BMW 7 (G11) 2016
Re: BMW 7 (G11) 2016
Prema Autozeitung testu, serija 7 ispade udobnija od S klase?!
Re: BMW 7 (G11) 2016
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: BMW 7 (G11) 2016
Uskoro dobijam novu sedminu na nekoliko dana na test voznju.
Nije klasicna test voznja sa dilerom nekoliko krugova, vec je dobijam isto kao sto sam dobio i novi X5, na nekoliko dana bez ogranicenja.
Posto sa A8 imam bas dosta iskustva u vise verzija (3.0TDI, 4.2TDI, S8), novu S klasu sam isto vozio vec vise puta u dve verzije (350 dizel i S500 L 4-Matic benzinac), tako da cu moci da povucem neku paralelu.
Po prici dilera, radi se definitivno o najboljem i najnaprednijem autu u klasi, samo je pitanje kako ce se probiti na trziste pored vecitog vladara klase (S klasa).
Inace i prezentacija za dilere im je bila interesantna (gledao sam slike).
Na prezentaciji ih je cekao A8 i S klasa (oba u fulu), a ispod plasta je bila pokrivena nova sedmica. Svi su prvo morali da voze A8 i S klasu, a tek nakon toga su imali prezentaciju i voznju sedmice.
Po njihovim recima, nova sedmica poseduje apsolutno sve sisteme sa kojima raspolazu A8 i S klasa, samo sto su svi sistemi jos unapredjeni.
Npr onaj sistem sto prepoznaje neravnine na putu pa prilagodjava ogibljenje kod S klase funkcionise valjda samo do 80 ili 120km/h (nisam siguran) a kod nove sedmice sve do 200km/h cime je povecana udobnost prilikom brze voznje autoputem....
Auto ima brdo gedzeta i tu je bas daleko ispred svih, pocevsi od vrhunske fore sa kljucem sa tac ekranom, do upravljanja apsolutno svim sistemima u autu preko tableta i u autu (npr sa zadnjeg sedista preko tableta mogu da se prate i menjaju svi parametri) i izvan njega (iz kuce ili restorana preko tableta mozes da zadajes zadatke i upravljas sistemima u autu, palis klimu ili grejanje, proveravas pritisak u gumama, nivo goriva i autonomiju, nivo ulja u motoru... sto je prakticno pred polazak na put posto bukvalno iz kuce skeniras stanje auta...).
Kaze jos da su sa zavrsnom obradom i materijalima odvalili, da su ciljano isli bas u krajnost te da je zavrsna obrada i materijali u osnovnoj verziji bez doplata bas daleko iznad osnovnih verzija S klase i A8, vec u napucanim verzijama nijedan od modela jednostavno nema granicu i tesko ih je porediti posto jednostavno svi nude sve...
Inace fora sa prezentacijom im je ekstra i vrlo realna, a ako je auto stvarno ocigledno bolji i ima svoje prednosti onda nema boljeg nacina da se to demonstrira.
Bas me zanima kakav ce mi utisak ostaviti, jedva cekam da ga preuzmem...
Nije klasicna test voznja sa dilerom nekoliko krugova, vec je dobijam isto kao sto sam dobio i novi X5, na nekoliko dana bez ogranicenja.
Posto sa A8 imam bas dosta iskustva u vise verzija (3.0TDI, 4.2TDI, S8), novu S klasu sam isto vozio vec vise puta u dve verzije (350 dizel i S500 L 4-Matic benzinac), tako da cu moci da povucem neku paralelu.
Po prici dilera, radi se definitivno o najboljem i najnaprednijem autu u klasi, samo je pitanje kako ce se probiti na trziste pored vecitog vladara klase (S klasa).
Inace i prezentacija za dilere im je bila interesantna (gledao sam slike).
Na prezentaciji ih je cekao A8 i S klasa (oba u fulu), a ispod plasta je bila pokrivena nova sedmica. Svi su prvo morali da voze A8 i S klasu, a tek nakon toga su imali prezentaciju i voznju sedmice.
Po njihovim recima, nova sedmica poseduje apsolutno sve sisteme sa kojima raspolazu A8 i S klasa, samo sto su svi sistemi jos unapredjeni.
Npr onaj sistem sto prepoznaje neravnine na putu pa prilagodjava ogibljenje kod S klase funkcionise valjda samo do 80 ili 120km/h (nisam siguran) a kod nove sedmice sve do 200km/h cime je povecana udobnost prilikom brze voznje autoputem....
