Honda Civic Type-R
Re: Honda Civic Type-R
Nije se nista okrenulo nego ti sada okreces.
To sto ce mene profi vozac oprati je zato sto je on bolji i nema veze s autom. Ja samo gledam sta je meni bolje jer je zapravo jedino to bitno. To tvoje poredjenje je klasicna sportska losa psihologija, ako ce neko biti bolji zasto ja to da radim. Ako uzmemo nas kao amatere atleticare, meni su bolje patike one u kojima cu istrcati 100 metara za 13,1 umesto 13,2 sekunde, a to sto Bolt trci 11 sekundi u klompama nema nikakvog uticaja na moju odluku.
To sto ce mene profi vozac oprati je zato sto je on bolji i nema veze s autom. Ja samo gledam sta je meni bolje jer je zapravo jedino to bitno. To tvoje poredjenje je klasicna sportska losa psihologija, ako ce neko biti bolji zasto ja to da radim. Ako uzmemo nas kao amatere atleticare, meni su bolje patike one u kojima cu istrcati 100 metara za 13,1 umesto 13,2 sekunde, a to sto Bolt trci 11 sekundi u klompama nema nikakvog uticaja na moju odluku.
- Day Walker
- Postovi: 23535
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic Type-R
dragan napisao:Nemoj samo da ispadnne još i da sam te uvredioDay Walker napisao:I sta sad, ja sam kao retard jer vodim neku diskusiju?dragan napisao:A koji mi kurac bi da i spomenem astru opc...
Ne razumem tvoj trnutni stav?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rekao sam kroz šalu ali stvarno mi je žao što sam spomenuo astru jer si se ti od cele ostale bitnije priče zakačio za taj deo i uopšte ne vidiš šta sam generalno hteo da kažem. Da ne kažem da neke stvari pišeš napamet, tipa stav aha megan je brz, to je zato što je tvrd, mora biti i jako neudoban, što sve komplet nije tačno. To ti je samo jedan nivo iznad onoga što ste neki od opelovaca vrteli stalno kako je trophy auto sa plastičnim prozorima i bez klime i udoban ko klupa u parku... Da si se provozao, ili bar čitao iskustva ljudi sa tim automobilima ne bi napisao tako nešto.
Znači, nisi retard, i meni je stvarno žao što spomenuh astru, i nemam energije da se dalje objašnjavam sa fiksnom na na tu temu...![]()
Samo sam cekao argument tipa "fanbojizam", a zapravo nisam zbog toga reagovao nego zbog tvog pisanja gde auto ispada prespor i ne znam ti koliko los zbog nekog marketinga koji si ti trpeo

Da, citao sam da su te verzije Megana previse tvrde za svakodnevnu voznju i nisam probao ali se drzim procitanog. Dok se ne uverim u suprotno.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Honda Civic Type-R
Nije megan toliko strasan mada jeste tvrd. Mislim da je u klasi s lancerom ili za koju nijansu meksi ali su razlike banalne. Svakako nije nista bolji auto da bude jedini u kuci, verovatno je i losiji.
- Day Walker
- Postovi: 23535
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic Type-R
Pa za trophy i pisem, obican rs nisam ni vozio. Meni ni trophy nije nesto zanimljiv iako je super kul auto, samo nije nekako moj stil.
A objektivno lancer nije nista manje upotrebljiv od tih auta, cak suprotno, a zanimljivo je kako se kod njega potencira neprakticnost u odnosu na njih koji su mega prakticni
A objektivno lancer nije nista manje upotrebljiv od tih auta, cak suprotno, a zanimljivo je kako se kod njega potencira neprakticnost u odnosu na njih koji su mega prakticni

- Day Walker
- Postovi: 23535
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic Type-R
Može i desnom nogom. Ja kočim sa levom polovinom stopala dok desnom stiskam gas.starac vujadin napisao:Dozira se i gas ("rev match") da bi menjač brže i lakše promenio brzinu, a ne samo kočnica. I na radi se baš petom, već se to radi desnim delom stopala i delom pete i nije uopšte lako. Kočenje je tu lakši deo posla.
Tapatalk
Re: Honda Civic Type-R
Nemoj samo da bude da sam ja to napisao, pa da počneš da mi objašnjavaš kako grešimAcaKayak napisao: A objektivno lancer nije nista manje upotrebljiv od tih auta, cak suprotno, a zanimljivo je kako se kod njega potencira neprakticnost u odnosu na njih koji su mega prakticni

