Opel Astra OPC
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra OPC
Ja ne znam kojim vi podatcima baratate, zato pitam o podeli vasih informacija o performansama, ono sto je poznato to je ovo dole, ako imate nesto vise podelite bas sam radoznao ?
"Ovaj izuzeno snažan i veoma lak materijal se upotrebljen je za aerodinamički optimizovano zadnje krilo, difuzor, prednji spojler, haubu, ukršteno ojačano oslanjanje, kompletne točkove, luk iznad zadnjeg točka i krov.
Karbonski točkovi su čak 20 kilograma lakši u odnosu na aluminijumske, dok krov od ugljeničnih vlakana ima masu od svega 2,6 kilograma. Poređenja radi, težina čeličnog krova je 9,3 kilograma. Na ovaj način, značajno je spušteno i težište Astre OPC EXTREME.
Blatobrani su izrađeni od aluminijuma i težina im je 800 grama po komadu, umesto 2,24 kilograma koliko imaju čelični.
Smanjenje težine u ključnim oblastima značajno poboljšava agilnost, ukupno upravljanje i, naravno, odnos snage i mase automobila.
Kao rezultat toga, verzija EXTREME prolazi kroz krivine na način koji to čini i trkačka verzija na trci izdržljivosti (VLN) u Nirburgringu.
Opel je na modelu EXTREME upotrebio kočioni sistem sa 6-klipnim Brembo čeljustima, koji poseduje prednje diskove od 370 mm kao kod trkačkog automobila.
Za ovaj automobil posebno su razvijene i 19-inčne 245/35 gume visokih preformansi. Pored toga, šasija je podesiva, baš kao kod pravog trkačkog turing automobila.
Zahvaljujući tome što je razvijena direktno iz Cup verzije, Astra OPC EXTREME uvodi pravu trkačku tehnologiju na put. Ako reakcija javnosti bude u skladu sa pozitivnim očekivanjima, Opel planira proizvodnju male serije "ulične" verzije modela EXTREME. "
"Ovaj izuzeno snažan i veoma lak materijal se upotrebljen je za aerodinamički optimizovano zadnje krilo, difuzor, prednji spojler, haubu, ukršteno ojačano oslanjanje, kompletne točkove, luk iznad zadnjeg točka i krov.
Karbonski točkovi su čak 20 kilograma lakši u odnosu na aluminijumske, dok krov od ugljeničnih vlakana ima masu od svega 2,6 kilograma. Poređenja radi, težina čeličnog krova je 9,3 kilograma. Na ovaj način, značajno je spušteno i težište Astre OPC EXTREME.
Blatobrani su izrađeni od aluminijuma i težina im je 800 grama po komadu, umesto 2,24 kilograma koliko imaju čelični.
Smanjenje težine u ključnim oblastima značajno poboljšava agilnost, ukupno upravljanje i, naravno, odnos snage i mase automobila.
Kao rezultat toga, verzija EXTREME prolazi kroz krivine na način koji to čini i trkačka verzija na trci izdržljivosti (VLN) u Nirburgringu.
Opel je na modelu EXTREME upotrebio kočioni sistem sa 6-klipnim Brembo čeljustima, koji poseduje prednje diskove od 370 mm kao kod trkačkog automobila.
Za ovaj automobil posebno su razvijene i 19-inčne 245/35 gume visokih preformansi. Pored toga, šasija je podesiva, baš kao kod pravog trkačkog turing automobila.
Zahvaljujući tome što je razvijena direktno iz Cup verzije, Astra OPC EXTREME uvodi pravu trkačku tehnologiju na put. Ako reakcija javnosti bude u skladu sa pozitivnim očekivanjima, Opel planira proizvodnju male serije "ulične" verzije modela EXTREME. "

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Astra OPC
Sve je to lepo, a ne raspolazes sa podacima 0-100? 

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- Uroš S.
- Postovi: 10999
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Opel Astra OPC
Šta znači karbonski točkovi su 20kg lakši? Jedan je toliko lakši ili sva 4?
Re: Opel Astra OPC
Pa napisao je Geza na prosloj strani, predpostavio sam da je to tacno.
Re: Opel Astra OPC
For now, the performance figures were not released by Opel, but we are sure that the 2014 Opel Astra OPC Extreme will be faster than the regular Astra OPC which needs 5.9 seconds until 60 mph.
Bice sigurno ispod 5 sekundi!
Bice sigurno ispod 5 sekundi!
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra OPC
ja ne raspolazem zato i pitam vas koji kazete da znate ?Dusan napisao:Sve je to lepo, a ne raspolazes sa podacima 0-100?
I sta bi sad jel 6 sekundi ?


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Astra OPC
Ja sam nesto onda pogresno razumeo.
Ovo je auto spreman za trke, verovatno neki OPC Cup da se vozi ili nesto slicno.
Nema ovde onda C od civilnog auta niti ce ikada biti jer mu cena nece biti manja od 60-70.000 EUR.
Kapirao sam da su pravili ogoljenu civilnu verziju kola, kao Megane R26R nekada, ali ocigledno nemaju veze...

