Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Zato i pitam.
Ako je remont kao sto se radi letva volana, ok. Ako je uspesnost 50/50, sa tim se vec ne bih igrao. I naravno, ocekivao bih garanciju za to sto urade.
Ako je remont kao sto se radi letva volana, ok. Ako je uspesnost 50/50, sa tim se vec ne bih igrao. I naravno, ocekivao bih garanciju za to sto urade.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ne drogiraj se, da imas neki problem pa ajde (ocd ne racunam
).
Eventualno zameni samo zamajac
Navijam da vise zamenis buljavu 211 za 212, ti se vozis unutra, pa ne moras spolja da gledas na sta lici
Послато са GT-N7100

Eventualno zameni samo zamajac

Navijam da vise zamenis buljavu 211 za 212, ti se vozis unutra, pa ne moras spolja da gledas na sta lici

Послато са GT-N7100
-
- Postovi: 31
- Pridružio se: 19 Mar 2014, 19:56
- Lokacija: beograd
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Tel / fax: 011/ 39-43-767, gajic remont kvacila I zamajca. rade profesionalno I ozbiljnoNexT napisao:Jel ima neko info da li ima svrhe raditi remont plivajuceg? Tj da li neko kod nas to moze da uradi kako treba.
Auto mi se generalno ponasa normalno u voznji ali me neverovatno nervira zvuk zveckanja zamajca pri gasenju auta.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Kakva su iskustva sa 7G tronic-om?
S jedne strane mi pricaju da je odlican, s druge da imaju falinke, tipa kompjuter (tj upravljacku jedinicu), ali da je mehanicki izdrzljiv...
Jel ima neko konkretne info?
Od svih 7g tronic-a, jedini koji licno znam da je zveknuo je Brenin u S320 CDI, ali to su pripisali izivljavanju od stane vozaca. (ne znam sta konkretno)
Jel radi neki servis kod nas remont njih, ili je jos rano?
I koje su cifre okvirno?
S jedne strane mi pricaju da je odlican, s druge da imaju falinke, tipa kompjuter (tj upravljacku jedinicu), ali da je mehanicki izdrzljiv...
Jel ima neko konkretne info?
Od svih 7g tronic-a, jedini koji licno znam da je zveknuo je Brenin u S320 CDI, ali to su pripisali izivljavanju od stane vozaca. (ne znam sta konkretno)
Jel radi neki servis kod nas remont njih, ili je jos rano?
I koje su cifre okvirno?
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
7g-tronic je super menjac, samo je manuelni mod spor. Tebi je za autoput 7 brzina svakako pun pogodak 
Kvare se u ML-u, crkao je i drugaru, pricao sam, ali nigde drugde ne pravi problem, znam par njih sa preko trista soma km, nikakav problem oko menjaca...
Tapatok za Vindovz

Kvare se u ML-u, crkao je i drugaru, pricao sam, ali nigde drugde ne pravi problem, znam par njih sa preko trista soma km, nikakav problem oko menjaca...
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Verovatno da je kao i kod većine modernih automatskih menjača, gro problema uzrokovano lošim održavanjem.
Širim haos!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24639
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Crkavaju, kako da ne crkavaju. Mogu da probam da ti saznam konkretne probleme pa da napisem ovde ako i kada dobijem info.
EDIT:
Menjaci su po trajnosti manje vise tu u rangu sa vecinom, nezahvalno je davati proseke, ali tu mozes racunati da preko 200kkm ocekujes remont, ali mozda ces preci i 400 ili 500 kkm bez istog, a neki crknu na ispod 100kkm, bas pre par meseci je bio jedan GL na remontu, kupljen ovde, nije stigao ni do 100kkm. Racunar u menjackoj mehatronici (nalazi se u karteru) hoce da pobrljavi, neki senzor u njemu najcesce, to se zameni i programira u ovl. servisu, cifra je oko 500e koliko sam saznao. Konstrukcija menjaca je takva da odredjene delove haba u vecoj meri nego ostale konstrukcije i to pre ili kasnije dolazi na zamenu. U nasem partnerskom servisu u Veterniku dok su radili u Srbiji cena punog remonta (turbina, mehatronik, lamele i ostali potrosni materijal u menjacu) je bila do 2000e. Servis treba raditi sa original delovima, cena izadje oko 200e. Cifre su od coveka koji se bavio time, necu da kazem da su zakucane, mozda neko ko je skoro radio moze da da aktuelnije cene.
EDIT:
Menjaci su po trajnosti manje vise tu u rangu sa vecinom, nezahvalno je davati proseke, ali tu mozes racunati da preko 200kkm ocekujes remont, ali mozda ces preci i 400 ili 500 kkm bez istog, a neki crknu na ispod 100kkm, bas pre par meseci je bio jedan GL na remontu, kupljen ovde, nije stigao ni do 100kkm. Racunar u menjackoj mehatronici (nalazi se u karteru) hoce da pobrljavi, neki senzor u njemu najcesce, to se zameni i programira u ovl. servisu, cifra je oko 500e koliko sam saznao. Konstrukcija menjaca je takva da odredjene delove haba u vecoj meri nego ostale konstrukcije i to pre ili kasnije dolazi na zamenu. U nasem partnerskom servisu u Veterniku dok su radili u Srbiji cena punog remonta (turbina, mehatronik, lamele i ostali potrosni materijal u menjacu) je bila do 2000e. Servis treba raditi sa original delovima, cena izadje oko 200e. Cifre su od coveka koji se bavio time, necu da kazem da su zakucane, mozda neko ko je skoro radio moze da da aktuelnije cene.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Pa da, rekoh ja da imaju problem na Mlu, a Gl je isto sranjce
Jesu se kvarili na nekim drugim modelima na manjim kilometrazama? Ovom drugaru riknuo na 55.000km, 5500e zamena menjaca, naravno u garanciji.
Tapatok za Vindovz

Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Drugar na ML320cdi presao oko 270.000 , nikad nikakav problem sa menjacem, a uopste ne mazi auto. Po mom misljenju, malo je spor menjac,kao da okleva i razmislja pre nego prebaci. Ali to samo kad ga se oplete po gasu. Za normalnu voznju je taman 

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24639
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ja pisem za menjac, isao je na sijaset njihovih modela. GL sam se zatekao kada je bio radjen, a radjeni su i drugi modeli.Xepoj87 napisao:Pa da, rekoh ja da imaju problem na Mlu, a Gl je isto sranjceJesu se kvarili na nekim drugim modelima na manjim kilometrazama? Ovom drugaru riknuo na 55.000km, 5500e zamena menjaca, naravno u garanciji.
Tapatok za Vindovz

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Da, cifra od 5500e za nov menjac je ono sto sam i ja cuo za S...
2000 za kompletan remont je relativno ok cifra. Mislim, mnogo je, ali kolika je verovatnoca da bas sve mora da se radi...
Kad pogledas da je komplet kvacila sa zamajcem za manuelni preko 1000 evra, onda to i nije strasno.
Manuelni mod na E klasi od skoro 2 tone i 170 konja mi i nije bitan. Plus sto je to auto koji se vozi 90% na auto-putu.
Raspitaj se slobodno, sve sto znas/cujes me interesuje
Ima jos vremena do toga, al moraju se skupiti info na vreme.
2000 za kompletan remont je relativno ok cifra. Mislim, mnogo je, ali kolika je verovatnoca da bas sve mora da se radi...
Kad pogledas da je komplet kvacila sa zamajcem za manuelni preko 1000 evra, onda to i nije strasno.
Manuelni mod na E klasi od skoro 2 tone i 170 konja mi i nije bitan. Plus sto je to auto koji se vozi 90% na auto-putu.
Raspitaj se slobodno, sve sto znas/cujes me interesuje

Ima jos vremena do toga, al moraju se skupiti info na vreme.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24639
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
U principu to ti je to. Racunar mozes menjati kroz karter, ne skida se menjac, ali kada se skida zbog nekih unutrasnjih intervencija tu onda ne treba gledati na par stotina e, vec odraditi sve sto treba i zavrsiti pricu dok je auto kod tebe. Jer svakako ce sve polako doci na red, ako recimo ne odradis turbinu (konverter), i ona ce poceti da vibrira nakon par desetina hiljada km i onda mora opet u servis na skidanje menjaca. Narocito kada se bavis poslom kojim se bavis. Sigurno ti vise znaci da auto pouzdano i pravilno radi nego neke g6 seme koje su rezervisane za ove sto hoce da kupe auto koji kosta kao stan, a posle gledaju da li je popravka 80 ili 100e.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Naravno, to se podrazumeva.
- Darko
- Postovi: 9440
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Da li neko nesto zna o automaticima sa duplim kvacilom koje je poceo da ugraduje reno?
Proizvodjac menjaca je nemacka firma Getrag. Da li je to za preporuku?
https://www.youtube.com/watch?v=nc_dCPu59v4
Proizvodjac menjaca je nemacka firma Getrag. Da li je to za preporuku?
https://www.youtube.com/watch?v=nc_dCPu59v4
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Getrag je poznata firma. Klijenti su im BMW, Mercedes... Recimo njihov menjač je u AMG GT-u, a ako se ne varam i u SLS-u. Naravno samo po sebi to ništa ne mora da znači u konkretnom slučaju.
Širim haos!