2017 Porsche Panamera
-
- Postovi: 321
- Pridružio se: 11 Jul 2016, 01:04
Re: 2017 Porsche Panamera
Laki je pretvorio i ovu temu o bmw. Sam si izjavio da ti je preskupa panamera, e sada pokusavas da dokazes da bolja od panamere. Nego pokusavas da ubedis ljude u to posto ne mozes sebe vec.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2017 Porsche Panamera
Hidraulika i Hidropneumatika isto mogu podesavati visinu i tvrdocu (ili makar jedna od te dve).
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: 2017 Porsche Panamera
Iznecu ja jos par prednosti Panamere u Lakijevom stilu kada sednem za komp 
Sent from my D6603 using Tapatalk

Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 Porsche Panamera
Kod savremenih vazdusnih ogibljenja sistem sam odredjuje visinu i tvrdocu u odnosu na brzinu kretanja, stil voznje i podlogu, a vozac ima mogucnost odvojenog podesavanja visine i tvrdoce, kao i odabir podloge (zavisno od modela, nemaju svi sve navedeno ali je sve vezano za vazdusno ogibljenje).HKS napisao:Hidraulika i Hidropneumatika isto mogu podesavati visinu i tvrdocu (ili makar jedna od te dve).
Sent from my m2 using Tapatalk
Pritom je kod promene sistema bas osetna razlika u ponasanju automobila.
Da li ima neki auto sa hidraulikom koji nudi isti nivo podesavanja?
U mom slucaju, najpozitivniji utisak sto se tice podesavanja ogibljenja imam kod novog A8 i Cayenna.
A posto iste sisteme sada vec imamo u ponudi bas brojnih modela (Mercedes nudi cak i u C klasi) u raznim oblicima... onda mi je skroz opravdana "zamerka" na racun nove petice sto to nisu ubacili.
Re: 2017 Porsche Panamera
Kod tih velikih automobila ima smisla, 5ica je i dalje auto koji ide na vozacki ugodjaj koji je sigurno bolji na ne-vazdusnom oslanjanju. Svakako ni hud ni vazdusno nisu nikakve zamerke.
Da je panamera visi nivo, jeste. Izvini laki sto kao sirotinja koja to nije vozila dajem sebi pravo da komentarisem.
Da je panamera visi nivo, jeste. Izvini laki sto kao sirotinja koja to nije vozila dajem sebi pravo da komentarisem.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: 2017 Porsche Panamera
ftj,
Pogledaj ovaj kratak primer-demonstraciju na Audiju 3.0 TDI Quattro (ako znaš Engleski):
https://youtu.be/_pJ2St0u3Mw?t=6m8s
(vido je namešten, ali ako imate problema pogledajte od 06:08)
Pogledaj ovaj kratak primer-demonstraciju na Audiju 3.0 TDI Quattro (ako znaš Engleski):
https://youtu.be/_pJ2St0u3Mw?t=6m8s
(vido je namešten, ali ako imate problema pogledajte od 06:08)
2017 Porsche Panamera
Konacno jedna dobra diskusija o automobilima 
Tako je, opterecen sam HUD-om, nije tajna
Meni je kad sednes u auto pa vidim kvalitetan HUD ispred sebe, odmah znas da si seo u nesto dobro. Neozbiljno mi je da neki auto visoke klase to nema, bas je upecatljiv dozivljaj.
Meni je bitniji HUD, da moram da biram auto sa HUD ili AS uzeo bih sa HUD (naravno ako alternativa AS-u nisu neke tvrde celicne opruge).
Znas u principu se nas dvoje slazemo oko skoro svega. Cela je rasprava nastala jer sam rekao da M550i bije Panameru (pre svega sam mislio da je brzi 0-100 od nje), onda su dusebriznici skocili kako sam se usidio na jeres da poredim BMW i Porsche. A niko nije skocio kad sam poredio BMW 5 sa BMW 6GC (koji je pandan Panameri).
A vidis i sam da kazes da su podjednako kvalitetno uradjeni da je to sve na vrhunskom nivou kod obe marke, te naravno da mogu da ih poredim. To su meni auti slicne namene koji ciljaju slicne kupce (luksuzne limuzine prevashodno namenjene da ih vlasnik vozi).