Auto ima brdo gedzeta i tu je bas daleko ispred svih, pocevsi od vrhunske fore sa kljucem sa tac ekranom, do upravljanja apsolutno svim sistemima u autu preko tableta i u autu (npr sa zadnjeg sedista preko tableta mogu da se prate i menjaju svi parametri) i izvan njega (iz kuce ili restorana preko tableta mozes da zadajes zadatke i upravljas sistemima u autu, palis klimu ili grejanje, proveravas pritisak u gumama, nivo goriva i autonomiju, nivo ulja u motoru... sto je prakticno pred polazak na put posto bukvalno iz kuce skeniras stanje auta...).
Kaze jos da su sa zavrsnom obradom i materijalima odvalili, da su ciljano isli bas u krajnost te da je zavrsna obrada i materijali u osnovnoj verziji bez doplata bas daleko iznad osnovnih verzija S klase i A8, vec u napucanim verzijama nijedan od modela jednostavno nema granicu i tesko ih je porediti posto jednostavno svi nude sve...
Inace fora sa prezentacijom im je ekstra i vrlo realna, a ako je auto stvarno ocigledno bolji i ima svoje prednosti onda nema boljeg nacina da se to demonstrira.
Bas me zanima kakav ce mi utisak ostaviti, jedva cekam da ga preuzmem...
Re: BMW 7 (G11) 2016
Vrhunska je fora što možeš u fullu da isprobaš auto.
Koji motor će imati taj primerak što će biti kod tebe, ako znaš?
Koji motor će imati taj primerak što će biti kod tebe, ako znaš?
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: BMW 7 (G11) 2016
lepo je sto ti izlaze u susret i daju vec drugi auto na visednevnu probu, visok nivo profesionalizma i poverenja od strane dilera
da li si ti auto dobio na licno poznanstvo/vezu ili je to praksa ako si recimo vec kupovao auto (ili ako procene da si ozbiljan kupac)?

da li si ti auto dobio na licno poznanstvo/vezu ili je to praksa ako si recimo vec kupovao auto (ili ako procene da si ozbiljan kupac)?
Re: BMW 7 (G11) 2016
Znam, jedan ce biti sigurno 730d i taj ce biti test vozilo, da li ce imati jos salonskih modela nemam pojma.milosg napisao:Vrhunska je fora što možeš u fullu da isprobaš auto.
Koji motor će imati taj primerak što će biti kod tebe, ako znaš?
Profesionalni su jako i imatu svega po malo.Risto napisao:lepo je sto ti izlaze u susret i daju vec drugi auto na visednevnu probu, visok nivo profesionalizma i poverenja od strane dilera![]()
da li si ti auto dobio na licno poznanstvo/vezu ili je to praksa ako si recimo vec kupovao auto (ili ako procene da si ozbiljan kupac)?
Vec sam kupovao auto kod njih i logicno kada su videli da kucam 12.000eur samo za opremu (ukupna vrednost 28.000e) u mali gradski auto (Mini) i to ne za mene vec za zenu, a da sam kod njih u salon dolazio sa nekoliko ozbiljnijih automobila koji realno i polovni vrede vise nego ta BMW 7 koju ce imati kao test vozilo, da te nakon toga posmatraju kao realnog klijenta.
Uz to, svi dileri premijum brendova se medjusobno poznaju i razmenjuju informacije, tako da se medju njima vrlo dobro zna ko su potencijalni kupci, ko se cime bavi... ili ko su "bivsi kupci" koji vise nemaju love (propale firme...), ko su foliranti koji dolaze u salone dobrim kolima ali uvek kupuju polovnjake... A na sve to, oni o svakom klijentu vrlo brzo imaju jasnu ekonomsku sliku i odprilike se zna koliko koji klijent moze da dobaci.
Od svega navedenog zavisi i kako ce se diler postaviti prema klijentu.
Medjutim, prilikom kupovine novog auta iz premijum segmenta a da je malo ozbiljnija vrednost, gotovo je neminovno da se stvara i odredjeno poverenje pa cak i prijateljstvo izmedju dilera i kupca. Barem je moje iskustvo takvo, a znam ih jos slicnih...
