Razlog je jednostavan ali obicnom coveku koji nije iz profesije, kompletno iracionalan i neshvatljiv.
Do 70h naleta piloti Turkisa imaju jedan obracun primanja, a preko 70h ulaze u prekovremeni rad koji se placa enormno.
Sta sve rade, ne bi li usli u prekovremeno je pravi vazduhoplovni kriminal
Ne postoji procedura sta se radi u slucaju da se pronadje mobilni telefon koji nikome ne pripada. Postoji procedura ako se nadje bomba, ali ovo.....???
Prvo, posle svakog leta, posada je duzna da detaljno pregleda kompletnu kabinu (dzepove sedista, toalete, bagaznike). To isto mora da uradi posada koja pocinje let. Znaci, ovo je bitan propust u bezbednosnim procedurama navedenog avioprevozioca.
Sledece, ovo moze biti odluka kompanije sa kojom je posada bila u vezi, ali i kapetana cija je poslednja.
Bomb threat trigerovace u kompaniji zelenu, zutu ili crvenu uzbunu. Za zutu i crvenu, jedan od potrebnih uslova je da su primili pretnju (pismom, telefonom). Za zelenu nema nikakve pretnje (koliko znamo, nije je bilo) i ne zahteva se nikakva akcija.
Na frekvenciji sirom Evrope, svaki normalan vazduhoplovac crveni od sramote sta ovi rade.
U Madjarskoj su zbog iste ove situacije trazili snizenje na nizi level i usporenje??? Tajac na vezi. Akcenat je na usporiti avion.
Svaki dan lete sa minimalnim brzinama i guse saobracaj. Pre neki dan pita Sofija ATC koja mu je brzina , kaze lik .76 Maha. Pita isti avion iste komapnije iza njega, kaze ovaj .78 Maha. Znaci, nije normalno...
U Istanbulu rade de icing aviona u Oktobru, po danu bez padavina kada ljudi jos uvek setaju u majcama kratkih rukava. ACARS belezi pomeraj aviona i to se belezi kao pocetak leta, a onda sledi de icing od 15-20 minuta. 1500USD prskanje kosta kompaniju ali zato sebi lova u dzep...
U prilazu po nekom vetricu rade go around i kapetan objavljuje: "zbog turbulencije, i Vase bezbednosti radimo neuspeli prilaz" a onda po istom tomvremenu, i istom tom vetru bez problema slece u istu pistu. Hop! 15 minuta u dzep zaa go around i novu procedure za prilaz.
Minut po minut - prekovremeno..
I eto nama A330. Malo ga re-rutira u Beograd, malo iz Beograda. Hop! Bar sat vremena u dzep. Malo li je?
http://www.pprune.org/rumours-news/4714 ... ikken.html
Ovo nece objaviti ni Perica Serica na Tango Shit Blog a ni jedno internet izdanje novina. I oni imaju svoje interese koga ne cackati....