Akumulatori
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Resetuje se kad ostane neko krace vreme bez napajanja.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Saša
- Postovi: 14221
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
Ima, meni se to dešavalo zimus. To znači da je akumulator poluprazan ili je oslabio, odnosno da ako se posle dobrog punjenja stanje ne popravi/vrati na normalu - ne gine ti zamena.samo polako napisao:Ako se resetuje sat na bordu jel to ima neke veze sa akumulatorom?
@Stjepa
Insistiraj da ti daju novi akumulator (da li oni ili uvoznik, svejedno) i ne popuštaj.
TT
Re: Akumulatori
To bih i ja voleo. Dali ću uspeti, videćemo.
Nego mi smešno "pošto nisu dve susedne ćelije ne verujem da će uvažiti reklamaciju". Baš meni pravi razliku dali su I i V ili II i III bez elektrolita i ne kapiram kako to treba da tangira niti mene niti garanciju, pa zato pitah dali neko ima iskustva.
Nego mi smešno "pošto nisu dve susedne ćelije ne verujem da će uvažiti reklamaciju". Baš meni pravi razliku dali su I i V ili II i III bez elektrolita i ne kapiram kako to treba da tangira niti mene niti garanciju, pa zato pitah dali neko ima iskustva.
Re: Akumulatori
Posle punih 6 i po godina, oprostio sam se od akumulatora, kupljenog par meseci po kupovini Golfa...Lepo je isluzio, bez garaze, Bosch S4 74Ah udarne snage 680A, bez odrzavanja i cepova, Made in Spain. Samo je stao, resetovao sat i nije vise palio, bez najave. Sve u svemu, prezadovoljan sam bio sa njim.
Uhvatili su me praznici, ali sam nasao na par mesta i uzeo u radnji koja se time uglavnom i bavi, a ima i servis za akumulatore. Prethodno je probao da napuni postojeci Bosch, ceo dan ga punio, ali nije nista moglo, najvise je dobacio do 4,4V...
Uzet je Vesna Premium 75Ah, udarne snage na papiru 720A, bez odrzavanja i cepova, sa magicnim okom, 32 meseca garancije. Kada je uzeo da izmeri udarnu snagu, pokazalo je 811A, sto njega ne cudi i zato mi ga je i predlozio i kaze mahom se ovaj model izvozi u EU, najvise u Francusku. Sad nema cepove i ima magicno oko (po meni vise marketing).
Cena 9.800 din., minus stari 800 i originalni sa Golfa koji je bio isto gotov i stajao bezveze jos 800, sve u svemu 8.200. Servis je kod tog prodavca.
Ova Vesna je, koliko ukapirah, sada modernizovana, ovo je njena najvisa klasa, koja je u rangu sa Toplinim modelom Top, samo nesto jeftinija i 4 meseca manje garancije. Sada je Vesna pod kapom slovenaca, sa novim masinama.
Od ostalih znam da sam mogao da nadjem negde Vartu oko 12.000+/- verovatno, a u Metrou je vidjen i najjeftiniji Biloxxi- 74Ah, 680A, 25 meseci garancije, 5.500din.- sada ga pravi JP Madjarska, a ne Monbat kao ranije. Pored njega je stajao Bosch S4 istog kapaciteta i snage, 10.600, ceski, uvoz 2014.godina...
Pa neka traje neku godinicu...
Uhvatili su me praznici, ali sam nasao na par mesta i uzeo u radnji koja se time uglavnom i bavi, a ima i servis za akumulatore. Prethodno je probao da napuni postojeci Bosch, ceo dan ga punio, ali nije nista moglo, najvise je dobacio do 4,4V...
Uzet je Vesna Premium 75Ah, udarne snage na papiru 720A, bez odrzavanja i cepova, sa magicnim okom, 32 meseca garancije. Kada je uzeo da izmeri udarnu snagu, pokazalo je 811A, sto njega ne cudi i zato mi ga je i predlozio i kaze mahom se ovaj model izvozi u EU, najvise u Francusku. Sad nema cepove i ima magicno oko (po meni vise marketing).
Cena 9.800 din., minus stari 800 i originalni sa Golfa koji je bio isto gotov i stajao bezveze jos 800, sve u svemu 8.200. Servis je kod tog prodavca.
Ova Vesna je, koliko ukapirah, sada modernizovana, ovo je njena najvisa klasa, koja je u rangu sa Toplinim modelom Top, samo nesto jeftinija i 4 meseca manje garancije. Sada je Vesna pod kapom slovenaca, sa novim masinama.
Od ostalih znam da sam mogao da nadjem negde Vartu oko 12.000+/- verovatno, a u Metrou je vidjen i najjeftiniji Biloxxi- 74Ah, 680A, 25 meseci garancije, 5.500din.- sada ga pravi JP Madjarska, a ne Monbat kao ranije. Pored njega je stajao Bosch S4 istog kapaciteta i snage, 10.600, ceski, uvoz 2014.godina...
Pa neka traje neku godinicu...
Re: Akumulatori
Da javim epilog.Saša napisao:Insistiraj da ti daju novi akumulator (da li oni ili uvoznik, svejedno) i ne popuštaj.
Uvoznik je uvažio reklamaciju i neispravan akumulator zamenio novim.