Za AS, znas i sam da ga BMW ima na sedmici, rekli su da ga nisu stavili jer je nepotreban i neprihvatljivo dize tezinu auta. Oko ovoga imas i celu filozofiju na Porsche forumima, da li uzeti AS ili ne, sta se dobija sta gubi, koliko dize tezinu i sl. BMW je odlucio da ga ne ponudi, da li su mogli, mogli su, da li ce se to osetiti u voznji sumnjam (osim sto nece moci da se dize i spusta, sto malo koga zanima).
Na kraju krajeva ja ne kazem da je petica bolja od Panamere, ali ne prihvatam ni da su skorz neke druge lige (jeste 520d i sl).
Samo bi bilo interesantno da BMW ima 3l motor u M550i a Panamera 4.4 V8, tada bi BMW-ov motor bio nazivan motorom za kosacice a Porsche bi imao mocan V8 dostojan auta te klase. Sad kad je obrnuto sad to ne vazi (ti izrazavas sumnju u 550D jer je manji od 4l u Porsche, ali ne sumnjas u 2.9 benzinca u Porscheu naspram V8 u BMW). Isto je sada Panamera neupopredivo boljeg dizajna a sa druge strane dobar deo ljudi je vikao kako je Panamera ruzna, ko zna kakvim nazivima je krstili (ja ne, meni je ona umetcnicko delo, mozda i najlepsi auto na svetu).
U sustini me nervira sto se sve svodi na brend, samo kad cuju Porsche, ma to je to, najbolje, da ne znaju marke drugu bi plocu svi vrteli.
Zarko, pre nego sto te stavim na ignore listu jer si nebrojeno puta dokazao da nemaš dva smislena posta na forumu osim provokacija da ti objasnim par stvari.
Ja cu da uzmem 540i, dok sam sa Panamerom 4S uporedio M550i, te auto koji cu uzeti nisam ni poredio sa Panamerom. Razlog je prost, ne smatram da M550i vredi vise koliko kosta.
M550i zanemarivo manje kosta od Panamere kad se ukupan period posedovanja auta uzme u obzir. Jeste on nesto jeftiniji ali ce manje vredeti kad se bude prodavao, losije drzi cenu i sl. Ovo je jedna od stvari koju vam redovno objasnjavaju Porsche dileri, da Porsche zapravo i nije skuplji za voznju od dobrog konkurentnskog BMW-a ili Merca, dobrim delom su u pravu, a malo navode i vodu na svoju vodenicu.
Edit moderatora
Laki, vređaš druge članove

goblin napisao:Ja opterecen vazdusnim a ti u tri posta pominjes HUD kao zamerku koji realno mnogo manje doprinosi voznji od vazdusnog.
A pritom itekako znam zasto insistiram na njemu posto sam jednostavno imao iskustva sa istim (prevenstveno kod A8 i Cayenna, gde sistem stvarno pruza mogucnost prilagodjavanja potrebama vozaca).
X5 jesam pohvalio ali procitaj u kojem kontekstu.
Meni kod svih SUV automobila smeta karakteristicno ljuljanje i "propadanje" prednjeg dela kod naglih kocenja, nepreciznost upravljanja u odnosu na limuzine... pa sam prokomentarisao da je novi X5 sa vazdusnim (nazad) kada se podesi u sportski rezim odlicno podesen.
Uporno si mi trazio neku konkretnu prednost Panamere u odnosu na novu peticu (iako i sam znas da je to jako tesko izneti za tako savremene automobile o kojima jos ne znamo prakticno nista konkretno), ja ti iznesem jednu bas konkretnu stavu koja je jednostavno neosporna.
Panamera ima vazdusno ogibljenje sa mogucnoscu podesavanja i tvrdoce i visine vozila (nemoguce za bilo koji drugi sistem osim vazdusnog!), a nova petica ga jednostavno nema. To je cinjenica i jednostavno prednost Panamere koju sam jednostavno izneo.
Ali ne, sad sam ja odjednom opsednut vazdusnim ogibljenjem a ti nisi HUD-om... budi malo realan.
I opet ponavaljm, glupo mi je sto uopste i vodimo ovu diskusiju.
