Akumulatori

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15279
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Akumulatori

Post od Kuzmanovic »

Isto kao i za nasu Alfu, uzeli smo ovaj od 74Ah. Ne verujem da ces imati problema sa tim od 80, ne verujem da su inzenjeri dimenzionisali alternator bas u 1 Ah.

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Akumulatori

Post od nikaragva »

Pda, to i ja kontam.

@Ivan
Znam, ali opet zna se koje struje mogu da se ocekuju od kog kapaciteta, otprilike.

Kazem ti ja sam moj auto upalio i sa ~40Ah akumulatorom. Taj nije mogao imati preko 400A struju. Pre svega jer je bio neki mrnjau, nista eksluzivno, Exide i slicno.
Bila je jesen, znaci nisam palio na plus 30, ali nije bio ni minus. Par stepeni.
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7529
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Akumulatori

Post od dag81 »

[quote uid=118 name="dag81" ]Ljubitelj, mora da pali na -25c, a spomimjes da na-10 palis, verglas na plin dok ne navuce gorivo u karburator.<br />Meni ta prica malo cudna.Slika[/quote]<br /><br />Pa tu pricu si ti izmislio, nije tako napisano kako si sebi predstavio. I meni je cudno kako si napisao :)<br /><br />Na plin mora duze da vergla pri niskim temperaturama. I po 10 sekundi kada je jaci minus. <br /><br />Da ne bi to radio, i palio odmah na -25C treba prethodno da je auto radio na benzin, i da se napunio karburator benzinom, pa se onda tako napunjen ugasi.<br /> Onda se naredno paljenje obavi brzo, na benzin naravno. A to moze i sa nesto losijim akumualatorom.<br />Jasno, nadam se.

Kontam, ali sam taboravio na taj sistem gde koras potrositi benzin da bi prebacio na plin, a pred kraj voznje ponovo prebaciti na benzin da bi bio spreman za jutarnje paljenje.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14290
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Akumulatori

Post od Saša »

Vozio sam Yuga na gas (i palio stalno na gas) više od 4 godine i situacija sa paljenjem je bila sledeća: lakše i brže sam ga palio na gas na velikim minusima (čak i na -28 jednom prilikom) nego na benzin jer je na benzin trebalo duže verglati da bi se dovukao benzin do kraburatora, a kada je hladno i slab akumulator to baš i nije poželjno. Na gas si ga opet i morao upaliti u što kraćem roku jer bi dužim verglanjem smrzavao isparivač zbog hladnog gasa i niske temperature napolju (jer nemaš zagrejanu rashladnu tečnost koja bi ga "otapala"). Svaki sekund dužeg verglanja - bukvalno sve manja šansa da upališ na gas. Dakle - čini mi se da je bilo sve obrnutno nego što je Ljubitelj naveo (ili nije dobro objasnio). :D

TT
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24714
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Akumulatori

Post od dragvorl »

Taj gas je jedna vrlo interesantna materija su puno varijabli. :) Evo, moj cale otkad ima gas vergla zimi barem 15-20 sec da upali, naravno nije mu dobro ugradjen gas, saranio je i nekoliko akumulatora i anlaser, ali sta da se radi kad covek vole. :doubleup:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
ikac2000
Reactions:
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Akumulatori

Post od ikac2000 »

Ima sada u Lidlu onaj punjac sa LCDom koji pokazuje napin i napunjenost za 2000 rsd.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14290
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Akumulatori

Post od Saša »

Moj je Jugić palio uvek na pola ključa na gas, nikad mi nije pravio probleme po tom pitanju. :)

TT
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7529
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Akumulatori

Post od dag81 »

Kad se stiskate pa stedite na benzinu.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14290
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Akumulatori

Post od Saša »

