Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Ne vidim sličnost... Golf 2 je remek-delo mehanike i autoindustrije, a ovi Tupoljevi su uvek bili kante i sramota SSSR-a.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Pisao sam o Golfu dok nisam ni video da si ti pisao post, tako da nema nikakvog direktnog niti indirektnog peckanja tebe.
Poslednja izmena od starac vujadin u 26 Dec 2016, 12:39, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Vazduhoplovi
Avionom je upravljao iskusni pilot prve klase??? 3000 sati total??? Kod nas nema sanse da postanes kapetan sa tim naletom.
TU154 stoji gurnut u livadu ili ostavljen da se raspada na pomocnim platformama aerodroma sovjetskih vukoyebina na koje slecem.
Ocigledno da Rusko RV ne prihvata da putnicki avion bude strane proizvodnje.
Nije zahvalno pricati o uzroku nesrece bez ikakvih podataka, Cak ne mogu da nadjem ni meteo izvestaj u vreme poletanja.
Do kraja, verovatno ce i ovo ostati nedoreceno i pustice da padne u zaborav bas kao i nas slucaj "helikopter".
TU154 stoji gurnut u livadu ili ostavljen da se raspada na pomocnim platformama aerodroma sovjetskih vukoyebina na koje slecem.
Ocigledno da Rusko RV ne prihvata da putnicki avion bude strane proizvodnje.
Nije zahvalno pricati o uzroku nesrece bez ikakvih podataka, Cak ne mogu da nadjem ni meteo izvestaj u vreme poletanja.
Do kraja, verovatno ce i ovo ostati nedoreceno i pustice da padne u zaborav bas kao i nas slucaj "helikopter".
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Vecina Ruskih avioprevoznika ima zabranu EU da leti na teritoriji Evrope. Osim Aeroflota naravno, svi ovi manji i low cost ne mogu.(ako se lepo secam sto sam citao nesto odavno) Bas zato sto je odrzavanje, logistika i ostalo nula.
Re: Vazduhoplovi
Mislim da ce pre biti zbog sankcija.
Ima njihovih firmi i sa Boingom ili Busom.
Do Antalije su dolazili i sa 737 NG, 767, 747 (Transaero)
Normalno,ne znam kakvo im je odrzavanje ali im flota ni najmanje nije naivna.
Ima njihovih firmi i sa Boingom ili Busom.
Do Antalije su dolazili i sa 737 NG, 767, 747 (Transaero)
Normalno,ne znam kakvo im je odrzavanje ali im flota ni najmanje nije naivna.
Re: Vazduhoplovi
Lepo je procitati da i kod nas ima strogih pravilazuzazu napisao:Avionom je upravljao iskusni pilot prve klase??? 3000 sati total??? Kod nas nema sanse da postanes kapetan sa tim naletom.

Re: Vazduhoplovi
Zuazu dobio drugaricu kapetana 
Er Srbija dobila prvu ženu kapetana
http://rs.n1info.com/a217130/Biznis/Er- ... etana.html

Er Srbija dobila prvu ženu kapetana
http://rs.n1info.com/a217130/Biznis/Er- ... etana.html
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Tačno tako.Velja napisao:Fascinantno šta je uspeo... Ko god je imao priliku da leti tim sovjetskim putničkim avionima, ljubio je zemlju posle sletanja.
Sent from mTalk
Širim haos!
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Verovatno su i sankcije u pitanju ali ima dosta tih relativno manjih prevoznika koji imaju jako nizak safety rating i zbog toga ne mogu da lete. (barem sam tako ja cuo, ali verujem da je istina sto se tice safety ratinga bar).zuzazu napisao:Mislim da ce pre biti zbog sankcija.
Ima njihovih firmi i sa Boingom ili Busom.
Do Antalije su dolazili i sa 737 NG, 767, 747 (Transaero)
Normalno,ne znam kakvo im je odrzavanje ali im flota ni najmanje nije naivna.
Re: Vazduhoplovi
Šta fali "tupavku"... Ja sam leteo sa TU-134 i fenomenalan je osećaj bio. Ono, jest bučan ali realno leti baš dobro. Nisam se osećao nesigurnije nego u DC9 naprimer. Doduše AGX tupavce je održavao i leteo na njima ćale mog kuma pa možda zato...Velja napisao:Fascinantno šta je uspeo... Ko god je imao priliku da leti tim sovjetskim putničkim avionima, ljubio je zemlju posle sletanja.
Sent from my m2 note using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
ikac2000 napisao:Zuazu dobio drugaricu kapetana
Er Srbija dobila prvu ženu kapetana
http://rs.n1info.com/a217130/Biznis/Er- ... etana.html
Er Šustikla jos uvek nema ženskog kapetana odškolovanog u svojoj kući, kao svojevremeno JAT.
Žena je platila svoje početno školovanje u Vršcu.