BMW 5 je toliko napredan i savremen automobil da ga opusteno po sistemima, kvalitetu, zavrsnoj obradi, performansama.... mozemo poredjivati i sa vozilima iz vise kategorije (npr BMW 7 ili eto Panamera) pa cak mu naci i realne prednosti ako je potrebno. Medjutim to nisu njegove prednosti u smislu da se radi o "boljem" autu, vec prednosti za pojedince kojima je njegov segment prilagodjeniji licnim potrebama.
Jednostavno, ako se nekome segment i koncept Panamere uklapa u njegove zahteve i potrebe, ima mogucnosti da ga kupi, takav kupac 1000% nece ni pogledati novu peticu, i bice mu odprilike smesno ako mu neko pomene da je to bolji auto (sto realno i nije ni pojednom osnovu).
Medjutim, ako konkretno tebi ili nekom drugom pojedincu, nova petica ima koncepcijske prednosti u odnosu na tvoje potrebe, naravno da je logicno da ti nova petica moze vise odgovarati od Panamere (sasvim prirodno) ali to ne znaci da je on ujedno i bolji auto od Panamere koja se nalazi u visoj klasi.
Tako da uopste ne vidim svrhu ove diskusije.
Iako se slazemo da je sasvim moguce u novoj petici naici na identican nivo kvaliteta u bilo kojem smislu kao kod Panamere, pa cak izdvojiti i neke pojedinacne realne prednosti (eto to sto Panamera nema HUD a petica ima)
Tako je, opterecen sam HUD-om, nije tajna

Meni je kad sednes u auto pa vidim kvalitetan HUD ispred sebe, odmah znas da si seo u nesto dobro. Neozbiljno mi je da neki auto visoke klase to nema, bas je upecatljiv dozivljaj.
Meni je bitniji HUD, da moram da biram auto sa HUD ili AS uzeo bih sa HUD (naravno ako alternativa AS-u nisu neke tvrde celicne opruge).
Znas u principu se nas dvoje slazemo oko skoro svega. Cela je rasprava nastala jer sam rekao da M550i bije Panameru (pre svega sam mislio da je brzi 0-100 od nje), onda su dusebriznici skocili kako sam se usidio na jeres da poredim BMW i Porsche. A niko nije skocio kad sam poredio BMW 5 sa BMW 6GC (koji je pandan Panameri).
A vidis i sam da kazes da su podjednako kvalitetno uradjeni da je to sve na vrhunskom nivou kod obe marke, te naravno da mogu da ih poredim. To su meni auti slicne namene koji ciljaju slicne kupce (luksuzne limuzine prevashodno namenjene da ih vlasnik vozi).
Za AS, znas i sam da ga BMW ima na sedmici, rekli su da ga nisu stavili jer je nepotreban i neprihvatljivo dize tezinu auta. Oko ovoga imas i celu filozofiju na Porsche forumima, da li uzeti AS ili ne, sta se dobija sta gubi, koliko dize tezinu i sl. BMW je odlucio da ga ne ponudi, da li su mogli, mogli su, da li ce se to osetiti u voznji sumnjam (osim sto nece moci da se dize i spusta, sto malo koga zanima).
Na kraju krajeva ja ne kazem da je petica bolja od Panamere, ali ne prihvatam ni da su skorz neke druge lige (jeste 520d i sl).
Samo bi bilo interesantno da BMW ima 3l motor u M550i a Panamera 4.4 V8, tada bi BMW-ov motor bio nazivan motorom za kosacice a Porsche bi imao mocan V8 dostojan auta te klase. Sad kad je obrnuto sad to ne vazi (ti izrazavas sumnju u 550D jer je manji od 4l u Porsche, ali ne sumnjas u 2.9 benzinca u Porscheu naspram V8 u BMW). Isto je sada Panamera neupopredivo boljeg dizajna a sa druge strane dobar deo ljudi je vikao kako je Panamera ruzna, ko zna kakvim nazivima je krstili (ja ne, meni je ona umetcnicko delo, mozda i najlepsi auto na svetu).
U sustini me nervira sto se sve svodi na brend, samo kad cuju Porsche, ma to je to, najbolje, da ne znaju marke drugu bi plocu svi vrteli.