Pa što sam onda i ugradio gas ako ću da vozim na benzin? :D

TT
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Akumulatori

Post od ljubitelj »

dag81 napisao: Kontam, ali sam taboravio na taj sistem gde koras potrositi benzin da bi prebacio na plin, a pred kraj voznje ponovo prebaciti na benzin da bi bio spreman za jutarnje paljenje.
:thumbup:
Da najstariji moguci sistem uz karburator, bez elektronske kontrole smese. Mene je kostao oko 120 evra koliko se secam i ne smem da zamerim na toj neugodnosti nacina upotrebe.
Bas sam pogledao u evidenciju, benzin sam kupio 25. jula ove godine, pa sada pre neki dan dopunio. U medjuvremenu nije potrosen ni 1 gram benzina osim onoga sto je isparilo.

Vozim 100% na gas. Ranije dok je bila nova i elasticna membrana isparivaca palio sam na plin i pri -15C za manje od 10 sekundi..

sasa, onda nisi pravilno postupao, karburator se napuni tokom voznje, pre gasenja se auto prebaci na benzin i tako ugasi a ne tokom verglanja. Normalno da je tesko, ili nemoguce upaliti auto na benzin kada je karburator prazan i da treba onda puno verglanja dok povuce uzbrdo iz rezervoara.

Za plin je problem sto je hladan jako gust i veoma lako se desi da motor presisa tj da previse plina udje pri davanju kontakta i onda ne moze da se upali.
Uz slabiji akumulator koji ne moze vise 15 sekundi da vergla dovoljno brzo motor da se napravi dovoljan pad pritiska u usisu resenje je da pocnem da se pridrzavam pravila upotrebe za takav sistem, tj paljenje na benzin voznja na plin pa gasenje na benzin.

Pri tome auto nisam vozio nekih 6-7 dana pa je aku bio polupun ili poluprazan, aku Black Horse je u petoj godini, isparivac Lovato model 92 je iz 2001godine sa membranom koja je menjana pre nekih 8-9 godina, ima iza sebe jedno 150.000km minimum.
I opet je upalio na -8C ali uz prethodno dopunjavanje aku sa punjacem. Aku prosto mora da bude jak za paljenje zimi direktno na plin dok na benzin je dovoljno da zavrti motor 2-3 sekunde a to moze i poluprazan obicno.

Ne zalim se, samo objasnjavam zasto je slabiji aku u mom slucaju "presudio" da pocnem da palim na benzin.

Inace kod svih tih plinskih vakuum sistema uvek vaze ista pravila, uz nijanse tako da je paljenje na benzin zimi vazilo i za tvog Juga kao bolja i brza varijanta.
Mada moje iskustvo voznje Juga sa jedno 7-8komada je da i bez plina, znaci fabricki samo benzin sa teskocama se pale pri minusu i obicno je potrebno 2 ili 3 puta anlasovati.

Jos nisam sreo Juga sa karburatorom koji iz prve pali svaki put na minusu za manje od 3-4 sekunde.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14290
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Akumulatori

Post od Saša »

Moj je bio takav, verovao ili ne. Palio je na gas i na minusima preko -25, i to na pola ključa. Jednom prilikom krećem kući sa posla sa jednim kolegom (koji je inače privatno trgovao sa automobilima pa se nagledao svega i svačega) i čovek se krstio kad je video kako sam upalio auto na takvom minusu.. :D Lepo sam se navozao sa njim i ukradoše mi ga dve nedelje pre preuzimanja ovog Punta. Neću ga nikad prežaliti. :)

TT
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Akumulatori

Post od ljubitelj »

Taj unikat si trebao da predas fabrici za 1 milion dolara, ni oni bi se iznenadili da postoji takav auto :P
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14290
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Akumulatori

Post od Saša »

Umalo da ga predam ali - na reciklažu. :D

TT
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24714
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Akumulatori

Post od dragvorl »

Video sam Renault original akumulatore, 50Ah je 8000 din.

Slika
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Akumulatori

Post od nikaragva »

Preskupo, jbg.
Odgovori