Renault Clio IV
Re: Renault Clio IV
trenutno ne radi sajt, ali je cena rs200 bila nesto preko 18k...
@floyd - kazem cenovna zona jer je tesko reci da ce biti tacno 20k, ali svakako ce biti u tom opsegu, tipa 20-22k...
megan rs250 je u jednom momentu bio ispod 25k za osnovnu verziju dok je sad dosta skuplji, reno je malo podigao cenu rs modelima, osim kliju kojem ide zamena...
uostalom, mislim da ne bi smeo biti preko 22k u srbiji, za pocetnu verziju, jer bi iako novi model, ipak bio previse skuplji od vecine konkurencije...
@floyd - kazem cenovna zona jer je tesko reci da ce biti tacno 20k, ali svakako ce biti u tom opsegu, tipa 20-22k...
megan rs250 je u jednom momentu bio ispod 25k za osnovnu verziju dok je sad dosta skuplji, reno je malo podigao cenu rs modelima, osim kliju kojem ide zamena...
uostalom, mislim da ne bi smeo biti preko 22k u srbiji, za pocetnu verziju, jer bi iako novi model, ipak bio previse skuplji od vecine konkurencije...
Re: Renault Clio IV
Ok ali Clio 4 je u startu malo skuplji od 3ojke...
Pored toga, novi RS ce ici standardno sa EDC menjacem, onim TS displejom i jos nekim sitnicama.
Misim da ce 22-23ke biti realna cena a kontam da ce i u FR spustiti malo cenu.
Pored toga, novi RS ce ici standardno sa EDC menjacem, onim TS displejom i jos nekim sitnicama.
Misim da ce 22-23ke biti realna cena a kontam da ce i u FR spustiti malo cenu.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Clio IV
Kad smo kod RS-a.
http://www.youtube.com/watch?v=0w-KRBqlLM8
http://www.youtube.com/watch?v=9oK8L0YKcow
Mož' da priča ko šta 'oće, ali da imam novca kupio bih na jedan. Drugači je je od starog i kraj. Moderniji je i brži. Cena progresa.
http://www.youtube.com/watch?v=0w-KRBqlLM8
http://www.youtube.com/watch?v=9oK8L0YKcow
Mož' da priča ko šta 'oće, ali da imam novca kupio bih na jedan. Drugači je je od starog i kraj. Moderniji je i brži. Cena progresa.

Širim haos!
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Renault Clio IV
Da li je tehnologija kojom Reno dominira u F1 spakovana u 900 ccm ?Atraktivna pojava,bogata oprema,turbo motor pod haubom...Da li sve ovo vredi 13800 eur -a koliko Reno trazi za Clia 4 0.9 Tce u dynamic opremi.
Probacu da dam odgovor ali sto realniji ako je to moguce.
Na prvu pogled dizajn se ovde istice na prvom mestu,kako bocna silueta tako i originalni prednji ali jos originalniji zadnji deo pri cemu su sportski detalji poput crvenih dodataka,odlicnih alu felni uz led dnevna svetla doprineli jos boljem utisku.
Dakle,auto ostavlja utisak i ljudi se okrecu za njim bilo da stoji ili je u pokretu,dakle ZAPAZEN JE.
Sto se enterijera tice par crvenih plasticnih aplikacija je sa ukusom postavljeno.
Centralna konzola kao da nije sama po sebi deo auta vec je ima se utisak naknadno nakalemljena.Na njoj ili u njoj je smesten vise nego odlican multi uredja kroz koji je podrzana cak i navigacija koja funkcionise u Srbiji.Kretanje kroz menije je brzo a odziv touch screena je vise nego odlican a malo ce zasmetati odsjaja pri jakom suncu
Napred se sedi odlicno,sedista dobro drze telo a sedalni deo je dovoljno dug.Kada ste na prednjim sedistima cini vam se kao da ste u kolima viseg segmnta.Cela kontrolna tabla kao i vecina materijala iskoricenih u enterijeru je bas dobra za ovu klasu i cini se da je u ovom momnetu clio lider u odnosu na konkurente.Rec je o gumiranoj plastici.Kontrolna tabla je originalna ,odlicno osmisljena i nadasve ORIGINALNA
polozaj za volanom je nizi a sam obruc upravljaca odlicno lezi u rukama pa se ima utisak kao da ste u kartingu.
Za razliku od prosle generacije Clia prostor na zadnjoj klupi je manji odnosno nije predvidjen za vislje od 180 cm.
Gepek sasvim prosecan za ovu kalsu.
ovde bi u prvi plan istako dve zamerke a to su koriscenje vec vidjene detalje sa starijih modela renoa ( rucica menjaca i kvake ).
Ipak ono sto je mnogo zanimljivije od svega su utisci u voznji.Pre svega reci cu da je tvrd ali i da je bas stabilan i uliva sigurnost cemu doprinose odlicno podesene kocnice.
Menjac je kratak sa 5 brzina i vrlo precizan,ergonomski prihvatljiv.
E sada neverne tome dolazimo do bisera ovog auta....900 kubika i 90 ks.
U leru gotovo necujan u voznji vrlo agilan,neverovatna je isporuke kontinuirane snage od najnizih obrtaja pa sve do skoro 7000 ob u minuti.Na visokim obrtajima motor se oglasva reskim,sportskim i prijatnim zvukom uz sustanje turbine.
elasticnost je vise nego dobra za motor ove zapremine.
najbolje poredjenje je sa mojim 1.6 16v od 110 ks koji pocinje da radi tek kada se dignu obrtaji preko 3500 i tako drzi do nekih 6000 ob a ovaj mali turbak to radi u opsegu od skoro 5000 ob.
Da se razumemo necete osetiti brutralnu isporuku sile poput lepljenja za sediste ali ce te u savkom slucaju osetiti vise nego pristojnu snagu.
kabina je vise nego odlicno izolovana a pri brzinama od 120 do 140 km/h je poprilicno tiha ali kao zamerku mozemo istaci balgo povisen sum vetra koji je posledica polozaja retrovizora.
Za razliku od ranijih renoa Clio 4 je vrlo prezizno sklopljen kako spolja tako i iznutra sto je dodatni plus za Reno.
Ljubitelji boljeg zvuka ce biti odusevljeni zvukom u novom cliju jer je u svaki zvucnik a ima ih 8 integrisan bass reflex system
za:
atraktivan dizajn
odlicna motor
dobre vozne osobine
kocnice
oprema
potrosnja 7.8 l/100 km,grad i auto put ( 140 do 160 km/h )
multi media sistem
potrosnja
zvuk
osecaj za upravljacem
osecaj i izbor materijla u kabini
prednja sedista
protiv
nedostak digitalne klime,jbg u pitanju je dynamic paket
cena od 13800 eur
ponuda prostora na zadnjoj klupi
nema pokazivaca temperature motora.

