Zarko, pre nego sto te stavim na ignore listu jer si nebrojeno puta dokazao da nemaš dva smislena posta na forumu osim provokacija da ti objasnim par stvari.
Ja cu da uzmem 540i, dok sam sa Panamerom 4S uporedio M550i, te auto koji cu uzeti nisam ni poredio sa Panamerom. Razlog je prost, ne smatram da M550i vredi vise koliko kosta.
M550i zanemarivo manje kosta od Panamere kad se ukupan period posedovanja auta uzme u obzir. Jeste on nesto jeftiniji ali ce manje vredeti kad se bude prodavao, losije drzi cenu i sl. Ovo je jedna od stvari koju vam redovno objasnjavaju Porsche dileri, da Porsche zapravo i nije skuplji za voznju od dobrog konkurentnskog BMW-a ili Merca, dobrim delom su u pravu, a malo navode i vodu na svoju vodenicu.
Edit moderatora
Laki, vređaš druge članove
-
- Postovi: 321
- Pridružio se: 11 Jul 2016, 01:04
Re: 2017 Porsche Panamera



Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2017 Porsche Panamera
Laki, zar nisi ti rekao da Macan ima osetno losiji i jeftiniji enterijer od Cayenna, a sada je nova Panamera isti djavo kao stari enterijer u Macanu???
Ne bi bilo nista da si ti uporedio Bmw 5 i Panameru u smislu prednosti i tome sto tebi vise odgovara, fazon vise mesta pozadi, gepek, HUD i slicne stvari, ali si ti rekao da je Bmw 5 bolji auto u globalu, sto nije istina.

A onda si rekao sledece:
Prednosti Panamere...
Nize se sedi, dosta bolji enterijer, kao i eksterijer, svez i nov auto, za razliku od restyle petice, gde je mastovitost Bmwu otisla ispod nule, sve zarad profita, samo sigurica, samo dosadno.
Ima vazdusno ogibljenje i bolja sedista.
Dosta je bolji vozacki auto, koliko god Bmw uspeo da bude brz.
Pozadi imas dva lepo profilisana sportska sedista, pa moze da se vozi brzo, a da ne leti niko po kolima, m550i to nema.
Ima gmaps, Bmw nema.
Ima analogni pokazivac obrtaja, snage, sile ili cega vec iznad navigacije, Bmw to nema.
Sve na njoj je lepse, mislim da ne postoji i jedan jedini lepsi detalj da je na petici lepsi.
Onda, Panamera ima 21" felne, Bmw nema.
Panamera takodje ima duplo kompleksniju individualizaciju od Bmwa.
Ekskluzivnija je, jer ne postoji model od "35k eura na akciji sa M paketom".
Takodje, Panamera je luksuzni sportski auto, dok je Bmw poslovna limuzina koja imitira sportski auto, ali sem brojki na papiru, 5-ica to jednostavno nije.
Marketing je najvaznija stvar kod prodaje kola danas, a Bmwu to najbolje ide, da ubedi matorce koji kupuju 5-ice da su i dalje ludi i da voze sportski auto.
Vidite, stavili smo motor od kosacice u M3, cuje se kao 2.0 HH i ima 100ks manje od konkurencije i jos neke sitnice, ali jedino sto je bitno, jesu onih glorious 10s na stazi koje nikada u zivotu necete osetiti, ali je zato to lider u klasi.
Lepo zvuci i reci da je 5-ica na bazi sedmice, ali ima 10cm krace medjuosovinsko, pa u sustini dele samo mozda platformu, sto ih priblizava, koliko i to sto na oba mozes radio da pojacavas vrtenjem prsta u vazduhu.
Takodje, izmisljati te price da oni nisu hteli da stave vazdusno nigde, sem u sedmicu, jer "nije potrebno", a u isto vreme stavili pojacavanje radia vrtenjem prsta je krajnje optimisticno.
Sto, smetalo bi im da 20% kupaca da jos 2000e za vazdusno? Ili ne umeju da ga prilagode manjim automobilima, cak mozda i da bude dovoljno pouzdano da bi se stavljalo u toliki broj automobila. Ako stave vazdusno, ne mogu da stave i ostalo sto sada nude, kojom logikom?