Školovala se za prvog oficira u Montenegru, a za kapetana u WizzAir.
U Šustiklu je došla kao kapetan, tako da ovo nije školovanje u nacionalnom avioprevoziocu.
Oni su je kupili/angažovali/preuzeli, ali je nisu "dobili" onako kako se to iz teksta može zaključiti
Re: Vazduhoplovi
Naravno da ima. Ali nije ovo 19. vek, da se dešavaju stvari kao iz Gogoljevog "Revizora" (tip dođe u grad i predstavi se da je carski revizor, mesec dana se zeza, jede i pije na račun grada, jer ne postoji način da se brzo proveri ko je i šta je). Ne deluje mi verovatno da super-ozbiljna firma kao što je Suhoj zapošljava inženjere koji treba da rade na razvoju novog aviona, na osnovu komada papira koji nije proverila. Ako se tamo zaposlio neko ko nije dovoljno stručan, veća je šansa da ima regularnu diplomu, ali da je fakultet završio preko partijskih/rođačkih veza. I toga je Rusija puna, još više nego Srbija.methane.master napisao:Evo i ja ću da budem zapadni izvor. Lažnih diploma u Rusiji ima koliko hoćeš, svih struka. Podatak iz prve ruke.
Bilo kako bilo, meni slučaj liči na 1973. godinu i padanje nadzvučnog Tu-144 na aeromitingu u Parizu. Pre toga je svet bio oduševljen nadzvučnim transportom i najavljene su porudžbine iz desetina zemalja. Posle toga je sve palo u vodu, a jedini nadzvučni putnički avion će ostati francusko-britanski Concorde. Ukupno 14 komada (7 francuskih i 7 britanskih) koji će sledećih 30 godina prevoziti bogataše do Njujorka i poneke ekskluzivne destinacije, uz enormno visoke cene karata.
Činjenica je da novija M varijanta ima značajne izmene na krilima i upravljačkim površinama (i još mnoge druge) u odnosu na B-2 varijantu. Zvanično zbog smanjenja buke i potrošnje, a da li ima nešto vezano za bezbednost, teško da će neko javno priznati.maxer napisao:Ovaj avion očito ima neki konstrukcioni propust, koji se tokom vremena ispolji ali neverovatno je da to nisu uspeli da otklone![]()
Da, i na sajtu i TV isto. Preuzeli tekst iz zapadnih izvora, a bez navođenja konteksta... Kao kad bi napisali koliko je B737 palo u poslednjih 20 godina, bez navođenja činjenice da je to najčešći putnički avion na svetu. Tako isto i ovo za Tu-154... Tu su verovatno uračunali i sudar u Iranu, i onih nekoliko gruzijskih pogođenih "Strelama" prilikom prvog rata sa separatistima iz Osetije/Abhazije, i onaj sa poljskom delegacijom što je pokušao da sleti u Smolensk po totalnoj magli, itd, itd. A najvažnije od svega: ne piše u kojim zemljama su leteli i pali ti avioni (uglavnom najgore zemlje Azije i Afrike) i kako su održavani.maxer napisao:Rekoše na Radio Beogradu 1 da je za zadnjih 20 god. palo 17 ovih aviona i u smrt odnelo preko 1000 ljudi.
Meni su svi koje bih pitao pričali da su avioni ok, i da nisu uspeli da nađu neku vidljivu manu o odnosu na ekvivalentne zapadne avione. Poslednji info ove vrste sam dobio od sestre, negde oko 2010. godine. Čarter Beograd-Moskva, Авиакомпания Якутия sa sve kosookim stjuardesama, avion upravo Tu-154M. Detaljno sam je ispitao o avionu, kaže da je komfor i letenje bilo na nivou, uz jednu prednost koju je navela u odnosu na zapadne avione: prilikom sletanja, ne oseća se trenutak kada dodirne pistu i nema onog trešenja pri kretanju po zemlji. Potpuno glatko ide, kao i u vazduhu. Više za poređenje sa nekom finom Alfom, nego sa Golfom.Velja napisao:Fascinantno šta je uspeo... Ko god je imao priliku da leti tim sovjetskim putničkim avionima, ljubio je zemlju posle sletanja.

Lično nažalost nisam imao priliku da letim sovjetskim mašinama. Da imam novca i vremena, rado bih leteo do Pjongjanga iz Pekinga ili Vladivostoka, kompanijom Air Koryo. Avioni su Il-62. Druga, možda pristupačnija destinacija je Kuba. Cubana je ove avione povukla pre desetak godina, ali su umesto njih nabavili širokotrupne Il-96.
Slično kao onaj Poljak što je promašio pistu u Smolensku. Vojni pilot sa nekim malim naletom na tom tipu aviona.zuzazu napisao:Avionom je upravljao iskusni pilot prve klase??? 3000 sati total??? Kod nas nema sanse da postanes kapetan sa tim naletom.
