Dobro veče

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Skipper
Reactions:
Postovi: 3040
Pridružio se: 26 Jul 2016, 21:02
Garaža: Toyota Avensis MK3
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od Skipper »

Vanredne uslove predstavlja očigledno za tvoj motor. Alo nisi siguran u auto koji voziš onda nemoj ni ići na taj put.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9072
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Dobro veče

Post od grujicd »

Do kog dela Stare Planine bi išao? Ako ideš do Babinog Zuba, tj do tog dela gde je hotel nije mi taj uspon ostao kao nešto posebno strm. Ne znam kako je sa strane Pirota. Nemam iskustvo sa dizelima ali benzinca pri usponu treba da voziš u višim obrtajima, a ne da ga "mučiš" u niskim. Ako ti je frka bolje da ideš sad kad su temperature oko 20C a ne u sred leta na 40C. Pratiš temperaturu, ako baš krene da se pregreva uvek možeš da odustaneš i da se vratiš, samo postavi u glavi da je to dozvoljena opcija i da ne mora ništa na silu. Mada ne verujem da će doći do toga. Pri silasku gledaš da što više kočiš motorom, ne puštaj ga u leru, nemoj da puštaš auto da se previše zaleti ako je jasno da ćeš kočiti za 100m. Time ćeš minimalno opteretiti kočnice. I to je to. Greota da ne obilaziš prirodu kad već živiš u tom kraju.
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15280
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Dobro veče

Post od Kuzmanovic »

Nece mu nista biti ako je auto iole ispravan i redovno odrzavan. Ono sto mozes da uradis pre odlaska na planinu je da prekontrolises rashladnu tecnost, da nije neko crevo ispucalo i da li selne drze creva na mestu. Takodje trebalo bi da proveris da li ventilator na hladnjaku radi u oba rezima tj da su obe brzine ispravne.

U slucaju da u toku puta dodje do podizanja temperature motora tj. rashladne tecnosti obavezno upalis grejanje i ventilator na najjace i pustis ga da radi u leru dok ne vrati temperaturu u normalnu zonu, nikako da samo stanes i iskljucis motor. Ovo vazi za slucaj kada vidis da je kazaljka za temperaturu krenula na gore, ne kad je auto skroz prokuvao i popalio sve moguce lampice. :D

Sent from my SM-S901B using Tapatalk




A170T
Reactions:
Postovi: 2489
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Dobro veče

Post od A170T »

Hvala svima.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
Rolla
Reactions:
Postovi: 984
Pridružio se: 06 Feb 2018, 15:00

Re: Dobro veče

Post od Rolla »

Evo par nekih mojih iskustava. Vozila su bila:
- Corolla 1.6 benzin
- Passat B6 2.0 dizel
- Punto 1.2 benzin

Sa njima isao Tara (preko Debelog brda), Zlatibor, Kopaonik.
Vozio i sam i puna kola i uvek vozio dosta jakim tempom. Punto obzirom da je 1.2 isao je koliko je mogao.
Od problema je bilo da je Pasat gubio vodu na punom gasu, problem bio dihtung glave. I na puntu sam jednom prilikom pokrivio diskove jer sam zurio preko Debelog brda.

Zakljucak, ako je auto ispravan tj ako mu rashladni sistem radi kako treba nebi trebalo da bude bilo kakvih problema.

Sent from my 2107113SG using Tapatalk

Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13416
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Dobro veče

Post od shandu90 »

Meni kad su riknjavale makine, to je bilo na auto putu, nikad po planinama :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9534
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Dobro veče

Post od OMP »

vi ko da pricate o penjanju na mont everest, pa koliki je to uspon da treba brinuti da li ce auto izdrzati???
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4987
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od carov2 »

+1

Uspon uopšte nije strašan, kao što je neko već iznad napisao.

Takođe sada temperature nisu visoke, tako da i to ide u prilog, neispravnom autu.



Sent from my LE2121 using Tapatalk

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48188
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Dobro veče

Post od Geza »

Beše uspon na crnogorskom autoputu, kada se par kola zapalilo?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9534
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Dobro veče

Post od OMP »

da novi ap i to ako se ne varam sve PSA grupacija vozila
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4987
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Dobro veče

Post od carov2 »

Geza napisao:Beše uspon na crnogorskom autoputu, kada se par kola zapalilo?
Tako je...i to je već ozbiljniji napor.


Sent from my LE2121 using Tapatalk

Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9603
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: Dobro veče

Post od Gaginh0 »

Radili regeneraciju, pa upalili grejače retrovizora i prokuvali!
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Kabal
Reactions:
Postovi: 3130
Pridružio se: 05 Avg 2015, 10:01
Garaža: Volvo XC60 D5 AWD
Lokacija: Novi Sad

Re: Dobro veče

Post od Kabal »

OMP napisao:vi ko da pricate o penjanju na mont everest, pa koliki je to uspon da treba brinuti da li ce auto izdrzati???
Haha bukvalno, ja bi istrazivao jos ovu godinu pa se odlucio sledece godine na taj poduhvat.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13416
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Dobro veče

Post od shandu90 »

Mene vise brine to sto heftalicom krpi gume :kezo:


Sent from my iPhone using Tapatalk
A170T
Reactions:
Postovi: 2489
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Dobro veče

Post od A170T »

OMP napisao:vi ko da pricate o penjanju na mont everest, pa koliki je to uspon da treba brinuti da li ce auto izdrzati???
Kao što sam već rekao iznad nikada nisam imao problema sa temperaturom na kolima, već sam prosto hteo da pokupim neki savet jer nemam iskustva sa time. (Primer korisnog saveta od člana @Kuzmanovic )
Spomenuo je neko autoput i da je imao više problema sa takvom vožnjom nego sa usponima na planine. Hteo sam i ja tu temu da načnem, ali ne znam koliko su te dve situacije uporedive. Šta je veće opterećenje za motor? Sporija vožnja konstantnom uzbrdicom 20-40km ili peglanje od 120-130 km/h i tim tempom napraviti 100-150 km u roku od npr 2-3 sata?

Послато са MI 9 помоћу Тапатока



Odgovori