Paket sa aliexpresa se vratio nazad u Kinu.Ovo mi se desava prvi put.Prodavac je ponudio da posalje opet ali od 1.jula u AT se placa oko 10 evra za svaki paket bez obzira na vrednost(do sad je granica bila 22 evra),tako da sam odbio i zatrazio povracaj novca.Otvorio sam "dispute".Od prodavca sam onda dobio sledecu poruku:
Dear friend, I am sorry for that. can you help me? We will refund to you, please cancel the dispute first, and then re-file the dispute, select the reason for the dispute, "personal reasons", select the return refund, and then notify me, I will choose to abandon the return, so you do not have to wait for the troublesome platform arbitration, I will directly agree to your suggestion to refund your money
Ne kapiram sad sta treba dalje da uradim.Jel zna neko od vas
Sve korake ti je napisao. Činiš mu uslugu zapravo, da ne dobije lošu ocenu prodavnica, a on će tebi zauzvrat da vrati novac. Ako je neka normalna prodavnica sa dobrim ocenama, mislim da nema razloga da se brineš.
U suprotnom, AliExpress će da ti vrati novac, a njima ide minus. Koliko sam ja shvatio, oni drže tvoj novac kao zalog dokle god ti ne prihvatiš da si primio paket, ili ne istekne period, a ti ne odreaguješ, tako da on dobije svoje pare tek kad sve legne. U tom grmu leži problem što su svi prestali da nam šalju jeftine poštarine u Srbiju, jer su gubili novac. Srbin mislio da je provalio foru kako da dobije paket, a i pare nazad, pa smo eto svi sad na crnoj listi.
Ja koliko znam, ne dobija ocenu za refund, a neka mu on uplati pare, pa ce ovaj ukinuti zahtev...zasto bi ti bio duzan da bilo sta cinis i verujes nekom tamo random Kinezu, rizikujuci svoju stetu. Zato i postoji refund policy. Vecina prodavaca mi se nisu ni obratili, vratili lovu i to je to. A imao sam 100tinak posiljki samo jedne godine i ukupno sigurno 10ak refunda.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Na njemu je da odluči. Ja sam svaki put izašao u susret prodavcu i sve je bilo OK. Uvek sam prvo za dogovor, jer nam i tako sve ređe šalju sa jeftinijom poštarinom - baš zato što su svi laki na obaraču za dispute.
Sam AliExpress je verovatno najpovoljnija online prodavnica za kupce, jer je vrlo lako uzeti i pare nazad i paket da stigne, i eto gde nas je to dovelo, da biraš prodavca koji hoće da šalje u Srbiju uopšte, a ne ko ima najviše dobrih ocena.
Dispute sam otvarao samo kada prodavac ne odgovara ništa.
Bio preksinoc za sok, sparna noc, kako sam stao ova sto radi gleda pravo u mene i ne skrece pogled. Ja usao, ona super ljubazna, iscimala se da mi nadje novu coca colu zero da budu obe hladne, bila samo jedna. Fina devojka. Samo ne znam da li je to zbog mog "sarma" ili natpisa policija.
Procackacu jos malo fordove forume. Simpatican je u limuzinskoj verziji. Samo sto je ovaj 1.5 zastupljeniji od 2.0. Ima tu jos par modela na piku, uglavnom C segment.