Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od NexT »

Zato i pitam.
Ako je remont kao sto se radi letva volana, ok. Ako je uspesnost 50/50, sa tim se vec ne bih igrao. I naravno, ocekivao bih garanciju za to sto urade.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Ivan »

Ne drogiraj se, da imas neki problem pa ajde (ocd ne racunam :D ).
Eventualno zameni samo zamajac :)

Navijam da vise zamenis buljavu 211 za 212, ti se vozis unutra, pa ne moras spolja da gledas na sta lici :D

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
draganford
Reactions:
Postovi: 31
Pridružio se: 19 Mar 2014, 19:56
Lokacija: beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od draganford »

NexT napisao:Jel ima neko info da li ima svrhe raditi remont plivajuceg? Tj da li neko kod nas to moze da uradi kako treba.

Auto mi se generalno ponasa normalno u voznji ali me neverovatno nervira zvuk zveckanja zamajca pri gasenju auta.
Tel / fax: 011/ 39-43-767, gajic remont kvacila I zamajca. rade profesionalno I ozbiljno
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od NexT »

Kakva su iskustva sa 7G tronic-om?

S jedne strane mi pricaju da je odlican, s druge da imaju falinke, tipa kompjuter (tj upravljacku jedinicu), ali da je mehanicki izdrzljiv...

Jel ima neko konkretne info?

Od svih 7g tronic-a, jedini koji licno znam da je zveknuo je Brenin u S320 CDI, ali to su pripisali izivljavanju od stane vozaca. (ne znam sta konkretno)

Jel radi neki servis kod nas remont njih, ili je jos rano?
I koje su cifre okvirno?
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Xepoj87 »

7g-tronic je super menjac, samo je manuelni mod spor. Tebi je za autoput 7 brzina svakako pun pogodak :)

Kvare se u ML-u, crkao je i drugaru, pricao sam, ali nigde drugde ne pravi problem, znam par njih sa preko trista soma km, nikakav problem oko menjaca...


Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od methane.master »

Verovatno da je kao i kod većine modernih automatskih menjača, gro problema uzrokovano lošim održavanjem.
Širim haos!
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24639
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragvorl »

Crkavaju, kako da ne crkavaju. Mogu da probam da ti saznam konkretne probleme pa da napisem ovde ako i kada dobijem info.

EDIT:
Menjaci su po trajnosti manje vise tu u rangu sa vecinom, nezahvalno je davati proseke, ali tu mozes racunati da preko 200kkm ocekujes remont, ali mozda ces preci i 400 ili 500 kkm bez istog, a neki crknu na ispod 100kkm, bas pre par meseci je bio jedan GL na remontu, kupljen ovde, nije stigao ni do 100kkm. Racunar u menjackoj mehatronici (nalazi se u karteru) hoce da pobrljavi, neki senzor u njemu najcesce, to se zameni i programira u ovl. servisu, cifra je oko 500e koliko sam saznao. Konstrukcija menjaca je takva da odredjene delove haba u vecoj meri nego ostale konstrukcije i to pre ili kasnije dolazi na zamenu. U nasem partnerskom servisu u Veterniku dok su radili u Srbiji cena punog remonta (turbina, mehatronik, lamele i ostali potrosni materijal u menjacu) je bila do 2000e. Servis treba raditi sa original delovima, cena izadje oko 200e. Cifre su od coveka koji se bavio time, necu da kazem da su zakucane, mozda neko ko je skoro radio moze da da aktuelnije cene.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Xepoj87 »

Pa da, rekoh ja da imaju problem na Mlu, a Gl je isto sranjce :) Jesu se kvarili na nekim drugim modelima na manjim kilometrazama? Ovom drugaru riknuo na 55.000km, 5500e zamena menjaca, naravno u garanciji.

Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
member
Reactions:
Postovi: 3732
Pridružio se: 17 Jul 2012, 15:19

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od member »

Drugar na ML320cdi presao oko 270.000 , nikad nikakav problem sa menjacem, a uopste ne mazi auto. Po mom misljenju, malo je spor menjac,kao da okleva i razmislja pre nego prebaci. Ali to samo kad ga se oplete po gasu. Za normalnu voznju je taman :)
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24639
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragvorl »

Xepoj87 napisao:Pa da, rekoh ja da imaju problem na Mlu, a Gl je isto sranjce :) Jesu se kvarili na nekim drugim modelima na manjim kilometrazama? Ovom drugaru riknuo na 55.000km, 5500e zamena menjaca, naravno u garanciji.

Tapatok za Vindovz
Ja pisem za menjac, isao je na sijaset njihovih modela. GL sam se zatekao kada je bio radjen, a radjeni su i drugi modeli.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od NexT »

Da, cifra od 5500e za nov menjac je ono sto sam i ja cuo za S...
2000 za kompletan remont je relativno ok cifra. Mislim, mnogo je, ali kolika je verovatnoca da bas sve mora da se radi...
Kad pogledas da je komplet kvacila sa zamajcem za manuelni preko 1000 evra, onda to i nije strasno.

Manuelni mod na E klasi od skoro 2 tone i 170 konja mi i nije bitan. Plus sto je to auto koji se vozi 90% na auto-putu.

Raspitaj se slobodno, sve sto znas/cujes me interesuje :)

Ima jos vremena do toga, al moraju se skupiti info na vreme.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24639
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od dragvorl »

U principu to ti je to. Racunar mozes menjati kroz karter, ne skida se menjac, ali kada se skida zbog nekih unutrasnjih intervencija tu onda ne treba gledati na par stotina e, vec odraditi sve sto treba i zavrsiti pricu dok je auto kod tebe. Jer svakako ce sve polako doci na red, ako recimo ne odradis turbinu (konverter), i ona ce poceti da vibrira nakon par desetina hiljada km i onda mora opet u servis na skidanje menjaca. Narocito kada se bavis poslom kojim se bavis. Sigurno ti vise znaci da auto pouzdano i pravilno radi nego neke g6 seme koje su rezervisane za ove sto hoce da kupe auto koji kosta kao stan, a posle gledaju da li je popravka 80 ili 100e.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od NexT »

Naravno, to se podrazumeva.
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9440
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od Darko »

Da li neko nesto zna o automaticima sa duplim kvacilom koje je poceo da ugraduje reno?
Proizvodjac menjaca je nemacka firma Getrag. Da li je to za preporuku?



https://www.youtube.com/watch?v=nc_dCPu59v4
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Post od methane.master »

Getrag je poznata firma. Klijenti su im BMW, Mercedes... Recimo njihov menjač je u AMG GT-u, a ako se ne varam i u SLS-u. Naravno samo po sebi to ništa ne mora da znači u konkretnom slučaju.
Širim haos!
Odgovori