Probacu da dam odgovor ali sto realniji ako je to moguce.
Na prvu pogled dizajn se ovde istice na prvom mestu,kako bocna silueta tako i originalni prednji ali jos originalniji zadnji deo pri cemu su sportski detalji poput crvenih dodataka,odlicnih alu felni uz led dnevna svetla doprineli jos boljem utisku.
Dakle,auto ostavlja utisak i ljudi se okrecu za njim bilo da stoji ili je u pokretu,dakle ZAPAZEN JE.
Sto se enterijera tice par crvenih plasticnih aplikacija je sa ukusom postavljeno.
Centralna konzola kao da nije sama po sebi deo auta vec je ima se utisak naknadno nakalemljena.Na njoj ili u njoj je smesten vise nego odlican multi uredja kroz koji je podrzana cak i navigacija koja funkcionise u Srbiji.Kretanje kroz menije je brzo a odziv touch screena je vise nego odlican a malo ce zasmetati odsjaja pri jakom suncu
Napred se sedi odlicno,sedista dobro drze telo a sedalni deo je dovoljno dug.Kada ste na prednjim sedistima cini vam se kao da ste u kolima viseg segmnta.Cela kontrolna tabla kao i vecina materijala iskoricenih u enterijeru je bas dobra za ovu klasu i cini se da je u ovom momnetu clio lider u odnosu na konkurente.Rec je o gumiranoj plastici.Kontrolna tabla je originalna ,odlicno osmisljena i nadasve ORIGINALNA
polozaj za volanom je nizi a sam obruc upravljaca odlicno lezi u rukama pa se ima utisak kao da ste u kartingu.
Za razliku od prosle generacije Clia prostor na zadnjoj klupi je manji odnosno nije predvidjen za vislje od 180 cm.
Gepek sasvim prosecan za ovu kalsu.
ovde bi u prvi plan istako dve zamerke a to su koriscenje vec vidjene detalje sa starijih modela renoa ( rucica menjaca i kvake ).
Ipak ono sto je mnogo zanimljivije od svega su utisci u voznji.Pre svega reci cu da je tvrd ali i da je bas stabilan i uliva sigurnost cemu doprinose odlicno podesene kocnice.
Menjac je kratak sa 5 brzina i vrlo precizan,ergonomski prihvatljiv.
E sada neverne tome dolazimo do bisera ovog auta....900 kubika i 90 ks.
U leru gotovo necujan u voznji vrlo agilan,neverovatna je isporuke kontinuirane snage od najnizih obrtaja pa sve do skoro 7000 ob u minuti.Na visokim obrtajima motor se oglasva reskim,sportskim i prijatnim zvukom uz sustanje turbine.
elasticnost je vise nego dobra za motor ove zapremine.
najbolje poredjenje je sa mojim 1.6 16v od 110 ks koji pocinje da radi tek kada se dignu obrtaji preko 3500 i tako drzi do nekih 6000 ob a ovaj mali turbak to radi u opsegu od skoro 5000 ob.
Da se razumemo necete osetiti brutralnu isporuku sile poput lepljenja za sediste ali ce te u savkom slucaju osetiti vise nego pristojnu snagu.
kabina je vise nego odlicno izolovana a pri brzinama od 120 do 140 km/h je poprilicno tiha ali kao zamerku mozemo istaci balgo povisen sum vetra koji je posledica polozaja retrovizora.
Za razliku od ranijih renoa Clio 4 je vrlo prezizno sklopljen kako spolja tako i iznutra sto je dodatni plus za Reno.
Ljubitelji boljeg zvuka ce biti odusevljeni zvukom u novom cliju jer je u svaki zvucnik a ima ih 8 integrisan bass reflex system
za:
atraktivan dizajn
odlicna motor
dobre vozne osobine
kocnice
oprema
potrosnja 7.8 l/100 km,grad i auto put ( 140 do 160 km/h )
multi media sistem
potrosnja
zvuk
osecaj za upravljacem
osecaj i izbor materijla u kabini
prednja sedista
protiv
nedostak digitalne klime,jbg u pitanju je dynamic paket
cena od 13800 eur
ponuda prostora na zadnjoj klupi
nema pokazivaca temperature motora.


























Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- mezzano
- Postovi: 99
- Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:58
- Garaža: Ford Fiesta MK7 - 1.25 Duratec
- Lokacija: Leskovac (Pertate)
Re: Renault Clio IV
Clio je prelep. Možda i najlepši u klasi. Čak lepši i od moje Fieste.
Ono što mene nije oduševilo (samo sam sedeo u njemu na sajmu automobila u Nišu) je enterijer, i cena. Nije da je nešto previsoka, ali je bio 1.500 evra skuplji od Fieste, pa sam se odlučio za Forda.
To je bezveze što nema pokazivač temperature motora. Tako je i u Corsi D. U Fiesti nema analogni, već na displeju bord kompjutera postoje podeoci, nešto ovako : --(----)-- . Kad se nalazi u okviru zagrada to je optimalna temperatura. Bolje bi bilo da je analogni, ali i digitalni je bolji nego ništa.
I da te ispravim samo. Ne dominira Reno u F1, već Red Bul. Jeste Renoov motor unutra, ali za dominaciju u F1 nije dovoljan samo motor.

Ono što mene nije oduševilo (samo sam sedeo u njemu na sajmu automobila u Nišu) je enterijer, i cena. Nije da je nešto previsoka, ali je bio 1.500 evra skuplji od Fieste, pa sam se odlučio za Forda.
To je bezveze što nema pokazivač temperature motora. Tako je i u Corsi D. U Fiesti nema analogni, već na displeju bord kompjutera postoje podeoci, nešto ovako : --(----)-- . Kad se nalazi u okviru zagrada to je optimalna temperatura. Bolje bi bilo da je analogni, ali i digitalni je bolji nego ništa.

I da te ispravim samo. Ne dominira Reno u F1, već Red Bul. Jeste Renoov motor unutra, ali za dominaciju u F1 nije dovoljan samo motor.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Clio IV
Miloše svaka čast za prikaz i slike.
Utisci su vrlo slični mojim, naravno osim vožnje koju nisam još uvek obavio.
Što se tiče automatske klime ... Dragan i ja smo bili pred novu godinu u Hit Autu u BG i primetili isto što i ti i pitali ih o čemu se radi. Rekoše nam su ovo prvi test primerci i da paketi još nisu bili definitivno formirani, a da u Dinamique paketu sigurno dolazi automatska klima, tako da ta mana slobodno može da se precrta.

Utisci su vrlo slični mojim, naravno osim vožnje koju nisam još uvek obavio.
Što se tiče automatske klime ... Dragan i ja smo bili pred novu godinu u Hit Autu u BG i primetili isto što i ti i pitali ih o čemu se radi. Rekoše nam su ovo prvi test primerci i da paketi još nisu bili definitivno formirani, a da u Dinamique paketu sigurno dolazi automatska klima, tako da ta mana slobodno može da se precrta.