Ovo je auto spreman za trke, verovatno neki OPC Cup da se vozi ili nesto slicno.
Nema ovde onda C od civilnog auta niti ce ikada biti jer mu cena nece biti manja od 60-70.000 EUR.
Kapirao sam da su pravili ogoljenu civilnu verziju kola, kao Megane R26R nekada, ali ocigledno nemaju veze...
- Day Walker
- Postovi: 23530
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Одг: Opel Astra OPC
Sva 4 posto 1 tocak sigurno ne tezi 50kgUroš S. napisao:Šta znači karbonski točkovi su 20kg lakši? Jedan je toliko lakši ili sva 4?
Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
Brzine idu u H-a !!!




- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra OPC
Sve je pocelo od ove ironijeAcaKayak napisao:Jel ovo ona astra sto je jos pre dve godine probila zvucni zid, jos dok je skica bila? Znam da je neki auto pretio da ce da ugrozi rekord nurburgringa, samo se ne secam koji se vek pominjao za pocetak proizvodnje?
pa onda od misljenja da je samo naćuningovana plastikama sa buvljakaMarkoni napisao:Koje crne smrtnike, da je bar pristupacan pa i da bude.
Napravise ovu "Extreme" verziju za koju bi pomislio da ide 3.5 sekunde do 100, i da je "extreme" u pravom smislu te reci, a izgleda da osim izgleda nije bas tako...
realno ovo je ipak "extrem" jbg. dal je trkacka ili ne, naravno da jeste, lepo se to vidi kad se pogleda nazad na zadnju klupu, da li je obicna astra? onoliko kao sto je porsche gt2 rs obican, (pravim poredjenje po "obicnosti" a ne ova dva modela)
ostaje samo da se vidi kako to ide, ali ne verujem da ce izaci sa podatcima pre zeneve a verovatno ce i zvanicno na stazu nakon nje.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Astra OPC
Je l' se ti salis sad ili sta? Ja sam upravo rekao da auto izgleda prebrzo na osnovu svega sto je napisano i slika koje su postavljene. Buvljak nije spomenut, niti cuning, niti plastike... Malo samo bolje citaj.kvcali napisao:pa onda od misljenja da je samo naćuningovana plastikama sa buvljakaMarkoni napisao:Koje crne smrtnike, da je bar pristupacan pa i da bude.
Napravise ovu "Extreme" verziju za koju bi pomislio da ide 3.5 sekunde do 100, i da je "extreme" u pravom smislu te reci, a izgleda da osim izgleda nije bas tako...
Re: Opel Astra OPC
Ako standardan OPC ubrzava do 100 za 6.2s, ovaj ce mozda 5,7-5,8... A pogledajte kad je pocela prica o ovom autu tj kad je otvorena tema i sta je sve najavljivano...
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra OPC
prvo standardna ide 6.0 ako ce mo u detalje, drugo, sto se tice standardne sta je problem ? jel to nije najbrzi auto iz te klase serijskih auta, (dokazano na Nürburgring-u), jel negde potvrdjeno bilo koje vreme ove "nacuningovane" jel postoji neki rezultat sa staze ?
jos malo ce verovatno i to da se sazna i mozda izbije na vrh u apsolutnim modelima
@markoni , da napisao si jasno da izgleda prebrzo , ali da "to ipak nije tako" ali ipak nisi imao info za takvu tvrdnji, kao ni niko od nas ovde verovatno.
no ajd nije ni bitno, nego ne volim sto po difoltu "to nista ne valja" bez da se malo analizira, zbog toga sam usao u polemiku, manje sa tobom vise zbog kajakasa
jos malo ce verovatno i to da se sazna i mozda izbije na vrh u apsolutnim modelima
@markoni , da napisao si jasno da izgleda prebrzo , ali da "to ipak nije tako" ali ipak nisi imao info za takvu tvrdnji, kao ni niko od nas ovde verovatno.
no ajd nije ni bitno, nego ne volim sto po difoltu "to nista ne valja" bez da se malo analizira, zbog toga sam usao u polemiku, manje sa tobom vise zbog kajakasa


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Astra OPC
Opel Astra OPC; 8:20.00
Renault Megane RS 265 Trophy; 8:07.97
Ili sam nesto propustio?
Cinjenica je da je civilna OPC astra preteska za tu klasu.
Renault Megane RS 265 Trophy; 8:07.97
Ili sam nesto propustio?
Cinjenica je da je civilna OPC astra preteska za tu klasu.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra OPC
ja bi to gledao ovako
Opel Astra OPC; 8:20.00
Renault Megane RS Mk III 8:29.00
Opel Astra Extreme x:xx.x ?
Renault Megane RS 265 Trophy; 8:07.97
Opel Astra OPC; 8:20.00
Renault Megane RS Mk III 8:29.00
Opel Astra Extreme x:xx.x ?
Renault Megane RS 265 Trophy; 8:07.97

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Astra OPC
Koja je slicnist izmedju Trophy-a i Extreme-a??
Pa da se porede??
Pa da se porede??