Dobro veče

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od Ogi »

Saša napisao: 19 Jul 2021, 13:19 Rekao bih da je ovo obična garaža u nekoj od zgrada jer ima i jedna Alfa na snimku. Voda ušla, sve poplavila i ispomerala aute. Inače, ovih dana stiže brdo takvih snimaka, jutros mi iskočio na Fejsu jedan sa nekim salonom Poršea, napolju im voda potopila nove parkirane Taycane, 911 i druge modele, još imaju one bele folije po haubama. Bujice su rasturile Nemačku ovih dana, kao nas pre nekoliko godina, još i gore.
Istripovao sam da je ovo kod nas.
ikac2000
Reactions:
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Dobro veče

Post od ikac2000 »

Ovo je par kilometara od moje zgrade u Kelnu, veliki diler VW grupacije.

Nalazi se u podnozju uzbrdice, gde se verovatno slila sva voda sa puta i napravila ovo.

https://www.carscoops.com/2021/07/dozen ... ic-floods/

Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk


ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ljubitelj »

A170T napisao: 19 Jul 2021, 12:47
Saša napisao:Sačekaj da se dobro osuši pa ćeš videti. Možda bi najbolje bilo da zameniš taj kaiš. Meni se inače juče par puta baš čuo alternator tj njegovi ležajevi posle prolaska kroz vodu, no to je ionako odavno zrelo za remont ali nikako da dođe na red.

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока

Sačekaću 10-15 dana pa cu videti kako se ponaša, ako ništa onda mehaničar. Inače pre 4-5 god je zamenjen kompletan nosač španera sa remenicama (INA) i PK kaiš.
Jel postoji neka mogucnost da je voda prodrla u remenice i oprala ležajeve?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Ne, voda ništa ne smeta i predvidjena je konstrukcijom.
Isto i za kaiševe, ništa ne treba raditi, voda im ne smeta.

Pišti dok je mokar kaiš jer proklizava, a inače se taj metod kvašenja kaiša vodom da bi zapištao (znači to se namerno radi) koiristi u dijagnostici.
Pištanje prestaje za 2-3-4 minuta rada motora, sve se to vrlo brzo potpuno osuši jer rotira plus je vruće ispod haube.

Takodje, voda ne ispire ni masti ni ulja, nije rastvarač, takoreći je normalno da remenice budu izložene vodi ( i soli, i blatu i prašini i svemu ostalom).

Ako si baš dugo vozio kroz dublju vodu nije loše da majstor ispregleda stanje, i eventualno da se ispere vodom pod pritiskom.
Korisnikov avatar
zdushan
Reactions:
Postovi: 2094
Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od zdushan »

Nekad su taj zvuk smirivali sapunom..

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

A170T
Reactions:
Postovi: 2485
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Dobro veče

Post od A170T »

ljubitelj napisao:
A170T napisao: 19 Jul 2021, 12:47
Saša napisao:Sačekaj da se dobro osuši pa ćeš videti. Možda bi najbolje bilo da zameniš taj kaiš. Meni se inače juče par puta baš čuo alternator tj njegovi ležajevi posle prolaska kroz vodu, no to je ionako odavno zrelo za remont ali nikako da dođe na red.

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока

Sačekaću 10-15 dana pa cu videti kako se ponaša, ako ništa onda mehaničar. Inače pre 4-5 god je zamenjen kompletan nosač španera sa remenicama (INA) i PK kaiš.
Jel postoji neka mogucnost da je voda prodrla u remenice i oprala ležajeve?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Ne, voda ništa ne smeta i predvidjena je konstrukcijom.
Isto i za kaiševe, ništa ne treba raditi, voda im ne smeta.

Pišti dok je mokar kaiš jer proklizava, a inače se taj metod kvašenja kaiša vodom da bi zapištao (znači to se namerno radi) koiristi u dijagnostici.
Pištanje prestaje za 2-3-4 minuta rada motora, sve se to vrlo brzo potpuno osuši jer rotira plus je vruće ispod haube.

Takodje, voda ne ispire ni masti ni ulja, nije rastvarač, takoreći je normalno da remenice budu izložene vodi ( i soli, i blatu i prašini i svemu ostalom).

Ako si baš dugo vozio kroz dublju vodu nije loše da majstor ispregleda stanje, i eventualno da se ispere vodom pod pritiskom.
Situacija se recimo 50% popravila, jos uvek cvili pri prvom paljenju ali manje nego pre. Valjda ce se smiriti vremenom. Inače to je slaba tačka na A klasi, ceo taj sklop je mnogo blizu zemlji, tako da nije loše imati šuspleh ispod motora.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ljubitelj »

Šucpleh je obavezan, bez njega se ne pali auto :)
A pogotovu taj A Mercedes koji je napravljen da ima problem i bez vode na putu i/ili kiše.

To što cvili je manje više normalno za Mercedes A, to ni fabrika nije uspevala da reši dok je još bio nov u garanciji a posle recimo prolaska kroz automatsku liniju pranja u perionici.
Taj W168 je pre čudo kada nešto ne drnda, ne cvili, ne lupa....retki su ti koji imaju živaca i finansija da svako malo posećuju servise.
Razlog znaš i sam, pozicija gde su postavljeni mnogi sklopovi je samo po sebi neodgovarajuća.

