
BMW - generalna tema
Re: BMW - generalna tema
A po gradu plodiš asmatičare 

Re: BMW - generalna tema
Xepoj87 napisao:Ne, ne preuvelicavaju. Dizel i dalje daleko manje trosi po gradu, u stani, kreni rezimu, pa cak i na otvorenom bude znacajna razlika.
Sent from my Sony
Dobro znam da tebi benzinac ne moze ispod 30 da trosi, ali za ostale ljude je druga prica, pogotovo kad se uzme cela eksploatacija u obzir a ne samo gorivo.
Trebace jos jedno 10god da se razbiju mitovi koliko savremeni benzinci trose...
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Ne znam koliko je taj 2.0 turbo osetljiv na nas benzin.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
Kako za koga...to je individualna računica.Xepoj87 napisao:Pa i tu ima veliku ustedu.
Sent from my Sony
Dosta sam sumnjičav prema novim hi tech komplikovanim i isforsiranim motorima, pogotovu što su se dešavali random problem raznim proizvođačima. U svakom slučaju izbegavao bih da kupujem auto sa potpuno novim motorom bez obzira na pompu koja ga prati.Ne znam koliko je taj 2.0 turbo osetljiv na nas benzin.
Ovaj 328 izgleda odlično na papiru, ali ne znam iskustva na nešto većim kilomtražama i tokom godina eksploatacije.
Poslednja izmena od starac vujadin u 03 Mar 2015, 15:12, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: BMW - generalna tema
Ne, ne treba jos 10 godina, odlicno se zna koliko trose.
Evo, posto ti vozis kao penzos, reci mi koliko ti trosi taj benzinac?
Sent from my Sony
Evo, posto ti vozis kao penzos, reci mi koliko ti trosi taj benzinac?
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
Ja posle 4 godine i 45k km jos nisam ni blizu razlike u ceni dizel vs benzin za moj auto.
Re: BMW - generalna tema
Ovako sam se ja par puta opekao, sad znam šta ne treba da pitamXepoj87 napisao:
Evo, posto ti vozis kao penzos, reci mi koliko ti trosi taj benzinac?

Re: BMW - generalna tema
Danas je pala jedna vožnja serije 2, u nekoj nadrk opremi, auto je skroz ok, prostora dovoljno, izrada veoma dobra, motor 1.5d malcice mrtviji u podrumu, posle lepo povuce 2.5-4k rpm...
Samo cena... Malcice previse...
Samo cena... Malcice previse...
Re: BMW - generalna tema
Xepoj87 napisao:Ne, ne treba jos 10 godina, odlicno se zna koliko trose.
Evo, posto ti vozis kao penzos, reci mi koliko ti trosi taj benzinac?
Sent from my Sony
Ajde da se ne raspravljamo bezveze nego da napravimo racunicu. Evo nesto od cega tesko mogu da zamislim bolji izvor informacija:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Dakle u proseku (na osnovu iskustva korisnika) 328i trosi u proseku 8.87l a 320d 6.21l na 100km. To je tik iznad 2.5l razlike na 100km.
Sa sadasnjim cenom goriva (benzina i sada skupljeg dizela je oko 300din razlike na 100km). Na 100 000km to je 300 000din sto je 2500 eura. Onda dizel ima nesto skuplje odrzavanje, pa ta razlika bude jos manja. I pride ova dva motora se tesko mogu i porediti po performansama, spadaju u dve razlicite kategorije, te je ova razlika u ceni goriva bas skoro pa zanemariva.
Kupis auto od 45 000e, platis tokom 5god jos 10 000e registracije i osiguranja, potrosis jos 10 000e na gorivo, jos par hiljada na odrzavanje, i onda ti je bas bitna ta stavka od 2500e, ubilo se od znacaja a slusas cekicanje dizela svo vreme.
Re: BMW - generalna tema
Ja vise predjem za 2 godine, moj cale takodje. Vidim da ima dosta njih koji vise od mene prelaze godisnje. Ako prelazis 10k km godisnje, naravno da si omasio poentu dizela.
Zvanicne cifre govore od 2.5l razlike izmedju 320i i 320d po gradu, sto znaci da je razlika minimum 4l. Pa ti izracunaj na 30k km godisnje.
Laki, te cifre okaci macku o rep. Bez proseka brzine i mestu eksploatacije, te cifre ne znace nista. Da ne kazemo da ta razlika ispada manja od fabricke, sto je prakticno nemoguce.
Takodje, koja je razlika za registraciju 328i i 320d u eu?
Sent from my Sony
Zvanicne cifre govore od 2.5l razlike izmedju 320i i 320d po gradu, sto znaci da je razlika minimum 4l. Pa ti izracunaj na 30k km godisnje.
Laki, te cifre okaci macku o rep. Bez proseka brzine i mestu eksploatacije, te cifre ne znace nista. Da ne kazemo da ta razlika ispada manja od fabricke, sto je prakticno nemoguce.
Takodje, koja je razlika za registraciju 328i i 320d u eu?
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW - generalna tema
Realno najveca razlika ce biti u postprodaji, makar kod nas, verovatno i u eu.
Re: BMW - generalna tema
Xepoj87 napisao:Ja vise predjem za 2 godine, moj cale takodje. Vidim da ima dosta njih koji vise od mene prelaze godisnje. Ako prelazis 10k km godisnje, naravno da si omasio poentu dizela.
Zvanicne cifre govore od 2.5l razlike izmedju 320i i 320d po gradu, sto znaci da je razlika minimum 4l. Pa ti izracunaj na 30k km godisnje.
