Vazduhoplovi
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Interesantno, na klipu iznad, koliko sam mogao da vidim, svi avioni su bili Airbus.
M.Master, vrlo rado bih i ja ovako, ali jos nisam
A inace, ima toga...
Mene mozes videti u toj pozi kada perem soferku
M.Master, vrlo rado bih i ja ovako, ali jos nisam

Mene mozes videti u toj pozi kada perem soferku

Re: Vazduhoplovi

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Zar nemate gance za pranje šoferke?zuzazu napisao: Mene mozes videti u toj pozi kada perem soferku

Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
^^

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2


Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Vazduhoplovi
Takođe! A B-52 mi još zlokobnije izgleda, uglavnom su nas bombardovali iz njih. Jedino mi je SR-71 izmamio osmeh na lice, taj avion sam zavoleo još '80-ih kao klinac, jer je stvarno po mnogo čemu bio neobičan. Poslednji let je obavio 1998, pa nismo imali "čast" da nas to čudo nadleće. Izgleda da više nikada neće ni leteti, jer su svi primerci konzervirani, a veći deo rezervnih delova uništen.Heineken napisao:Ja kad vidim ove Amerikenjske kante odmah se setim bombardovanja, pogotovu F16 i B2..![]()
Prvi na snimku (EasyJet-ov) je u jednom trenutku bio lepo poravnat i skoro je sleteo... majstor je samo trebalo da ga jednim odlučnim potezom zalepi za pistu, ali je ipak odlučio da odustane i uzleti. Posle je jedan bio u mnogo goroj poziciji, ali se uspešno prizemljio.swemir napisao:Crazy Crosswind Landings...
Ђенерал Јанковић
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Vazduhoplovi
^
B-52 je zasipao nasu vojsku na Kosovu tepih bombama dok je na ostale delove Srbije lansirao krstarece rakete!! Sve bih ja to....

B-52 je zasipao nasu vojsku na Kosovu tepih bombama dok je na ostale delove Srbije lansirao krstarece rakete!! Sve bih ja to....




- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
[VIDEO REPORTAŽA] Jat Airways 737-300 YU-ANK Cocpit Action Video – Gatwick – Beograd
by PETAR VOJINOVIĆ on 25/07/2012 · OSTAVITE PRVI KOMENTAR (0) · in AVIOKOMPANIJE, EKSKLUZIVNO, INTERVJU, REPORTAŽA TANGO SIX BLOG
Video reportaža snimljena na letu JU213 Gatwick – Beograd. 50 minuta minimalno montiranog videa od poletanja do sletanja u kokpitu Jatovog Boeing-a!
Jat Airways. Treća inkarnacija avioprevoznika sa bazom u Beogradu čija istorija i zaposleni često bivaju sklonjeni ispod reflektora zbog politike i višedecenijskog nemara države u odnosu prema jednom od svojih najvrednijih brendova u pravom smislu te kovanice. Aviokompanija koja je nekada bila jedna od tehnički najsavremenijih firmi u državi i značajni izvor deviza na dnevnom nivou iz nekada veoma glamurozne aktivnosti – putovanja avionom.
Osma najstarija aviokompanija na planeti koja poseduje AOC pod istim vlasnikom, prva aviokompanija u Evropi koja je 1985. godine počela da leti tada poslednju reč vazduhoplovne tehnike za srednjelinijski prevoz putnika Boeing 737-300, druga aviokompanija na planeti koja je sletela na aerodrom Heathrow u Londonu po njegovom zvaničnom otvaranju odmah posle British Airways-a. Jugoslovenski ponos u zlatna vremena države koja je imala interes i potrebu za vazdušnim saobraćajem i retkost u svetskoj avijaciji – nekoliko decenija bez ozbiljnijeg udesa, gubitka života i incidenta prilikom redovnih i čarter operacija.
85 godina istorije brenda koji danas preživljava nova iskušenja ali sa jednim detaljem za koji bi većina firmi u zemlji dale bogatstvo kada bi se isti mogao kupiti. Onaj trenutak kada nakon boravka u inostranstvu uđete u Jatov avion za poslednju konekciju ka Beogradu i čujete svoj jezik. Emotivna kategorija na kojoj je moguće graditi ukoliko se loša sreća i odnos vlasnika prema kompaniji nekada promene.
BEG-LHR-LGW-BEG
Ljubaznošću Jatovog menadžmenta dobio sam ekskluzivnu priliku da po povratku iz Londona 16. jula snimim video reportažu tokom redovnog leta JU231 iz Gatwick-a. Kao i prilikom inbound leg-a do LHR-a avion je sleteo na vreme, posada je bila veoma kompunikativna dok sam ja dao sve od sebe da zabeležim što je moguće više detalja koristeći priliku i odobrenje za snimanje koje se retko dobija.
Video reportaža koja je pred vama traje skoro 50 minuta i namerno je montirana sa što je moguće manje skraćivanja zbog najvernijih Tango Six čitalaca koji nemaju problem da preko 30 minuta gledaju sirovu kokpit akciju uz naraciju pilota.
Na početku reportaže pričao sam sa Draškom Markovićem, stjuardom, o njegovoj profesiji, razlozima zašto ipak želite starije kabinsko osoblje u avionu, stresovima njegove profesije i drugim zanimljivim temama.
Sa šefom Flight Operations Jat Airways-a kapetanom instruktorom Borisom Crnadakom i kopilotom Zoranom Petrovićem u kokpitu, tokom krstarenja na FL370, pričao sam o izazovima letenja ka Heathrow-u, dobio detaljniji overview panela za one među vama koji nisu igrali simulatore letenja kada su bili mali, pričali smo o sidestick vs. yoke tematici, pticama koje udaraju u avione i pred sletanje popričali o bezbednosti letenja Jatom i njegovoj istoriji.
Posle priče sledi nemontiran i kompletan straight-in na BEG RWY12 uz pesmu ATC predaje bez saobraćaja na vedroj noći u 1 AM.
Zanimljiviji deo price krece od 04:14minuta
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Z_jYRin4FU#!
by PETAR VOJINOVIĆ on 25/07/2012 · OSTAVITE PRVI KOMENTAR (0) · in AVIOKOMPANIJE, EKSKLUZIVNO, INTERVJU, REPORTAŽA TANGO SIX BLOG
Video reportaža snimljena na letu JU213 Gatwick – Beograd. 50 minuta minimalno montiranog videa od poletanja do sletanja u kokpitu Jatovog Boeing-a!
Jat Airways. Treća inkarnacija avioprevoznika sa bazom u Beogradu čija istorija i zaposleni često bivaju sklonjeni ispod reflektora zbog politike i višedecenijskog nemara države u odnosu prema jednom od svojih najvrednijih brendova u pravom smislu te kovanice. Aviokompanija koja je nekada bila jedna od tehnički najsavremenijih firmi u državi i značajni izvor deviza na dnevnom nivou iz nekada veoma glamurozne aktivnosti – putovanja avionom.
Osma najstarija aviokompanija na planeti koja poseduje AOC pod istim vlasnikom, prva aviokompanija u Evropi koja je 1985. godine počela da leti tada poslednju reč vazduhoplovne tehnike za srednjelinijski prevoz putnika Boeing 737-300, druga aviokompanija na planeti koja je sletela na aerodrom Heathrow u Londonu po njegovom zvaničnom otvaranju odmah posle British Airways-a. Jugoslovenski ponos u zlatna vremena države koja je imala interes i potrebu za vazdušnim saobraćajem i retkost u svetskoj avijaciji – nekoliko decenija bez ozbiljnijeg udesa, gubitka života i incidenta prilikom redovnih i čarter operacija.
85 godina istorije brenda koji danas preživljava nova iskušenja ali sa jednim detaljem za koji bi većina firmi u zemlji dale bogatstvo kada bi se isti mogao kupiti. Onaj trenutak kada nakon boravka u inostranstvu uđete u Jatov avion za poslednju konekciju ka Beogradu i čujete svoj jezik. Emotivna kategorija na kojoj je moguće graditi ukoliko se loša sreća i odnos vlasnika prema kompaniji nekada promene.
BEG-LHR-LGW-BEG
Ljubaznošću Jatovog menadžmenta dobio sam ekskluzivnu priliku da po povratku iz Londona 16. jula snimim video reportažu tokom redovnog leta JU231 iz Gatwick-a. Kao i prilikom inbound leg-a do LHR-a avion je sleteo na vreme, posada je bila veoma kompunikativna dok sam ja dao sve od sebe da zabeležim što je moguće više detalja koristeći priliku i odobrenje za snimanje koje se retko dobija.
Video reportaža koja je pred vama traje skoro 50 minuta i namerno je montirana sa što je moguće manje skraćivanja zbog najvernijih Tango Six čitalaca koji nemaju problem da preko 30 minuta gledaju sirovu kokpit akciju uz naraciju pilota.
Na početku reportaže pričao sam sa Draškom Markovićem, stjuardom, o njegovoj profesiji, razlozima zašto ipak želite starije kabinsko osoblje u avionu, stresovima njegove profesije i drugim zanimljivim temama.
Sa šefom Flight Operations Jat Airways-a kapetanom instruktorom Borisom Crnadakom i kopilotom Zoranom Petrovićem u kokpitu, tokom krstarenja na FL370, pričao sam o izazovima letenja ka Heathrow-u, dobio detaljniji overview panela za one među vama koji nisu igrali simulatore letenja kada su bili mali, pričali smo o sidestick vs. yoke tematici, pticama koje udaraju u avione i pred sletanje popričali o bezbednosti letenja Jatom i njegovoj istoriji.
Posle priče sledi nemontiran i kompletan straight-in na BEG RWY12 uz pesmu ATC predaje bez saobraćaja na vedroj noći u 1 AM.
Zanimljiviji deo price krece od 04:14minuta
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Z_jYRin4FU#!