Takodje, koliko godina svi nude panoramu u svim mogucim klasama(primer su A klasa i A3), osim Bmw-a, a koliko vidim nema ni nova petica?
Ima tu jos stvari koje ne znam iz glave, ali vec ode pola sata na ovo, nemam jos pola da bacim na jedan post
Ne bi bilo nista da si ti uporedio Bmw 5 i Panameru u smislu prednosti i tome sto tebi vise odgovara, fazon vise mesta pozadi, gepek, HUD i slicne stvari, ali si ti rekao da je Bmw 5 bolji auto u globalu, sto nije istina.
Nista, onda od sada pitamo tvoju zenu, koja je siguran sam pored tebe, jako objektivnaIsto tako moja zena je sjajan primer objektivnog ocenjivaca. Nju briga za marke, brandove i sl, ali kvalitet i dobar dizajn nepogresivo vidi iz aviona (ovo naravno obicno rezultuje i visokom cenom). I bila se malo primila na ideju Porsche-a, lepo izgleda spolja, pola njene firme ga vozi, pa ajd da vidi. Kad smo tih pola dana vozili Macan (isti je to stil i kvalitet enterijera kao Panamera), bila je u fazonu, da li si normalan da hoces BMW enterijer da zamenis za ovakav... briga je sto je Porsche, nije to nista specijalno.

Dakle, nisi ti rekao bas samo to sto tvrdis...Ajde da definisemo objektivno stvari?
Da li je M550i brzi od Panamere 4s? Jeste itekako.
Da li je petica komfornija i prostranija od Panamere. Naravno, samo ludak ce reci suprotno.
Da li petica ima bolji infotaiment sistem? Kao i uvek.
Da li petica ima HUD a Panamera nema? Tacno.
Za Panameru Turbo, M5 ce se pobrinuti.
Panamera ima dve prednosti, Porsche je i lepsa je (bar meni).
A onda si rekao sledece:
Ne sumnjam da je i udobniji i komforniji auto iako se sedi na patosu...
Dakle, udobniji je i komforniji auto od petice, ali se na putu od par sati vidi mana, njegova neudobnost? Kakva je onda tek petica, kao kocije?idemo Panamerom, medjutim pogodite cime idemo ako idemo na malo duzi put? Idemo GT-om jer je mnogo komforniji i tu se kad krenete na put od par sati vidi jedna mana Panamere.
Prednosti Panamere...
Nize se sedi, dosta bolji enterijer, kao i eksterijer, svez i nov auto, za razliku od restyle petice, gde je mastovitost Bmwu otisla ispod nule, sve zarad profita, samo sigurica, samo dosadno.
Ima vazdusno ogibljenje i bolja sedista.
Dosta je bolji vozacki auto, koliko god Bmw uspeo da bude brz.
Pozadi imas dva lepo profilisana sportska sedista, pa moze da se vozi brzo, a da ne leti niko po kolima, m550i to nema.
Ima gmaps, Bmw nema.
Ima analogni pokazivac obrtaja, snage, sile ili cega vec iznad navigacije, Bmw to nema.
Sve na njoj je lepse, mislim da ne postoji i jedan jedini lepsi detalj da je na petici lepsi.
Onda, Panamera ima 21" felne, Bmw nema.
Panamera takodje ima duplo kompleksniju individualizaciju od Bmwa.
Ekskluzivnija je, jer ne postoji model od "35k eura na akciji sa M paketom".
Takodje, Panamera je luksuzni sportski auto, dok je Bmw poslovna limuzina koja imitira sportski auto, ali sem brojki na papiru, 5-ica to jednostavno nije.
Marketing je najvaznija stvar kod prodaje kola danas, a Bmwu to najbolje ide, da ubedi matorce koji kupuju 5-ice da su i dalje ludi i da voze sportski auto.
Vidite, stavili smo motor od kosacice u M3, cuje se kao 2.0 HH i ima 100ks manje od konkurencije i jos neke sitnice, ali jedino sto je bitno, jesu onih glorious 10s na stazi koje nikada u zivotu necete osetiti, ali je zato to lider u klasi.