Ђенерал Јанковић
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Rusija prizemljila sve "Tupoljeve-154" zbog pada aviona
Moskva -- Rusija je prizemljila sve avione "Tupoljev-154" dok ne utvrdi zašto avion sa 92 ljudi pao u Crno more u nedelju ujutro nakon poletanja iz Sočija prema Siriji.
Izvor: Tanjug utorak, 27.12.2016. | 09:07
Ruska agencija Interfaks je ovo objavila pozivajući se na neimenovani izvor, prenosi Rojters.
Izvor iz policije ruske agencije TAS S naveo je da je iz vode izvučena crna kutija sa podacima iz tog palog aviona ruskog Ministarstva odbrane "Tu-154".
"Uređaj za snimanje podataka o parametrima leta je izvučen iz vode. Avion sa crnom kutijom će uskoro krenuti iz Sočija ka Moskvi gde će je dešifrovati specijalisti Ministarstva odbrane", kazao je ovaj izvor.
TASS navodi da su noćas pronađena još tri tela žrtava u ostacima letelice, čime je broj pronađenih tela nezvanično porastao na 16 osoba.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1214441
Moskva -- Rusija je prizemljila sve avione "Tupoljev-154" dok ne utvrdi zašto avion sa 92 ljudi pao u Crno more u nedelju ujutro nakon poletanja iz Sočija prema Siriji.
Izvor: Tanjug utorak, 27.12.2016. | 09:07
Ruska agencija Interfaks je ovo objavila pozivajući se na neimenovani izvor, prenosi Rojters.
Izvor iz policije ruske agencije TAS S naveo je da je iz vode izvučena crna kutija sa podacima iz tog palog aviona ruskog Ministarstva odbrane "Tu-154".
"Uređaj za snimanje podataka o parametrima leta je izvučen iz vode. Avion sa crnom kutijom će uskoro krenuti iz Sočija ka Moskvi gde će je dešifrovati specijalisti Ministarstva odbrane", kazao je ovaj izvor.
TASS navodi da su noćas pronađena još tri tela žrtava u ostacima letelice, čime je broj pronađenih tela nezvanično porastao na 16 osoba.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1214441
Re: Vazduhoplovi
Šta ima sad da ih prizemljuju, kad ih možda ima još par komada u vojsci i to je sve. Aeroflot ih je koristio 40 godina, od 1969. do 2009. I manje privatne kompanije (npr. Jakutija koju sam pomenuo u prethodnoj poruci) su u međuvremenu prešle na Boinge i Airbuse.
Ja tipujem na ono što je rekao Zuzazu, da je krivo aerodromsko osoblje jer ga nije naprskalo anti-ice sredstvom. Verovatno su mislili, poleće iz toplog Sočija, nema potrebe. A kad se našao iznad mora, ko zna kakvi su ga lokalni vremenski uslovi dočekali. Ipak je sada kraj decembra.
Ja tipujem na ono što je rekao Zuzazu, da je krivo aerodromsko osoblje jer ga nije naprskalo anti-ice sredstvom. Verovatno su mislili, poleće iz toplog Sočija, nema potrebe. A kad se našao iznad mora, ko zna kakvi su ga lokalni vremenski uslovi dočekali. Ipak je sada kraj decembra.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
@snork
B2 model ima ispravljene sve konstrukcijske probleme sa krilima.
TU-154 i 154A imaju taj problem.
Koliko vidim, užurbano se vraćao na aerodrom. Neki izvori tvrde da su našli putnike sa pojasevima za spasavanje na sebi i da je moguće da je pokušao prinudno sletanje na vodu.
Konkretni primerak je dobro održavan i ima jako mali nalet... nešto smešno, 7000 časova.
Ovaj model ima smanjeni MTOW ali nije bio sad opterećen, da je otkazao neki motor, sigurno bi mogao da penje. Na radarskom zapisu se ipak vidi slabo penjanje, možda je zaleđivanje. Temperatura je bila +8c kad je poleteo.
Našli cu crne kutije, pa ćemo videti.
B2 model ima ispravljene sve konstrukcijske probleme sa krilima.
TU-154 i 154A imaju taj problem.
Koliko vidim, užurbano se vraćao na aerodrom. Neki izvori tvrde da su našli putnike sa pojasevima za spasavanje na sebi i da je moguće da je pokušao prinudno sletanje na vodu.
Konkretni primerak je dobro održavan i ima jako mali nalet... nešto smešno, 7000 časova.
Ovaj model ima smanjeni MTOW ali nije bio sad opterećen, da je otkazao neki motor, sigurno bi mogao da penje. Na radarskom zapisu se ipak vidi slabo penjanje, možda je zaleđivanje. Temperatura je bila +8c kad je poleteo.
Našli cu crne kutije, pa ćemo videti.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”