Vazduhoplovi
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
AERODROM DOBIJA NOVU PISTU, PRISTANIŠNU ZGRADU I HELIODROM Vazdušna luka biće povezana sa centrom grada i železnicom.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/aerodr ... na/k5s8n45
http://www.blic.rs/vesti/beograd/aerodr ... na/k5s8n45

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
I... od svega na kraju dobiju q*ac na biciklu.
Here we go again.
Sent from mTalk
Here we go again.

Sent from mTalk
Širim haos!
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Čekaj, da li je ovo planirano kao mogućnost proširenja aerodroma (vrsta urbanističkog plana) ... ili se oni spremaju iz budžeta da skrcaju silne pare u novi megalomanski lopovluk da bi neka privatna kompanija na tome zarađivala?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32230
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Ih, do 2040 ko zna kakve će potrebe biti i koliko puta će menjati prvobitni plan.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Vazduhoplovi
Jos u udzbenicima iz 1985 pominju se analiza i potreba za drugom pistom (paralelnom, kao Batajnica) u buducnosti.
Verujem da vlasnicima bespravno izgradjenih objekata na pragu 30, treba da se zahvalimo sto NT nema Cat 3a ili bar Cat 2 na toj strani piste.
Verujem da vlasnicima bespravno izgradjenih objekata na pragu 30, treba da se zahvalimo sto NT nema Cat 3a ili bar Cat 2 na toj strani piste.
Re: Vazduhoplovi
Najveći avion na svetu "pao" drugima u ruke
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1171993
Ukrajinsko preduzeće Antonov i kineska Čajna erspejs dogovorili su se o prodaji prava na An-225, najveći teretni avion na svetu.

Sporazum je potpisan 30. avgusta i predviđa predaju prava na crteže i specifikacije letelice.
Planirano je da prvi kineski An-225 poleti u prvoj polovini 2019. godine.
Gigantski avion An-225 Mrija je s unikatan primerak i najveći je transportni avion na svetu.
Iz ukrajinske kompanije indirektno su potvrdili prodaju prava na proizvodnju An-225. Tačnije, rečeno je kako Ukrajina sa Kinom planira zajedinčku serijsku proizvodnju ovog modela aviona.
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1171993
Ukrajinsko preduzeće Antonov i kineska Čajna erspejs dogovorili su se o prodaji prava na An-225, najveći teretni avion na svetu.

Sporazum je potpisan 30. avgusta i predviđa predaju prava na crteže i specifikacije letelice.
Planirano je da prvi kineski An-225 poleti u prvoj polovini 2019. godine.
Gigantski avion An-225 Mrija je s unikatan primerak i najveći je transportni avion na svetu.
Iz ukrajinske kompanije indirektno su potvrdili prodaju prava na proizvodnju An-225. Tačnije, rečeno je kako Ukrajina sa Kinom planira zajedinčku serijsku proizvodnju ovog modela aviona.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
A na slici Ruslan.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Koja si ti cepidlaka...
Promeni rep i dodaj 30% na gabarite i eto ti Mrije.
Sent from my Sony XPERIA
Promeni rep i dodaj 30% na gabarite i eto ti Mrije.
Sent from my Sony XPERIA

Re: Vazduhoplovi
E pa sad. Da li bi tako reagovao da na tekst o Audiju postave sliku Škode?
;-)
;-)
Re: Vazduhoplovi
Koliko sam citao o ovom snimku, u pitanju je tesko ugrozavanje bezbednosti putnika i vazduhoplova i posada ce biti pozvana na odgovornost.
Na snimku se jasno vidi da je pilot poceo rotaciju dva puta pa popustio nos aviona.
Jednom zapoceta rotacija se ne prekida i rotira se sa 3 stepena u sekundi. Brzina rotacije se izracunava pred poletanje.
Svakom neuspelom rotacijom, smanjio je prirastaj brzine za poletanje.
Moze se tumaciti da su pogresno izracunali brzinu, da je imao unreliable speed, inace je ovakva idiotarija nezapamcena.
Na snimku se jasno vidi da je pilot poceo rotaciju dva puta pa popustio nos aviona.
Jednom zapoceta rotacija se ne prekida i rotira se sa 3 stepena u sekundi. Brzina rotacije se izracunava pred poletanje.
Svakom neuspelom rotacijom, smanjio je prirastaj brzine za poletanje.
Moze se tumaciti da su pogresno izracunali brzinu, da je imao unreliable speed, inace je ovakva idiotarija nezapamcena.
Re: Vazduhoplovi
Verovatno oko ose krila, tj dizanje nosa.
Re: Vazduhoplovi
Nije bilo tesko pronaci, evo ga na AV Herald:
Incident: Royal Maroc B737 at Frankfurt on Jul 23rd 2016, three takeoffs for the price of one
A Royal Air Maroc Boeing 737-700, registration CN-RNV performing flight AT-811 from Frankfurt/Main (Germany) to Casablanca (Morocco), was accelerating for takeoff from Frankfurt's runway 18 (length 4000 meters, 13,120 feet) when the crew rotated at too low a speed but controlled the pitch to avoid a tail strike. The aircraft finally lifted off a bit and settled back on the runway, became airborne for a larger hop in ground effect but unable to climb out and de-rotated settling down onto the runway again before the aircraft became airborne for a normal climb out. The aircraft continued to Casablanca for a safe landing.
At this time it remains unknown why the aircraft rotated early before sufficient airspeed was achieved to sustain a climb out of ground effect, an erroneous computation of takeoff performance (V speeds) as well as a premature takeoff rotation appear possible amongst other options.
Rotacija je povlacenje palice na sebe odnosno rotacija nosa na gore (pozitivan ugao). Brzine se proracunavaju u zavisnosti od vise faktora za svako poletanje, a jedna od brzina je Vr (rotation speed).
Inicijalna rotacija je na +15 stepeni a kasnije kako brzina i visina rastu, raste i ugao rotacije.
Incident: Royal Maroc B737 at Frankfurt on Jul 23rd 2016, three takeoffs for the price of one
A Royal Air Maroc Boeing 737-700, registration CN-RNV performing flight AT-811 from Frankfurt/Main (Germany) to Casablanca (Morocco), was accelerating for takeoff from Frankfurt's runway 18 (length 4000 meters, 13,120 feet) when the crew rotated at too low a speed but controlled the pitch to avoid a tail strike. The aircraft finally lifted off a bit and settled back on the runway, became airborne for a larger hop in ground effect but unable to climb out and de-rotated settling down onto the runway again before the aircraft became airborne for a normal climb out. The aircraft continued to Casablanca for a safe landing.
At this time it remains unknown why the aircraft rotated early before sufficient airspeed was achieved to sustain a climb out of ground effect, an erroneous computation of takeoff performance (V speeds) as well as a premature takeoff rotation appear possible amongst other options.
Rotacija je povlacenje palice na sebe odnosno rotacija nosa na gore (pozitivan ugao). Brzine se proracunavaju u zavisnosti od vise faktora za svako poletanje, a jedna od brzina je Vr (rotation speed).
Inicijalna rotacija je na +15 stepeni a kasnije kako brzina i visina rastu, raste i ugao rotacije.