Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
E jbg. Nije ti baš trebalo al ako je za utehu bar si u celom lancu najbolje prošao. Što se procedure tiče i ja sam za izveštaj čekao 3 nedelje. Za to vreme sam angažovao veštaka koji je uradio procenu štete i tim dokumentom smo izašli pred osiguranje ovog što me zveknuo. Naravno oni su na osnovu istog dokumenta dali svoju (realniju) procenu koju su mi i isplatili.
Pošto je kod mene šteta bila veća išla je i nadoknada za pretpljen strah,ne znam koliko kod tebe ima prostora za to.
Inače slažem se s Mićom,delim isto iskustvo s Triglavom.
Pošto je kod mene šteta bila veća išla je i nadoknada za pretpljen strah,ne znam koliko kod tebe ima prostora za to.
Inače slažem se s Mićom,delim isto iskustvo s Triglavom.
Re: Ne brže od života!
Tvoj je izbor da li zelis da ti oni popravljaju ili ces da uzmes novac, gledam fotke sada, gore je kod tebe a i delovi za hondu su skuplji, naveo sam ti moju cifru cisto da imas neki reper sta da ocekujes.
Послато са GT-I8190
Послато са GT-I8190
Re: Ne brže od života!
Ja se izvinjavam sto ulecem, ali je*em ti tu Hondu i otpade, ako traze 150eur za polovan branik, na 10 god starom autu
Pa ja to ne bih vozio bez kaska.

Pa ja to ne bih vozio bez kaska.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13567
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Zapisnik se dize u Ustanickoj i tamo pise ko je kriv, ja kad sam dizao odmah kazu da li si kriv i koliko. Tek onda se ide u osiguranje krivca
Re: Ne brže od života!
Poslednji auto, bez obzira na tragove kočenja, ako nije pipnuo Audi nema ništa sa nesrećom. Ne bih sudio unapred.
Možda je samo pitao čoveka da li je sve OK. Ako jeste, nije bilo razloga da ostaje jer je situacija čista.
Tapatalk
Možda je samo pitao čoveka da li je sve OK. Ako jeste, nije bilo razloga da ostaje jer je situacija čista.
Tapatalk
Re: Ne brže od života!
ja sam podigao u savskoj, i to je bitno da trojke zna, to se placa i mora da prilozi uplatnicu i taj trosak da mu osiguranje isplati.mislim da je oko 1500 dinaraGrujic napisao:Zapisnik se dize u Ustanickoj i tamo pise ko je kriv,
Re: Ne brže od života!
Nema na čemu Trojke! 

