

Послато са GT-N7100
goblin napisao:Pa ja nisam "velika svetska faca"Sloba napisao:Velike svetske face u gradu voze gradska kola. Dokazani su na drugaciji nacin.Geza napisao:Možda goblen ne može da priušti Twinga ili Seićenta.![]()
Realno, kupis auto od 130.000eur (koji sam ja tada toliko platio, a nov je placen ravno 220.000eur.), jedini u gradu pa cak i u regionu, naravno da ti prija ekskluzivnost koju posedovanje takvog auta nosi sa sobom gde god da se pojavis (iako nisam ljubitelj Mercedesa).
I sada takav auto trebas da drzis u garazi zato sto postoji mogucnos da ces po gradu naleteti na parking mesto koje nije adekvatno?
Pritom, naravno da nisam vozio samo njega, i naravno da imam i gradski auto (odnosno zenin auto, ali ga i ja cesto koristim za po gradu, mnogo bolji od Twinga i Seicenta)... ali poenta price je da nije glavni krivac za ovakve situacije vlasnik auta vec oni koji su projektovali i odobrili takva parking mesta gde jedan putnicki automobil jednostavno fizicki ne moze da stane.
Ali narodu je uvek najlakse da lepi etikete po principu "E vidi ovog bahatog sa skupim kolima" ili cak "Vidi ovog sto je dosao iz CG da se ovde bahati"...
Varas se da je malo vlasnika automobila slicne duzine kao sto je bio moj S Lang. Ima ih koliko hoces...Vladapetr napisao:Ne, nego su trebali sva parking mesta po gradu da naprave da budu znatno duža čisto da bi 2-3 vlasnika predimenzionisanih statusnih simbola mogli da se parkiraju gde god im padne na pamet
Koje odsustvo realnosti, zaista zastrašujuće. Bahatost po definiciji znači upravo to: zabole me za situaciju, potrebe drugih i ustaljene norme. Meni treba odmah i sad, onako kako mi se prohte.
Sad samo sačekati da se pojave barem 2 vlasnika Tesle sa vratima koja se otvaraju kao krila, pa da se kao legitiman zahtev postavi i da sva parking mesta budu duplo šira
Vidis meni je npr. S klasa skladnija i lepsa u Lang verziji, al zavisi od modela do modela.Darko napisao:Meni licno produzene verzije automobila visoke klase deluju nekako nesklando i da imam mogucnost da biram uvek bih uzeo standardnu verziju jer i one imaju sasvim dovoljno prostora. Ne vidim svrhu automobila preko 5, 5.2 metra.
Moj superb ima 4.83 i kad sednem nazad toliko su udaljena prednja sedista da moram da se nagnem napred da bih cuo vozaca i suvozaca sta pricaju.
Nije bitan procenat, bitno je da brojcano itekako imas takvih automobila koji se redovno parkiraju po centru grada, tako da realno postoji potreba za vecim parking mestima nego sto su projektovana.Vladapetr napisao:Koliko ima procentualno vlasnika automobila tih dimenzija? 1%, 0.1% ili 0.01%? I zbog njih treba sva parking mesta prekrečiti iznova? Bravo za logiku.
Uostalom, da je tada bilo mnogo vlasnika automobila istih dimenzija ti ga ne bi ni kupio, jer onda efekat "uspeo sam u životu, zavide mi svi" ne bi bio potpunGrad dakle treba unapred da razmišlja i deluje u skladu sa potencijalnim sredstvima za lečenje kompleksa. Možda vam novi hit bude Brabus mini autobus, da se vidi da se parking mesta tome prilagode
U potpunosti se slažem sa tobom. Meni to nije sredstvo za lečenje kompleksa, ali tebi očigledno jestegoblin napisao: Ako je tebi posedovanje S63AMG L (ili bilo kojeg drugog auta iz iste klase) sredstvo za za lecenje kompleksa onda to mnogo vise govori o tebi samom kad tako dozivljavas posedovanje takvog automobila.
goblin napisao:Realno, kupis auto od 130.000eur (koji sam ja tada toliko platio, a nov je placen ravno 220.000eur.), jedini u gradu pa cak i u regionu, naravno da ti prija ekskluzivnost koju posedovanje takvog auta nosi sa sobom gde god da se pojavis (iako nisam ljubitelj Mercedesa).
I sada takav auto trebas da drzis u garazi zato sto postoji mogucnos da ces po gradu naleteti na parking mesto koje nije adekvatno?