
Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Al zato ko u premiumu pusti goluba, nema da se izvetri do kraja voznje 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis - Razno
Iz tog razloga su za premium izmislili ventilirajuća sedištaBax napisao:Al zato ko u premiumu pusti goluba, nema da se izvetri do kraja voznje

Послато са 2203129G помоћу Тапатока
- kragujevac
- Postovi: 3480
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Servis - Razno
S tim da ventilirajuca sedista uvlace vazduh (onaj isprdnuti) i sprovedu ga ispod sedista nazad. Pa sad, ako neko tamo sedi.......
.


Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- somi-car
- Postovi: 2243
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Servis - Razno
Imam cudan problem ovih dana, nisam primetio koliko se cesto desava jer retko vozim Superb u zadnje vreme...
Nebitno da li je hladan ili posle par sati voznje, desi se da podigne obrtaje na oko 1000 i tako ih drzi neko vreme. Mislio sam da je do akumulatora, medjutim desava se i posle par sati voznje pa kontam da ne bi trebalo.
Nije upaljena lampica za regeneraciju, jedino ako radi pasivnu....
Auto normalno radi u tom ''rezimu'' da kazemo, osim povecanih obrtaja nista drugo nisam primetio.
1.9 TDI Skoda Superb, je u pitanju ako nisam napisao....
Nebitno da li je hladan ili posle par sati voznje, desi se da podigne obrtaje na oko 1000 i tako ih drzi neko vreme. Mislio sam da je do akumulatora, medjutim desava se i posle par sati voznje pa kontam da ne bi trebalo.
Nije upaljena lampica za regeneraciju, jedino ako radi pasivnu....
Auto normalno radi u tom ''rezimu'' da kazemo, osim povecanih obrtaja nista drugo nisam primetio.
1.9 TDI Skoda Superb, je u pitanju ako nisam napisao....
Re: Servis - Razno
ako nije akumulator, sto opet treba proveriti jer on hoce da pravi takav problem kad zahladni, moguce senzor temperature rashladne tecnosti, znam par slucajeva gde je tako resen problem ali treba pogledati kod nekog majstora ipak
- somi-car
- Postovi: 2243
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Servis - Razno
Dobro me podseti, u tom momentu ostavio sam ga da radi u mestu i temperatura motora je krenula po kazaljci blago da pada.
Auto je pre toga vozen na otvorenom 3 sata, znaci nemoguce.
Antifriza ima normalno. Od zamene sam presao oko 8.000 km.
Auto je pre toga vozen na otvorenom 3 sata, znaci nemoguce.
Antifriza ima normalno. Od zamene sam presao oko 8.000 km.
Re: Servis - Razno
moguce onda da brlja senzor, akumulator bi se dopunio za 3h voznje da je do njega, kontao sam mozda krace relacije pa da ne stigne da se dopuni ako je slab ali desavale se ljudima i zbog losijeg akumulatora takve stvari.
-
- Postovi: 257
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Pitanje raja.
Imam neko sitno baljenje ulja ispod auta i odlucim se da ga dignem na dizalicu, operem to da upratim odakle bali ulje.
Odavno je to vec tako, auto ne trosi ulje, mozda 100-200 ml da izbali dole na 10.000-12.000 km.Nema nekih tragova ispod, nisu velike kolicine.
Eh, kad sam to cistio break klenerom vjrv sam poprsao i senzor ciju sliku mozete naci u attachmentu.
Par dana poslje gledam na bordu temp ulja odma nakon sto sam upalio auto.
Vani je bilo -2, auto je citavu noc bilo na toj temperaturi.
Displey mi prikazivao 33 stepena temp ulja i poceo da opada naglo.
Nakon 30 sec se spustio na realni 4-5 stepeni i poceo onda normalno dizati temp kako se auto i grijalo u voznji.
Nema lampice nikkave.
Jel moguce da sam sjebao senzor ciscenjem?
Audi a3 2.0 tdi CR 2011 125kw

Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Imam neko sitno baljenje ulja ispod auta i odlucim se da ga dignem na dizalicu, operem to da upratim odakle bali ulje.
Odavno je to vec tako, auto ne trosi ulje, mozda 100-200 ml da izbali dole na 10.000-12.000 km.Nema nekih tragova ispod, nisu velike kolicine.
Eh, kad sam to cistio break klenerom vjrv sam poprsao i senzor ciju sliku mozete naci u attachmentu.
Par dana poslje gledam na bordu temp ulja odma nakon sto sam upalio auto.
Vani je bilo -2, auto je citavu noc bilo na toj temperaturi.
Displey mi prikazivao 33 stepena temp ulja i poceo da opada naglo.
Nakon 30 sec se spustio na realni 4-5 stepeni i poceo onda normalno dizati temp kako se auto i grijalo u voznji.
Nema lampice nikkave.
Jel moguce da sam sjebao senzor ciscenjem?
Audi a3 2.0 tdi CR 2011 125kw

Sent from my M2004J19C using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Pozdrav...
Ponekad na prvo paljenje se čuje kratko pištanje iz motornog dela..
Inače veliki servis je uradjen pre 5.oookm....
Pištanje se čuje par sekundi,nakon toga prestaje i u vožnji se ponaša normalno..
Grande Punto benzin je u pitanju..
Ponekad na prvo paljenje se čuje kratko pištanje iz motornog dela..
Inače veliki servis je uradjen pre 5.oookm....
Pištanje se čuje par sekundi,nakon toga prestaje i u vožnji se ponaša normalno..
Grande Punto benzin je u pitanju..
Re: Servis - Razno
Možda pumpa za benzin.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Servis - Razno
Kaiš alternatora hoće tako da se ponaša.
Re: Servis - Razno
Da, kaiš proklizava i tako nastaje taj zvuk.
Obično je u pitanju slabo nategnut kaiš (ako je ručno ili crkao automatski španer) ali isto tako obično je prosto prazan akumulator (loš, ima mali kapacitet) pa je potrebno da alternator radi punom snagom a to znači najveće moguće opterećenje kaiša.
Moguće je i da je kaiš oštećen, neodgovarajući (dužin i model kaiša morad a bude baš za taj motor i taj auto) ili remenica oštećena. Kod nekih auta problem pravi i kvačilo alternatora ( i to se povremeno menja tj servisira).
Nije dobro da se ne proveri zašto kaiš ne radi korektno jer ako pukne može dalje problem ispod haube da napravi.
Obično je u pitanju slabo nategnut kaiš (ako je ručno ili crkao automatski španer) ali isto tako obično je prosto prazan akumulator (loš, ima mali kapacitet) pa je potrebno da alternator radi punom snagom a to znači najveće moguće opterećenje kaiša.
Moguće je i da je kaiš oštećen, neodgovarajući (dužin i model kaiša morad a bude baš za taj motor i taj auto) ili remenica oštećena. Kod nekih auta problem pravi i kvačilo alternatora ( i to se povremeno menja tj servisira).
Nije dobro da se ne proveri zašto kaiš ne radi korektno jer ako pukne može dalje problem ispod haube da napravi.
Re: Servis - Razno
Totalno sam zaboravio da mi je pištao kaiš zbog slabog akumulatora. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