Tako da ima dosta i u cistom poverenju i drugarskom odnosu. Ali ipak ni taj diler pa sve i da ti je najbolji drug ne bi imao slobodu da nekome daje auto od +100K na cisto poverenje i drugarstvo a da to u firmi ne opravda realnim procenama klijenta.
Npr.
Mozda diler zna da ja 100% nisam kupac za BMW 7 ali vrlo dobro zna da sam opasno zagrejan za X5, pa takav pristup davanja premijernog automobila na koriscenje (to nisu klasicne test voznje nego bukvalno neograniceno koriscenje na nekoliko dana) se jos se vise priblizava potencijalnom klijentu za sasvim drugi model....
Mene je odusevio diler BMW-a u PG.
Kada sam sastavljao Minija za zenu, to je kod mene bas trajalo dugo. Ja sam dosta tezak i zahtevan kupac, najmanje po pitanju finansija koliko po pitanju detalja vezanih za auto, opreme.....
I u sred sastavljanja porudzbine u NS, ja sam se zadesio u salonu u PG. Kad tamo u salonu bas verzija Minija koji porucujem a do tada nisam ni imao prilike da isprobam automatik koji porucujem.
Odlazim u salon, predstavim se, objasnim situaciju da sam kupac ali najverovatnije cu kupiti auto u Srbiji, da me zanima izlozeni model zato sto je automatik pa da malo popricamo o njemu... kad diler ni pet ni sest vec nared zaposlenim da isteraju napolje iz salona cak 3 parkirana salonska auta, da bi Mini koji je bio skroz na kraju, mogao da se istera napolje da ga probam.
Bio sam odusevljen gestom, ipak ja ne kupujem auto od njega i nije imao nikakvu obavezu niti potrebu da pravi citav cirkus da bi ga isterao.
A onda tek sledi odusevljenje, ja ocekujem da idemo u zajednicku voznju kad on meni daje kljuceve i kaze "Provedite prijatan dan sa Minijem, samo nam ga vratite do kraja radnog vremena, goriva imate dovoljno, zelimo vam prijatan dan...."
Bio sam u soku od gostoljubivosti a njegov komentar je bio da sam ja njihov klijent gde god kupio BMW-Mini auto, i da oni moraju da mi maksimalno izadju u susret. Svaka cast!

Re: BMW 7 (G11) 2016
Medjutim bilo je i negativnih utisaka.
U Delti kada sam dosao da se raspitujem za Minija, ponasali su se kao da hocu da kupim kineski moped.
Za njih je to model iz nizeg ranga lepeze proizvoda i kupce ne tretiraju bas na pravi nacin. Uopste nisam bio zaodovoljan tretmanom i posvecenom paznjom.
Ja jesam tezak i kada kupujem mali gredski auto ocekujem paznju i posvecenost kao da kupujem Bentley. Imacu milion podpitanja, pravicu 100 kombinacija dok ne sastavim ono sto zelim, diler ce morati da mi odgovori na 100 mejlova, moracemo da se vidimo barem 20 puta i obavimo barem 50 telefonskih razogovora..... dok ne zakljucimo porudzbinu. Ali to je sve sasvim normalno i diler je tu da radi takav posao.
U Autokomercu je isto bilo negativno iskustvo.
A8 4.2TDI koji je na kraju uzeo moj zet, prvo sam ja nasao za sebe i napravio celu kombinaciju za kupovinu, cak je auto i kupljen na moju firmu... a on kada sam mu se pohvalio i objasnio kombinaciju i cenu... molio me da mu ga prepustim sto je na kraju i bilo.
Usao sam u Autokomerc sasvim slucajno, i bio sam u trenerci, tamo ne poznajem nikoga (obicno u vecini salona poznajem sefove prodaje i nikad ne dolazim nenajavljen)...
Raspitivao sam se o tom A8 ali me prodavac usluzio u fazonu "E tu ti je auto, pogledaj ga slobodno a ja sam ti za stolom pa dodji auto te nesto interesuje"
Na kraju sam taj isti auto uzeo preko drugog prodavca a ovome se namerno javio da mu povlacim auto iz salona i da je kupljen preko NS dilera koji je bio profesionalniji.
Al da vise ne duzimo o svemu tome, mislim da smo u debelom off-u
U Delti kada sam dosao da se raspitujem za Minija, ponasali su se kao da hocu da kupim kineski moped.
