U ovom slučaju, Srbija je "žrtva" politike i propisa EU prema Rusiji. S obzirom na već 10 godina degradirane odnose, u Srbiji se nova ruska vozila ne prodaju najmanje 6.
UAZ patriot mislim da se prodavao. U svakom slucaju su uvaljene i civilne verzije vojsci pre par gpdina.
Ne bih rekao da je u pitanju politika, iskljucivo pare. Niko u tom lancu nije gadljiv na iste.
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Nema. Nije se javio taj što je obećao, a ja nisam stigao da ga zovem. Pozvaću ga još jednom mada ne deluje kao da je raspoložen za saradnju.
S druge strane, to što mi je rekao da su Nive napolju godinu i po (najmanje) baca me u dilemu da li da se trudim uopšte. Moja sva kola zajedno nisu provela napolju toliko, osim kad se voze.
Moja je pretpostavka da će ih prodati nekom javnom preduzeću po nekim ludačkim cenama čim dobije papire iz Agencije.
Trebalo bi proširiti komplet od Jovana Subotića na severu preko Bulevara Mihajla Pupina na jugu (zajedno sa Železničkom) i ukinuti teretno-tranzitni saobraćaj Kejom od Žeželjevog mosta. Naravno, mnoge ulice u tom pojasu bi trebalo preinačiti u jednosmerne da bi se tok saobraćaja u jezgru grada olakšao i ubrzao. I naravno, čuveno "levo skretanje" i ovde primeniti na frekventnijim saobraćajnicama.
Studije su odavno napravljene, samo treba da se sve realizuje.
mironiko napisao: 27 Apr 2024, 21:18
Napokon. Treba to i još proširiti.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Bice zanimljivo videti koliko ce taj deo zaziveti, s obzirom da nema lokala za neki buduci ugostiteljski sektor. Bilo bi lepo da se obnove i sve fasade kako bi prica bila kompletna.
Npr, generalno mi sa sremske strane smo protiv bilo kakvog zatvaranja podgradja za saobracaj dokle god ne postoji realno dobra alternativa. Desetine hiljada ljudi svaki daj idu u grad zbog posla ili bilo cega drugog. Preusmeravanje na ostala 2 mosta izaziva kolaps sto se i pokaze kad gradic zatvore za kulturne manifestacije.