Dobro veče
Re: Dobro veče
Vanredne uslove predstavlja očigledno za tvoj motor. Alo nisi siguran u auto koji voziš onda nemoj ni ići na taj put.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 9072
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Do kog dela Stare Planine bi išao? Ako ideš do Babinog Zuba, tj do tog dela gde je hotel nije mi taj uspon ostao kao nešto posebno strm. Ne znam kako je sa strane Pirota. Nemam iskustvo sa dizelima ali benzinca pri usponu treba da voziš u višim obrtajima, a ne da ga "mučiš" u niskim. Ako ti je frka bolje da ideš sad kad su temperature oko 20C a ne u sred leta na 40C. Pratiš temperaturu, ako baš krene da se pregreva uvek možeš da odustaneš i da se vratiš, samo postavi u glavi da je to dozvoljena opcija i da ne mora ništa na silu. Mada ne verujem da će doći do toga. Pri silasku gledaš da što više kočiš motorom, ne puštaj ga u leru, nemoj da puštaš auto da se previše zaleti ako je jasno da ćeš kočiti za 100m. Time ćeš minimalno opteretiti kočnice. I to je to. Greota da ne obilaziš prirodu kad već živiš u tom kraju.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15280
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Dobro veče
Nece mu nista biti ako je auto iole ispravan i redovno odrzavan. Ono sto mozes da uradis pre odlaska na planinu je da prekontrolises rashladnu tecnost, da nije neko crevo ispucalo i da li selne drze creva na mestu. Takodje trebalo bi da proveris da li ventilator na hladnjaku radi u oba rezima tj da su obe brzine ispravne.
U slucaju da u toku puta dodje do podizanja temperature motora tj. rashladne tecnosti obavezno upalis grejanje i ventilator na najjace i pustis ga da radi u leru dok ne vrati temperaturu u normalnu zonu, nikako da samo stanes i iskljucis motor. Ovo vazi za slucaj kada vidis da je kazaljka za temperaturu krenula na gore, ne kad je auto skroz prokuvao i popalio sve moguce lampice.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
U slucaju da u toku puta dodje do podizanja temperature motora tj. rashladne tecnosti obavezno upalis grejanje i ventilator na najjace i pustis ga da radi u leru dok ne vrati temperaturu u normalnu zonu, nikako da samo stanes i iskljucis motor. Ovo vazi za slucaj kada vidis da je kazaljka za temperaturu krenula na gore, ne kad je auto skroz prokuvao i popalio sve moguce lampice.

Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Re: Dobro veče
Hvala svima.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Dobro veče
Evo par nekih mojih iskustava. Vozila su bila:
- Corolla 1.6 benzin
- Passat B6 2.0 dizel
- Punto 1.2 benzin
Sa njima isao Tara (preko Debelog brda), Zlatibor, Kopaonik.
Vozio i sam i puna kola i uvek vozio dosta jakim tempom. Punto obzirom da je 1.2 isao je koliko je mogao.
Od problema je bilo da je Pasat gubio vodu na punom gasu, problem bio dihtung glave. I na puntu sam jednom prilikom pokrivio diskove jer sam zurio preko Debelog brda.
Zakljucak, ako je auto ispravan tj ako mu rashladni sistem radi kako treba nebi trebalo da bude bilo kakvih problema.
Sent from my 2107113SG using Tapatalk
- Corolla 1.6 benzin
- Passat B6 2.0 dizel
- Punto 1.2 benzin
Sa njima isao Tara (preko Debelog brda), Zlatibor, Kopaonik.
Vozio i sam i puna kola i uvek vozio dosta jakim tempom. Punto obzirom da je 1.2 isao je koliko je mogao.
Od problema je bilo da je Pasat gubio vodu na punom gasu, problem bio dihtung glave. I na puntu sam jednom prilikom pokrivio diskove jer sam zurio preko Debelog brda.
Zakljucak, ako je auto ispravan tj ako mu rashladni sistem radi kako treba nebi trebalo da bude bilo kakvih problema.
Sent from my 2107113SG using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13416
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Meni kad su riknjavale makine, to je bilo na auto putu, nikad po planinama 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Dobro veče
vi ko da pricate o penjanju na mont everest, pa koliki je to uspon da treba brinuti da li ce auto izdrzati???
- carov2
- Postovi: 4987
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Dobro veče
+1
Uspon uopšte nije strašan, kao što je neko već iznad napisao.
Takođe sada temperature nisu visoke, tako da i to ide u prilog, neispravnom autu.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Uspon uopšte nije strašan, kao što je neko već iznad napisao.
Takođe sada temperature nisu visoke, tako da i to ide u prilog, neispravnom autu.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Re: Dobro veče
Beše uspon na crnogorskom autoputu, kada se par kola zapalilo?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Dobro veče
da novi ap i to ako se ne varam sve PSA grupacija vozila
- carov2
- Postovi: 4987
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Tako je...i to je već ozbiljniji napor.Geza napisao:Beše uspon na crnogorskom autoputu, kada se par kola zapalilo?
Sent from my LE2121 using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 9603
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Dobro veče
Radili regeneraciju, pa upalili grejače retrovizora i prokuvali!
Re: Dobro veče
Haha bukvalno, ja bi istrazivao jos ovu godinu pa se odlucio sledece godine na taj poduhvat.OMP napisao:vi ko da pricate o penjanju na mont everest, pa koliki je to uspon da treba brinuti da li ce auto izdrzati???
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13416
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Mene vise brine to sto heftalicom krpi gume 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Dobro veče
Kao što sam već rekao iznad nikada nisam imao problema sa temperaturom na kolima, već sam prosto hteo da pokupim neki savet jer nemam iskustva sa time. (Primer korisnog saveta od člana @Kuzmanovic )OMP napisao:vi ko da pricate o penjanju na mont everest, pa koliki je to uspon da treba brinuti da li ce auto izdrzati???
Spomenuo je neko autoput i da je imao više problema sa takvom vožnjom nego sa usponima na planine. Hteo sam i ja tu temu da načnem, ali ne znam koliko su te dve situacije uporedive. Šta je veće opterećenje za motor? Sporija vožnja konstantnom uzbrdicom 20-40km ili peglanje od 120-130 km/h i tim tempom napraviti 100-150 km u roku od npr 2-3 sata?
Послато са MI 9 помоћу Тапатока