Taj auto nisam vozio, ali iz tvoje priče o tvom autu, koji je doduše malo specifičan, jedinu paralelu koju mogu da povučem sa meganom je da si ti prvi dan vožnje za šabac, kao mlad dečko željan tog auta, imao primedbu da je neprijatno bučan, dok sa druge strane onaj moj komšija, čovek sa 70 i kusur, svake godine sa ženom ode do grčke na more i nijednom mi nije spomenuo nešto slično. Dalje od toga možemo o trivijalnostima tipa, megan ima manji prtljažnik ( možda, nisam ni gledao podatke niti uživo), teži pristup zadnjoj klupi itd... Dakle, u smislu prostorne upotrebljivosti, slična priča kao golf sa 5 vrata vs drugi sa troja... I to sve stoji, koga zanima... Nadam se da ću imati priliku da provozam i evo pa da kažem da li bih ja mogao živeti sa tim, mada sam ti već nabacio kad si ga uzeo da mislim da nije problem u celom lanceru nego u tom izduvu, koji se promeni i druga priča...
Ovo oko obesmislavanje merenja brzine po stazama, šta da kažem što već nisam... Par sekundi na ringu, tipa razlika između kupre i trophy-ja, ili civica, je stvar reklame i nama amaterima ne znači ništa. Par desetina sekundi, što je razlika između 197 i 250, ili 250 i m3, pošto sam te automobile bar koliko toliko provozao, se itekako oseti u smislu da kad iz jednog auta sedneš u drugi, vidiš jasno koji je brži i kako se vozi. E, ostadoh dužan walkeru, razlika izmedju astre i civica je pola minuta, to je ono na šta mislim značajno brži. Da iz jednog sedneš u drugi i kao amater, sigurno bi osetio koji auto je brži, bez dileme... Još jednom što se tiče astre nisam rekao da je spora, već da je najavljivana kao čudo tehnike a rezultati su izostali. Civic isto tako, ali ovaj put uz dobar rezultat. Molim te vrati se još jednom i pročitaj šta sam napisao...
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic Type-R
Pa to sam otprilike i i napisao. Ako su pedale baš blizu, a u serijskim kolima nisu, onda može i samo levim i desnim delom stopala. Inače, mora da se iskrivi stopalo i da se gazi malo stopalom, malo petom. ima veze i širina stopala.nidza napisao:Može i desnom nogom. Ja kočim sa levom polovinom stopala dok desnom stiskam gas.starac vujadin napisao:Dozira se i gas ("rev match") da bi menjač brže i lakše promenio brzinu, a ne samo kočnica. I na radi se baš petom, već se to radi desnim delom stopala i delom pete i nije uopšte lako. Kočenje je tu lakši deo posla.
Tapatalk
Re: Honda Civic Type-R
Ja sam tako vozio Rešoa 4, jer se gasio na leru, pa nema samo da kočim i stanem, moram i gas da mu doziram 
Super fora, posebno kao zajebancija prilikom kočenja i medjugas

Super fora, posebno kao zajebancija prilikom kočenja i medjugas
Re: Honda Civic Type-R
To je i najbolji nacin da se nauci, Reso majka. 

- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Honda Civic Type-R
A tek Zastave... 

Re: Honda Civic Type-R
Ja sam na autoputu pominjao to sto se na 120 vrti na 3000 o rtaja da mi je cudno jer sam presao iz dizela. Megan se tu vrti na 2800 obrtaja sto je i gore ako mu je limit nizi, da ne trazim sada, uglavnom isti su.
Za ostalo nemam vremena da pisem jer idem na cas, nastavljam posle. Zvuk mi ne bi bio problem za normalne brzine na autoputu, verujem da je preko 150 jako bucan. Ali da je bucniji od megana, svakako da jeste, bar s ovim auspuhom.
Za ostalo nemam vremena da pisem jer idem na cas, nastavljam posle. Zvuk mi ne bi bio problem za normalne brzine na autoputu, verujem da je preko 150 jako bucan. Ali da je bucniji od megana, svakako da jeste, bar s ovim auspuhom.
Re: Honda Civic Type-R
Upravo to, auspuh menja sve. Baš moćni izduv koji ima izraženu amplitudu između normalnog i oštrog režima ne košta dosta bez razloga.
Re: Honda Civic Type-R
Sve sam isto tako ja rekao, pa i to da je vecina tih 2l turbo hatcheva na sličnim rpm kao i evo, to je sasvim normalno za te automobile... Za razliku od recimo 328i automatika koji nije pravljen u toj filozofiji i u nqjvišem stepenu na 120 je na oko 2100rpm ili tako nešto...
Ni civic nije drugačiji sigurno, s obzirom na specifikacije motora i namenu auta
Ni civic nije drugačiji sigurno, s obzirom na specifikacije motora i namenu auta
