Ratna tehnika
Re: Ratna tehnika
Znaju i jedni i drugi dovoljno, ne moraju da imaju te avione. Takođe ni jedni ni drugi ne izvoze najbolje što imaju. Postoje jedne verzije za izvoz, a posebne spravice za internu upotrebu.
Tapatalk
Tapatalk
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ratna tehnika
Verovatno da je tako ... ali nema pravog znanja dok ga ti ne provozaš (i to ne na kratko već baš da letiš ogroman broj sati, prosto da se srodiš sa avionom) i naučiš sta sve može tj. gde je bolji od tvojih aviona a gde je gori.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Za Ruse ne znam ali mislim da je Amerima dopalo u ruke mnogo vise. Cak su uspeli i jednu Rusku podmornicu u jeku najveceg perioda hladnog rata koja je potonula sa nuklearnim torpedima i kompletnom posadom koja je pritom stradala da je izvuku na povrsinu sa dubine od skoro 5km. Evo nasao sam o tome na Wikiju pa ko hoce neka procita
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Azorian
http://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_submarine_K-129_(1960" onclick="window.open(this.href);return false;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Azorian
http://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_submarine_K-129_(1960" onclick="window.open(this.href);return false;)

-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
nidza napisao:Znaju i jedni i drugi dovoljno, ne moraju da imaju te avione. Takođe ni jedni ni drugi ne izvoze najbolje što imaju. Postoje jedne verzije za izvoz, a posebne spravice za internu upotrebu.
Tapatalk

Skoro svake godine se organizuju vazdusne "borbe" gde se uporedjuju borbeni avioni tako da ne moraju imati taj avion da bi znali sta mu je slaba tacka.. rezultati tih susreta se nekad saznaju tek par godina kasnije kao npr onaj kada su se borili Spanski Eurofighteri i F-22 gde su spanci dobro naguzili Amere. Jos bolji primer je susret Svaba sa Amerima Mig-29 vs F-18 gde su ih svabovi rasturili..maxer napisao:Što znači da su praktično isprobali i do tančina analizirali gde su mu mane i kako se boriti protiv njega ako dođe do bliske vazdušne borbe (mala šansa, pošto se sve završava raketama velikog dometa).
Nisu Ameri glupi.
Pitanje je da li su i Rusi imali priliku da nabave neki Američki borbenii avion (preno neke treće zemlje)?

- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ratna tehnika
Ne slažem se sa tvojim mišljenjem ali dobro ... nema razloga da se sada preganjamo oko toga.
Što se ovih "borbi" tiče ... to je isključivo NATO sastav ili u tome učestvuju i Rusi (ili neke druge zemlje koje poseduju Ruske avione) ?
@BAJKER
Hvala za linkove, biloje interesantno pročitati ovo.
Jedinstven primer koji pokazuje koliko je jedna strana spremna da utroši novca i truda da bi se dokopala vrhunskih vojnih podataka o drugoj strani.
Što se ovih "borbi" tiče ... to je isključivo NATO sastav ili u tome učestvuju i Rusi (ili neke druge zemlje koje poseduju Ruske avione) ?
@BAJKER
Hvala za linkove, biloje interesantno pročitati ovo.
Jedinstven primer koji pokazuje koliko je jedna strana spremna da utroši novca i truda da bi se dokopala vrhunskih vojnih podataka o drugoj strani.
Poslednja izmena od maxer u 27 Mar 2013, 22:03, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Rusi retko ucestvuju ali zato uvek bude neka zemlja koja koristi rusku tehniku...mada treba uzeti u obzir to da Rusi (ameri) ne prodaju najmoderniju tehniku drugim zemljama...npr novi T-50 ce se dosta razlikovati za indijce, nece biti isporucen sa novim motorima koje Rusi razvijaju i indijci ce morati sami da budze elektroniku..
testiranje izdrzljivosti mosta, Cehoslovacka 1970...

testiranje izdrzljivosti mosta, Cehoslovacka 1970...

Re: Ratna tehnika
T55
Tapatalk HD

Tapatalk HD
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Bio na T-55 u JNA 90/91 
Evo malo lijepih fotkica
http://englishrussia.com/2011/12/07/the ... ollection/

Evo malo lijepih fotkica

http://englishrussia.com/2011/12/07/the ... ollection/

-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Postavljao sam ranije slike Poljskih 29-ki slikanih iz spartana a evo ga i video
http://www.youtube.com/watch?v=c9VWyFf81OA
Startovanje motora svapskog Tigar tenka....jbt kakav zvuk
http://www.youtube.com/watch?v=ROnb5ouBjNc
http://www.youtube.com/watch?v=c9VWyFf81OA
Startovanje motora svapskog Tigar tenka....jbt kakav zvuk
http://www.youtube.com/watch?v=ROnb5ouBjNc
Re: Ratna tehnika
Nije mi baš jasno kako je motor upaljen? Izgleda kao da kurbla nije direktno okretala motor (to uopšte ne bi bilo lako s obzirom na zapreminu), već je ili njenim okretanjem pravljena i akumulirana struja, ili (što je verovatnije) ubrzavan neki zamajac koji je posle pokrenuo motor.
Kada je vozač dodao jači gas i tenk prebacio u višu brzinu, delovalo je kao da je u pitanju neki loš automatik?
Kada je vozač dodao jači gas i tenk prebacio u višu brzinu, delovalo je kao da je u pitanju neki loš automatik?