Re: Ne brže od života!
Vrednost auta, pa i delova na njemu se amortizuje protokom vremena. Za to godiste, auto je amortizovan potpuno i vredi oko 10%, tako da ako dobijes 10% cene novog branika to je to.
Nijedno osiguranje nigde na planeti nece isplatiti polovan slomljeni deo po ceno novog, pa to ne treba ocekivati.
Procenu mozes odmah da uradis u svom osiguranju, time mozes i procenitelja iz osiguranja koje ce isplatiti stetu da uveris da znas o kojim ostecenjima se zvanicno radi.
Ne smes nista da taknes dok se ne proceni steta, nikako ne sme da se skida, popravlja ili auto vidi servis. Automatski gubis pravo na naknadu stete ako bilo sta promenis od trenutka nastanka stete do zapisnika.
Najbolje je da ne vozis auto, odmah na procenu.
Zapisnik policije nije presuda ko je krivac, ali je nepisano pravilo da onaj ko je prvi zabelezen u zapisniku bude indikovan od policije kao moguci krivac.
Osiguranje moze da nadoknadi stetu u novcu ili usluzi popravke. Treba obratiti paznju i na procenjenu vrednost popravke, ako je preko nekog iznosa moze lako da se dogodi da se proglasi otpis vozila i totalna steta. Tj da je vozilo za otpad kao preskupo za popraviti, a ti dobijas novcanu naknadu.
Od svih opcija, najpovoljnija je da dobijes novac, pa u svojoj reziji popravis.
Polovni branik ne bi trebalo da je vise od reda 20-50 evra, barem toliko je za tipicna evropska vozila te klase.
Ne znam za Civic, koliko je redak auto kod nas i koliko se tesko nalaze delovi, od toga najvise zavisi cena.
Osiguranje ce verovatno pokusati da minimizuje trosak, da ponudi pola normalne cene i nekakav sporazum. Dobro odmeri troskove i ako se uklapas prihvati novac a izbegavaj sudjenje kao proces naplate jer to traje godinama a dok traje ne mozes da popravljas auto njihovim novcem.
Ako izgubis, sitno tipa 100nak evra u odnosu na stvarni trosak popravke mislim da ne vredi vremena i zivaca isterivanje pravde sa advokatima osiguranja.
Iz ranije prakse, nesto ne verujem da se bitno promenilo nabolje.
Vazno je da nisi povredjen, a ni auti nisu nesto stradali sudeci po slikama.
savet- pre bilo kakve akcije naplate od osiguranja skini sa neta Opsta pravila tog konkretnog osiguranja i dobro prostudiraj pravni tekst, da se pripremis za pregovore sa procenuteljem i daljom administracijom.
Nijedno osiguranje nigde na planeti nece isplatiti polovan slomljeni deo po ceno novog, pa to ne treba ocekivati.
Procenu mozes odmah da uradis u svom osiguranju, time mozes i procenitelja iz osiguranja koje ce isplatiti stetu da uveris da znas o kojim ostecenjima se zvanicno radi.
Ne smes nista da taknes dok se ne proceni steta, nikako ne sme da se skida, popravlja ili auto vidi servis. Automatski gubis pravo na naknadu stete ako bilo sta promenis od trenutka nastanka stete do zapisnika.
Najbolje je da ne vozis auto, odmah na procenu.
Zapisnik policije nije presuda ko je krivac, ali je nepisano pravilo da onaj ko je prvi zabelezen u zapisniku bude indikovan od policije kao moguci krivac.
Osiguranje moze da nadoknadi stetu u novcu ili usluzi popravke. Treba obratiti paznju i na procenjenu vrednost popravke, ako je preko nekog iznosa moze lako da se dogodi da se proglasi otpis vozila i totalna steta. Tj da je vozilo za otpad kao preskupo za popraviti, a ti dobijas novcanu naknadu.
Od svih opcija, najpovoljnija je da dobijes novac, pa u svojoj reziji popravis.
Polovni branik ne bi trebalo da je vise od reda 20-50 evra, barem toliko je za tipicna evropska vozila te klase.
Ne znam za Civic, koliko je redak auto kod nas i koliko se tesko nalaze delovi, od toga najvise zavisi cena.
Osiguranje ce verovatno pokusati da minimizuje trosak, da ponudi pola normalne cene i nekakav sporazum. Dobro odmeri troskove i ako se uklapas prihvati novac a izbegavaj sudjenje kao proces naplate jer to traje godinama a dok traje ne mozes da popravljas auto njihovim novcem.
Ako izgubis, sitno tipa 100nak evra u odnosu na stvarni trosak popravke mislim da ne vredi vremena i zivaca isterivanje pravde sa advokatima osiguranja.
Iz ranije prakse, nesto ne verujem da se bitno promenilo nabolje.
Vazno je da nisi povredjen, a ni auti nisu nesto stradali sudeci po slikama.
savet- pre bilo kakve akcije naplate od osiguranja skini sa neta Opsta pravila tog konkretnog osiguranja i dobro prostudiraj pravni tekst, da se pripremis za pregovore sa procenuteljem i daljom administracijom.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Jos ce ispasti da je trebao da glumi trzajnu povredu vrata, da povrati i uzme 1000€ od osiguranja
Trojanac, dobro se raspitaj koliku i kakvu stetu pokriva osiguranje: polovan citav i ofarban branik, nov branik, reparacija tvog. Ovo je slicno kao kad sam pitao za kasko gde je granica za novo i popravku - odgocor je bio da zavisi od osiguravajuce kuce.

