Putevi u Srbiji
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Da ne pominjemo onih mesec dva kad su se na 20m od samog iskljucenja pojavljivala vozila iz sangaja verovatno, uletali pod uglom od 90° na onom neosvetljenom delu.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32208
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Ovo na slikama izgleda još široko, ali kad ste u automobilu, potpuno je drugi osećaj. Poseban problem je ovo što kaže Next, ako pratiš traku ideš pravo na onaj stub i dovoljno je malo nepažnje ili jednostavno da se čovek zbuni u trenutku i da se nađe u problemu. Noću je posebno problematično, a zamislite kad je magla, pada kiša ili veje sneg.
Posetite www.garaza.rs !
- Saša
- Postovi: 14281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Slično je bilo i sa ove strane, odnosno malo ispod ovog mesta su se direktno uključivala vozila i sa pomoćnog puta koji vodi od toplane...nuk napisao:Da ne pominjemo onih mesec dva kad su se na 20m od samog iskljucenja pojavljivala vozila iz sangaja verovatno, uletali pod uglom od 90° na onom neosvetljenom delu.

Re: Ne brže od života!
Isao sam svakodnevno tim pute preko Kaca dok su ovamo trajali radovi i svacega sam se negledao. Ljudi se bocno ulkljucuju s tog sporednog puta,ulecu ovima sto idu 100+,kada dodju do tih stubova svi se razlete kroz sve prolaze pa se utrkuju ko ce pre da nastavi dalje.
- Saša
- Postovi: 14281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
To je i najopasnije kada nekoliko automobila prođe istovremeno svaki kroz svoj prolaz, pa onda po gasu ko će pre u ono suženje... Samo je pitanje vremena kada će se i tu dogoditi neki karambol...
Re: Ne brže od života!
Pa da. Kad se razlete kroz prolaze,neretko 4-5 automobila solidnom brzinom ulazi u 1 ili 2 trake. Bude sviranja,cimanja volana...
Re: Ne brže od života!
Nisam tuda išao još uvek, ali koliko mi se čini sa slika, to nije na samom autoputu, nego pored. Tuda ne bi trebalo da budu velike brzine :|
Re: Ne brže od života!
U principu jeste,stubovi su nekih 200m posle islkljucenja al kad picis tu si za par sekundi. Odvajanje je dosta blago pa masa i ne usporava nesto preterano.nikaragva napisao:Nisam tuda išao još uvek, ali koliko mi se čini sa slika, to nije na samom autoputu, nego pored. Tuda ne bi trebalo da budu velike brzine :|

- Saša
- Postovi: 14281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Problem je i u tome što kada se uključiš prema autoputu (iz pravca NS-a prema BG-u) imaš skoro 3 kilometra vožnje tim ulaznim "trakama" dok ne stigneš do stubova, dakle sasvim dovoljno dužine da se pritisne gas, a onda samo odjednom izlećeš na to malo proširenje i pravo na stub. Danju još i nije problem, ali noću, pri kratkim svetlima, a ne daj bože još i magle, kiše ili susnežice.... Katastrofa u najavi...
Lako je moguće da oni koji ne poznaju ovo parče puta u stvari i pomisle da su već izašli na autoput, nagaze dobro i uopšte ne očekuju takvu prepreku...
Lako je moguće da oni koji ne poznaju ovo parče puta u stvari i pomisle da su već izašli na autoput, nagaze dobro i uopšte ne očekuju takvu prepreku...
Re: Ne brže od života!
Nebitno je da li treba usporiti ili ne, ovo ne sme ovako da stoji.
Resenje je jako lako. Upaliti osvetljenje ili postaviti stubove 100tinak metara ranije i napraviti trake koje vode kroz rampe. To sve ne kosta nista, a moglo je da spase zivot...
Za ovo neko treba da odgovara krivicno, a ne samo da dobije otkaz.
I verujte mi, nocu dok veje sneg nije prijatno proci ni sa 50, a kamoli vecom brzinom.
Resenje je jako lako. Upaliti osvetljenje ili postaviti stubove 100tinak metara ranije i napraviti trake koje vode kroz rampe. To sve ne kosta nista, a moglo je da spase zivot...
Za ovo neko treba da odgovara krivicno, a ne samo da dobije otkaz.
I verujte mi, nocu dok veje sneg nije prijatno proci ni sa 50, a kamoli vecom brzinom.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32208
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Meni nije bilo prijatno ni kad je bila vedra noć, a kamoli kad veje ili je magla. Još mi znamo da tu negde nešto ima, a zamisli nekog ko prvi put prolazi tuda i nema pojma da će odjednom na putu da naiđe na betonske barikade.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Ne brže od života!
NexT napisao:a kada pratis svoju traku direkt ides na stub. Bukvalno je na pola trake, a ti moras onda da biras levo/desno da bi prosao kroz.
Ja se izvinjavam, ali moram primetiti da je slika u potpunoj suprotnosti sa dve navedene tvrdnje ispod. Sve ostalo se slažem.trojanac napisao: Poseban problem je ovo što kaže Next, ako pratiš traku ideš pravo na onaj stub
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Putevi u Srbiji
Ti stubovi su katastrofa, mene su tako isekli jedno veče kad sam se vraćao, a pritom sam išao manje od 80 km/h. Jednostavno se pojave niotkuda.
Još jedan problem su i bare/bazeni pored isključenja (možda ih više nema), kad sam ja prolazio bile su neke rupe za temelje koje su bile duboke i pune vode (od kiše), naravno, nije bilo ni bankine ni bilo čega, ako bi neko sleteo sa puta velika je šansa da bi tu i završio, ako ga blato pre toga ne bi zaustavilo.
Još jedan problem su i bare/bazeni pored isključenja (možda ih više nema), kad sam ja prolazio bile su neke rupe za temelje koje su bile duboke i pune vode (od kiše), naravno, nije bilo ni bankine ni bilo čega, ako bi neko sleteo sa puta velika je šansa da bi tu i završio, ako ga blato pre toga ne bi zaustavilo.
Re: Putevi u Srbiji
Jeste neosvetljeno ali se jasno vide ograničenja na 60 pa na 40 što bi svakom iskusnijem vozaču trebalo da da do znanja da te nešto očekuje ispred. Al problem je što saobraćajna signalizacija mora biti takva da svaki idiot zna šta ga očekuje a ne da se oslanjaš na iskusne vozače.