Ševrolet problemčići
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32201
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Pa kad si primetio? A SMS, nisi pogledao?
Kako sad u ovom slučaju, ideš u banku ili ?
Kako sad u ovom slučaju, ideš u banku ili ?
Posetite www.garaza.rs !
Re: Ševrolet problemčići
Ne stiže SMS za kupovine u lokalu u Intesi - bar meni ne stiže. U inostranstvu stiže.
Re: Ševrolet problemčići
Nemam SMS, dobro je da cuvam fiskalne. Primetio sam kad sam hteo da platim racune, da nema para...
Ovi sa pumpe se ucutali, mada imaju kopiji master iscka, i mogli su preko banke lako da me nadju.
Dobio sam pare na ruke, tako da je resena stvar.
Ovi sa pumpe se ucutali, mada imaju kopiji master iscka, i mogli su preko banke lako da me nadju.
Dobio sam pare na ruke, tako da je resena stvar.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Dobro je, nisam znao da si toliko temeljan 

- ivancho
- Postovi: 3847
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Meni se to isto jednom desilo. Posto je bila guzva, skapirao sam tek na kraju dana pri sravnjivanju pazara. Zvao Call centar banke i oni su u moje ime zvali klijenta. Isto smo resili pare na ruke. Jbg desava se, samo su trebali da te obaveste.
Re: Ševrolet problemčići
Dva dana me nisu zvali, app....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Da li gumice balans štangle mogu, pored lupanja, da utiču i na osećaj u vožnji/upravljivost u nekoj formi?
Nije mi logično da mogu jer se radi samo o gumicama, ali vidim da ljudi na netu svašta pišu, pa me baš zanima ako neko ima iskustva sa tim.
Nije mi logično da mogu jer se radi samo o gumicama, ali vidim da ljudi na netu svašta pišu, pa me baš zanima ako neko ima iskustva sa tim.
Re: Ševrolet problemčići
Mogu da uticu ako landara stabilizator onda kada treba da vrsi funkciju, u krivini ili prelasku preko izbocina na putu.
Auto "pliva" tj cima, poskakuje, zavisi vec opis od podloge i odabira prave reci.
U normalnoj voznji na pravcu stabilizator- balans stangla ne radi nista, zapravo je ukras koji samo dodaje tezinu tamo gde ne treba.
Mnogi auti, cak bih rekao vecina uopste i nema taj deo u konstrukciji vozila (pozadi) a ima modela auta koji sa jacim motorom imaju stabilizator a u verziji sa slabijim motorom ga uopste nemaju.
Stabilizator dosta utice na ponasanje vozila, narocito ako se vrsi izmena u precniku se direktno oseti na volanu.
Auto "pliva" tj cima, poskakuje, zavisi vec opis od podloge i odabira prave reci.
U normalnoj voznji na pravcu stabilizator- balans stangla ne radi nista, zapravo je ukras koji samo dodaje tezinu tamo gde ne treba.
Mnogi auti, cak bih rekao vecina uopste i nema taj deo u konstrukciji vozila (pozadi) a ima modela auta koji sa jacim motorom imaju stabilizator a u verziji sa slabijim motorom ga uopste nemaju.
Stabilizator dosta utice na ponasanje vozila, narocito ako se vrsi izmena u precniku se direktno oseti na volanu.
Re: Ševrolet problemčići
Ja osetim kako mi pobegne dupe kad poskocim preko necega u krivini, sad dal je do stabilizatora ne znam.
Inace se ne cuje nista spec na lezecem, vec sklapara na sitnim neravninama...
Inace se ne cuje nista spec na lezecem, vec sklapara na sitnim neravninama...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Stabilizator je sigurno, a zbog gumica klapara
Re: Ševrolet problemčići
Stigle gumice balans stangle, nasao GM original (mada i ovi novi nisu mnogo gumicasti), a i stabilizatori su blizu 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Mora da bude sitno nesto.
Jesu li gumene, ili one poliuretanske (od cega li su vec)?
Jesu li gumene, ili one poliuretanske (od cega li su vec)?
Re: Ševrolet problemčići
Ja bi rekao da nisu gumicaste, iste su kao one sto su vec bile na autu.
Cena oko 450 komad.
Cena oko 450 komad.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Danas ja popodne malo kao da se zezam, da procistim srefove sa druge gumice balans stangle, posto sam na jednoj strani auta vec sredio. Cekam ove stabilizatore, pa sam nestrpljiv,i kao malo da cackam.
Onda negde na pola posla vidim da su srafovi totalno zardjali, mrdaju se mic po mic, ali mi gedora, otisla dodjavola, iskrivila se ko plaselin.
Zovem Nidzu, kako pomoc prijatelja da ponese jacu gedoru.
E onda mesto da sve lepo ocistim, nastaje njesra.
Jedan sraf od gumice balans stangle, puca, jer su totalni trulex, i skroz su zapekli.
Sad mi balans stangla visi u vazduhu, i ja resim da poskidam sve zajedno sa stabilizatorima, kako bi mogao auto da se vozi.
E tu tek krece nocna mora, i stabilizatori, skamenjeni srafovi, jedva nekako uspevamo da skinemo jedan, sa amortizera, dok drugi nema sanse.
Onda ocajnicki pokusaj uzimamo boncek i secemo sraf stabilizatora, pa kad to nije upalilo, na kraju ja presecem stabilizator na pola, i vezanicama ga vezem na amortizer(partljak), i tako posle 5 sati, skinem balans stanglu.
Odradim probnu voznju, i moze auto da se vozi najnormalnije, ispade zesce cimanje, hvala Nidzo na pomoci jos jednom
Sad jos treba brusilicom, iseci patrljak stabilizatora sa amortizera, nekako treba izvaditi onaj ostatak srafa sto se zalomio vezano za gumice amortizera...
Tek onda je moguce montirati novu balans stanglu sa stabilizatorima...
Onda negde na pola posla vidim da su srafovi totalno zardjali, mrdaju se mic po mic, ali mi gedora, otisla dodjavola, iskrivila se ko plaselin.
Zovem Nidzu, kako pomoc prijatelja da ponese jacu gedoru.
E onda mesto da sve lepo ocistim, nastaje njesra.
Jedan sraf od gumice balans stangle, puca, jer su totalni trulex, i skroz su zapekli.
Sad mi balans stangla visi u vazduhu, i ja resim da poskidam sve zajedno sa stabilizatorima, kako bi mogao auto da se vozi.
E tu tek krece nocna mora, i stabilizatori, skamenjeni srafovi, jedva nekako uspevamo da skinemo jedan, sa amortizera, dok drugi nema sanse.
Onda ocajnicki pokusaj uzimamo boncek i secemo sraf stabilizatora, pa kad to nije upalilo, na kraju ja presecem stabilizator na pola, i vezanicama ga vezem na amortizer(partljak), i tako posle 5 sati, skinem balans stanglu.
Odradim probnu voznju, i moze auto da se vozi najnormalnije, ispade zesce cimanje, hvala Nidzo na pomoci jos jednom

Sad jos treba brusilicom, iseci patrljak stabilizatora sa amortizera, nekako treba izvaditi onaj ostatak srafa sto se zalomio vezano za gumice amortizera...
Tek onda je moguce montirati novu balans stanglu sa stabilizatorima...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.