Ђенерал Јанковић
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Ratna tehnika
Preko zamajca koji je otkacen od motora rucno ga lik zavergla i onda mislim vozac ukupluje sa motorom i tako startuje. Mi smo tenkove T-55 mogli da upalimo i bez akumulatora samo je bio potreban jedan zahtev da ispuni a to je da su mu boce sa vazduhom od 300bari napunjene i nema problema ako sve radi kako treba upalice kao mina. Ruja je to 


-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ratna tehnika
Mislim da Tigar ima automatski menjac....snork napisao:Nije mi baš jasno kako je motor upaljen? Izgleda kao da kurbla nije direktno okretala motor (to uopšte ne bi bilo lako s obzirom na zapreminu), već je ili njenim okretanjem pravljena i akumulirana struja, ili (što je verovatnije) ubrzavan neki zamajac koji je posle pokrenuo motor.
Kada je vozač dodao jači gas i tenk prebacio u višu brzinu, delovalo je kao da je u pitanju neki loš automatik?

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Ratna tehnika
Ko Formula 1BAJKER napisao:a to je da su mu boce sa vazduhom od 300bari napunjene i nema problema ako sve radi kako treba upalice kao mina. Ruja je to

DSGHeineken napisao:
Mislim da Tigar ima automatski menjac....

"Another new feature was the Maybach-Olvar hydraulically-controlled semi-automatic pre-selector gearbox. The extreme weight of the tank also required a new steering system. The clutch-and-brake system, typical for lighter vehicles, was retained only for emergencies. Normally, steering depended on a double differential, Henschel's development of the British Merritt-Brown system.[8] The vehicle had an eight-speed gearbox, and the steering offered two fixed radii of turns on each gear, thus Tiger had sixteen different radii of turn. In first gear, at a speed of a few km/h, the minimal turning radius was 3.44 meters (11.28 ft). In neutral gear, the tracks could be turned in opposite directions, so the Tiger I pivoted in place.[8] There was an actual steering wheel and the steering system was easy to use and ahead of its time.[8]"
Izvor: Wikipedia
Šalu na stranu, to su bili tenkovi.
Širim haos!
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Ratna tehnika
Ima li ko knjigu majora Goldia Hauna "A-10s over Kosovo" gde opisuje kako ga je pogodila strela iznad Kosova i kako je jedva sletio u Skopje. Veoma zanimljiva knjiga sa dosta fotografija i detalja, među ostalim i opisuje neuspeli napad na Giraffe radar u Crnoj Gori.
Dakle, u pitanju je A-10 sa brojem 967, pogođen u desni motor. Evo fotografije nakon sletanja u Skopju iz njegove knjige:

..i nakon popravke desnog motora u Skopju:

..i evo još svedočenje o pogađanju i sletanju u Skopje iz njegove knjige:
“Lynx 11, copy. One is just west of G-Town climbing . . . OK!
I just got hit! I’m turning to the south.” I never saw what hit
me. As I looked up to find Andy, I felt an incredible jolt to the
aircraft on the right side. The nose tried to roll off to the right,
and I had to put in full left rudder to keep her from flipping
over. I was struggling at this point just to keep the jet flying.
I am trailing you. I need you to 90 right.” I asked Andy where he
was and he informed me he was southwest of Gnjilane at
16,000 feet. I’m headed towards Skopje. I’ve got the right engine
. . . looks like the whole engine cowling got hit . . . and I’ve got
no right hydraulics. I’ve got a wingman with me, and I’m
headed towards Skopje. Currently I’m about five miles from
the border.” OK, I feel fairly confident that I’ll make it across
the border, not sure if I can land. I figured even if the left engine quit, I could still
glide to Macedonia. The tower at Skopje was very helpful, diverting two heavy
aircraft on approach as I started my teardrop turn to final.
Dakle, u pitanju je A-10 sa brojem 967, pogođen u desni motor. Evo fotografije nakon sletanja u Skopju iz njegove knjige:

..i nakon popravke desnog motora u Skopju:

..i evo još svedočenje o pogađanju i sletanju u Skopje iz njegove knjige:
“Lynx 11, copy. One is just west of G-Town climbing . . . OK!
I just got hit! I’m turning to the south.” I never saw what hit
me. As I looked up to find Andy, I felt an incredible jolt to the
aircraft on the right side. The nose tried to roll off to the right,
and I had to put in full left rudder to keep her from flipping
over. I was struggling at this point just to keep the jet flying.
I am trailing you. I need you to 90 right.” I asked Andy where he
was and he informed me he was southwest of Gnjilane at
16,000 feet. I’m headed towards Skopje. I’ve got the right engine
. . . looks like the whole engine cowling got hit . . . and I’ve got
no right hydraulics. I’ve got a wingman with me, and I’m
headed towards Skopje. Currently I’m about five miles from
the border.” OK, I feel fairly confident that I’ll make it across
the border, not sure if I can land. I figured even if the left engine quit, I could still
glide to Macedonia. The tower at Skopje was very helpful, diverting two heavy
aircraft on approach as I started my teardrop turn to final.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Ratna tehnika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