Lepo zvuci i reci da je 5-ica na bazi sedmice, ali ima 10cm krace medjuosovinsko, pa u sustini dele samo mozda platformu, sto ih priblizava, koliko i to sto na oba mozes radio da pojacavas vrtenjem prsta u vazduhu.
Takodje, izmisljati te price da oni nisu hteli da stave vazdusno nigde, sem u sedmicu, jer "nije potrebno", a u isto vreme stavili pojacavanje radia vrtenjem prsta je krajnje optimisticno.
Sto, smetalo bi im da 20% kupaca da jos 2000e za vazdusno? Ili ne umeju da ga prilagode manjim automobilima, cak mozda i da bude dovoljno pouzdano da bi se stavljalo u toliki broj automobila. Ako stave vazdusno, ne mogu da stave i ostalo sto sada nude, kojom logikom?
Takodje, koliko godina svi nude panoramu u svim mogucim klasama(primer su A klasa i A3), osim Bmw-a, a koliko vidim nema ni nova petica?
Ima tu jos stvari koje ne znam iz glave, ali vec ode pola sata na ovo, nemam jos pola da bacim na jedan post

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 Porsche Panamera
Heroj, kontam ja da si ti sad ko ranjeni lav jer pored ovakve petice niko osim taxista nece kupovati E klasu, ali nema razloga da ovako besmislene postove pises.
Ajde samo na brzinu da ti odgovorim.
Jeste, Cayenne ima dosta bolji enterijer od Macana jer pre svega ima mnogo vise masivnog metala unutra, a Panamera je mnogo vise kao Macan. Nova Panamera tek nema skoro nista od metala unutra, okrenuli su se da vise lice na ostatak konkurencije i cak izgubili deo sarma. Mada je svejedno dobar enterijer, daleko od toga da nije.
Ne kontam uopste sta si hteo reci sa udobnoscu GT-a i Panamere, gde je Panamera udobnije? GT je udobniji kako na 500m, tako na 500km, tako da ne kontam kakve to veze ima sa peticom, jednostavno Panamera nije idealan auto za duga putovanja za vecinu ljudi.
Kazes da Panamera ima bolja sedista, pa u kom filmu bre?
Bio sam u pravu i za motore, eto BMW 3l je kosacica, a Prosche 2.9 to je skroz OK.
Ove ostale besmislice sto si pisao o enterijeru i detaljima ne bih ni komentarisao, lepo otidji do BMW salona i Prosche salona, sedi u sedmicu (jer je 90% isti enterijer kao nova petica) i Panameru pa razmisli sta pises i govoris.
Ajde samo na brzinu da ti odgovorim.
Jeste, Cayenne ima dosta bolji enterijer od Macana jer pre svega ima mnogo vise masivnog metala unutra, a Panamera je mnogo vise kao Macan. Nova Panamera tek nema skoro nista od metala unutra, okrenuli su se da vise lice na ostatak konkurencije i cak izgubili deo sarma. Mada je svejedno dobar enterijer, daleko od toga da nije.
Ne kontam uopste sta si hteo reci sa udobnoscu GT-a i Panamere, gde je Panamera udobnije? GT je udobniji kako na 500m, tako na 500km, tako da ne kontam kakve to veze ima sa peticom, jednostavno Panamera nije idealan auto za duga putovanja za vecinu ljudi.
Kazes da Panamera ima bolja sedista, pa u kom filmu bre?
Bio sam u pravu i za motore, eto BMW 3l je kosacica, a Prosche 2.9 to je skroz OK.
Ove ostale besmislice sto si pisao o enterijeru i detaljima ne bih ni komentarisao, lepo otidji do BMW salona i Prosche salona, sedi u sedmicu (jer je 90% isti enterijer kao nova petica) i Panameru pa razmisli sta pises i govoris.
Re: 2017 Porsche Panamera
Ubedili ste me. Sledeći auto će mi biti M550i... posebno ako bude držao cenu kao 50i, godinu dana star će biti prava stvar 

Re: 2017 Porsche Panamera
Goblin
Mercedes ABC i MBC.
Sent from my m2 using Tapatalk
Mercedes ABC i MBC.
