Korozija na novijim vozilima
Re: Korozija na novijim vozilima
Juce sam gledao situaciju, nije strasno, gumicasta fabricka zastita se izgrebala u duzini od 20ak cm na gredi, ali metal se vidi nesto sitno mozda par crtica od koji CM, srecom podloga nije bila puno gruba. NA vecini ogrebanog dela je ostala bazna boja.
Uglavnom oprao malo sve benzinom, zatim presao sa Ehom 3u1 farbom sve gde je otpala zastita, u 2 ruke, sacekacu koji dan da se to lepo osusi, pa ide bitumenski sprej preko.
Uglavnom oprao malo sve benzinom, zatim presao sa Ehom 3u1 farbom sve gde je otpala zastita, u 2 ruke, sacekacu koji dan da se to lepo osusi, pa ide bitumenski sprej preko.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Korozija na novijim vozilima
A evo jos jedan dodatak, naime na Astri 1.4 turbo, korozija je ozbijno krenula da nagriza mlad motor i prekrila broj motora. To nam je skrenuta paznja na tehnickom.
Evo je procedura kako to da sanirate
Dakle ovo mi je otkrio neki tip sto radi na tehnickom.
Uzmete braon skoc brajt, to je nesto sto najvise lici na oni zicu na sundjeru za sudove. Grebe, ali je mekse od celika, i ne ljusti ostecene brojeve dalje.
Znaci namazete malo wd40 na tu skoc brajt krpicu i trljate da skinete koroziju.
Kad broj postane opet lepo vidljiv onda se isti prebrise prvo obicnom krpicom, a potom premaze bakarnom mascu koja je otporna na temperature, i trebalo bi da uradi zastitu broija od oksidacije do narednog tehnicnog pregleda....
Bakarna masti ima u tubici od 300rsd na bivljaku, dok je taj skoc brajt 100rsd u farbari.
https://roma.rs/skoc-brajt-u-listicima-7414
Evo je procedura kako to da sanirate
Dakle ovo mi je otkrio neki tip sto radi na tehnickom.
Uzmete braon skoc brajt, to je nesto sto najvise lici na oni zicu na sundjeru za sudove. Grebe, ali je mekse od celika, i ne ljusti ostecene brojeve dalje.
Znaci namazete malo wd40 na tu skoc brajt krpicu i trljate da skinete koroziju.
Kad broj postane opet lepo vidljiv onda se isti prebrise prvo obicnom krpicom, a potom premaze bakarnom mascu koja je otporna na temperature, i trebalo bi da uradi zastitu broija od oksidacije do narednog tehnicnog pregleda....
Bakarna masti ima u tubici od 300rsd na bivljaku, dok je taj skoc brajt 100rsd u farbari.
https://roma.rs/skoc-brajt-u-listicima-7414
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Korozija na novijim vozilima
To je stara fora za broj motora samo pitanje koliko je poceo da rdja i dal ces sve brojeve ocistiti da budu vidljivi kod nekih je to bas plitko tackasto uradjeno pa ga korozija lako sjebe ali ako je u pocetnoj fazi korozije to pomaze
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24613
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Kao np kod Renaulta.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Korozija na novijim vozilima
Ovde se to desilo na 5 godina starom autu, sa manje od 50.000km. I zaista je broj bio dosta nacet.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Korozija na novijim vozilima
mnogi imaju taj problem, PSA, fiat (verzije pre plocice) itd. i to mahom posle nekih 10ak godina krece, renoa sam imao dosta iz uvoza i nikad nije bio problem dok kod fiata i psa jeste.... kod astre je bas rano krenulo
Re: Korozija na novijim vozilima
Danas pored mene neki čiča parkira GLC, star možda dan ili dva. Još miriše na novo spolja, na ekranima folije, daljinski u kesici...

Ono što sam odmah uočio ali nažalost nisam uspeo da slikam je neverovatna narandžina kora na vratima. Da auto nije očigledno nov, smeo bih se kladiti da je farban. Ono je bruka kako su ga ofarbali, skoro kao valjkom. Krov, hauba i poklopci retrovizora su perfekcija ali ono na vratima je neverovatno.
Da li je moguće da Mercedes onako pušta kola u prodaju ili su ovom čoveku podmetnuli neki oštećen pa sređen, pitanje je. Stariji je čovek, vidi se da se baš teško snalazi sa njim i jedva je izašao iz njega... Nisam se setio da pogledam sa druge strane ali desna kao valjkom farbana, bez preterivanja.


Ono što sam odmah uočio ali nažalost nisam uspeo da slikam je neverovatna narandžina kora na vratima. Da auto nije očigledno nov, smeo bih se kladiti da je farban. Ono je bruka kako su ga ofarbali, skoro kao valjkom. Krov, hauba i poklopci retrovizora su perfekcija ali ono na vratima je neverovatno.
Da li je moguće da Mercedes onako pušta kola u prodaju ili su ovom čoveku podmetnuli neki oštećen pa sređen, pitanje je. Stariji je čovek, vidi se da se baš teško snalazi sa njim i jedva je izašao iz njega... Nisam se setio da pogledam sa druge strane ali desna kao valjkom farbana, bez preterivanja.
Re: Korozija na novijim vozilima
Dopada mi se ova tema 
Zna Mad Max šta je i zašto pisao.

Zna Mad Max šta je i zašto pisao.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24613
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- shandu90
- Postovi: 13302
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Korozija na novijim vozilima
I kod mene iskocilo
i to samo vozacka vrata. Rekao sam limaru da mi i to sredi.

Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Mislim da to neće moći (lako), to je korozija iznutra, dupli lim.
- shandu90
- Postovi: 13302
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Korozija na novijim vozilima
Odnet je i da se srede vrata i jos stosta, pa kad vec skida vrata sredice i to.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Narandzina kora je sasvim normalna pojava na mnogim kolima pa i skupim, ne treba tome pridavati znacaj ako je jednaka na celoj karoseriji, kome smeta otera na ditejling i to se sredi, samo sto kosta ili prosto ne kupis takav auto. Ima nekih klipova kako nove majbahe oteraju na detailing tj na ful smirglanje i poliranje i onda izadju kao ogledalo. E sad sto je kod tog merca kora samo na vratima to je ??? posto nije realno da iz fabrike tako izadje, tamo rade roboti koji jednako farbaju celu karoseriju pa ako izadje korav onda je cela karoserija takva nelogicno je da sam,o jedan panel bude takav.
Secam se kad je poceo punto da se radi u KG, vidim jednog crnog nov, cist, a kora daleko bilo, bas smo tad konstatovali da je suludo kupiti nov auto sa onakvom bojom. Sad dal je to bio neki izuzetak takva serija ili sta ne znam ali komsija isto kupio crnog ali sa mnogo manje kore skroz normalno i prihvatljivo.
Secam se kad je poceo punto da se radi u KG, vidim jednog crnog nov, cist, a kora daleko bilo, bas smo tad konstatovali da je suludo kupiti nov auto sa onakvom bojom. Sad dal je to bio neki izuzetak takva serija ili sta ne znam ali komsija isto kupio crnog ali sa mnogo manje kore skroz normalno i prihvatljivo.
Re: Korozija na novijim vozilima
narandzina kora zapravo stiti lak i da bi je skinuo mora smirglanje sto je besmisleno raditi. A greska tog uvoznika/prodavca je sto nisu skinuli zastitne folije, osim ako čiča baš nije insistirao da to ne rade.