Trojanac, dobro se raspitaj koliku i kakvu stetu pokriva osiguranje: polovan citav i ofarban branik, nov branik, reparacija tvog. Ovo je slicno kao kad sam pitao za kasko gde je granica za novo i popravku - odgocor je bio da zavisi od osiguravajuce kuce.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Jbg Trojke, baš mi je krivo zbog tvoje loše sreće. Nadam se da ćeš uspeti to da naplatiš kako dolikuje i središ auto po ps-u.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32208
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Prvo da vidim koje je osiguranje pa ću dalje. Sad ovako ne vredi pričati napamet, a najmanji problem da ide Paja samnom.
From HTC wia TT

From HTC wia TT
Posetite www.garaza.rs !
- Cp6uH
- Postovi: 1155
- Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
- Garaža: Toyota Corolla TSn
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Drugar kad ga je spucao na semaforu auto u gepek (8 god star auto) na metalne delove ide amortizacija tj. učešće prilikom popravke ako hoćeš nov, plastični idu novi bez obzira koliko je star
- srdjanyo
- Postovi: 3507
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
E,baš šteta za Hondu.
Imao sam identičnu situaciju kao ti.Bili smo na semaforu,u trenutku sudara sijalo je zeleno.Pijani balvan je sa E klasom udario Oktaviju A5, a ona mene.Ispred mene je auto već otišao.Vizuelno,ništa strašno,ali kasnije se ispostavilo da je poprilična šteta,barem po cifri.Oktavija se zagužvala i spreda i zguza,a Mečka ništa,samo malo branik.
Na kraju je taj balvan podmetnuo nekog svog da duva umesto njega da mu ne uzmu dozvolu,uglavnom mafijaška posla.Da skratim.
Posle 10 dana otišao po zapisnik,platio da ga preuzmem,otišao u njegovu osig.kuću,tamo su.slikali Fabiju.Odmah su mi predložili 2 servisa kojima oni plaćaju da rade limariju na starijim kolima.Tako je i bilo.Otišao,zakazao,ljudi odradili za 5 dana.Ceh cca 28000 RSD.Posle sam reklamirao da mi ne radi indikator otvorenih gepek vrata i motor koji izbacuje vrata,to su novo montirali.Sve ukupno je tada izašlo 36000 RSD.
Ostaje žal što nismo balvana reketirali za po 200€ na licu mesta što nas je pijan udario.
Imao sam identičnu situaciju kao ti.Bili smo na semaforu,u trenutku sudara sijalo je zeleno.Pijani balvan je sa E klasom udario Oktaviju A5, a ona mene.Ispred mene je auto već otišao.Vizuelno,ništa strašno,ali kasnije se ispostavilo da je poprilična šteta,barem po cifri.Oktavija se zagužvala i spreda i zguza,a Mečka ništa,samo malo branik.
Na kraju je taj balvan podmetnuo nekog svog da duva umesto njega da mu ne uzmu dozvolu,uglavnom mafijaška posla.Da skratim.
Posle 10 dana otišao po zapisnik,platio da ga preuzmem,otišao u njegovu osig.kuću,tamo su.slikali Fabiju.Odmah su mi predložili 2 servisa kojima oni plaćaju da rade limariju na starijim kolima.Tako je i bilo.Otišao,zakazao,ljudi odradili za 5 dana.Ceh cca 28000 RSD.Posle sam reklamirao da mi ne radi indikator otvorenih gepek vrata i motor koji izbacuje vrata,to su novo montirali.Sve ukupno je tada izašlo 36000 RSD.
Ostaje žal što nismo balvana reketirali za po 200€ na licu mesta što nas je pijan udario.
Re: Ne brže od života!
Za moj auto nov prednji branik je recimo 50-60 evra, a polovan je i skupljitrojanac napisao:Ne znam koliko se kreću branici za Corollu, ali meni je Deki iz Karlovaca tražio 150e po braniku, pitao sam dvaput.

Obicno su za japance polovni delovi nekad cak skuplji od aftermarketa korejskih recimo... meni su za hladnjak trazili 70 evra - polovan koji stoji ko zna koliko dugo na nekoj rashodovanoj Corolli. Nov sam platio, pre vise od 5 godina, oko 90 evra.
Sacekaj sve to oko zapisnika i osiguranja, pa vidi sta ti je ciniti. Za polovne delove nemoj da nasedas oko cene, znaju da su to retki automobili i onda zdudaju cenu u nebo. Proveri po netu koje su cene i slicno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Tu pricu su i meni prodavali kad me je lik naguzio na pesackom, i naravno da nisam imao ucesca u popravci (nova peta vrata, branik i vezni lim)Cp6uH napisao:Drugar kad ga je spucao na semaforu auto u gepek (8 god star auto) na metalne delove ide amortizacija tj. učešće prilikom popravke ako hoćeš nov, plastični idu novi bez obzira koliko je star
Brzine idu u H-a !!!



