi na tome.

Ono skidanje table na o ruk, po meni, nije bio dobar potez jer niti se skinula tabla i zatim sredila, niti se ista uradilo sa ventilacionim sistemom a motor nije mogao da se proba. Pokazalo se da motor koristi elektriku table iako je bilo receno drugacije. Nije vise ni bitno, istorija ovo vise pise ako jos neko bude neki Punto odradjivao da ne napravi istu gresku.

Sada prioritet treba da bude da se vrati pumpa goriva u rezervoar kako treba, zaptije taj sistem i to zavrsi. Tek onda moze dalje da se pere unutar kabine.
I naravno ta jedna dizna da se definise poreklo problema.

Dodatno
- vratiti zastitni lim iznad izduva
- vratiti kuciste filtera vazduha i montira tako da bude zaptiveno sa protokomerom
- vratiti creva interkulera i ucvrstiti
- namestiti akumulator i fiksirati ga u polozaj, fiksirati kutiju osiguraca i ostalo sto je ispod haube dirano/ rasklapano srediti do stanja kako je bilo iz fabrike.

Farovi se mogu vratiti kao i branik, uz eventualno dodatno pranje.

Auto spustiti na tockove i pokusati ga dovesti u kretanje da ne zapeknu lezajevi tockova i kocnice.

Ipak, sve u svemu za sada su minimalni troskovi, problemi su uglavnom prevazidjeni, napreduje se, i sada je vec napredak opipljiv. Treba ubrzati dalje aktivnosti.

Treba videti i sta sa intrument tablom koja ne radi kako treba, ponovo dati Saletu na obradu ili traziti zamensku.

Postoji sansa da dodjem sutra, ne znam tacno kada cu zavrsiti sa poslom.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 21:15
od Grujic
Ljudi koji dolaze sutra mogu samo da peru, tako da je to sutra glavno. I da, koliko sam cuo lezajevi su sigurno stradali jer to ode na svim poplavljenim, i onim koji su bili kratko pod vodom... :/

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 21:55
od Paja
@ Ljubitelj

Ti i Bax ste mehaičarska struja koja je jurila da pokrene motor, a ostali su rastavljačko-sastavljačka struja koja je svesna svog neznanja i lija je ideja bila da auto pripremi za mehaničara. Ti si uleteo, podmetnu leđa i pokrenuo motor i svaka ti čast na tome. Ne znam ko bi drugi to mogao da uradi.

Od početka vučemo na različite strane. Sutra ćemo da peremo jer se u mehaniku ne razumemo. Moja ideja je da tablu treba vratiti što pre trajno.

Ako dođete ti ili Bax pomoćićemo vam oko mehanike, al da radimo sami ne ide kad ne znamo.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 22:17
od steva_anya
Ne dirajte farove i ne perite farove!
Samo ih istresite koliko mozete od vode i blata i ostavite da izlapi voda.
Unosenje vode unutra ili bilo cega ce ih sjebati, hrom je na vodenoj bazi.
Farove dajte trojancu, on ce ih meni, pa cu ih ja srediti sa Micom i Draganom.
Ostecenje rozetni nije toliki problem, mogu u crno da se oboje da se ne placa skupo hromiranje sa srebrom, a za senila cemo se nekako snaci.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 22:22
od Saša
Rado bih došao pomoći, ali trenutno sam daleko i od kuće, tako da vam mogu samo poželeti srećan rad. :thumbup:

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 22:39
od Bax
Ok, je sve, picimo dalje. Svi su ucinli puno,racuna se samo uspeh. Planiranje je sve. U ovoj fazi urgencije vise nema. Presudno za uspeh projekta je, da imamo, samo pluseve na dalje. Sutra je PRIMARNO pripremiti enterijer, ali da se trenutno stanje ne remeti.
Imamo plan da se resi enterijer.
Dezinfekcija, i ciscenje. Ako Steva kaze, ne dirati farove. Pajo ne shvataj licno, ti si motor price. Ovakav posao ne moze da se uradi bez preciznog plana, nema precica.
Svima je u interesu pozivan ishod.
Samo lagano.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 27 Jun 2014, 22:56
od Paja
Ne svatam lično uopšte nego razjašnjavam situaciju.

Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 28 Jun 2014, 01:27
od ljubitelj
Grujic napisao:Ljudi koji dolaze sutra mogu samo da peru, tako da je to sutra glavno. I da, koliko sam cuo lezajevi su sigurno stradali jer to ode na svim poplavljenim, i onim koji su bili kratko pod vodom... :/

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Ok Pajo. Nisam znao da je ideja da auto ide kod mehanicara i da mi nista ne radimo po tom pitanju.
Sada je vec lakse se usmeriti, pranje i vracanje kako kazes je sledeci veliki posao.

Lezajevi tockova bi trebalo po pravilu da su dobro podmazani trajnom mascu (time otporni na vodu) i dodatno sa semerinzima sa unutrasnje i spoljne strane hermetizovani.
Tako je barem na starijim, klasicnim vozilima radjeno.
To sve posto je normalno ocekivati da se auto vozi i zimi odnosno u klimi gde postoje padavine (kisa, sneg) i prolazak redovno kroz vodu.

Videcemo kakvo je stanje po zvuku, samo od stajanja lezajevi ne bi trebalo da stradaju. AKo treba prepakuje se sa novom mascu i novom maticom kojom se podesava radni zazor.(prednji su obicno tako reseni).

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 28 Jun 2014, 02:40
od Xepoj87
Ja ovde vidim da samo Paja dolazi?

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Potopljeni Punto - povratak u život

Poslato: 28 Jun 2014, 02:42
od Grujic
Nije, ima nas :)