Laki, te cifre okaci macku o rep. Bez proseka brzine i mestu eksploatacije, te cifre ne znace nista. Da ne kazemo da ta razlika ispada manja od fabricke, sto je prakticno nemoguce.
Takodje, koja je razlika za registraciju 328i i 320d u eu?
Sent from my Sony
Naravno da te cifre znace daleko vise od tvojih i tvog caleta, njih preko 300 imaju vecu vrednost nego vas dvojica.Sad jedino ako se iz nepoznatog razloga nisu svi dogovorili da stimaju potrosnju i jedni voze drugacije od drugih kako bi potkrepili moju pricu (ne znam zasto polazis od toga da prosek voznje iz statistike vise odgovara benzincima kad moze biti i obrnuto, tu mogucnost ne razmatras). Nikada ni jedan uzorak ne moze da pokrije sve i uvek postoje izuzeci, samo nema smisla da stalno svima nameces tu pricu od benzin/dizlen na osnovu svog primera. Niko ti ne brani da vozis dizlela kad ti se isplati, ali je cinjenica da je vecina u potpuno drugacijoj situaciji od tebe i da je matematika drugacija.
Godisnju kilometrazu racunaj koju god hoces, svakako je racunica daleko vise okrenuta kilometrazi nego tome koliko godisnje prelazis. Da li ces pomenutih 100 000 preci za godinu ili 10 skoro da je svejedno.
Re: BMW - generalna tema
Matematika je prosta, uopste moj primer nema veze sa tim, meni razlika dizel/benzin ide preko 5l lagano, jer vozim 95% grad i to pod dobrim gasom, pa ja moj primer nisam ni spominjao, samo kilometraze koje ljudi najnormalnije prelaze.
U eu je prosek predjene kilometraze otprilike duplo veci nego nas, pa tvojih 100k km nema nikakvu vrednost, vec je realnije 150k km za 5 godina.
Ja lepo kazem da je dizel isplativ onom koji prelazi dosta km, a ti kazes kako ljudi precenjuju isplativost dizela.
Drugo, na tvom linku je razlika 2.7l, gde je dizel uzorak od 260 automobila, a benzinski od 48 automobila.
I opet, kod nas je exploatacija pretezno gradska, gde ce prosek biti veci.
A cena goriva je samo trenutno niza, inace je premium benzin, koji moderni benzinci zahtevaju, bio oko 20 dinara skuplji od dizela.
Neka je razlika i 3l, po ceni od 1.3e po litri, to je 3.9e na 100km ili 390e na 10.000km, sto znaci da na 150.000km, razlika ispadne 5850e, neka bude 5500e, za navodno skuplje odrzavanje dizela.
Da ne spominjemo one koji prelaze 50k km godisnje...
Ili recimo, razlika izmedju V6 benzinca i V6 dizela.
Nekome to znaci, nekome to ne znaci, ali razlika je znacajna.
Ja prvi volim vise benzince i zelja mi je da mi sledeci auto bude benzinac, ali treba ostati realan i reci prednosti i jednog i drugog.
U eu je prosek predjene kilometraze otprilike duplo veci nego nas, pa tvojih 100k km nema nikakvu vrednost, vec je realnije 150k km za 5 godina.
Ja lepo kazem da je dizel isplativ onom koji prelazi dosta km, a ti kazes kako ljudi precenjuju isplativost dizela.
Drugo, na tvom linku je razlika 2.7l, gde je dizel uzorak od 260 automobila, a benzinski od 48 automobila.
I opet, kod nas je exploatacija pretezno gradska, gde ce prosek biti veci.
A cena goriva je samo trenutno niza, inace je premium benzin, koji moderni benzinci zahtevaju, bio oko 20 dinara skuplji od dizela.
Neka je razlika i 3l, po ceni od 1.3e po litri, to je 3.9e na 100km ili 390e na 10.000km, sto znaci da na 150.000km, razlika ispadne 5850e, neka bude 5500e, za navodno skuplje odrzavanje dizela.
Da ne spominjemo one koji prelaze 50k km godisnje...
Ili recimo, razlika izmedju V6 benzinca i V6 dizela.
Nekome to znaci, nekome to ne znaci, ali razlika je znacajna.
Ja prvi volim vise benzince i zelja mi je da mi sledeci auto bude benzinac, ali treba ostati realan i reci prednosti i jednog i drugog.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 03 Mar 2015, 16:20, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW - generalna tema
Nesto ne verujem da ce 320d vise vredeti od 328i kao polovan.Ivan napisao:Realno najveca razlika ce biti u postprodaji, makar kod nas, verovatno i u eu.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW - generalna tema
Nece, ali nece biti ni mnogo skuplji.
Pritom je 1000e skuplji da se kupi i ode ti recimo 4000e razlike na potrosnju.
Sto je stariji, to ce benzincu vise padati cena u odnosu na dizel.
Jos je Bmw brand koji relativno mladji pazare, sa sportskim imidzom, pa se loze na performanse i briga ih za ustedu, dok je kod drugih brendova daleko veca razlika izmedju dizela i benzinaca, pogotovo ako su priblizne performanse, sto kod Bmw-a nije slucaj.
Pritom je 1000e skuplji da se kupi i ode ti recimo 4000e razlike na potrosnju.
Sto je stariji, to ce benzincu vise padati cena u odnosu na dizel.
Jos je Bmw brand koji relativno mladji pazare, sa sportskim imidzom, pa se loze na performanse i briga ih za ustedu, dok je kod drugih brendova daleko veca razlika izmedju dizela i benzinaca, pogotovo ako su priblizne performanse, sto kod Bmw-a nije slucaj.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 03 Mar 2015, 16:31, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.