Za njih je to model iz nizeg ranga lepeze proizvoda i kupce ne tretiraju bas na pravi nacin. Uopste nisam bio zaodovoljan tretmanom i posvecenom paznjom.
Ja jesam tezak i kada kupujem mali gredski auto ocekujem paznju i posvecenost kao da kupujem Bentley. Imacu milion podpitanja, pravicu 100 kombinacija dok ne sastavim ono sto zelim, diler ce morati da mi odgovori na 100 mejlova, moracemo da se vidimo barem 20 puta i obavimo barem 50 telefonskih razogovora..... dok ne zakljucimo porudzbinu. Ali to je sve sasvim normalno i diler je tu da radi takav posao.
U Autokomercu je isto bilo negativno iskustvo.
A8 4.2TDI koji je na kraju uzeo moj zet, prvo sam ja nasao za sebe i napravio celu kombinaciju za kupovinu, cak je auto i kupljen na moju firmu... a on kada sam mu se pohvalio i objasnio kombinaciju i cenu... molio me da mu ga prepustim sto je na kraju i bilo.
Usao sam u Autokomerc sasvim slucajno, i bio sam u trenerci, tamo ne poznajem nikoga (obicno u vecini salona poznajem sefove prodaje i nikad ne dolazim nenajavljen)...
Raspitivao sam se o tom A8 ali me prodavac usluzio u fazonu "E tu ti je auto, pogledaj ga slobodno a ja sam ti za stolom pa dodji auto te nesto interesuje"
Na kraju sam taj isti auto uzeo preko drugog prodavca a ovome se namerno javio da mu povlacim auto iz salona i da je kupljen preko NS dilera koji je bio profesionalniji.
Al da vise ne duzimo o svemu tome, mislim da smo u debelom off-u
Re: BMW 7 (G11) 2016
Sedeo sam pre neki dan u 750iL sa ful opremom. Zaista vrhunski odrađen auto u kom se lepše osećaš na zadnjoj nego na prednjoj klupi 




Sent from my SM-N910F using Tapatalk





Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Re: BMW 7 (G11) 2016
Kakav je u odnosu na S klasu, ako si u njoj sedeo?
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Sedeo sam u S klasi. Pa nema bitne razlike. U pitanju su dve vrhunske limuzine. Verujem da ovog puta najsitniji detalji odlučuju koji je bolji.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Re: BMW 7 (G11) 2016
Tesko je raditi poredjenja automobila u ovoj klasi, samo na osnovu prvog utiska i sedenja.
Kao prvo, sam enterijer je vise stvar ukusa nego razlike u kvalitetu. Posto Audi/Merc/BMW imaju totalno razlicite filozofije i dizajnerske pravce enterijera, vise je pitanje kako se pojedinac oseca i koje okruzenje mu vise prija.
Razlike u kvalitetu je moguce traziti eventualno u nekim sitnicama poput toga, da li je neki taster u jednom autu od plastike a u drugom od aluminiuma... dok u najjacim paketima opreme apsolutno svaki moze da pruzi BUKVALNO SVE i tu nema govora o bilo kakvoj razlici kada kupac jednostavno ima maksimalnu slobodu u biranju detalja i materijala.
Kao da te neko sedne u fendi pa u natuzi fotelju i pita te koja je bolja. Nemoguce odgovoriti.
Medjutim ono sto se moze videti jeste razlika u nekim konkretnim sistemima, koje vozac opet mozda nece toliko osetiti ali eto sa tehnicke strane se mogu izvuci neke razlike. Ako je stvarno istinita tvrdnja BMW dilera da su za novu sedmicu uzeli bukvalno sve sisteme iz A8 i S klase i jos ih dodatno unapredili, onda je jasno da ce sedmica imati odredjene prednosti.
Pa onda prednost najsvezijeg modela na trzistu uz porazumevani WOW efekat.
Pa novi gedzeti poptu kljuca sa tac ekranim i funkcijom auto parkiranja.
Pa multimedija koja je definitivno podignuta na visi nivo u odnosu na konkureciju, to je vec sada jasno i bez testiranja....
Da bi se realno poredili, potrebno je dosta iskustva u A8 i S klasi, pa tek onda doostaa voznje u novoj sedmici + ukljuciti parametre nekih detaljnih uporednih testova sa konkretnim merenjima... tek nakon toga je moguce izvuci neku paralelu. Mada su sve to toliko vrhunski automobili da je upitna i svhra poredjenja.