Širim haos!
Re: Renault Clio IV
Dinamique definitivno ima auto klimu i bez opcionala košta 13190€
Taj testirani ima doplatu za crvenilo kojekuda, za boju i verovatno još nešto.
A razlog što nema auto klimu je verovatno MM u pravu.
Dobar test. Mogao bi da dodaš kako se motor, a i samo vozilo ponaša na različitim brzinama ili ono što mene najviše zanima kako podnosi autoput.
Taj testirani ima doplatu za crvenilo kojekuda, za boju i verovatno još nešto.
A razlog što nema auto klimu je verovatno MM u pravu.
Dobar test. Mogao bi da dodaš kako se motor, a i samo vozilo ponaša na različitim brzinama ili ono što mene najviše zanima kako podnosi autoput.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Renault Clio IV
Da ne bude opet kao sa trojkom kad digitalna klima nije mogla ni uz doplatu da se dobije u exception paketu opreme I to prakticno samo na nasem trzistu dok ju Hour recimo, uz taj paket bila obavezna
Sent from my BlackBerry using Tapatalk
Sent from my BlackBerry using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Renault Clio IV
Odlicno ubrzava,turbina radi,jako stabilana ri brzinama vecim od 120 km/h i sto je jos upecatljivije osecaj brzine se u njemu ne oseca pa stoga i mozda konstatacija da nema onog udara kao kod dizelasa.Solidan auto i za autoput a zahvaljujuci sirini i masi i dobrom medjuosovinskom rastojanju,a svemu jos doprinosi nesto tvrdje vesanje i nakaraju 195 65 15 gume koje su pomalo neocekivane za B segment.Nadam si da si zadovoljan odgovorom Pajo.paja napisao:Dinamique definitivno ima auto klimu i bez opcionala košta 13190€
Taj testirani ima doplatu za crvenilo kojekuda, za boju i verovatno još nešto.
A razlog što nema auto klimu je verovatno MM u pravu.
Dobar test. Mogao bi da dodaš kako se motor, a i samo vozilo ponaša na različitim brzinama ili ono što mene najviše zanima kako podnosi autoput.
Cenu koju sam dao dobio sam od dilera za testni primerak,pretpostavljam da su mape i metalik boja doplata

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Renault Clio IV
Svidja mi se kako izgleda ovaj crni,bas sam ga danas gledao na tv-u. Jedino mi taj crveni volan i ostalo izgleda bezveze,kao da je neko hteo naknadno da promeni izgled enterijera pa farbao.
Re: Renault Clio IV
Hvalamilosdoktorabs napisao:Odlicno ubrzava,turbina radi,jako stabilana ri brzinama vecim od 120 km/h i sto je jos upecatljivije osecaj brzine se u njemu ne oseca pa stoga i mozda konstatacija da nema onog udara kao kod dizelasa.Solidan auto i za autoput a zahvaljujuci sirini i masi i dobrom medjuosovinskom rastojanju,a svemu jos doprinosi nesto tvrdje vesanje i nakaraju 195 65 15 gume koje su pomalo neocekivane za B segment.Nadam si da si zadovoljan odgovorom Pajo.paja napisao:Dinamique definitivno ima auto klimu i bez opcionala košta 13190€
Taj testirani ima doplatu za crvenilo kojekuda, za boju i verovatno još nešto.
A razlog što nema auto klimu je verovatno MM u pravu.
Dobar test. Mogao bi da dodaš kako se motor, a i samo vozilo ponaša na različitim brzinama ili ono što mene najviše zanima kako podnosi autoput.
Cenu koju sam dao dobio sam od dilera za testni primerak,pretpostavljam da su mape i metalik boja doplata

- pedja
- član 001
- Postovi: 15359
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Clio IV
To je ta cena.paja napisao:Dinamique definitivno ima auto klimu i bez opcionala košta 13190€
Taj testirani ima doplatu za crvenilo kojekuda, za boju i verovatno još nešto.
Crveni dodaci su 290€.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Clio IV
Tako reče snaša u Hit-u. Uostalom na sajtu stoji da automatska klima ide u Dynamique paketu.paja napisao:Dinamique definitivno ima auto klimu i bez opcionala košta 13190€
Taj testirani ima doplatu za crvenilo kojekuda, za boju i verovatno još nešto.
A razlog što nema auto klimu je verovatno MM u pravu.
nuk napisao:Da ne bude opet kao sa trojkom kad digitalna klima nije mogla ni uz doplatu da se dobije u exception paketu opreme I to prakticno samo na nasem trzistu dok ju Hour recimo, uz taj paket bila obavezna
E pa to je čuvena politika na našem tržištu i genijalci iz RNS.

To na volanu i mene nervira, mada mislim da mi rekoše da može i bez toga. Prošle nedelje sam video crni sa crvenim lajsnama i izgledao je fenomenalno iako je bio sav prljav nakon kiše. Ma i volan bih preživeo.dunx81 napisao:Svidja mi se kako izgleda ovaj crni,bas sam ga danas gledao na tv-u. Jedino mi taj crveni volan i ostalo izgleda bezveze,kao da je neko hteo naknadno da promeni izgled enterijera pa farbao.
Širim haos!
Re: Одг: Renault Clio IV
Ma i ja bih,samo malo zakeram 
sent using Tapatalk

sent using Tapatalk
Re: Renault Clio IV
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