Sent from my m2 using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2017 Porsche Panamera
Heroj objasnio, nego neki izgube kompas kada na pomen bmwa, pa mesaju babe i zabe 

Re: 2017 Porsche Panamera
Laki, prvo valjda ti da odes da sednes u bilo koji od tih automobila, ipak ti kupujes 
Sto se taksista tice, pa oni su uvek kupovali najbolje i najkvalitetnije automobile u klasi, ne vidim kako to u tvojoj glavi ima negativnu konotaciju?
Ali te razumem, kada posle 7 godina, Bmw izbaci ovakav fail od restyle-a, nije ni cudno da sve vidis naopacke
Ne znam samo da li da mi laska kada mi undisputed sampion besmislenih postova u poslednjih nedelju dana, kaze da pisem besmislene postove ili da mi smeta sto me hvali...
Ne, primer sa 3.0 motorom u M3 sam dao kao primer dobrog marketinga, ne skreci pricu na nesto drugo.
Eno i Alfa stavila 2.9, ali su pokidali sa istim, ne samo zbog 90ks vise od M3-ke, vec sam zvuk motora, koji sabija.
A vidim ja lici mi Panamerin enterijer na nesto, kada ono preslikan Macan! Hvala Laki, mucilo me nocima.
Na koji ostatak konkurencije to Panamera lici, 'leba ti?
Ne, nevezano za gt, rekao si da je Panamera sigurno komforniji i udobniji auto od petice, cak i ako se sedi na podu, a onda posle 3 recenice napisao kako je problem put od par sati i da tu pokaze svoje mane, da je neudoban. Pa ako je auto koji je udobniji od petice, neudoban, koja je kazna onda voziti se u petici?
Floyde, nemoj, ne znam hoces li izdrzati taj nivo premiuma u novoj petici, posto je kako Laki kaze, "ogroman korak u odnosu na proslu".
Ostalo nisu besmislice, vec poredjenja na tvom nivou, a par Boga mi jako iznad tog nivoa i skroz na mestu, poput AS i panorame.

Sto se taksista tice, pa oni su uvek kupovali najbolje i najkvalitetnije automobile u klasi, ne vidim kako to u tvojoj glavi ima negativnu konotaciju?
Ali te razumem, kada posle 7 godina, Bmw izbaci ovakav fail od restyle-a, nije ni cudno da sve vidis naopacke

Ne znam samo da li da mi laska kada mi undisputed sampion besmislenih postova u poslednjih nedelju dana, kaze da pisem besmislene postove ili da mi smeta sto me hvali...

Ne, primer sa 3.0 motorom u M3 sam dao kao primer dobrog marketinga, ne skreci pricu na nesto drugo.
Eno i Alfa stavila 2.9, ali su pokidali sa istim, ne samo zbog 90ks vise od M3-ke, vec sam zvuk motora, koji sabija.
A vidim ja lici mi Panamerin enterijer na nesto, kada ono preslikan Macan! Hvala Laki, mucilo me nocima.
Na koji ostatak konkurencije to Panamera lici, 'leba ti?
Ne, nevezano za gt, rekao si da je Panamera sigurno komforniji i udobniji auto od petice, cak i ako se sedi na podu, a onda posle 3 recenice napisao kako je problem put od par sati i da tu pokaze svoje mane, da je neudoban. Pa ako je auto koji je udobniji od petice, neudoban, koja je kazna onda voziti se u petici?
Floyde, nemoj, ne znam hoces li izdrzati taj nivo premiuma u novoj petici, posto je kako Laki kaze, "ogroman korak u odnosu na proslu".
Ostalo nisu besmislice, vec poredjenja na tvom nivou, a par Boga mi jako iznad tog nivoa i skroz na mestu, poput AS i panorame.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 Porsche Panamera
Koji konkretno aktuelni model Mercedes nudi takvo podesavanje ogibljenja sa mogucnoscu menjanja klirensa i automatskim prilagodjavanjem uslovima puta i nacinu voznje... a da u svom sistemu ne podrazumeva vazdusno ogibljenje?HKS napisao:Goblin
Mercedes ABC i MBC.
Sent from my m2 using Tapatalk
Ne mora Mercedes (nego njegove sisteme si pomenuo), bilo koji model?
Poslednja izmena od goblin u 16 Okt 2016, 23:25, izmenjeno 1 put ukupno.