P.S. Na prodaju nov Topla akumulator 12v55Ah D+
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Akumulatori
Da vas pitam... kako funkcioniše ono oko na akumulatoru. Rekoše mi danas u servisu da je pri kraju. 

Širim haos!
Re: Akumulatori
Mislis na ono zelene boje?
Re: Akumulatori
Ako je zelene boje onda je "zdrav"
Što se zelena više muti i vuče ka crnoj to je aku na izmaku.
M.m. ne znam kolike snage tvoj auto koristi aku, ali ako rešiš da menjaš i odgovara ti 55Ah javi se da se dogovorimo za cenu.
Ozbiljno. Ovaj nov što sam dobio mi je sad višak.
Što se zelena više muti i vuče ka crnoj to je aku na izmaku.
M.m. ne znam kolike snage tvoj auto koristi aku, ali ako rešiš da menjaš i odgovara ti 55Ah javi se da se dogovorimo za cenu.

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Akumulatori
Posto sam skorije imao problema sa akumulatorom i nekako uspeo da se snadjem sa kablovima za paljenje tako sto sam ih pozajmio od dobrih ljudi, resio sam da nabavim i za sebe, a takvu ideju sam imao i ranije. Kao prvo, video sam da su u prodaji uglavnom kineski sa debelim kablom na oko, odnosno izolacijom, ali malim presekom zice, kao i primamljivom cenom. Posto vozim sada dizela, malo sam se raspitao koji presek je potreban, sta je najsigurnije i slicno.
Zato sam napravio kablove u sopstvenoj reziji. Kablovi su duzine po 3m, presek zice je 25mm2, uzeo sam nasu domacu proizvodnju- Fabrika kablova Zajecar. Stipaljke su kupljene u Wobyhausu. Kostalo me je sve ukupno skuplje od kineskih, kabal 2100 (6m), stipaljke 470 (4 kom.) din.
Sve u svemu deluje pod rukama i kvalitetno i tesko, a izgleda ovako:



Zato sam napravio kablove u sopstvenoj reziji. Kablovi su duzine po 3m, presek zice je 25mm2, uzeo sam nasu domacu proizvodnju- Fabrika kablova Zajecar. Stipaljke su kupljene u Wobyhausu. Kostalo me je sve ukupno skuplje od kineskih, kabal 2100 (6m), stipaljke 470 (4 kom.) din.
Sve u svemu deluje pod rukama i kvalitetno i tesko, a izgleda ovako:



- Kuzmanovic
- Postovi: 15272
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Akumulatori
Pametan potez, svaka cast. 
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13310
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
Cale je uzeo na pumpi te kablove, ako sam dobro skontao cenu na mol-u dve i nesto iljade novih dinara. Uvek se zbunim pri kopcanju
u poslednjih godinu dana sam ortaku zajmio struju za peugeot 307, cak je i mene koji sam tolerantan poceo taj auto da nervira. Bagovi sa elektronikom su redovna pojava a nije presao ni 100k km.
Sent from my LG-H440n

Sent from my LG-H440n
- LukaMaletin
- Postovi: 1424
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
Ja imam dedine od tamica. Strasne stvari , jednom prilikom sam palio neku zafiru u outletu u indjiji. Covek kad je izvadio svoje kablove , kao zice od slusalica
ja reko sklanjaj to , gledaj pravu stvar
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15272
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Akumulatori
Takve i ortak ima, kamionske neke. Nema greske sa takvim kablovima. 
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sent from my SM-G900F using Tapatalk