Kao prvo, sam enterijer je vise stvar ukusa nego razlike u kvalitetu. Posto Audi/Merc/BMW imaju totalno razlicite filozofije i dizajnerske pravce enterijera, vise je pitanje kako se pojedinac oseca i koje okruzenje mu vise prija.
Razlike u kvalitetu je moguce traziti eventualno u nekim sitnicama poput toga, da li je neki taster u jednom autu od plastike a u drugom od aluminiuma... dok u najjacim paketima opreme apsolutno svaki moze da pruzi BUKVALNO SVE i tu nema govora o bilo kakvoj razlici kada kupac jednostavno ima maksimalnu slobodu u biranju detalja i materijala.
Kao da te neko sedne u fendi pa u natuzi fotelju i pita te koja je bolja. Nemoguce odgovoriti.

Medjutim ono sto se moze videti jeste razlika u nekim konkretnim sistemima, koje vozac opet mozda nece toliko osetiti ali eto sa tehnicke strane se mogu izvuci neke razlike. Ako je stvarno istinita tvrdnja BMW dilera da su za novu sedmicu uzeli bukvalno sve sisteme iz A8 i S klase i jos ih dodatno unapredili, onda je jasno da ce sedmica imati odredjene prednosti.
Pa onda prednost najsvezijeg modela na trzistu uz porazumevani WOW efekat.
Pa novi gedzeti poptu kljuca sa tac ekranim i funkcijom auto parkiranja.
Pa multimedija koja je definitivno podignuta na visi nivo u odnosu na konkureciju, to je vec sada jasno i bez testiranja....
Da bi se realno poredili, potrebno je dosta iskustva u A8 i S klasi, pa tek onda doostaa voznje u novoj sedmici + ukljuciti parametre nekih detaljnih uporednih testova sa konkretnim merenjima... tek nakon toga je moguce izvuci neku paralelu. Mada su sve to toliko vrhunski automobili da je upitna i svhra poredjenja.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Naravno da samo sedenje nije relevantno za iznošenje nekih zaključaka ali prvog utiska da. Mercedes je oduvek bio šablon za ovu klasu dok je BMW do ovog modela možda i najviše zaostajao.
Tebi će verovatno mrcina 730d biti njah u odnosu na S63 ili A8 4.2 pa je zato bolje da insistiraš na 750i sa M paketom
Mene lično ova klasa ne zanima ni najmanje pa je verovatno neću probati iako očekujem pozivnicu od mog dilera kao i za svaki novi BMW koji izađe.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Tebi će verovatno mrcina 730d biti njah u odnosu na S63 ili A8 4.2 pa je zato bolje da insistiraš na 750i sa M paketom

Mene lično ova klasa ne zanima ni najmanje pa je verovatno neću probati iako očekujem pozivnicu od mog dilera kao i za svaki novi BMW koji izađe.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Re: BMW 7 (G11) 2016
Nisam ni mislio da poredim performanse sa starim S63 ili aktuelnim A8 4.2TDI, naravno da to nije za poredjenje.
Vozio sam ja i S350 dizel (mislio sam da sam ga i predstavljao na forumu
), kao i nekoliko A8 3.0TDI, tako da bi sa njima poredio ono sto dozivim u novoj sedmici.
Sto se tice klase, ja sam posedovao nekoliko auta iz ove klase i nemu tu sta da se zamera posto je sve u fulu. Medjutim ovo ipak nisu porodicni automobili a to se najvise oseca zbog izuzetno malih prtljaznika i previse napucane zadnje klupe koja nikako nije pogodna za nestasne klince, pa do malo problematicnih gabarita za sve lokacije gde bi se zavlacio sa porodicom...
Ali zato je voznja na najvisem mogucem nivou.
Vozio sam ja i S350 dizel (mislio sam da sam ga i predstavljao na forumu

Sto se tice klase, ja sam posedovao nekoliko auta iz ove klase i nemu tu sta da se zamera posto je sve u fulu. Medjutim ovo ipak nisu porodicni automobili a to se najvise oseca zbog izuzetno malih prtljaznika i previse napucane zadnje klupe koja nikako nije pogodna za nestasne klince, pa do malo problematicnih gabarita za sve lokacije gde bi se zavlacio sa porodicom...
Ali zato je voznja na najvisem mogucem nivou.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Bice interesantno cuti utiske iz voznje.