Re: Vazduhoplovi
Muceni ANK, ala cvili posle sletanja. Zasluzio je pemziju.
Inace, izdvajanjem Tehnike iz Jat, ljudi zaduzeni za te stvari su prestali da peru avione, pa tako i soferke. Inace, u toku jednog letnjeg leta, soferka ostane toliko zas@^!a da ne moze da se gleda kroz nju.
Tada je AB poceo da pere prozore (posto uz Tehniku, jedini imaju merdevine) ali i da naplacuje.
Zatim je stigla naredba "sa vrha", da se ne trazi pranje soferke, JER TO KOSTA!
Inace, izdvajanjem Tehnike iz Jat, ljudi zaduzeni za te stvari su prestali da peru avione, pa tako i soferke. Inace, u toku jednog letnjeg leta, soferka ostane toliko zas@^!a da ne moze da se gleda kroz nju.
Tada je AB poceo da pere prozore (posto uz Tehniku, jedini imaju merdevine) ali i da naplacuje.
Zatim je stigla naredba "sa vrha", da se ne trazi pranje soferke, JER TO KOSTA!
Re: Vazduhoplovi
AB bi naplatio vazduh da moze... Samo cekam da uvedu automat za naplacivanje kolica za prtljag...
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Zuzazu,
imam jedno pitanje u vezi onog gore filmića o sletanju pod unakrsnim vetrom: pogledaj avion koji sleće recimo od 00:04:02 pa nadalje.
Jer je on namerno odabrao ovakav napadni ugao (valjda se tako kaže) tj. da sleti skoro poravnan/paralelan sa pistom - da bi smanjio uticaj udaraca vetra u krila kod čeono propetog aviona (onog koji sleće sa oborenim dupetom)?
imam jedno pitanje u vezi onog gore filmića o sletanju pod unakrsnim vetrom: pogledaj avion koji sleće recimo od 00:04:02 pa nadalje.
Jer je on namerno odabrao ovakav napadni ugao (valjda se tako kaže) tj. da sleti skoro poravnan/paralelan sa pistom - da bi smanjio uticaj udaraca vetra u krila kod čeono propetog aviona (onog koji sleće sa oborenim dupetom)?
Re: Vazduhoplovi
Video sam to odmah, jer je ugao neprirodan. Vrlo je opasno tako sletati jer ga nabada na nos i stepen dole, i ode nosna noga...
Manji pitch u sletanju je posledica veceg flapsa.
U ovakvim situacijama ne vaze nikakva pravila, vec je borba da se odrzi pravac i ne padne brzina.
Ovo su uslovi smicanja vetra (windshear) koji prvo pocinje prirastom brzine, sto znaci da ce pilot skinuti gas, a zatim sledi gubitak brzine sto za posledicu ima dodavanje snage. Windshear prate i promene pitcha, kao i odstupanje od glide slope (ovde je ocito bio vizuelni prilaz).
Inace komentar na @snorkov komentar - positive landing moze da prodje kod suve piste ili mokre piste bez ovakvog vetra. Mokra pista i snazan bocni vetar su dobar preduslov za izletanje sa piste. Nemas pojma kako 65 tona klize kao od sale po mokroj pisti.
Manji pitch u sletanju je posledica veceg flapsa.
U ovakvim situacijama ne vaze nikakva pravila, vec je borba da se odrzi pravac i ne padne brzina.
Ovo su uslovi smicanja vetra (windshear) koji prvo pocinje prirastom brzine, sto znaci da ce pilot skinuti gas, a zatim sledi gubitak brzine sto za posledicu ima dodavanje snage. Windshear prate i promene pitcha, kao i odstupanje od glide slope (ovde je ocito bio vizuelni prilaz).
Inace komentar na @snorkov komentar - positive landing moze da prodje kod suve piste ili mokre piste bez ovakvog vetra. Mokra pista i snazan bocni vetar su dobar preduslov za izletanje sa piste. Nemas pojma kako 65 tona klize kao od sale po mokroj pisti.