Najbolje što možešl da uradiš sam, ako imaš iole mogućnosti, da nekako podigneš ceo auto na jedno metar iznad zemlje, poskidaš sve plastike i lagano četkica, maišnsko ulje, krpica, malo nafte u posudici i lagano rukom deo po deo očistiti, podmazati, obraditi...kao što se radi u vojsci tekuće nedeljeno održavanje.
Ali ja to ne bih radio, nije auto vredan toliko truda po mojoj proceni.
Moje mišljenje je pojačaj radio u kabini :)
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48086
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Dobro veče

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
A170T
Reactions:
Postovi: 2485
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Dobro veče

Post od A170T »


ljubitelj napisao:Šucpleh je obavezan, bez njega se ne pali auto :)
A pogotovu taj A Mercedes koji je napravljen da ima problem i bez vode na putu i/ili kiše.

To što cvili je manje više normalno za Mercedes A, to ni fabrika nije uspevala da reši dok je još bio nov u garanciji a posle recimo prolaska kroz automatsku liniju pranja u perionici.
Taj W168 je pre čudo kada nešto ne drnda, ne cvili, ne lupa....retki su ti koji imaju živaca i finansija da svako malo posećuju servise.
Razlog znaš i sam, pozicija gde su postavljeni mnogi sklopovi je samo po sebi neodgovarajuća.

Najbolje što možešl da uradiš sam, ako imaš iole mogućnosti, da nekako podigneš ceo auto na jedno metar iznad zemlje, poskidaš sve plastike i lagano četkica, maišnsko ulje, krpica, malo nafte u posudici i lagano rukom deo po deo očistiti, podmazati, obraditi...kao što se radi u vojsci tekuće nedeljeno održavanje.
Ali ja to ne bih radio, nije auto vredan toliko truda po mojoj proceni.
Moje mišljenje je pojačaj radio u kabini :)
Zanimljivo ovo za pranje, prvi put čujem za to :) Zadnjih 10 god sam uvek u većoj ili manjoj meri imao problema za PK kaišem, najslabija tačka na kolima. Uvek nešto pišti ili cvili, pri prvom paljenju se cuo nekih 10 sekundi i prestaje, prvo paljenje posle nekoliko dana da ne pričam imam osećaj ko da palim lokomotivu iz doba 2 sv. Rata :)

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
Dare4x4
Reactions:
Postovi: 3770
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Dobro veče

Post od Dare4x4 »

Kaiš je kaiš, kakve veze ima na kojim je kolima da bi bio problematičan?
Odeš i kupiš Conti, našpanuješ kako treba i to je to. Kakvo pranje i podmazivanje? Kaišu je potrebno trenje između njega i remenice da bi radio kako treba. Ako ga podmažeš on će proklizavati još više.
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9563
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: Dobro veče

Post od Gaginh0 »

Ako ne upali podmazivanje onda žensku najlon čarapu stavi umesto aktuelno kaiša.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od ljubitelj »

Nisi razumeo @dare , nije kaiš sam po sebi problem nego sve ostalo a to su razni ležajevi i sve ostalo pokretno.
To se treba redovno podmazivati, ako imaš mogućnosti pogledaj poziciju tih delova motora u W168, posebno su kompresor i alternator skloni cviljenju.

A pre podmazivanja očistiti.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24664
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od dragvorl »

A sta se tu tacno podmazuje?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
BigMazzy
Reactions:
Postovi: 1809
Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10

Re: Dobro veče

Post od BigMazzy »

Дај бре, какво подмазивање лежајева, дал сте реални. Лежај је затвореног типа и има свој радни век. Не уносите забуну у не износите неистине.
То су кугични лежајеви затвореног типа који немају подмазивање. Има лежајева којима треба подмазивање али они су посебно конструисани и за посебне намене.
Дакле , лежај затвореног типа се не подмазује, мислим, можете ви покушати, само не знам како ће те угурати мазиво у њега јер има заштиту од спољних утицаја.
Као неко ко недељно замени и до 50 разноразних типова лежајева, могу вам рећи да је појединцима много досадно у животу и намерно пискарљју да би само нешто написали, при том не размишљајући о последицама својих фантазија.
Господин Љубитељ је што се мене тиче на игнор листи од данас, јер човек једноставно нема границе, очигледно .
Чуј, узмеш и подмажеш лежајева каишеве и ...... па, благо је рећи да сам у неверици.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24664
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od dragvorl »

Cekamo servisni prirucnik. :rofl:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
A170T
Reactions:
Postovi: 2485
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Dobro veče

Post od A170T »

ljubitelj napisao:Nisi razumeo @dare , nije kaiš sam po sebi problem nego sve ostalo a to su razni ležajevi i sve ostalo pokretno.
To se treba redovno podmazivati, ako imaš mogućnosti pogledaj poziciju tih delova motora u W168, posebno su kompresor i alternator skloni cviljenju.

A pre podmazivanja očistiti.
Da, tako nekako. Sklop remenica i PK kaiša na A klasi je sličan onoj igri gde ima 10 rupa pa čekićem udaraš zečeve i šta li već, udariš jednog na drugoj rupi izadje drugi. U prevodu kaiš moze da pišti na leru ali ne tokom voznje, može da pišti tokom vožnje ali ne u leru, može da pišti tokom prvog paljenja i da posle toga prestane... Odeš kod majstora da sredi jedan problem sa kaišem i remenicama, to drži neko vreme i pojavi se drugačiji oblik istog problema.
Fora je pronaći pravog mehaničara koji ume da pokrije sve rupe iz kojih izlaze zečevi(problemi) ili što kaže ljubitelj svako malo čistiti i održavati taj sklop.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока



Odgovori