Dobro veče
Re: Dobro veče
Za mene je 100e, 100e, nebitno da li zaradjujem 500e mesecno ili 5.000e mesecno.
Sto ce reci kvar od 2000evra, bi me i vise iznervirao na autu od 20.000evra, jer bih njega percipirao kao auto koji mi nece zadavati probleme te prirode.....
Ovaj od 5000 je mozda jeftin, ali zna se zasto je jeftin, jer ga ceka skupo odrzavanje.
Sto ce reci kvar od 2000evra, bi me i vise iznervirao na autu od 20.000evra, jer bih njega percipirao kao auto koji mi nece zadavati probleme te prirode.....
Ovaj od 5000 je mozda jeftin, ali zna se zasto je jeftin, jer ga ceka skupo odrzavanje.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Dobro veče

+1Bax napisao: 17 Apr 2025, 11:13 Za mene je 100e, 100e, nebitno da li zaradjujem 500e mesecno ili 5.000e mesecno.
Sto ce reci kvar od 2000evra, bi me i vise iznervirao na autu od 20.000evra, jer bih njega percipirao kao auto koji mi nece zadavati probleme te prirode.....
Ovaj od 5000 je mozda jeftin, ali zna se zasto je jeftin, jer ga ceka skupo odrzavanje.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Dobro veče
U pravu je Kuzma.
MA jedinica skupa ali zato delovi za veliki i mali servis u zbiru koštaju manje nego prednji diskovi za bmw 3.
Svaki auto ima taj neki skup sklop koji potencijalno može da rikne, nije mi to razlog da se neki auto zaobilazi.
Remenica radilice 50e, za bmw 200e, i tako možemo u nedogled upoređivati.
Drugar mi skoro pričao za neki glup deo za volvo 160.000 dinara, nema iz kopije, to je što je.
MA jedinica skupa ali zato delovi za veliki i mali servis u zbiru koštaju manje nego prednji diskovi za bmw 3.
Svaki auto ima taj neki skup sklop koji potencijalno može da rikne, nije mi to razlog da se neki auto zaobilazi.
Remenica radilice 50e, za bmw 200e, i tako možemo u nedogled upoređivati.
Drugar mi skoro pričao za neki glup deo za volvo 160.000 dinara, nema iz kopije, to je što je.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15279
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Dobro veče
Vec vidim kako crkava u narednih mesec dana.Gaginh0 napisao:Sve si renivirao samo tu MA nisi

Sent from my SM-S901B using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 9584
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Dobro veče
Ja se molim svako jutro za DSG od kada je isti prevalio 200kkm, tako da znaš šta ti je činiti 

Re: Dobro veče
Da se moli da ti crkne DSG ?
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Kuzmanovic
- Postovi: 15279
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Dobro veče
Samo pomoc na putu i 200 iljada u slamarici i nema brige. 
Sent from my SM-S901B using Tapatalk

Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Re: Dobro veče
Ja sam moj auto 2010 godište sa MA prodao za par dana i bio je skoro najskuplji na oglasu, možda su dva bila skuplja tog brenda, ali bilo je i dizela i motora benzinaca bez MA. I kupio ga član ovog foruma.Bax napisao:Za mene je 100e, 100e, nebitno da li zaradjujem 500e mesecno ili 5.000e mesecno.
Sto ce reci kvar od 2000evra, bi me i vise iznervirao na autu od 20.000evra, jer bih njega percipirao kao auto koji mi nece zadavati probleme te prirode.....
Ovaj od 5000 je mozda jeftin, ali zna se zasto je jeftin, jer ga ceka skupo odrzavanje.
Da nije in uzeo, imao sam još dva sigurna kupca koji su se najavili za dan kasnije.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11211
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Dobro veče
Pa imaš i Mercedese i BMWe u ceni Giuliette (5-10k€) koji imaju plivajući koji koji košta 1000+€. I onda i njih ne treba kupovati?OMP napisao: 17 Apr 2025, 08:32
A jeste tacno da druga kola imaju i skuplje kvarove ali ovde pricamo konkreno o auto auto sa MA pa ne mozemo porediti BMW, Mercedes i ostale koji ni cenovno nisu u rangu alfe ili fiata a i nisu tema jer covek gleda djulietu samo, naravno da necu kupiti ni jedan auto sa skupim problemom nebitno dal je to MA, lanac, plivajuci itd. valjda je logicno da gledas da izbegnes svaki potencijalno problematican motor ili auto ako znas da ima nesto sto moze da ti izbije lepu cifru iz dzepa, jedino ako si bas "lud" i svidja ti se konkretan auto pa ides na rizik, ima i takvih uvek.
A za ovo rizik i lud, znam za gomilu 1.4 120ks kojima je rađena generalna koja košta 600+€ , onda nisi ni nju trebao da uzmeš jer crkavaju i oni, jednostavno ne postoji auto bez skupog kvara ( osim Pezoa 307 ali to je druga tema ). Svaki, bukvalno svaki auto može da ti izbije više od hiljadu evra iz džepa bez da se trepne, to ne znači da ću da idem taksijem svugde.
Samo kazem da je preuveličan problem oko MA jedinice, evo ovde na forumu imamo 3 auta sa starijim MA ( Kuzmanovic, kolega sa novom Giu Alex i ja evo i Big Mazzy prodao sa velikom km MA bez problema.) i niko od nas nema problem. Znači, MA je pouzdan

Re: Dobro veče
Samo lud covek bi uzeo auto sa Multiair jedinicom pored 307.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Dobro veče
Ja pricam usvoje ime, naravno da necu kupiti takav auto, na stranu to sto me merc i bmw ne interesuju uopste i sto ih svakako ne bih kupioTheWickerMan napisao: 17 Apr 2025, 12:19
Pa imaš i Mercedese i BMWe u ceni Giuliette (5-10k€) koji imaju plivajući koji koji košta 1000+€. I onda i njih ne treba kupovati?
A za ovo rizik i lud, znam za gomilu 1.4 120ks kojima je rađena generalna koja košta 600+€ ,
Pa dobro ali 600-700e uloziti u generaku na TB nije nikakva cifra, sredis i turbinu za 200e i imas za npr. 1000e maltene nov motor i vise ne razmisljas, a ovamo puknes 2 soma za MA i opet ti ostaje sansa da treba da radis generalku kao na TB posto su to isti motori


a i moja prica za rizik i lud se nije uopste odnosila na MA nego na druge automobile sa mnogo vecim problemima a koih itekako ima
Re: Dobro veče
Čitam ovo koliko košta reparacija ili nova MA jedinica.
Eh, kada se setim kada sam 2009. kupio 308 SW HDI.
Mnogi mi govorili da je dizel sa takvim DPF-om tofalno neisplativ, jer ću svakih oko 140.000 km morati da dam 200-250 evra za novi aditiv za FAP filter za narednih oko 140.000 km...
I ja zaista i dao te pare za aditiv za FAP, kada je taj dan došao.
Taj HDI je i danas živ i zdrav ( kod sadašnjeg vlasnika ), FAP filter i dalje radi sasvim normalno, mada je istina da mu je na oko 270.000 km na tom pežou pukla prednja leva opruga.
Eh, kada se setim kada sam 2009. kupio 308 SW HDI.
Mnogi mi govorili da je dizel sa takvim DPF-om tofalno neisplativ, jer ću svakih oko 140.000 km morati da dam 200-250 evra za novi aditiv za FAP filter za narednih oko 140.000 km...
I ja zaista i dao te pare za aditiv za FAP, kada je taj dan došao.
Taj HDI je i danas živ i zdrav ( kod sadašnjeg vlasnika ), FAP filter i dalje radi sasvim normalno, mada je istina da mu je na oko 270.000 km na tom pežou pukla prednja leva opruga.
Re: Dobro veče
Sve se kvari i sve kosta 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Dobro veče
Znamo li koga sa 307 da nam potvrdi tu informaciju ? Mene vise brinu torzije na 307 .
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .